Şimdi Ara

Hepsiburada'nın işgüzarlığı (Acer Nitro5)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
51
Cevap
0
Favori
634
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 08.06.2018 tarihinde 4.299 TL karşılığında Acer Gaming Nitro5 AN515 aldım. Laptopu 3 gün kullandıktan sonra ekranda ince bir şerit olduğunu fark ettim. Önce gmail giriş butonunda fark ettim aslında ama önemsememiştim, laptoptan olduğunu düşünmemiştim. İnternetten alınan ürünlerde koşulsuz iade hakkım olmasına rağmen Hepsiburada yetkilisi böyle bir şeyin mümkün olmadığını, servise göndermemiz gerektiğini söyledi. Ve de bunu söylerken küstah bir şekilde, üstten konuşarak söyledi.
    Acayip sinirlendim, en sonunda yüzüne kapattım.
    Laptopu açıp, kurulum yaptığım için iade yapılamayacağı gerekçesi sunuldu. Soruyorum kendisine; ben bu ürünü açıp kullanmasaydım; bilgisayardaki bu bozukluğu nasıl fark edebilirdim diye. "Durum böyle, servise göndermeniz gerekiyor" diyor. Fantezi olsun diye mi sipariş verip, iade yapmam bekleniyor anlamış değilim. Akla, mantığa tamamıyla ters. Hem de kullanıcının koşulsuz iade hakkı varken; beni servisle uğraştıracak hanımefendi. Hatta telefon almış olsam ve sim kartını bile takmış olsam iade yapmamış olacaklarmış. Hayret, valla hayret!
    Çok değer verdiğim ve birkaç gün sonra da iPhone 8 Plus siparişi vermeyi düşündüğüm bir siteydi ama ne yazık ki gözümde bitti.
    Sanki millet parayı yerden buluyor; bir de gösterdikleri alakaya bak.
    Piyasada öne çıkan firmalar, büyüdükçe kuduruyorlar anlaşılan.
    İnternetten alınan üründe 14 gün cayma hakkı var. Şimdi tüketici hakem heyetine mi şikayet edeceğim? Bu konuda tecrübesi olan yazarsa sevinirim.







  • ufak bir tavsiye vereyim. müşteri hizmetleri ile görüştüğünüz zaman sadece 1 temsilciyle görüşüp sonuca varmayın. 4-5 kere arayıp farklı temsilcilerle konuşun. bu her firma için geçerli. hatta devlet daireleri için bile geçerli bu. siz belki görüşmüşsünüzdür ama başkalarına yardımcı olur bu yazdıklarım.





    her türlü haklısınız. tüketici hakem heyetine başvurun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boyl durumlarda arayip neden mal arizali diyorsunuzki servise yonlendirecekleri belli, aldiginiz gibi formatlayin paketleyin geri gonderim talebi acin iadenizi alin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serdaragorn S kullanıcısına yanıt
    Yalnız bilgisayarı açmakla birlikte iadeyi kabul etmiyorlar.
  • Joey Tribbiani kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler hocam.
    Yarın tavsiyenize uyarım. Sonuç alamazsam tüketici hakem heyetine başvuracağım.
    THH konusunda sonuç alırım diye tahmin ediyorum. Hepsiburada'nın sözleşmesine de baktım bilgisayarın açılmasıyla iade kabul edilmediğine dair bir ifade yok. bilgisayar sarf malzemeleri terimi geçiyor sadece.
  • Bir de cayma hakkını kullanmayı mı, yoksa ayıplı mal olduğundan dolayı mı iade etmeyi mevzu edeyim sizce tüketici mahkeme heyetine başvururken? Hepsiburada'dan iki nedenle de bir sonuç alınmayacak gibi duruyor.
  • sancaktar77 kullanıcısına yanıt
    Direkt iade et.Almak zorundalar...Ben Lenovoya Win 10 kurdum beğenmedim iade ettim ...Telefon etmene gerek yoktu.Şurada yazıyor iade nasıl yapılır :
    https://www.hepsiburada.com/yardim/iade-durumu-21

    Ürününüz size teslim edildikten sonra 14 gün içinde iade başvurusunda bulunabilirsiniz.

    İade sürecini başlatmak için;



    “Hesabım – Siparişlerim” menüsünde veya burada ürünün yanında yer alan ""Kolay İade"" butonuna tıklayarak iade talebi açın. İşlem yapmak istediğiniz ürünü seçerek "İade ve Diğer İşlemler" seçimindeki “Ürünü İade Etmek İstiyorum” formunu doldurun. Sayfanın sağ alt tarafında bulunan İade ve Geri Gönderim Şartlarını okuduktan sonra “İade ve Geri Gönderim Şartlarını okudum, kabul ediyorum"" kutucuğunu işaretleyerek “Devam Et” butonuna basın.

