Şimdi Ara

Hepsiburada İade reddedildi. Başına böyle bir şey gelen varmı? (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
101
Cevap
5
Favori
18.702
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • soyken kullanıcısına yanıt
    Hocam kolay iş diye birşey yok. Dediğin gibi eleman sayısı arttırılmalı, iş gücü arttırılmalı vs vs. O laptop abimin tasarım işleri için alınmış bir laptop idi. Ben ürünü kusursuz almalıyım ki bizde işimize gücümüze bakalım. 6 ay boyunca tüketici haklarından cevap beklenecek zaman yok zaten. 5 dakika bakarım kontrol ederim; alan razı satan razı herkes işine gücüne bakar. Tedbirli davranmak gerek diye düşünüyorum.
  • tdelikan20 T kullanıcısına yanıt
    ben tersini savunmadım. yazımı eksik okuyup eksik anlamışsın. bilgisayar gibi cihazlarda tabikide bakalım kontrol edelim. ama şarj cihazı da sağlam mı klavyenin tuşları basıyormu falan diye de oha yani. kargocu kutu ezikse kırık varmı diye bekler gerisine karışmaz bu kadar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smclk89

    ben tersini savunmadım. yazımı eksik okuyup eksik anlamışsın. bilgisayar gibi cihazlarda tabikide bakalım kontrol edelim. ama şarj cihazı da sağlam mı klavyenin tuşları basıyormu falan diye de oha yani. kargocu kutu ezikse kırık varmı diye bekler gerisine karışmaz bu kadar.
    kırık diye değil de beğenmedim diye iade et . kırık olduğunu farkederlerse kargoda kırıldığını düşnürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: realitych

    kırık diye değil de beğenmedim diye iade et . kırık olduğunu farkederlerse kargoda kırıldığını düşnürler

    Alıntıları Göster
    Olay ilk etapta lojistik hizmeti veren firmanın sorunu görünüyor. HB'ye suç bulunması haksız.
    Kargo firmasının kargoyu duvardan duvara çarparak bilerek kırmadığı ne malum?
    Bizim hakkımız olan kargoyu yetkili kargocunun yanında inceleyerek açmak. Bu hakkınızı kargo firmasından almıyorsanız HB ne yapabilir bu konuda?

    Şöyle bir senaryo daha iyi olur bu işlerin düzenlenmesinde... Kargo şirketi kapıya kadar geldiğinde siz inceleme hakkınızı istersiniz, adam zamanım yok, izin vermem vb. şeyler derse de kargoyu almayıp (burada insanlar genelde ürünüm geldi diye heyecan yapıp bir an önce almak için inceleme haklarından feragat ediyor) HB'ye geri göderirsiniz kargo firması ürünü teslim etmedi diyerek. Bu artık HB ve anlaştığı lojistik firmasının sorunu olur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fallout

    Olay ilk etapta lojistik hizmeti veren firmanın sorunu görünüyor. HB'ye suç bulunması haksız.
    Kargo firmasının kargoyu duvardan duvara çarparak bilerek kırmadığı ne malum?
    Bizim hakkımız olan kargoyu yetkili kargocunun yanında inceleyerek açmak. Bu hakkınızı kargo firmasından almıyorsanız HB ne yapabilir bu konuda?

    Şöyle bir senaryo daha iyi olur bu işlerin düzenlenmesinde... Kargo şirketi kapıya kadar geldiğinde siz inceleme hakkınızı istersiniz, adam zamanım yok, izin vermem vb. şeyler derse de kargoyu almayıp (burada insanlar genelde ürünüm geldi diye heyecan yapıp bir an önce almak için inceleme haklarından feragat ediyor) HB'ye geri göderirsiniz kargo firması ürünü teslim etmedi diyerek. Bu artık HB ve anlaştığı lojistik firmasının sorunu olur.

    Alıntıları Göster
    Aslında kırılabilecek nesneleri netten alışveriş yapmamız gerekiyor yada çok sağlam kargolanması gerekli diye düşünüyorum.
    Daha önce Hb ile bende elektirkli ısıtıcı sorunu yaşamıştım.Kutunun dışından bakınca bir şey yok lakin içini açtığımda haşat olmuş.Ya kargocu kamyona koyarkan vole çaktı koydu , anlamadım..




  • Şikayetvara şikayet yazın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeytv

    Şikayetvara şikayet yazın
    Servisiyle görüşüp onarum yolunu seçebilirsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: turkeytv

    Şikayetvara şikayet yazın
    Benzer olay MediaMarkt da iki defa başıma geldi, artık tecrübelendim. Ürünü kargodan aldınız diyelim o anda kargocu beklemedi gitti. Açtınız ve ürün hasarlı. Hemen gün içinde kargo şubesine giderek tutanak tutturun ve iade edin. Hatta ve hatta ürün geldi, hasarlıydı, kargodan teslim almadım diye tutanak tutturmaya çalışın. Kargocu yapamam derse bastırın, ısrar edin.

