Hepsiburada sitesinden bir alışverişim oldu,bu alışverişide 500 Liraya 100 Lira Hediye Çeki vermelerine istinaden yapmış bulundum.. Fakat aldığım ürünlerden biri aradan geçen 10 gün sonra tedarikçileri tarafından tedarik edilemediği ve istersem bunu ayni fiyatta başka bir ürünle değiştirebileceğimi belirten bir mail yollandı . Bende 100 tl lik hediye çekimin yanmaması adına(Çünkü değişik yapmam istenilen ürün tutarı biraz fazla ve 500 tl nin altına düşmüş oluyorum) hemen cevap olarak X ürünle değiştirilmesini istediğimi belirttim. Fakat sistemleri o kadar yavaşki bana ancak 10 gün sonra dönebildiler,ve bu arada siparişi verdiğim süre zarfında 20 günü tamamlamış oldum.
Bu sefer başka bir mesaj olarak bana ellerinde bulunmayan ürün tutarı kadar başka ürünler seçmem istendi (Daha önce yapmış ve mail olarak atmıştım aslında,teyp kaydı gibiler maaşallah) ve bunuda yaptım ve 2 günün sonunda bana Siparişiniz tarafınıza ulaştığında sipariş numranızı tarafımıza iletmenizi rica ederiz.
Saygılarımla. gibi bir mesaj yolluyorlar Ama gel görünki bu siparişler tamamlanıp bana yollandımı bilemiyorum çünkü posta bana ulaştığı zaman onlara sipariş numarasını vermem isteniyor,bu nasıl iştir sipariş numarasını müşterimi size vericek? benmi sattım size malı!!!
Yani kısacası (hepsiburada) vaad edilen 100 tl lik hediye çekini vermemek adına 500 tl nin üzerindeki siparişimi tamamlamayıp yeni bir sipariş açıyor . İşin garibi ben bunu hiçbir şekilde sitedeki hesabımda göremiyorum
Siz siz olun hediye çekine kanmayın şu ürünü tedarik edemedik deyip siparişinizden o parayı düşüyorlar ve uğraş dur kopyala yapıştır msjlarmı istersiniz yoksa manasız cevaplarmı
Keşke önceden DH taki HB adına yapılan şikayetlere bir baksaydım
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme