Şimdi Ara

Hepsiburada İade reddedildi. Başına böyle bir şey gelen varmı? (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
101
Cevap
5
Favori
18.702
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maestro_of_world

    daha önce başıma gelen olayı anlatayım hb den sizin gibi bir alışverişim oldu aynı durum başıma geldi ürün kutusu sağlamdı ama içindeki ürün kırık çiktı açtığımda tel ile görüştüm tutanak tutmanız lazımdı v.b dediler paket içinde ürünü gezecek şekilde paketlemişler kırılması çok normaldi kendi hatalarını ben çekmek istemedim. normal ürün iade prosedürü başlattım cayma hakkı ürünü iade alıp paramı iade ettiler.
    15 gün önce Hepsiburada dan navigasyon cihazı aldım hata yanlış ürün olduğunu farkedince arayarak iptal edilmesini istedim fakat kargolama süreci başladığı için iptal edemeyiz dediler gelince almayın geri gelsin dendi.
    Kargo geldi teslim alarak iade talebi oluşturdum gönderdim tedarikçi firmanın bir çok adresinden dolayı kargo 4-5 şube gezerek tedarikçi kargoyu almayıp geri bana geldi tekrar iade kodu ile geri gönderdim bugün kargo takibine bakınca tedarikçi firma yine ürünü teslim almamış . Tedarikçi ürünü teslim almaz ise ben ürünü nereye iade edebilirmki kaç kere talep oluşturdum geri dönüş olmadı tedarikçiye ulaşamıyorlarmıdır nedir anlamadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cloves

    15 gün önce Hepsiburada dan navigasyon cihazı aldım hata yanlış ürün olduğunu farkedince arayarak iptal edilmesini istedim fakat kargolama süreci başladığı için iptal edemeyiz dediler gelince almayın geri gelsin dendi.
    Kargo geldi teslim alarak iade talebi oluşturdum gönderdim tedarikçi firmanın bir çok adresinden dolayı kargo 4-5 şube gezerek tedarikçi kargoyu almayıp geri bana geldi tekrar iade kodu ile geri gönderdim bugün kargo takibine bakınca tedarikçi firma yine ürünü teslim almamış . Tedarikçi ürünü teslim almaz ise ben ürünü nereye iade edebilirmki kaç kere talep oluşturdum geri dönüş olmadı tedarikçiye ulaşamıyorlarmıdır nedir anlamadım.

    Alıntıları Göster
    hepsiburada gibi yılların firması bu hataları yapıyorsa, yeniyetme firmalar neler yapmaz.

    hepsiburada ne diyor, arkadaş kutudan kırık davlumbaz çıktığını ispatla diyor.

    kanun diyecek ki, hayır efendim, sen doğru düzgün paketleme yaptığını ve sağlam ürün gönderdiğini ispatla diyecek.

    ispatlamak zorunda olan neden hep tüketici oluyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jerryh -- 12 Mart 2016; 19:36:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jerryh

    hepsiburada gibi yılların firması bu hataları yapıyorsa, yeniyetme firmalar neler yapmaz.

    hepsiburada ne diyor, arkadaş kutudan kırık davlumbaz çıktığını ispatla diyor.

    kanun diyecek ki, hayır efendim, sen doğru düzgün paketleme yaptığını ve sağlam ürün gönderdiğini ispatla diyecek.

    ispatlamak zorunda olan neden hep tüketici oluyor

    Alıntıları Göster
    Hocam çok geçmiş olsun talihsiz bir durum olmuş ama bu tarz durumlar yaşamamak adına servis kurulum dahil ürünler tercih etmeli ve kutuyu açmadan servisi çağırıp kurulum yaptırmalısınız. Firma tarafından olaya bakarsanız onlarında haklılık payları hiç yok değil, kurulum sırasın da kendim kurarım diyerek zarar verenlerde bir hayli fazladır bunların hepsinin iadesi sıkıntı olur. Tabi müşteri memnuniyetine önem bir firma biraz esnek davranıp kabul edebilirdi sonuçta üretici firmaya bunu iade etme gücüne sahip büyük bir marka hepsiburda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: f@ithline

