Şimdi Ara

Hepsiburada İade reddedildi. Başına böyle bir şey gelen varmı? (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (2 Mobil) - 5 Masaüstü2 Mobil
5 sn
101
Cevap
5
Favori
18.704
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Aynı olay benimde başıma geldi Philips GC3560 Steamglide 2400W Buharlı ütü aldım ütüyü akşam eve götürdüm kutusunda çıkardım su doldurup fişe taktım altından su gelmeye başladı ütüyü çevirdim alt plastikte çatlak ve bir kısımda da kırık var iadeyi kabul etmediler geri gönderiyorlar ürün gelsin balyoz ile parçalayıp tekrar geri göndereceğim hepsiburada com a bakalım o şekilde de millete yutturabileceklermi ürünü
  • Hepsiburada'dan artık hiçbir şey alınmaz. Dolandırıcı olmuş bunlar. Şu iade şartlarına bakın :

    5.Satın alınan elektronik ürünlerde; sim kart takılması, WiFi ile network bağlantı kurulması, kurulum yapılması, sarf malzemesinin kullanılmış olması, koruyucu bantlarının çıkarılmış olması, aktivasyon yapılması ve kullanıcı yaratılması halinde iade kabul edilememektedir.


    sim kartı taktığımı nasıl tespit ediceksin, taktıysam ne olmuş? Fabrika ayarlarına döndürdükten sonra kullandığımı nasıl anlayacaksın? Tamamen saçmalık.
  • İş yine tüketicide bitiyor...Demek ki ne yapacağız...Ürünleri mümkünse gidip görüp o şekilde alacağız...Ve bunu her zaman yapacağız...Sonuçta e-ticaret de yavaşlayacak,kargocuların işi de azalacak...O zaman onlar vızıldamaya başlasın bakalım...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siegfried

    Hepsiburada'dan artık hiçbir şey alınmaz. Dolandırıcı olmuş bunlar. Şu iade şartlarına bakın :

    5.Satın alınan elektronik ürünlerde; sim kart takılması, WiFi ile network bağlantı kurulması, kurulum yapılması, sarf malzemesinin kullanılmış olması, koruyucu bantlarının çıkarılmış olması, aktivasyon yapılması ve kullanıcı yaratılması halinde iade kabul edilememektedir.


    sim kartı taktığımı nasıl tespit ediceksin, taktıysam ne olmuş? Fabrika ayarlarına döndürdükten sonra kullandığımı nasıl anlayacaksın? Tamamen saçmalık.

    telefon şebeke aldığı an 2. el ürün oluyor. Garantisi başlıyor vs vs. Tesbit edilmesi kolay o yüzden
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zombitch

    quote:

    Orijinalden alıntı: siegfried

    Hepsiburada'dan artık hiçbir şey alınmaz. Dolandırıcı olmuş bunlar. Şu iade şartlarına bakın :

    5.Satın alınan elektronik ürünlerde; sim kart takılması, WiFi ile network bağlantı kurulması, kurulum yapılması, sarf malzemesinin kullanılmış olması, koruyucu bantlarının çıkarılmış olması, aktivasyon yapılması ve kullanıcı yaratılması halinde iade kabul edilememektedir.


    sim kartı taktığımı nasıl tespit ediceksin, taktıysam ne olmuş? Fabrika ayarlarına döndürdükten sonra kullandığımı nasıl anlayacaksın? Tamamen saçmalık.

    telefon şebeke aldığı an 2. el ürün oluyor. Garantisi başlıyor vs vs. Tesbit edilmesi kolay o yüzden

    Tespit edilmesi nasıl kolay? Simkart takıp sonra fabrika ayalarına dönersen telefonda sim kart takıldığına dair hiçbir ayar kalmaz. Operatörlere sormaları lazım ancak. Operatörlerde bu tür bilgileri her önüne gelene veremez. Bilerek söylüyorsanız, nasıl tespit ediyorlar açıklayın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: siegfried

    quote:

    Orijinalden alıntı: Zombitch

    quote:

    Orijinalden alıntı: siegfried

    Hepsiburada'dan artık hiçbir şey alınmaz. Dolandırıcı olmuş bunlar. Şu iade şartlarına bakın :

    5.Satın alınan elektronik ürünlerde; sim kart takılması, WiFi ile network bağlantı kurulması, kurulum yapılması, sarf malzemesinin kullanılmış olması, koruyucu bantlarının çıkarılmış olması, aktivasyon yapılması ve kullanıcı yaratılması halinde iade kabul edilememektedir.


    sim kartı taktığımı nasıl tespit ediceksin, taktıysam ne olmuş? Fabrika ayarlarına döndürdükten sonra kullandığımı nasıl anlayacaksın? Tamamen saçmalık.

    telefon şebeke aldığı an 2. el ürün oluyor. Garantisi başlıyor vs vs. Tesbit edilmesi kolay o yüzden

    Tespit edilmesi nasıl kolay? Simkart takıp sonra fabrika ayalarına dönersen telefonda sim kart takıldığına dair hiçbir ayar kalmaz. Operatörlere sormaları lazım ancak. Operatörlerde bu tür bilgileri her önüne gelene veremez. Bilerek söylüyorsanız, nasıl tespit ediyorlar açıklayın.

