Herkese merhaba, 27 Aralıkta Hepsiburada üzerinden 2 adet telefon aldım birisi aras kargoyla 31 Aralıkta elime geçti.Diğeri için hala bekliyorum. Sayısız kere aradım Hepsijet ve Hepsiburada 'yı . Son aramamda Hepsiburada dedi ki ben şuan sadece bizim görebileceğimiz bir yerden bakıyorum ve kargonuz arabaya yüklenmiş görünüyor,sizin baktığınız yerde güncellenmemiş olabilir. Bunun üzerine Hepsijet i tekrar aradım ve bunları söyledim. Hepsijet kesinlikle böyle bir durum olmadığını kargonun hala merkezde olduğunu ; barkodunun düşmüş,ürünle eşleştirme yapılıyor olunabileceğini söyledi. Hepsiburada ile ne zaman konuşsam durumunuz en kısa sürede çözülecek dendi. Bugün 14 Ocak oldu. Hala bir haber yok ve mağdur oldum telefonum bozuk. Kargo ortada olmadığı için iade işlemi de başlatamam bildiğim kadarıyla. LÜTFEN BANA YARDIM EDİN YAPABİLECEĞİM HERHANGİ BİR ŞEY VAR MI ? YASAL OLARAK NE HAKLARIM VAR BU KONUDA????
Up
Up
Up
aynı problem bendede var iade ücretim yapılmadı bakalım sikayetvara falan yazıcam birazdan nasıl iş yapıyorlar anlamış değilim
Ben de yazdım ama bi sonuç yapamadım
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme