Şimdi Ara

Hepsiburada Kulaklık İadesi (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
1
Favori
23.876
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Aman ne büyük bir lütuf yapmışlar sana, mesajımı sildiler diye de bir üzüldüm anlatamam..

    Hadi kardeşim ikile de kendi bahçende oyna

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hepsiburada ile görüştüm az önce. Kulakiçi iade sorunlu ancak kulaküstü olursa ilk gün arayıp bildirirseniz sorun yok iade aldıklarını söylüyorlar, bilginize.
  • Konuyu hortlatalım. Sennheiser kulak üstü kulaklık (kulak içi değil) aldım hepsiburada.com dan. kutuyu bozmadan açtım, ürünü bir kez denedim, beğenmedim, aynı şekilde kutusuna geri koydum ve iade için yolladım.Kutu içeriği tam, jelatinlerine kadar her şeyi eksiksiz. Ürün kutusu zarar görmedi.Bugün sonuç maili geldi.Kabul edilmemiş. Sebep hijyen kuralları deniliyor. Tişört, pantolon, şort, ayakkabı, gözlük kabul ediliyor ama kulak üstü kulaklık kabul edilmiyor. Bu ürünler vücudun daha hijyenik noktalarına mı temas ediyor? İlginç. Ekşi sözlük ve kullanıcısı olduğum burası ve benzeri platformlarda konuyu dile getiriyorum. Ayrıca hakem heyetine de gideceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hadem41 -- 27 Mayıs 2020; 14:29:36 >
  • Bu sorun hep Hepsiburada'dan çıkıyor. Aynı şey benim de kulaküstü kulaklıkta başıma geldi. Vücuttan kalıcı olarak etkilenmeyen her ürün iade edilebilir. Hijyenle ne ilgisi var. O zaman ayakkabı, gömlek, pantalon, gözlük, vs her üründe aynı işlem yapılmalı. Hatta onlar çok daha fazla etkilenir.

    Ayrıca kulaklık steril olarak satılmıyor ki, sterilliği bozuldu densin.

    Herhalde artık yavaş yavaş Amazon Türkiye tarafında daha öncelik vermek gerekcek. Yarın başka mallarda da sürprizlerle karşılaşmayalım.
  • 2 sene önce, hepsiburada'dan bang olufsen marka kablosuz kulak içi kulaklık almıştım, 2 bin liraya.

    Fakat ürünü beğenmemiştim.

    dış sesleri içeriye çok alıyor ve telefon ile konuşmak çok zorlaşıyordu.

    Bunun üstüne iade ettim, tak diye ücret hesabıma geri yatmıştı..
  • Bu konuda Amazon nasıldır iade eden var mı? Kulak içi bluetooth kulaklık alacağım fakat bir kaç güzel yorumun ardından 1 tane kötü yorum gördüm kulakta durmuyor çok kötü vs şeklinde o yüzden tereddüt ettim.
  • Arkadaşlar incehesap.com dan kulaklık aldım denedim 1-2 gün kafama çok baskı yaptığı için iade etmek istedim.Hijyen kuralları gereği reddetmişler.Şimdi nasıl bir yol izlemem gerekiyor?Yardımcı olabilecek biri var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: juve212

    Bu konuda Amazon nasıldır iade eden var mı? Kulak içi bluetooth kulaklık alacağım fakat bir kaç güzel yorumun ardından 1 tane kötü yorum gördüm kulakta durmuyor çok kötü vs şeklinde o yüzden tereddüt ettim.
    Kulaklık ilanında sayfa da 30 gün Amazon güvencesi yazdığına 1/1 denk geldim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Jose_Gökhan kullanıcısına yanıt

    İşte bulaşıyor bu. İnternetten satış yapıyorsan, bu riskleri alacaksın. Yoksa internet satışı yapma .


    Media Market te de kulak içi kulaklıkların yanında bile "14 gün içinde kolay iade" yazıyor.

  • ariesx A kullanıcısına yanıt

    Yalan hocam o kulak üstü kulaklığı bile iade almadılar. Kişisel bakım ürünüymüş :D

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.