Arkadaşlar merhaba herkese. Hepsiburada sitesine 6-7 yıldır üyeyim, sayısız alışveriş yaptım. Bu süre zarfında alışverişlerimin çoğunda satıcının Hepsiburada olması değişmez kriterimdi.Siparis numaram da 216353747. 6-7 yılda toplamda 4 ürün iade talebim oldu sadece. Onların da farklı modellerini aldığım için iade ettim 14 günlük süre içerisinde. Gel gelelim ilk defa satıcı kısmını gözden kaçırdım. Satıcı olarak Saray iletişim denen yerden Xiaomi mı band 6 aldım. Ürün elime ulaştı ve gerçekten beğenmedim. Ertesi gün eksiksiz bir şekilde iade talebini olusturup kargoladim ve aynı gün honor band 6 aldım. Ve ne yazık ki saçma sebeplerle iade onaylanmadı. Tüketici mahkemesine başvurdum bile. Bu mesajı okuyan herkese tavsiyemdir. Alışveriş yapacaksanız satıcının Hepsiburada olması değişmez kriteriniz olsun. Ben üyeliği silip ilisigimi keseceğim bu firmayla. Sonuçta ilk sıkıntıda müşterinin tarafında olamiyorlar. Anlaşmalı olduğu satıcıya yaptırım bile uygulayamayan bir firma sonuçta. Aynı şey amazonda başıma gelmişti geçen sene, iadenin üstüne ufak bir hediye çeki bile vermişlerdi. Gerçekten bu ülke için çok yazık. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrOpen -- 18 Kasım 2022; 15:23:5 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Hepsiburada iade rezaleti çünkü hukuk devleti degiliz.
-
-
yasalara göre sanırım haklısınız vicdani olarak ve kişisel görüşüm haksızsınız "beğenmedim" iade etmek istedim olayı çok bencilce youtube da mi6 band yazarsanız en az 500 kutu açılışı en az 500 inceleme videosu çıkar bir ürünü mağazadan da direk görüp bakıp alabilirsiniz, açılmış denenmiş güvenlik bant'ı sökülmüş ürünü satıcı bir başkasına nasıl satsın?
bozuk olsa, kırık, çizik, yazılım hatası, imei kayıtsız olsa, çakma olsa vb her şey okey ancak ben beğenmedim iade ettim olayına aşırı kıl oluyorum umarım bir gün bir satıcı olur aynı duruma düşersiniz "müşteri beğenmedim iade etmek istiyorum" diyerek size yollar sizde açılmış güvenlik bantları yırtık elinizde kalan ürünü satamayınca ne kadar haklı olduklarını anlarsınız.
bu arada satıcı değilim müşteriyim bende sizler gibi, sadece böyle sizin gibi insanlar yüzünden bu satıcılar cimer'e / ticaret bakanlığına sürekli şikayet yazıp yasa çıkarttırıyorlar biz dürüst müşteriler mağdur oluyoruz.
dediğim gibi yasal olarak sizi haklı buluyorum buna saygım sonsuz. bu konuda destekliyorum , etik olarak desteklemiyorum.
Edit: imla.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi K3L3B0SS -- 18 Kasım 2022; 16:53:39 >
-
Tekrar belirtmek isterim, 6-7 yılda toplamda 4-5 iade talebim oldu. Ayrıca mağaza mağaza dolaşıp ürüne bakicak olsak, online alışverişin ne mantığı kalır, tek avantajı fiyat mi saniyorsunuz. Evden oturduğun yerden ürün almak.
Ayriyeten bu işi yaptigim için söylüyorum. Normal bir ürünün fiyatı 1000 lira ise, geri dönüşlerde ve istatistiklerde örneğin her 10 üründen 1 tanesinin iade edildiği kabul ediliyor ise o ürün için,bu ürünler 1000 lira yerine 1100 liraya satılır. Fiyata eklenir yani.
Benim aldığım ürün 500 liraydı, ama eğer yasal olarak cayma hakkı olmasa bu ürün 450 lira olabilirdi. Ki cayma hakkı , beğenmemek, vazgeçmek, pişman olmak, hoşuna gitmemek vs.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X