    Bu yöntem kesin çözümdür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tuGGy -- 8 Mart 2016; 14:54:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tuGGy

    Benzer olay MediaMarkt da iki defa başıma geldi, artık tecrübelendim. Ürünü kargodan aldınız diyelim o anda kargocu beklemedi gitti. Açtınız ve ürün hasarlı. Hemen gün içinde kargo şubesine giderek tutanak tutturun ve iade edin. Hatta ve hatta ürün geldi, hasarlıydı, kargodan teslim almadım diye tutanak tutturmaya çalışın. Kargocu yapamam derse bastırın, ısrar edin.

    Bu yöntem kesin çözümdür.

    Alıntıları Göster
    gittigidiyordan fırın aldım. kargocu teslim etti . evde noktasına jelatinine dokunmadım. servis geldi. jelatini ve köpükleri çıkardı.
    aaaa = taşınırken kargo şirketince bi köşesi yere çarpmış ve ezilmiş yamulmuş.
    firma kargodan teslim alırken tutanak aldınız mı dedi.
    hayır dedim çünkü beyaz eşyalarda servis kurulumu yapılıyor ve jelatini açarsanız bu defa ürün garanti kapsamına çıkıyor.
    bunu söyleyince hiç birşey diyemediler. çünkü süreç bu şekilde.
    sonrasında gelen servis elemanı bunu bu şekilde kuramayız. ürünün açılışı ile ilgili tutanak ve resim çekip bana verdiler.
    ben bu tutanağı firmaya gönderdim. ürünü yeniden paketledim. kargoya verdim
    firma yeni ürün gönderdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drvimu -- 8 Mart 2016; 15:20:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: smclk89

    demek şarj cihazı mı diye kontrol etmek için kargocuyu beklettiniz. demek 5 dakika beklese ne olacak. bura da kimseyi savunmaya gerek kalmadan bu kadar da acımasız olunmaz. her bölgeye çıkan kargocunun günlük teslim noktası maksimum 100 olarak belirtilmiş. her noktada 5 dakika 500 dakika ve ulaşım süresi in bin çıkart yükle. geri dönerken alımları hallet. evet 100 kargo noktasına gitse adam yetişir en yoğun olmayan şubedeki bölgesine çıkan adam 150 nokta teslim yapıyor. zaten adamların iş yükü bu. birde sizin gibi sadece kendini düşünen telefonun şebekesindeki sorunu kargocuya yükleyecek zihniyetsiz Allah ın selamını eksik etmeyen adamlar yüzünden senin benim kargomun üzerinde tepinip fırlatıp zile basıp 10 saniye bekleyip kaçıyorlar.

    işin usülüne gelince evet kargoyu kontrol etme esnasında beklemek zorundalar fakat şöyle. kutunun dışında hiç bir hasar yok ise kesinlikle beklemek zorunda değiller. kutunun ses veya fiziksel olarak bu durumu ihtiyaç barındırması gerekiyor. zaten bu kadar risk var ise işin içinde kesinlikle kargoyu hasarlı ihtimalinden dolayı reddetmez iseniz başınız ağrır. yada bir gaflete geldin kargoyu açtın. kesinlikle bu durumu kimseye söylemeyeceksin cayma hakkı ile ürünü geri iade edeceksin. böyle yaparsan. işte senin yapamadığın tutanağı hepsiburada silah zoru ile o tutanağı tutturur ve zararını karşılar çünki sen bireyselsin o adamlar kurumsal kimlik.

    son olarak da anlayışlı ve hoş görü ile bir çok sorun çoğunluk ile çözülür. önce şubene bu durumu sakin şekilde şube şefine açıklarsan yardımcı olurlar olmaz ise bölge müdürlüğü yardımcı olur. ama kutuda hiç bir hasar yok ise kimse yardımcı olmaz. hiç ses çıkartmadan cayma hakkı ile iade yapacaksın. senden karşıya giderken kırılmış olacak kargo. kimse sen kırık şeyi yolladın diyemez bu kadar basit.