    Telefon ilk sinyali aldığı vakit BTK tarafından eğer IMEI'sinde sıkıntı yoksa aktif hale geçirilir. Bunu cihazı sıfırlayarak geri döndüremezsin.




  • hepsiburada ve yurtiçi kargo pişmanlıktır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siegfried

    quote:

    Orijinalden alıntı: Zombitch

    quote:

    Orijinalden alıntı: siegfried

    Hepsiburada'dan artık hiçbir şey alınmaz. Dolandırıcı olmuş bunlar. Şu iade şartlarına bakın :

    5.Satın alınan elektronik ürünlerde; sim kart takılması, WiFi ile network bağlantı kurulması, kurulum yapılması, sarf malzemesinin kullanılmış olması, koruyucu bantlarının çıkarılmış olması, aktivasyon yapılması ve kullanıcı yaratılması halinde iade kabul edilememektedir.


    sim kartı taktığımı nasıl tespit ediceksin, taktıysam ne olmuş? Fabrika ayarlarına döndürdükten sonra kullandığımı nasıl anlayacaksın? Tamamen saçmalık.

    telefon şebeke aldığı an 2. el ürün oluyor. Garantisi başlıyor vs vs. Tesbit edilmesi kolay o yüzden

    Tespit edilmesi nasıl kolay? Simkart takıp sonra fabrika ayalarına dönersen telefonda sim kart takıldığına dair hiçbir ayar kalmaz. Operatörlere sormaları lazım ancak. Operatörlerde bu tür bilgileri her önüne gelene veremez. Bilerek söylüyorsanız, nasıl tespit ediyorlar açıklayın.

    Garanti süreci bu şekilde başlıyor olabilir. Ebaydan iphone almıştım black friday yüzünden 15-20 gün sonra geldi telefon. Fatura tarihi satın aldığım tarih olmasına rağmen garantisi benim telefonu ilk kurduğum tarihten itibaren başlamış. Türkiyede internetten telefon alanlar kontrol edebilir en azından 1 gün sonra başlamış olması gerekiyor garantinin.

    Hadi yinede Türkiyede olmadığını sadece amerikaya özel olduğunu düşünelim bu sistemin. Bu durumda da sadece deneyip beğenmeyip iade edilen ürün yüzünden satıcı zarara girmiş olacak çünkü ürünü tekrardan sıfır olarak satamayacak. Çok mantıklı bir kural bana göre çünkü bu işin suistimal edilmesini önlüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KSK_istayfa -- 9 Temmuz 2016; 14:21:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zombitch

    quote:

    Orijinalden alıntı: siegfried

    quote:

    Orijinalden alıntı: Zombitch

    quote:

    Orijinalden alıntı: siegfried

    Hepsiburada'dan artık hiçbir şey alınmaz. Dolandırıcı olmuş bunlar. Şu iade şartlarına bakın :

    5.Satın alınan elektronik ürünlerde; sim kart takılması, WiFi ile network bağlantı kurulması, kurulum yapılması, sarf malzemesinin kullanılmış olması, koruyucu bantlarının çıkarılmış olması, aktivasyon yapılması ve kullanıcı yaratılması halinde iade kabul edilememektedir.


    sim kartı taktığımı nasıl tespit ediceksin, taktıysam ne olmuş? Fabrika ayarlarına döndürdükten sonra kullandığımı nasıl anlayacaksın? Tamamen saçmalık.

    telefon şebeke aldığı an 2. el ürün oluyor. Garantisi başlıyor vs vs. Tesbit edilmesi kolay o yüzden

    Tespit edilmesi nasıl kolay? Simkart takıp sonra fabrika ayalarına dönersen telefonda sim kart takıldığına dair hiçbir ayar kalmaz. Operatörlere sormaları lazım ancak. Operatörlerde bu tür bilgileri her önüne gelene veremez. Bilerek söylüyorsanız, nasıl tespit ediyorlar açıklayın.