    Hocam çok geçmiş olsun talihsiz bir durum olmuş ama bu tarz durumlar yaşamamak adına servis kurulum dahil ürünler tercih etmeli ve kutuyu açmadan servisi çağırıp kurulum yaptırmalısınız. Firma tarafından olaya bakarsanız onlarında haklılık payları hiç yok değil, kurulum sırasın da kendim kurarım diyerek zarar verenlerde bir hayli fazladır bunların hepsinin iadesi sıkıntı olur. Tabi müşteri memnuniyetine önem bir firma biraz esnek davranıp kabul edebilirdi sonuçta üretici firmaya bunu iade etme gücüne sahip büyük bir marka hepsiburda.

    Alıntıları Göster
    işin içinde hepsiburada ve yurtiçi kargo varsa işin şansa kalmış demektir
    ha sorunları bir şekilde çözüyorlar ama alıp aldığına pişman ettikten sonra




  • quote:

    Orijinalden alıntı: C.CEMİL

    işin içinde hepsiburada ve yurtiçi kargo varsa işin şansa kalmış demektir
    ha sorunları bir şekilde çözüyorlar ama alıp aldığına pişman ettikten sonra

    Alıntıları Göster
    tüketici ürünü kendisi kırmadığını ispatlamak zorunda kalıyorsa, satıcı firma da düzgün paketleme yaptığını ve kırık ürün göndermediğini ispatlasın, kargo firması da taşıma sırasında kırmadığını ispatlasın.

    ama bunun yerine bütün sorumluluk tüketiciye atılıyor. niye çünkü en zayıf halka tüketici




  • hekimoglu19 kullanıcısına yanıt
    online alışverişle satıcının bu şekilde davranmasının pek bir alakası yok,
    n11 den aldığım ufo ısıtıcının lambası kırık çıktı;kargoda da kontrol etmemiştim, iade işlemi başlattım izmir'e 27 tl kargo karşı taraf ödemeli olarak gönderdim,iade sorunsuz gerçekleşti.Adam 80 tl lik ürün için havadan 50 tl içeri girdi.
    ben bizzat giderek aldığım ürünle carrefourda senin aynı sorunu yaşadım
    http://forum.donanimhaber.com/m_114305997/f_//tm.htm#114338592



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spyae -- 12 Mart 2016; 21:20:57 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spyae

    online alışverişle satıcının bu şekilde davranmasının pek bir alakası yok,
    n11 den aldığım ufo ısıtıcının lambası kırık çıktı;kargoda da kontrol etmemiştim, iade işlemi başlattım izmir'e 27 tl kargo karşı taraf ödemeli olarak gönderdim,iade sorunsuz gerçekleşti.Adam 80 tl lik ürün için havadan 50 tl içeri girdi.
    ben bizzat giderek aldığım ürünle carrefourda senin aynı sorunu yaşadım
    http://forum.donanimhaber.com/m_114305997/f_//tm.htm#114338592



    carrefour'da ben de benzer bir sıkıntı ben de yaşadım arkadaşım. artık hayatımda carrefour yok, huzur var




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jerryh

    quote:

    Orijinalden alıntı: spyae

    online alışverişle satıcının bu şekilde davranmasının pek bir alakası yok,
    n11 den aldığım ufo ısıtıcının lambası kırık çıktı;kargoda da kontrol etmemiştim, iade işlemi başlattım izmir'e 27 tl kargo karşı taraf ödemeli olarak gönderdim,iade sorunsuz gerçekleşti.Adam 80 tl lik ürün için havadan 50 tl içeri girdi.
    ben bizzat giderek aldığım ürünle carrefourda senin aynı sorunu yaşadım
    http://forum.donanimhaber.com/m_114305997/f_//tm.htm#114338592



    carrefour'da ben de benzer bir sıkıntı ben de yaşadım arkadaşım. artık hayatımda carrefour yok, huzur var

    Alıntıları Göster
    Durumun sonucunu merak ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hekimoglu19

    Hepsiburadadan bir adet davlumbaz satın aldım. Davlumbazın kutuda hiçbir şekilde çizik olmamasına rağmen, içini açıp takmak için çıkardığımda motor kısmının kırık olduğunu gördüm. Hbye durumu anlatarak iade talebi oluşturdum. Hepsiburada iadeyi reddetmiş. Arayıp durumu sorduğumda, kargocuya tutanak tutturmadığımdan dolayı iadenin reddedildiğini söylediler.