    Kutumda hiçbir sorun yok iken gitarın alt bölgesinde çatlak vardı aynı şekilde kutuya bakarak sorun yok diye aldım imzalayıp açıp baktım çatlak var Allahtan ZUHAL Müzikten aldımda adamlar hiç problem etmeden geri gönderin değiştirelim dediler.Tekrar teşekkür ediyorum kendilerine artık bütün kargocuları bekletiyorum fakat yurtiçi kargodan hoşnu olurdum aras kargonun belkide buradaki dağıtım elemanları sayesinde arası seçiyorum artık gelmeden arıyorlar kutuyu açmama izin veriyorlar sorun yok bekleriz diye




  • smclk89 kullanıcısına yanıt
    adam doğru olanı yapmış. bende bekletmeden imzalıyoum ama yanlış. resmen kargocuları savunmuş gibisin. iş yükleri çokmu evet çok . ama bu patronlarının 10 kişilik işi 5 kişiye yaptırmasından kaynaklanıyor bizim kargoyu açıp bakmamızdan değil. kesinlikle bakılması lazım prosedür bu iyi walla adamlar çok uğraşıyor diye yukardaki arkadaş gibi mağdur olalım yada uğraşıp duraım KENDİ paramızı iade almak için. bilinçli olup paketi açıp baktrmak lazım arkadaşlar. hep düşük fiyatlı önemli olmayan şeyler aldığımdan bakmıyorum ama kesinlikle bakılmalı. laptop alıp kontrolünü yapan arkadaşıda tebrik ediyorum hepimizin o şekilde yapması lazım.
  • muratça: sende yazdıklarımı eksik ve yanlış anlamışsın. eğer alacağın ürün kritik kırılmaya müsait ise yada kutuda darbe var ise. tabikide bekleteceksin arkadaşım. ürünü açıp hasar yoksa adamı göndereceksin. dur bakayım tüm fonksiyonları çalışıyormu şarj soketi sağlammı gibi salak sulak şeylerle insan oyalamayacaksın. tek savunduğum şey bu. bu kadar. aldın elbiseyi dur bakayım bedenime oluyormu adamı bekletmeyeceksin burada bazı zihniyetler bu seviyeye ulaşmış. bu doğru değil.

    Achteruit: sizin durumunuz maalesef en zor durumlardan bir tanesi kutuda darbe yoksa tamamen suç gönderenindir. çünkü iyi paketlenmesi ve bir miktar sarsıntıya uğrayacağı kesindir bu malzemelerin. kutu hasar görmeyecek şekilde bir darbe almıyor ürün kırılıyorsa bu zaten gönderenin ihmalidir. hiç bir kargo şubesini durumu kabul etmesi için ikna edemezsiniz.

    Ben çok cüsseli fakat bir o kadar da narin bir ürün alacak iken tedirginliğimden ötürü adamı arayıp söyledim. ben gelen üründe darbe olmaz da üründe kırık çatlak hasar yada fonksiyon kaybı yaşarsam ne olacak dedim. adam orijinal kutusunda gelen hiç bir ürün dış kabı zarar görmeden hasar alamaz. olurda böyle bir şey olursa zaten biz yenisini veririz açıklamasında bulundu. ki zaten bu böyledir. kutuda hasar ses şüphe var ise personel kabul ederse yanında açacaksın yada teslim almayacaksın. zaten kutu hasarlı şekilde gelirse kendileri aç bakalım bir sorun var mı diyorlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi smclk89 -- 8 Mart 2016; 16:00:43 >




  • Adamlar yolda kimi bulirsa ona teslim ediuor kargoyu yoldan gecen adama Teslin etmis adami aradim kac saat korgoyu kapiya stop kactiklarini biliyirum bana 50 kargo geldiyse 20 sine ben imza atmisimdir adam bana bile Tesim etmiuor nasil kontrol edip tutanak tutturacam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Proprietor

    Adamlar yolda kimi bulirsa ona teslim ediuor kargoyu yoldan gecen adama Teslin etmis adami aradim kac saat korgoyu kapiya stop kactiklarini biliyirum bana 50 kargo geldiyse 20 sine ben imza atmisimdir adam bana bile Tesim etmiuor nasil kontrol edip tutanak tutturacam
    n11 den düdüklü tencere aldım yaklaşık 400TL.kargo kutusunda hiç bir sıkıntı yok içine bakmadan teslim aldım.kutuyu açınca tencerenin kitlenen kulpu çatlak olduğunu farkettim.bir kaç kez açıp kapayınca param parça oldu.n11 olunca eyvah dedim elimde kaldı tutanakta tutmadık.satıcıyı tel. ile aradım hemen gönder değişim yapalım dediler ve değiştirdiler.galiba bu alış verişlerde biraz da şanslı olmak gerekiyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mvlt42

    n11 den düdüklü tencere aldım yaklaşık 400TL.kargo kutusunda hiç bir sıkıntı yok içine bakmadan teslim aldım.kutuyu açınca tencerenin kitlenen kulpu çatlak olduğunu farkettim.bir kaç kez açıp kapayınca param parça oldu.n11 olunca eyvah dedim elimde kaldı tutanakta tutmadık.satıcıyı tel. ile aradım hemen gönder değişim yapalım dediler ve değiştirdiler.galiba bu alış verişlerde biraz da şanslı olmak gerekiyor

