Şimdi Ara

Hepsiburada'nın işgüzarlığı (Acer Nitro5) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
0
Favori
634
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sancaktar77

    Evet, beklediğim cevap geldi.
    Red edildi arkadaşlar.

    Bu arada satın aldığım şirketin adı da İntegra Teknoloji . Bu şirket DOA ürünler satıyormuş. Daha önce başkası tarafından iade edilmiş; ona rağmen bana satılmış.
    Şimdi de hakem heyetinde deneyeceğim şansımı.
    Hepsiburada olsun yahut diğer siteler..



    DOA ürün satıldığını nasıl anlarız acaba ...??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • aynı şekilde bende n11 den Nitro5 AN515 aldım, bendede 3 tane ölü piksel çıktı, değişim talep edeceğim bende bakalım ne olacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sancaktar77

    İNTEGRA TEKNOLOJİ BİLİŞİM DIŞ TİCARET unvanına sahip bu firmanın bilgisayarı almama gerekçesi; Linux yüklü laptopa Windows kurmuş olmammış.
    İntegra teknolojiden ürün almam bende daha uyarı için teşekkürler. Hakkınızı arayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Teşekkürler hocam.
    Tüketici hakem heyetine gideceğim ama uğraşmış olacağız. Buna mecbur etmeleri hiç hoş değil gerçekten. Hepsiburada'dan daha da alışveriş yapmam.
  • RimJob R kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun hocam.
    Umarım sorun çıkmaz sizde
  • Kullanıcı hatası olmadığı zaman iade almaları lazımdı....Aslında Hepsiburada bu Bilgisayar şirketine müdahale etmeli....Anlattığına göre senin bi hatan yok ....Windows kuruldu diye iade almamak? Saçmalık...Üstelik bi de DOA ürünüymüş..

    Metro denilen otobüs şirketinden bilet alma diye beni uyarmışlardı yine de gittim aldım Gidiş -dönüş..Giderken otobüs arızalandı diye yalan söyleyip başka şirkete yönlendirdiler,gelirken de sefer iptal oldu dediler orada kalıyordum...Şikayet edecek yer bulamadım....Bu firmalardan alışveriş yapmayın da paranızla rezil olmayın....

    Hakkını ara kardeşim..Seni uğraştırdıkları için: hem iade hem de extra tazminat cezası verseler kimse böyle kanunsuzluğa kalkışmaz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sancaktar77

    Teşekkürler hocam.
    Tüketici hakem heyetine gideceğim ama uğraşmış olacağız. Buna mecbur etmeleri hiç hoş değil gerçekten. Hepsiburada'dan daha da alışveriş yapmam.
    Satıcısı Hepsiburada olan değil de x firmadan yapmamak gerekir diye düşünüyorum. Çünkü diğerlerine nazaran HB daha güvenilir olsa gerek...



    Ayrıca satıcılar kim olursa olsunlar, ürünlerini DOA Ürünü olarak belirtmeliler. Aksi halde tüketiciyi kandırmış olurlar.



    Siz satıcı firmayla tekrar iletişime geçip windows kurduğum için iade almıyorsunuz ama bana doa ürünü sattınız. Buna ne demeli? Şeklinde baskı yapmanızı öneririm.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sancaktar77 kullanıcısına yanıt
    Bu Acer Nitro 5 serisinde en çok ekran kalitesinden kısmışlar o yüzden genelde sıkıntılı gibi.
    Benim değişim talebime şöyle bir cevap geldi 'Merhabalar değişimi biz yapamıyoruz ancak distribütör e gönderirseniz garanti belgesinde yazan onlar değişim kararı cıkartabiliyor biz sadece iade alabiliyoruz bilginize'
    Bende n11 teknik desteğe sordum, adamlar direk talebinizi reddeder sizde teknik servise yollarsınız dedi. Bununla niye ben uğraşıyorum dedim cevap gelmedi.
    Değişimi iadeye çevirdim şuan, bu arada bende Windows kurdum makinaya ama Freedostu aldığımda.
    Bu arada ben iadeyi hatalı ürün diye yaptım, acaba beğenmedim diyip mi iade etseydim bilemedim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RimJob