    Kargocunun yanında en fazla kutunun dışına bakabiliyoruz. Teslim almadan içine baktırmıyorlar. Kırık vaziyette içi, ne yapmalıyım çöpe mi atayım dedim. Yapacağımız birşey yok diyor.

    İnternet alışverişinin de yavaş yavaş sonuna mı geliyoruz. Şikayet vara yazsak o da etkili değil. Başına böyle birşey gelen var mı? Hb resmen kaldır çöpe at, ben karışmam diyor. Nasıl bir yol izlemeliyim?

    Kargoyu geri yollamışlar kargoda kırık büyüdüyse ne olacak mesela?

    Bimer üstünden şikayet et hocam tüm evrakları hazırla 1 aya kalmaz ulaştırma bakanlığından yazı gelir ve deliler ile bize postalayın diyecek güzelcene gönder gerisini onlara bırak kargoyuda güzelcene yaz özellikle açtırmadıklarını yanında imza atmadan v.s v.s v.s. diye yaz döşe.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hekimoglu19

    Hepsiburadadan bir adet davlumbaz satın aldım. Davlumbazın kutuda hiçbir şekilde çizik olmamasına rağmen, içini açıp takmak için çıkardığımda motor kısmının kırık olduğunu gördüm. Hbye durumu anlatarak iade talebi oluşturdum. Hepsiburada iadeyi reddetmiş. Arayıp durumu sorduğumda, kargocuya tutanak tutturmadığımdan dolayı iadenin reddedildiğini söylediler.

    Kargocunun yanında en fazla kutunun dışına bakabiliyoruz. Teslim almadan içine baktırmıyorlar. Kırık vaziyette içi, ne yapmalıyım çöpe mi atayım dedim. Yapacağımız birşey yok diyor.

    İnternet alışverişinin de yavaş yavaş sonuna mı geliyoruz. Şikayet vara yazsak o da etkili değil. Başına böyle birşey gelen var mı? Hb resmen kaldır çöpe at, ben karışmam diyor. Nasıl bir yol izlemeliyim?

    Kargoyu geri yollamışlar kargoda kırık büyüdüyse ne olacak mesela?

    Hocam aynısı benim başka bir firmada başıma gelmiş. Bende dedim ki siz ürünü alırken kargo tutanağı tutturdunuz mu var mı elinizde tutanak? Ben nereden bileyim siz ürünü aldıktan sonra ürüne müdahale etmediğinizi? Ellerinde tutanak olmadığı için babalar gibi aldılar ürün iadesini.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TinyAngel

    quote:

    Orijinalden alıntı: hekimoglu19

    Hepsiburadadan bir adet davlumbaz satın aldım. Davlumbazın kutuda hiçbir şekilde çizik olmamasına rağmen, içini açıp takmak için çıkardığımda motor kısmının kırık olduğunu gördüm. Hbye durumu anlatarak iade talebi oluşturdum. Hepsiburada iadeyi reddetmiş. Arayıp durumu sorduğumda, kargocuya tutanak tutturmadığımdan dolayı iadenin reddedildiğini söylediler.

    Kargocunun yanında en fazla kutunun dışına bakabiliyoruz. Teslim almadan içine baktırmıyorlar. Kırık vaziyette içi, ne yapmalıyım çöpe mi atayım dedim. Yapacağımız birşey yok diyor.

    İnternet alışverişinin de yavaş yavaş sonuna mı geliyoruz. Şikayet vara yazsak o da etkili değil. Başına böyle birşey gelen var mı? Hb resmen kaldır çöpe at, ben karışmam diyor. Nasıl bir yol izlemeliyim?

    Kargoyu geri yollamışlar kargoda kırık büyüdüyse ne olacak mesela?

    Hocam aynısı benim başka bir firmada başıma gelmiş. Bende dedim ki siz ürünü alırken kargo tutanağı tutturdunuz mu var mı elinizde tutanak? Ben nereden bileyim siz ürünü aldıktan sonra ürüne müdahale etmediğinizi? Ellerinde tutanak olmadığı için babalar gibi aldılar ürün iadesini.
    15 gün sonra tekrar bir tane alsan aynı üründen ve bozuk olanı paketleyip 2. sipariş iadesi diye geri göndersen anlarlarmı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hekimoglu19

    Hepsiburadadan bir adet davlumbaz satın aldım. Davlumbazın kutuda hiçbir şekilde çizik olmamasına rağmen, içini açıp takmak için çıkardığımda motor kısmının kırık olduğunu gördüm. Hbye durumu anlatarak iade talebi oluşturdum. Hepsiburada iadeyi reddetmiş. Arayıp durumu sorduğumda, kargocuya tutanak tutturmadığımdan dolayı iadenin reddedildiğini söylediler.

    Kargocunun yanında en fazla kutunun dışına bakabiliyoruz. Teslim almadan içine baktırmıyorlar. Kırık vaziyette içi, ne yapmalıyım çöpe mi atayım dedim. Yapacağımız birşey yok diyor.

    İnternet alışverişinin de yavaş yavaş sonuna mı geliyoruz. Şikayet vara yazsak o da etkili değil. Başına böyle birşey gelen var mı? Hb resmen kaldır çöpe at, ben karışmam diyor. Nasıl bir yol izlemeliyim?

    Kargoyu geri yollamışlar kargoda kırık büyüdüyse ne olacak mesela?

    imza atıp kargocuda ürünü acmanız gerekir,
    imzayı at ama kırık cıkarsa da tutanak tuttur bu konuda dikkatli olunmalı ve bu anlayış yerleştirilmeli..

    bu gune kadar bakmadan almaya bız alıstırdık bu yanlıs durum.

    HB ya itiraz etsende aynı seyi söylerler eskıden böyle degıldı ama degıstıler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChaRisMaTiq1i

    quote:

    Orijinalden alıntı: hekimoglu19

    Hepsiburadadan bir adet davlumbaz satın aldım. Davlumbazın kutuda hiçbir şekilde çizik olmamasına rağmen, içini açıp takmak için çıkardığımda motor kısmının kırık olduğunu gördüm. Hbye durumu anlatarak iade talebi oluşturdum. Hepsiburada iadeyi reddetmiş. Arayıp durumu sorduğumda, kargocuya tutanak tutturmadığımdan dolayı iadenin reddedildiğini söylediler.

    Kargocunun yanında en fazla kutunun dışına bakabiliyoruz. Teslim almadan içine baktırmıyorlar. Kırık vaziyette içi, ne yapmalıyım çöpe mi atayım dedim. Yapacağımız birşey yok diyor.

    İnternet alışverişinin de yavaş yavaş sonuna mı geliyoruz. Şikayet vara yazsak o da etkili değil. Başına böyle birşey gelen var mı? Hb resmen kaldır çöpe at, ben karışmam diyor. Nasıl bir yol izlemeliyim?

    Kargoyu geri yollamışlar kargoda kırık büyüdüyse ne olacak mesela?

    imza atıp kargocuda ürünü acmanız gerekir,
    imzayı at ama kırık cıkarsa da tutanak tuttur bu konuda dikkatli olunmalı ve bu anlayış yerleştirilmeli..

    bu gune kadar bakmadan almaya bız alıstırdık bu yanlıs durum.

    HB ya itiraz etsende aynı seyi söylerler eskıden böyle degıldı ama degıstıler.
    bende HB ile soru yaşadım
    şuraya konu açtım :http://forum.donanimhaber.com/m_114724700/tm.htm

    derdimize derman arar ve basına gelmeyenlere konuyu anlatmaya çalışırken halen bu düzenbazları savunmaya kalkanlar var ben ona yanıyorum.
    her şey müşteri için. müşteri olmaz ise bunlarda var olamaz. buna rağmen bunları savunanlara PES diyorum.
    o günden beri bir daha HB ye girmedim bile.




  • ChaRisMaTiq1i kullanıcısına yanıt
    aynı fikirdeyim lakin bu iş söylendiği kadar kolay olmuyor
    kargocu nefes nefese apartman çıkmış ve biran önce verip diğerlerini teslim etme derdindeyken insanın vicdanı sızlıyor
    heleki yurtiçi kargo elamanı paketi verip kaçıyor ,imza bile istemiyor :)
    adamlar tamamen dağılmışlar
    eskiden internetten alım çok azdı ama gün geçtikçe arttı ve başa çıkamaz oldular
    çok para vermek istemeyen patronlar nedeniyle kargo dağıtımı yapan elamanlar da bıktı ve kaçmaya başladılar
    iş olmadığı için başlarda her şeye tamam diyorlar ama çekilmez olduğunda kaçıyorlar
  • dogru ama bu musterının sucu degıl
    bir laptop aldık dıyelım 1500 tl den baslar ıyı bısı ıstersek adam bunu katakulliye getirememeli.
    gerekırse tartısın adam beklesın sonra abı tutanagı ayrılmadan tuttursaydın olurr
    vicdan ıyı nıyet suistimali burada baslar bazı vıdeolar ızledım tekme ıle ıtttırılen atılan paketler
    savaştan cıkmıs gıbı gelen paketlerım oldu benımm o nedenle cok fazla ıyımser olamayacagım bu ıse zaten duzenleme gelmelı bence
    vıdeo ıle kayıt edılen sıstemler gıbı aktarma ındırme merkezlerınde genelde sıkıntılar asırı calısma yogun calısma etken tabı
    para vererek aldıgımız urun sıkıntı cıkmıssa bunun cezasını musterı cekmemelı ben bunu bılırım.
  • hekimoglu19 kullanıcısına yanıt
    dh üzerinde gecen vide video vardı ayıplı mal iadesi ile ilgili . Onu bir izle
  • ChaRisMaTiq1i kullanıcısına yanıt
    aynı fikirdeyim lakin ne diyorum ?
    kargocu imza dahi almadan verip kaçıyor :)
    aslında bu durumda bir avantajlıyız ,almadık bile diyebiliriz ama insanın vicdanı el vermiyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C.CEMİL

    aynı fikirdeyim lakin ne diyorum ?
    kargocu imza dahi almadan verip kaçıyor :)
    aslında bu durumda bir avantajlıyız ,almadık bile diyebiliriz ama insanın vicdanı el vermiyor
    hb den bir i7 li laptop aldım

    kutu normal, kargoda içini açıp laptopun orjinal kutusuna baktım,hasar yok, özelliklerine baktım aldığım bilgisayar.

    akşam eve geldim kutuyu açtım içinden i5 li laptop çıktı.
    20 gün geçti hepsiburada beni oyalıyor. ne paramı ödüyür ne yeni laptop gönderiyor.
    yurt dışı ile görüşüyorlarmış.

    asus ile görüştüm ilgilenmediler.
    monster almadığıma bin pişman oldum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MertMeteAlp -- 18 Mart 2016; 0:45:56 >
  • ayni sikinti bende var. bir banyo dolabi aldim. ben evde olmadigim icin annem teslim aldi. eve geldim paketi actim o da ne: ayna paramparca suntalar kirik.

    hepsiburadaya mesaj attim,tutanak lazimdi diyor.aradim resim cekin bize atin diyor.firmaya iletmisler.bekliyoruz simdilik.acayip canim sikildi.

    ekleme: ayrica gecengun iki adet ayni model bluetooth kulaklik aldim.biri bir arkadas icindi.birini sadece paketini actim hic yirtmadan. begenmedik ve iade ettik. bugun de acilmayan paketi iade sartlarini karsilamadigi icin yollamislar. ölür musun oldurur musun.tekrar iade talebi olusturdum bakalim alacaklar mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .Predatör. -- 22 Nisan 2016; 22:46:37 >
  • hepsiburada satış sözleşmesinde su ibare var arkadaslar SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz, siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgeleri ve kullanım kılavuzları ile teslim edilmesinden sorumludur.
    yani urunu saglam teslim etmel hbnin sorumluluğunda
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.