    Açılan yeni pencereden iade edeceğiniz ürün için belirtilen adımları takip edin. "Kaydet ve Bitir" butonuna bastıktan sonra kaydınızı oluşturmuş olacaksınız. Ekranda çıkan kargo gönderi kodunu kullanarak ürününüzü belirtilen tarihe kadar ürünün size gönderildiği adrese, tüm aparatları, orijinal kutusu ve fatura ve diğer belgeleriyle birlikte ürünün size gönderildiği adrese geri gönderin.''

    Bilgisayarı beğenmedim , iade edeceğim diye yaz nedenine..Almak zorundalar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gökmen333 -- 13 Haziran 2018; 0:37:37 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • gökmen333 kullanıcısına yanıt
    Yalnız iade sürecini başlatma panelinde şöyle bir şart koymuşlar:
    Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır. Aksi halde iade alınamamaktadır:
    · Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit vb.)

    Bu satış sözleşmesinde yer almıyor ama iade ve gönderim şartlarında yer alıyor. Sizce yine de yollamak doğru olur mu
  • sancaktar77 kullanıcısına yanıt
    Bilgisayar malzemeleri diyor,Bilgisayar demiyor,yani yazıcı kartuşu vs..Öyle olsaydı ben ve benim gibileri iade almazlardı..........Sen iade et bence.Sorun çıkarsa Hakem heyeti vs dersin.Yine de karar senin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gökmen333 -- 13 Haziran 2018; 1:1:21 >
  • gökmen333 kullanıcısına yanıt
    Peki teşekkürler. Zaten zaman varken hakem heyetinden önce dediğini denemek mantıklı geliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gökmen333

    Bilgisayar malzemeleri diyor,Bilgisayar demiyor,yani yazıcı kartuşu vs..Öyle olsaydı ben ve benim gibileri iade almazlardı..........Sen iade et bence.Sorun çıkarsa Hakem heyeti vs dersin.Yine de karar senin.
    Lenovo hangi modeldi acaba ?



    Ve neden iade etmiştiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Akustik34 kullanıcısına yanıt
    Model bu :



    Ekran kalitesini beğenmedim..Bazı renkleri doğru vermiyordu..




  • Tüm malzemeleri ürünle gelen cd kullanım kılavuzu dahil geri gönderip bide mümkünse diski formatlayıp sıfırla almama gibi şansları yok. Fakat çizik tarzı birşey olduysa ücret de kesebilirler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüm malzemeleri ürünle gelen cd kullanım kılavuzu dahil geri gönderip bide mümkünse diski formatlayıp sıfırla almama gibi şansları yok. Fakat çizik tarzı birşey olduysa ücret de kesebilirler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SamsaSorbonne2 S kullanıcısına yanıt
    Linux olarak gelmişti. Windows yüklemiştim. Tekrar windows format atıp yolladım. Bugün ulaşmış, bakalım ne yapacaklar
  • Ben değiştirilemez denen telefonu değiştirdim. Sim kart taktığım halde. Tabi bahanem aşırı ısınma sorunuydu ama firma ismini korumak için alır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şuan bir hareketlilik oldu. İhtilaflı diye bir ifade yer alıyor ve muhtemelen red edilecek
    Hepsiburada'nın işgüzarlığı (Acer Nitro5)
  • Benim bu internetten alınan ürünlerle ilgili olarak merak attığım husus; diyelim ki ürün geldi. FARAZA ben kendim ekranına yahut başka bir yerine zarar verdim, çizdim bisiler vs yaptım diyelim. Şimdi bu ürünü 14 günlük iade hakkım var diye almak zorundalar mı?



    Bu 14 gün olayının espirisi nedir..?



    Her halükarda alıyorlar mı yani..?



    NOT: Konu sahibi arkadaşa da geçmiş olsun diyorum...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet, beklediğim cevap geldi.
    Red edildi arkadaşlar.
    Hepsiburada'nın işgüzarlığı (Acer Nitro5)
    Bu arada satın aldığım şirketin adı da İntegra Teknoloji . Bu şirket DOA ürünler satıyormuş. Daha önce başkası tarafından iade edilmiş; ona rağmen bana satılmış.
    Şimdi de hakem heyetinde deneyeceğim şansımı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sancaktar77 -- 20 Haziran 2018; 11:55:8 >
  • İNTEGRA TEKNOLOJİ BİLİŞİM DIŞ TİCARET unvanına sahip bu firmanın bilgisayarı almama gerekçesi; Linux yüklü laptopa Windows kurmuş olmammış.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.