    Bu Acer Nitro 5 serisinde en çok ekran kalitesinden kısmışlar o yüzden genelde sıkıntılı gibi.
    Benim değişim talebime şöyle bir cevap geldi 'Merhabalar değişimi biz yapamıyoruz ancak distribütör e gönderirseniz garanti belgesinde yazan onlar değişim kararı cıkartabiliyor biz sadece iade alabiliyoruz bilginize'
    Bende n11 teknik desteğe sordum, adamlar direk talebinizi reddeder sizde teknik servise yollarsınız dedi. Bununla niye ben uğraşıyorum dedim cevap gelmedi.
    Değişimi iadeye çevirdim şuan, bu arada bende Windows kurdum makinaya ama Freedostu aldığımda.
    Bu arada ben iadeyi hatalı ürün diye yaptım, acaba beğenmedim diyip mi iade etseydim bilemedim.
    E hani 14 gün içinde beğenmeyip geri veriliyordu. Siz şimdi paranızı geri alamayacak mısınız..?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gökmen333

    Kullanıcı hatası olmadığı zaman iade almaları lazımdı....Aslında Hepsiburada bu Bilgisayar şirketine müdahale etmeli....Anlattığına göre senin bi hatan yok ....Windows kuruldu diye iade almamak? Saçmalık...Üstelik bi de DOA ürünüymüş..

    Metro denilen otobüs şirketinden bilet alma diye beni uyarmışlardı yine de gittim aldım Gidiş -dönüş..Giderken otobüs arızalandı diye yalan söyleyip başka şirkete yönlendirdiler,gelirken de sefer iptal oldu dediler orada kalıyordum...Şikayet edecek yer bulamadım....Bu firmalardan alışveriş yapmayın da paranızla rezil olmayın....

    Hakkını ara kardeşim..Seni uğraştırdıkları için: hem iade hem de extra tazminat cezası verseler kimse böyle kanunsuzluğa kalkışmaz..
    Ürün Hepsiburada'nın da olsa aynı şey olurdu, çünkü kendileriyle ilk görüştüğümde de iade almayacaklarını söylemiştiler. Bilgisayarının iadesi olabilmesi için bilgisayarın hiç açılmamış olması lazım demişlerdi.
    Çoğu kimse uğraşmayacağını bildikleri için bence öyle yapıyorlar. Dediğin gibi hem iade, hem de ceza verseler bu işe kalkışmazlardı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RimJob

    Bu Acer Nitro 5 serisinde en çok ekran kalitesinden kısmışlar o yüzden genelde sıkıntılı gibi.
    Benim değişim talebime şöyle bir cevap geldi 'Merhabalar değişimi biz yapamıyoruz ancak distribütör e gönderirseniz garanti belgesinde yazan onlar değişim kararı cıkartabiliyor biz sadece iade alabiliyoruz bilginize'
    Bende n11 teknik desteğe sordum, adamlar direk talebinizi reddeder sizde teknik servise yollarsınız dedi. Bununla niye ben uğraşıyorum dedim cevap gelmedi.
    Değişimi iadeye çevirdim şuan, bu arada bende Windows kurdum makinaya ama Freedostu aldığımda.
    Bu arada ben iadeyi hatalı ürün diye yaptım, acaba beğenmedim diyip mi iade etseydim bilemedim.
    Ben de ürünü iade ederken; ürünü beğenmediğimi ifade ettim. Pixel konusunu mevzu etmedim. Yoksa "servise yollayacaksın" diye cevapla karşılaşıyordum.




  • Şimdi Tüketici Mahkeme Heyeti'ne gideceğim, bu konuda tecrübesi olan var mı? Ürünü yolladığım için fatura da yok şuan bende. Online fatura ile olur mu acaba?
    Hem ayıplı mal, hem doa ürün gönderdikleri sebebiyle gideceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sancaktar77

    Ürün Hepsiburada'nın da olsa aynı şey olurdu, çünkü kendileriyle ilk görüştüğümde de iade almayacaklarını söylemiştiler. Bilgisayarının iadesi olabilmesi için bilgisayarın hiç açılmamış olması lazım demişlerdi.
    Çoğu kimse uğraşmayacağını bildikleri için bence öyle yapıyorlar. Dediğin gibi hem iade, hem de ceza verseler bu işe kalkışmazlardı.

    Alıntıları Göster
    E bilgisayarın hiç açılmadan arızalı olduğunu ilahi bi güç mü bize bildirecek de anlayacağız..?



    Saçma işleri varmış harbiden..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akustik34

    E bilgisayarın hiç açılmadan arızalı olduğunu ilahi bi güç mü bize bildirecek de anlayacağız..?



    Saçma işleri varmış harbiden..

    Alıntıları Göster
    Hepsiburada için öyle :D
    Zevkine mi sipariş verip, iade etmemi istiyorsunuz dedim, durum böyle diye cevap verdi.

    Az önce İntegra Teknoloji ile görüştüm ve "Windows kurmamış olsaydın iade alırdık" diyor. Ayrıca; hakem heyetinden de bir sonuç alamayacağımı çünkü işletim sistemi değiştirildiğini onlara bildireceklerini söyledi. İade almama sebebi olarak bunu aktaracakları için bir sonuç alamazmışım.
    Ama ölü pikselden dolayı servise gönderirsem iade alabileceğimi söyledi.




  • Ayni durum başıma 23martta 4000 tl ye aldigim acer nitro 5 de geldi. Satici hepsiburadaydi. 14 günlük cayma hakkimi kullandirmadilar. Kac kere mh yi aradim gobegim çatladı ama yok... Urunde 2400 mhz ram var dediler 2133 mhz geldi, sarj olmazken kendiliğinden kapanmalar... Sonunda thh ye gittim ve olumlu sonuç aldım. Temmuzun ilk haftasi karar cikacak ve o sözde büyük mağazadan parami alacagim. Sakin bulasmayin eski hb yok artık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kuzeyli.2891 -- 23 Haziran 2018; 11:19:51 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuzeyli.2891

    Ayni durum başıma 23martta 4000 tl ye aldigim acer nitro 5 de geldi. Satici hepsiburadaydi. 14 günlük cayma hakkimi kullandirmadilar. Kac kere mh yi aradim gobegim çatladı ama yok... Urunde 2400 mhz ram var dediler 2133 mhz geldi, sarj olmazken kendiliğinden kapanmalar... Sonunda thh ye gittim ve olumlu sonuç aldım. Temmuzun ilk haftasi karar cikacak ve o sözde büyük mağazadan parami alacagim. Sakin bulasmayin eski hb yok artık
    Yani bunu satıcısı hepsiburada mi yaptı..?



    O zaman buradan da alışveriş yapılmaz duruma gelmiş desenize :s



    Ben de burası uygun diye burdan alacaktım.



    O vakit mecburen media markt gibi yerlerden alacağız :(

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • THH uğraşılmak istenmiyorsa 14 günlük süre geçmeden yetkili servisten DOA kararı almanız iade işlemini kolaylaştırırdı. Bu süre geçince de THH şikayet edip lehe sonuç çıksa da firmanın bu karara itiraz hakkı oluyor dolayısıyla Tüketici mahkemesine intikal ederek avukat, mahkeme vs... işler daha da uzuyor. Genelde büyük ve isim yapmış satıcıların yanı sıra Asus, Vestel ... gibi servis hizmetini kendi sağlayan marka ile birlikte HB, Vatan, Media Markt gibi kendi satması diğer küçük firmalara nazaran nispeten iade değişimde tüketicilere kolaylık oluyor. Lenovo, Dell, Acer ... gibi markaların servis hizmetini başka firmalar sağlıyor.

    Alış verişlerde tüketicilerni çok fazla uğraştırmasının suçlusu halk olarak yine bizleriz: 14 gün çok suistimal ediliyor ayrıca da vergilerin ağırlığı sebebiyle firmalar çok fazla yıpranıyor. Çoğu elektronik firma yetkili servis hizmetini başkası üstünden yürüttüğünden resmi firma servis kalitesi diğer gelişmiş ülkelere nazaran düzgün işlemiyor. Nedenleri daha da çoğaltılabilir ama gerek yok. Büyük ve kurumsal firmanın satış fiyatı yüksek olur ama sonrasındak alınan destek aradaki farkı kapatacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dmclskn

    THH uğraşılmak istenmiyorsa 14 günlük süre geçmeden yetkili servisten DOA kararı almanız iade işlemini kolaylaştırırdı. Bu süre geçince de THH şikayet edip lehe sonuç çıksa da firmanın bu karara itiraz hakkı oluyor dolayısıyla Tüketici mahkemesine intikal ederek avukat, mahkeme vs... işler daha da uzuyor. Genelde büyük ve isim yapmış satıcıların yanı sıra Asus, Vestel ... gibi servis hizmetini kendi sağlayan marka ile birlikte HB, Vatan, Media Markt gibi kendi satması diğer küçük firmalara nazaran nispeten iade değişimde tüketicilere kolaylık oluyor. Lenovo, Dell, Acer ... gibi markaların servis hizmetini başka firmalar sağlıyor.