    Telefon ilk sinyali aldığı vakit BTK tarafından eğer IMEI'sinde sıkıntı yoksa aktif hale geçirilir. Bunu cihazı sıfırlayarak geri döndüremezsin.

    Güzel diyorsun da Hepsiburada aktif edilip edilmediğini nereden bilecek. BTK ile entegrasyon mu yapmışlar sırf bu iş için? Hadi sim kartı tespit ettiler,sadece wifi'a bağladığını nasıl tespit edicekler?Ya kurulum yaptığımızı? Bence bunlar yapılmadığını ispatlamamız imkansız olduğu için konulmuş şartlar, her türlü geri iade almama imkanı veriyor onlara. Birisi kurulum yapmadan kutuyu açıp güç düğmesine basıp kapatarak iade ederse anlarız, anlayabiliyorlar mı anlayamıyorlar mı. Ben onu da kabul etmeyeceklerine emin sayılırım.




  • Ben de çin malı bir tablet aldım hepsiburadadan açtım beğenmedim. Full ambalajlı geri gönderdim. Adamlar iadeyi kabul etmedi geri gönderdi bana...
  • nicktyler kullanıcısına yanıt
    Daha çok örneği vardır bizim gibi. Bu adamlar işi dolandırıcılığa döndermiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: siegfried

    Daha çok örneği vardır bizim gibi. Bu adamlar işi dolandırıcılığa döndermiş.

    Ben de gameekstra dan kulaklık aldım. Bana 2.el kulaklık göndermişler. Yırtık süngerleri. Bakalım iade alacaklar mı? Geri yolladım.
    Alışverişlerinizi n11, sanalpazar, sahibinden, gittigidiyor üzerinden yapmanızı öneririm. Hepsiburada riskli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ÖzgünK -- 13 Temmuz 2016; 20:05:41 >
  • ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi resatt -- 3 Temmuz 2020; 17:1:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • resatt R kullanıcısına yanıt
    Bildiğim kadarı ile HDD ler iade edilemez.
    HDD ler hava almaz tam kapalı poşetlerde teslim edilir. Poşet açıldıktan sonra iadesi yoktur. Uyumsuz HDD seçimi kullanıcı hatasıdır. HB ' nin burada bir hatası yok.
  • panick666 kullanıcısına yanıt
    ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi resatt -- 3 Temmuz 2020; 17:0:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi resatt -- 3 Temmuz 2020; 17:2:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • panick666 kullanıcısına yanıt
    ....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi resatt -- 3 Temmuz 2020; 17:2:43 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir arkadaşın mağduriyeti var: Elekronik mutfak aleti alıyor HB üzerinden. Satıcı HB değil. Satıcıyı arayıp iade edeceğini söylüyor. Çünkü satıcı iade etmeden bizi arayın diye not yapıştırmış. Satıcı iade ettirmemek için laf kalabalığı yapıyor. Bir daha satıcı ile muhatap olmadan ürün iade ediliyor. Ama iade reddedilmiş. Sebep olarak da yeniden satılabilirlik kaybolduğu için diyor. Ürünün sadece ambalajı açıldı, geri gönderildi. Cayma hakkı kapsamına girmeyen bir ürün de değil. Ürün henüz müşteriye geri ulaşmadı. Bundan sonrası için süreç nasıl götürülmeli. Benim aklıma THH geldi ama önerileriniz nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bilen Biri

    Bir arkadaşın mağduriyeti var: Elekronik mutfak aleti alıyor HB üzerinden. Satıcı HB değil. Satıcıyı arayıp iade edeceğini söylüyor. Çünkü satıcı iade etmeden bizi arayın diye not yapıştırmış. Satıcı iade ettirmemek için laf kalabalığı yapıyor. Bir daha satıcı ile muhatap olmadan ürün iade ediliyor. Ama iade reddedilmiş. Sebep olarak da yeniden satılabilirlik kaybolduğu için diyor. Ürünün sadece ambalajı açıldı, geri gönderildi. Cayma hakkı kapsamına girmeyen bir ürün de değil. Ürün henüz müşteriye geri ulaşmadı. Bundan sonrası için süreç nasıl götürülmeli. Benim aklıma THH geldi ama önerileriniz nedir?
    hepsiburada ile görüsün ama bazen cok sacmalıyorlar kabul etmek zorunda thhye de basvurulur evet.




  • benim iade ettiğim ürün kargoda kayboldu 45 gündür beklemedeyim:D
    kargoda telefonu açan yok ana müşteri hizmetlerini açan yok hepsi burada bekletiyor 45 gün oldu
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.