< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TulparHAN -- 16 Aralık 2019; 11:1:53 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Santa Monica -- 16 Aralık 2019; 12:16:28 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leventserdar -- 13 Mayıs 2020; 11:29:11 > |
|
Aynı şeyi az önce yaşadım monitörü teslim aldım Acer X35, tam bir amiral yani, 18bin fiyata alınan monitörde panelle ekran arasında 2 parça toz vardı gayet büyük bir şekilde. Tabi ben aldıktan sonra ürün fiyatı 24bin oldu, mecburen iade talep edemiyorum, ben de aradım başta size olduğu gibi kullandınız vb. dendi yasal hakkimın olduğunu söyleyince değişim talebi açıp kargo kodu verdiler Horoz Lojistik olduğu için. Servise vb. gidebilir tarzı konuştular bakalım bekliyorum monitörü kutusuna koydum horoz gelip evden alacakmış. Değişim talebim onaylanmazsa ben de tüketici mahkemesine gitmek durumunda kalacağım. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |