Şimdi Ara

Hepsiburada'nın işgüzarlığı (Acer Nitro5) (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
51
Cevap
0
Favori
636
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dmclskn

    İnternet ortamından da alınabilir fakat burada ürünü teslim alırken kargo görevlisinin yanında 5 dakika kırık, çizik, kutu incelemesi yaparak hasar varsa kargocuya tutanak tutturup ürünü tutağıyla birlikte firmaya iade etmeniz. Kargo firmaları sıfır alınmış ürünleri sigortalı taşıdığı için firma teslimat kaynaklı zararını kargo firmasından ister. Ola ki üründe ışık sızması, hoparlör patlak.. vs internet siparişi geçtiğiniz firma ile iletişime geçerek değişim isteyebilirsiniz. Kimi firmalarda fabrikasyon hatanın tespiti için yetkili servise yönlendirir servis, DOA raporu hazırlar raporu satıcı söylediğinizde satın aldığınız değişim iade hangisini isterseniz yardımcı olur.

    Media Markt, Teknosa, Vatan... bu firmalardan da teslim alırken satıcının yanında ürün kontrolünü yaparsanız çok daha güzel olur. Elektronikten anlayan uyanık bir tanıdığın faydası yatsınamaz derece de iyi olur. 30 dakikayı bulsa da inciği cıncığını inceleyin ses, ekran, klavye... evde kutu açılışı yaparken sorun yaşadığınızda bazen bu firmalarda iade, değişimde çok sorun yapıyor. Unutmayın kimse size ürünü bedavadan vermediği satıcının görevi size sorunsuz alış-verişe yardımcı olmak. Satıcılar türlü türlü hile yapabiliyor.

    Elden veya internetten alış verişte aldıktan sonra yani 2 yıl boyunca yarı yolda kalmayıp muhattap bulacağınız bilgisayar markaları başta Asus ve Apple'dır. Dell, Lenovo, Acer... gibi markalar servis hizmetini aracı servislerle sağladığından parça tedariği onarım gibi hususlarda kimi zaman canınız sıkılabilir.

    Garanti olsun diye Media Markt, Teknosa, Vatan yetmez alınan ürün markası da iyi olmalı. Bir önceki iletimde belirttiğim şekilde satan firmalar tedarikçi firmaya ürün iadesinde çok zorlandığından onlarda kullanıcılara pek yardımcı olamıyor. İthalatçı firma bile bazen ürün ithal ederken vergi, kur, şartnameler derken süreç uzayıp gidiyor.

    Not: Biraz uzun yazma isteğimse alış verişte iade değişimin firmaların neden zorluk çıkarttığını merak edip öğrenmek isteyen olursa umarım fayda sağlar.
    Tek kelimeyle muhteşem..



    Çok sağ olun böylesi kıymetli bilgiler verdiğiniz için..



    Ben Lenovo Y520 ile HP OMEN 17 1050ti modeller arasında kalmıştım.



    Ama şimdi siz Asus daha iyi diyorsunuz.



    Acaba tavsiyeniz var mıdır model olarak..??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Akustik34 kullanıcısına yanıt
    2-3 ay zamanınız varsa 8. Nesil İntel işlemcilerle gelen modelleri bekleyin. Bir önceki nesle oranla %30 performans artışıyla birlikte güç tüketiminde iyileştirmeler söz konusu. Son zamanlardaki 3-4 tane güvenlik açığı bu neslde giderilmiş. Ayrıca USB 3, Bluetooth, Wifi, Type-C gibi aygıtlarıda güncellediler.

    https://www.ebrarbilgisayar.com/dell-g3-15-fb75d128f81c-i7-8750h-8gb-1tb-128gb-ssd-4gb-gtx1050-156-linux-pmu359726

    Benim için Dell ve Asus markaları öncelikli olur. Dell'in yazılım desteği iyi olmakla birlikte Linux uyumluğu verimlilik adına rahat ettiriyor servisini Koçsistem yürütüyor servis kalitesi orta derecede. Tasarımları gözü rahatsız etmeyecek sadelikte olmasının yanı sıra pratik sök tak parçalar donanım değişimi ve temizlik, termal macun yenilemede vs... kolaylık sağlıyor. RAM, SSD... gibi yükseltmelerde garanti dışı bırakılmıyor en azından bazı modellerinde bu şekilde. Model karmaşası az.

    Asus ise ROG serisi geçen seneye kadar nispeten pahalıydı tasarımları daha güzel, yazılım desteği konusunda Dell'e göre zayıf kalıyor. Linux uyumluluğu eh işte. Türkiye'de alt yapı ve örgütlenmesi en iyisi. Örneklem sunuyum: Dell Türkiye arayın servis hizmetini sağlayan Koçsistem hakkında şikayetlerinizi belirtin kem küm ediyorlar kısaca pasif durumdalar aynı durumu Asus'da yaşayamazsınız müşteri hizmetleri ve servis direk Asus. Sorunlu makine servise gidecekse ara Asus'u senin adına UPS tarafına adres bilgilerin geçilip kapıda makineyi teslim ediyorsun dönüşüde aynı şekilde. Diğer pek çoğunda kargo şubesi firma kodu .... genelde Yurtiçi kargo oluyor bazı şubeleri sorunlu oluyor şubeye kadar gidiyorsun ...

    Lenovo ve HP yazılım desteği kötü ısı sorunu olmayan makineleri çok az. MSİ 2-3 sene öncesine kadar güzel fiyatları vardı fakat rakiplerine kıyasla kimi modelleri pahalı kalıyor. Linux desteği kötü olduğundan çoğu kullanıcı tarafından şikayete konu oluyor. Bazı donanım sürücüleri güncellenmediğinden yeni Windows sürümlerinde dert oluyor. En bilindiği Killer ethernet ve ses aygıtı bazı modelleri.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dmclskn

    2-3 ay zamanınız varsa 8. Nesil İntel işlemcilerle gelen modelleri bekleyin. Bir önceki nesle oranla %30 performans artışıyla birlikte güç tüketiminde iyileştirmeler söz konusu. Son zamanlardaki 3-4 tane güvenlik açığı bu neslde giderilmiş. Ayrıca USB 3, Bluetooth, Wifi, Type-C gibi aygıtlarıda güncellediler.

    https://www.ebrarbilgisayar.com/dell-g3-15-fb75d128f81c-i7-8750h-8gb-1tb-128gb-ssd-4gb-gtx1050-156-linux-pmu359726

    Benim için Dell ve Asus markaları öncelikli olur. Dell'in yazılım desteği iyi olmakla birlikte Linux uyumluğu verimlilik adına rahat ettiriyor servisini Koçsistem yürütüyor servis kalitesi orta derecede. Tasarımları gözü rahatsız etmeyecek sadelikte olmasının yanı sıra pratik sök tak parçalar donanım değişimi ve temizlik, termal macun yenilemede vs... kolaylık sağlıyor. RAM, SSD... gibi yükseltmelerde garanti dışı bırakılmıyor en azından bazı modellerinde bu şekilde. Model karmaşası az.

    Asus ise ROG serisi geçen seneye kadar nispeten pahalıydı tasarımları daha güzel, yazılım desteği konusunda Dell'e göre zayıf kalıyor. Linux uyumluluğu eh işte. Türkiye'de alt yapı ve örgütlenmesi en iyisi. Örneklem sunuyum: Dell Türkiye arayın servis hizmetini sağlayan Koçsistem hakkında şikayetlerinizi belirtin kem küm ediyorlar kısaca pasif durumdalar aynı durumu Asus'da yaşayamazsınız müşteri hizmetleri ve servis direk Asus. Sorunlu makine servise gidecekse ara Asus'u senin adına UPS tarafına adres bilgilerin geçilip kapıda makineyi teslim ediyorsun dönüşüde aynı şekilde. Diğer pek çoğunda kargo şubesi firma kodu .... genelde Yurtiçi kargo oluyor bazı şubeleri sorunlu oluyor şubeye kadar gidiyorsun ...

    Lenovo ve HP yazılım desteği kötü ısı sorunu olmayan makineleri çok az. MSİ 2-3 sene öncesine kadar güzel fiyatları vardı fakat rakiplerine kıyasla kimi modelleri pahalı kalıyor. Linux desteği kötü olduğundan çoğu kullanıcı tarafından şikayete konu oluyor. Bazı donanım sürücüleri güncellenmediğinden yeni Windows sürümlerinde dert oluyor. En bilindiği Killer ethernet ve ses aygıtı bazı modelleri.
    Anladım hocam.



    Attığınız linkteki G3 te 1050 ekran kartı var. Ben biraz daha oyun pc si olsun yönündeyim.



    Bu Dell in G5 i bulunuyor. 16 gb ram, 1050ti ekran kartına sahip.



    Ama ürün ısınıyor diyolar. Zaten ülkemizde de pek kullanan yok. Yeni bi cihaz.



    Ayrıca siz Lenovo nun aşağıdaki ürününü almayın mı diyosunuz ?




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Omen ve Legion serileri güzel makineler beğeniyorsanız alın ama yazan fiyatlardan daha uyguna almanızı tavsiye ederim. İkisi arasında kalsam bende Legion derdim. Hafta sonu indirimleri falan kovalarsanız elbet denk düşer.
  • Monster'lara neden bakmiyorsunuz? 8. Nesil intel islemciler en bol bu modellerde bulunuyor su an. Almisken 8. Nesil alin cok fiyat farki da yok. Diger markalarin 8. Nesil modelleri cok daha pahali ve ekran kartlari monsterdakiler kadar iyi model sunmuyor.

    Ben 4700 lira olan 8. Nesil i7 8750h ve 4gb 1050 ti modeline cok sicak bakiyorum bu aralar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dante -- 27 Haziran 2018; 15:49:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dante

    Monster'lara neden bakmiyorsunuz? 8. Nesil intel islemciler en bol bu modellerde bulunuyor su an. Almisken 8. Nesil alin cok fiyat farki da yok. Diger markalarin 8. Nesil modelleri cok daha pahali ve ekran kartlari monsterdakiler kadar iyi model sunmuyor.

    Ben 4700 lira olan 8. Nesil i7 8750h ve 4gb 1050 ti modeline cok sicak bakiyorum bu aralar.
    Monster denen firma kalite hissi vermiyor. Clevo işbirliği zaten bunu gösteriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dante

    Monster'lara neden bakmiyorsunuz? 8. Nesil intel islemciler en bol bu modellerde bulunuyor su an. Almisken 8. Nesil alin cok fiyat farki da yok. Diger markalarin 8. Nesil modelleri cok daha pahali ve ekran kartlari monsterdakiler kadar iyi model sunmuyor.

    Ben 4700 lira olan 8. Nesil i7 8750h ve 4gb 1050 ti modeline cok sicak bakiyorum bu aralar.
    Monster denen firma kalite hissi vermiyor. Clevo işbirliği zaten bunu gösteriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dante

    Monster'lara neden bakmiyorsunuz? 8. Nesil intel islemciler en bol bu modellerde bulunuyor su an. Almisken 8. Nesil alin cok fiyat farki da yok. Diger markalarin 8. Nesil modelleri cok daha pahali ve ekran kartlari monsterdakiler kadar iyi model sunmuyor.

    Ben 4700 lira olan 8. Nesil i7 8750h ve 4gb 1050 ti modeline cok sicak bakiyorum bu aralar.
    Monster denen firma kalite hissi vermiyor. Clevo işbirliği zaten bunu gösteriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akustik34

    Monster denen firma kalite hissi vermiyor. Clevo işbirliği zaten bunu gösteriyor.

    Alıntıları Göster
    Bence aksine yurtici kaynakli bir merkezden urun almak muhatap acisindan iyi olur. Direkt iletisime geciyorsunuz bir problem cikarsa. Araci filan da yok Servisi sonucta parcalari montajlayan ekip yani o cihazi en iyi onlar anlamis olacak sonucta. Bilmiyorum kullanamlarin yorumlari nedir ama ben cok mantikli buluyorum. 4700 liraya 8. Nesil i7 ve 4gb 1050 ti mukemmel bir secenek. Guzel degil, mukemmel. Zaten bundan daha iyisi veya bu donanimda olan baska bir marka bu fiyata yok. Dolar duserse daha da mukemmel olacak.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dante -- 27 Haziran 2018; 17:9:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Dante

    Bence aksine yurtici kaynakli bir merkezden urun almak muhatap acisindan iyi olur. Direkt iletisime geciyorsunuz bir problem cikarsa. Araci filan da yok Servisi sonucta parcalari montajlayan ekip yani o cihazi en iyi onlar anlamis olacak sonucta. Bilmiyorum kullanamlarin yorumlari nedir ama ben cok mantikli buluyorum. 4700 liraya 8. Nesil i7 ve 4gb 1050 ti mukemmel bir secenek. Guzel degil, mukemmel. Zaten bundan daha iyisi veya bu donanimda olan baska bir marka bu fiyata yok. Dolar duserse daha da mukemmel olacak.

    Alıntıları Göster
    Asus ve Dell servisleri kötü müdür ki..?



    Monster çok kalitesiz hissiyat verenlerin sayısı hiç de azımsanacak sayıda değil...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Evet arkadaşlar son gelişmeleri aktarıyorum:
    Ürün iadesi Windows kurduğum için iade yapılmadı bildiğiniz gibi. Bunun üzerine THH'ne gittim ve fikir aldım. Onlar da başvurmadan önce servise gönderip, rapor almamı istediler. Acer yetkili servisi ile görüştüm fakat sadece rapor istediğimi bildiklerinden, yani THH'ne gideceğimi bildiklerinden işi yokuşa sürüyorlar. "Bize gönderirseniz, onarımını yaparız. Rapor vermeyiz" diyorlar.
    Ayıplı ürün için rapor işini nasıl halletmem gerekiyor, bu konuda bilgisi olan var mı?
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.