    Alış verişlerde tüketicilerni çok fazla uğraştırmasının suçlusu halk olarak yine bizleriz: 14 gün çok suistimal ediliyor ayrıca da vergilerin ağırlığı sebebiyle firmalar çok fazla yıpranıyor. Çoğu elektronik firma yetkili servis hizmetini başkası üstünden yürüttüğünden resmi firma servis kalitesi diğer gelişmiş ülkelere nazaran düzgün işlemiyor. Nedenleri daha da çoğaltılabilir ama gerek yok. Büyük ve kurumsal firmanın satış fiyatı yüksek olur ama sonrasındak alınan destek aradaki farkı kapatacaktır.
    Yani özetle; garanti olması ve baş ağrımaması için internet yerine media markt, teknosa, vatan vb. yerlerden mi alınmalı diyorsunuz ..?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Akustik34 kullanıcısına yanıt
    İnternet ortamından da alınabilir fakat burada ürünü teslim alırken kargo görevlisinin yanında 5 dakika kırık, çizik, kutu incelemesi yaparak hasar varsa kargocuya tutanak tutturup ürünü tutağıyla birlikte firmaya iade etmeniz. Kargo firmaları sıfır alınmış ürünleri sigortalı taşıdığı için firma teslimat kaynaklı zararını kargo firmasından ister. Ola ki üründe ışık sızması, hoparlör patlak.. vs internet siparişi geçtiğiniz firma ile iletişime geçerek değişim isteyebilirsiniz. Kimi firmalarda fabrikasyon hatanın tespiti için yetkili servise yönlendirir servis, DOA raporu hazırlar raporu satıcı söylediğinizde satın aldığınız değişim iade hangisini isterseniz yardımcı olur.

    Media Markt, Teknosa, Vatan... bu firmalardan da teslim alırken satıcının yanında ürün kontrolünü yaparsanız çok daha güzel olur. Elektronikten anlayan uyanık bir tanıdığın faydası yatsınamaz derece de iyi olur. 30 dakikayı bulsa da inciği cıncığını inceleyin ses, ekran, klavye... evde kutu açılışı yaparken sorun yaşadığınızda bazen bu firmalarda iade, değişimde çok sorun yapıyor. Unutmayın kimse size ürünü bedavadan vermediği satıcının görevi size sorunsuz alış-verişe yardımcı olmak. Satıcılar türlü türlü hile yapabiliyor.

    Elden veya internetten alış verişte aldıktan sonra yani 2 yıl boyunca yarı yolda kalmayıp muhattap bulacağınız bilgisayar markaları başta Asus ve Apple'dır. Dell, Lenovo, Acer... gibi markalar servis hizmetini aracı servislerle sağladığından parça tedariği onarım gibi hususlarda kimi zaman canınız sıkılabilir.

    Garanti olsun diye Media Markt, Teknosa, Vatan yetmez alınan ürün markası da iyi olmalı. Bir önceki iletimde belirttiğim şekilde satan firmalar tedarikçi firmaya ürün iadesinde çok zorlandığından onlarda kullanıcılara pek yardımcı olamıyor. İthalatçı firma bile bazen ürün ithal ederken vergi, kur, şartnameler derken süreç uzayıp gidiyor.

    Not: Biraz uzun yazma isteğimse alış verişte iade değişimin firmaların neden zorluk çıkarttığını merak edip öğrenmek isteyen olursa umarım fayda sağlar.




  • En iyisi harici diske birkaç program oyun yükleyip denemek. Örneğin ben evkur tarzı bir mağazadan (aksu çarşı) almıştım iki yıl önce bilgisayar yanımda birçok müzik bass sesi için bazı programlar iki üç oyunda ısınmasını denedim. Mağazaya sabah gitmiştim iki üç saat bilgisayarı in herşeyini kontrol edip aldım. çünkü aldığım mağaza daha elime geçmeden iptali bile kabul etmeyen bir yer. onun için bin tl bile olsa denemek en iyisidir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.