< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cobalt_evan -- 12 Ocak 2019; 12:13:10 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cobalt_evan -- 12 Ocak 2019; 12:13:10 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Hocam ben sana söylemedim mi olayı dallanıp budaklandırma HepsiBurada kolay iade merkezinden ürünü beğenmedim diye iade et dedim.
Sen gittin adamlara problem var dedin servis raporu aldın dallanıp budaklandırdın ben demiştim öyle yaparsan iade edemeyeceksin sıkıntı olcak demiştim. HepsiBurada ya 2 hafta kullandığım problemli DELL monitörü beğenmedim diyip iade etmiştim aynı gün param gelmişti. |
Haklısınız salaklığıma yanıyorum. Doğru olanı yapmaya çalıştım. Bu sefer yeni rapor aldım ve iade ve değişime uygun yazıyor. Tekrar yolladım. Bir daha asla hepsiburada üzerinden ürün almam
|
Kullanıcıların 14 günlük iade süresini suistimal etmiş olması yüksek ihtimal. Zira bunu yapıyorlar. Ama firmanın bu konuda bir haklılığı yok. Zira yasa mutat kullanım (yani ürün türüne ve amacına uygun kullanım) durumunda dahi iadeyi almak zorundasın diyor. Bu bir monitör. Cihazı kullanmak için kablolarını açıp, ürünün etiketlerini sökmekten daha doğal bir durum yok. Bu durum iadeye de engel değil. Yani kutusunu açmışsın, kablosunu kullanmışsın vs. hikaye. Satıcı firma distribütör ile papaz olmaktansa işi müşteriye yıkayım kafasında.
Ben bunların hiçbirisini yapmadım. Monitör zaten ayaklığı monte geliyor. Kutudan çıkarttım ve kendi kablom ile kullandım. Ayaklığı sarılı idi. Onu bile çözmedim. Panelin bir tarafında etiket vardı. Onu sökmedim. Hiçbir aksesuarının poşetini açmadım. Sipariş sonrası 2 gün içinde elimdeydi. Aynı akşam iade başlatıp sipariş tarihimden sonra toplamda 3. gün iade kargosunu göndermiş durumdaydım. Servis kurulumu gereken ürün, aksesuarlarını kullanmışsınız gibi yersiz ve gerçek dışı gerekçelerle iadeyi reddetmeye çalıştı. Ancak biraz diş gösterince işim görüldü. Tekrar HB.com'dan bir ürün alır mıyım evet alırım. Şimdi kalkıp da o zaman bu sorunları yaşamaya devam edersin diyecekler çıkabilir. HB kendi satıcı olduğu ürünlerin arkasında bir şekilde (bazen doğrudan, bazen THH ve şikayet siteleri zorlaması ile) duruyor. Özellikle KDV indirimleri zamanı (gerçekten o kadar olmasa bile) piyasadaki en ucuz fiyatı veriyor. Özellikle pahalı bir monitörü Türkiye'den ya HB üzerinden uzaktan ya Vatanbilgisayar'da deneyerek ya da hiç kasmadan direk Amazon US sitesinden alırım. Ama kurlardan dolayı Amazon da pahalıya geliyor. Son 2-3 yıl içinde de üst seviye ekran kartları ve monitörleri HB.com'dan aldım. Hep en iyi fiyat idi. Umarım konu sahibi forumdaşın sorunu da bir an önce çözülür. |
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cobalt_evan -- 12 Ocak 2019; 16:0:19 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MacGyver. -- 14 Ocak 2019; 13:23:37 > |