    Alıntıları Göster
    hepsiburadadan zenon far almıştım ve gelen ürün kullanılmıştı, ampülün birisi hafiften kararmış, paketi açılmış, başka bi müşteriden iade gelen malı bana satmışlardı. bende hepsiburadanın iade almakta sıkıntı çıkardığını bildiğim için, cayma hakkımı kullanarak ürünü iade ettim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ali222

    Galiba kutuyu acarken video cekmek lazim artik

    ben tüm ürünleri videoya çekerek açıyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hekimoglu19

    Hepsiburadadan bir adet davlumbaz satın aldım. Davlumbazın kutuda hiçbir şekilde çizik olmamasına rağmen, içini açıp takmak için çıkardığımda motor kısmının kırık olduğunu gördüm. Hbye durumu anlatarak iade talebi oluşturdum. Hepsiburada iadeyi reddetmiş. Arayıp durumu sorduğumda, kargocuya tutanak tutturmadığımdan dolayı iadenin reddedildiğini söylediler.

    Kargocunun yanında en fazla kutunun dışına bakabiliyoruz. Teslim almadan içine baktırmıyorlar. Kırık vaziyette içi, ne yapmalıyım çöpe mi atayım dedim. Yapacağımız birşey yok diyor.

    İnternet alışverişinin de yavaş yavaş sonuna mı geliyoruz. Şikayet vara yazsak o da etkili değil. Başına böyle birşey gelen var mı? Hb resmen kaldır çöpe at, ben karışmam diyor. Nasıl bir yol izlemeliyim?

    Kargoyu geri yollamışlar kargoda kırık büyüdüyse ne olacak mesela?

    arkadaşım hata sende sen bunun içi kırık dersen seni böyle meletirler, beğenmedim ben bunu iade ediyorum diyeceksin. mümkün mertebede böyle şeyleri internetten almayacaksın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selmand

    quote:

    Orijinalden alıntı: hekimoglu19

    Hepsiburadadan bir adet davlumbaz satın aldım. Davlumbazın kutuda hiçbir şekilde çizik olmamasına rağmen, içini açıp takmak için çıkardığımda motor kısmının kırık olduğunu gördüm. Hbye durumu anlatarak iade talebi oluşturdum. Hepsiburada iadeyi reddetmiş. Arayıp durumu sorduğumda, kargocuya tutanak tutturmadığımdan dolayı iadenin reddedildiğini söylediler.

    Kargocunun yanında en fazla kutunun dışına bakabiliyoruz. Teslim almadan içine baktırmıyorlar. Kırık vaziyette içi, ne yapmalıyım çöpe mi atayım dedim. Yapacağımız birşey yok diyor.

    İnternet alışverişinin de yavaş yavaş sonuna mı geliyoruz. Şikayet vara yazsak o da etkili değil. Başına böyle birşey gelen var mı? Hb resmen kaldır çöpe at, ben karışmam diyor. Nasıl bir yol izlemeliyim?

    Kargoyu geri yollamışlar kargoda kırık büyüdüyse ne olacak mesela?

    arkadaşım hata sende sen bunun içi kırık dersen seni böyle meletirler, beğenmedim ben bunu iade ediyorum diyeceksin. mümkün mertebede böyle şeyleri internetten almayacaksın.
    Hepsiburada pişmanlıktır!!! Adamlar bana boş kutu gönderdiler diyorum, siz hala davlumbazın motorundan bahsediyorsunuz.Boş kutu gönderdi ....ler yaa.Daha ötesi var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdarzero

    Hepsiburada pişmanlıktır!!! Adamlar bana boş kutu gönderdiler diyorum, siz hala davlumbazın motorundan bahsediyorsunuz.Boş kutu gönderdi ....ler yaa.Daha ötesi var mı?

    Alıntıları Göster
    geçmiş olsun hocam

    kargocular nerdeyse kargoyu üstümüze atıp kaçacak.
    son zamanlarda tüketici mağduriyetleri çoğaldı, tüketici kanununda tüketici lehine ciddi değişiklikler yapılması lazım.
    mağazaların firmaların kendi keyiflerine göre iade şartları oluşturmasının önüne geçilmesi lazım.

    mağazaya gidiyorsun bir ürün alıyorsun, eleman hiçbir şekilde bilgi vermiyor, ödemeyi aldıktan sonra fişe "iade yoktur" mührü basıyor. buyur burdan yak.
    babalarının çiftliğine döndü mağazalar




  • daha önce başıma gelen olayı anlatayım hb den sizin gibi bir alışverişim oldu aynı durum başıma geldi ürün kutusu sağlamdı ama içindeki ürün kırık çiktı açtığımda tel ile görüştüm tutanak tutmanız lazımdı v.b dediler paket içinde ürünü gezecek şekilde paketlemişler kırılması çok normaldi kendi hatalarını ben çekmek istemedim. normal ürün iade prosedürü başlattım cayma hakkı ürünü iade alıp paramı iade ettiler.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.