Şimdi Ara

Herkesi bıktıran 'focus'un yol tutuşu çok iyi' muhabbeti (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
292
Cevap
3
Favori
13.262
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
36 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Yanlış bilgilendirme filan yok. Türkiye'de satılacak araçların en az %80'i torsiyon çubuklu olacak.



    1.5 182 hp manual ve 1.5 150 hp otomatik vitesli seçeneklerin satış adedi çok düşük olacaktır.



    Hadi onu geçtim mevcut kasadaki 0.83 g yola tutunma değeri ile nasıl sınıfının referansı oluyor? Aklımdaki 2 tane örneği yazdım biri 0.88 g diğeri 0.87 g yola tutunma değeri sunuyor. Bunlar varken sınıfının referansı demek ezbere konuşmaktan başka bir şey değil.



    Mk1 kasa yanlış hatırlamıyorsam 0.89 g skidpad değerine sahipti ve o dönemin yol tutuş referansı olabilir ancak mk3 ile böyle bir iddiada bulunmanın hiçbir dayanağı yok.



    Geçmiş bilgilerle ezbere konuşmayı bırakıp yeni kasanın skidpad değerlerinin yayınlanmasını bekleyelim derim.

    Alıntıları Göster
    Skidpad değeri sadece yol tutuş kavramını açıklamada yeterli değildir.AĞırlık transferi mesela çok önemlidir.Ağırlık transferini ne kadar iyi yaparsan o kadar başarılı olursun.Bu da birçok parametreyi bir araya getirebilen araçlarda görülebilmektedir.Ağırlık merkezinin yere yakın olması ve ağırlık dağılımı çok önemlidir. Darbe sönümleme, araç kaymaya başladığında şasinin verdiği tepki vs vs.

    Yeni civic in bu konuda eskisine göre çok geliştiği zaten bilinen birşey.




  • ex_silver kullanıcısına yanıt
    Elbette esp'nin ayarlarına kadar bir çok parametre yol tutuş konusunda etkilidir. Limitlere çıkıldığında aracın savrulup gitmesi ile kontrollü hareket edebilmesi arasında çok büyük fark vardır.



    Yola tutunma (skidpad) değeri yakın olsa sizinde sıraladığınız etkenler sıralamayı değiştirebilir fakat görüldüğü üzere en üstteki araçların skidpad değerine yakın bile değil.



    Mevcut kasa Focus en fazla virajlarda dengeli şasisi ve esp ayarları nedeniyle sürücüye eğlenceli anlar yaşatabilir. Ancak sınıfının yol tutuş referansı olma iddiasından çok uzakta.



    Yeni kasasını görmeden birşey söyleyemeyiz belki torsiyon çubuğu ile eskisinden de iyi yol tutuş sağlayacak. Piyasaya çıksın, yol tutuş ve geyik testleri yayınlansın üzerine konuşuruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne Fordmuş arkadaş B sınıfında en iyi yol tutan Fiesta derler, C sınıfında Focus derler diğer arabalar yol tutmuyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K.Kahriman

    Abartılıyor. Focusta bulunan 215/55/16 lastik takın aracınıza keyfinize bakın.



    İş lastikte bitiyor.



    100 binde motoru dumanla boğulan masraf kapısı çürük çıkma focuslarla uğraşmayın.



    Renault gibi araçları kullananlar tdci yazan focus gördükçe üzülüyor. Paranızı tamircilere kaptırmayın.



    Uzun yolda öyle jilet gibi giden focus ta yok. Varsa da kiralık 1-2 yaşında araçlar.
    Biz ne yapalım sizin gibi kuyruk acısı olanlar için üzülüyoruz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Burada 2 viraja giren şu daha iyi yol tutuyor diyor.

    Halbuki viraj çapından, yol durumundan, lastiğe kadar çok fazla değişken var.

    Bu yüzden kişisel tecrübeden ziyade şu geyik testleri daha çok anlam içeriyor.

    Burada yazılanlar boş.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zorunuza mı gitti beyfendi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Backstreet kullanıcısına yanıt
    10 Binden itibaren duman atması

    Klima komp arızalanması

    Direksiyon kutusu arızası

    Triger seti problemi

    Sarsıntılı çalışması

    Volantın ses yapması

    Ön cam kriko arızası

    Trim sesleri

    Sayısız yazılım yüklenmesi versiyon yükseltilmesi, arabayı teslim aldığımda aracın fonksiyonlarının çalışmıyor olması gibi bir sürü problem yaşadım.



    Aracın ilk sahibiydim sadece şahsım kullandı.

    Bakımları zamanında yapıldı bebek gibi bakıldı ama her problemde servisin birşey yok demesiyle bunaldığım için ve kavga gürültü evet bu arızalıymış dedirtiyor olmaktan bıktığım için 28.000 Km de sattım,

    Ford - Fiat almayıda düşünmüyorum aynı şahsiyetler yönettikçe bu firmaları adetleri gittikçe düşecek zaten. Bana vakit kaybettirecek bir aracı ne için alayım.



    Vw aracımı servise götürüyorum teste çıkıyoruz 2 3 kişi benle sesi duyup ikame aracı verip yolluyolar. Ben hiç bir talepte bile bulunmuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İyimiymiş yol tutuşu...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Pasha37 kullanıcısına yanıt
    Bence de haklisiniz...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ama Fordun yol tutuşu genel olarak iyi. Bi önceki kasa focusa geçen bindim içi dar diyorlardı içini de çok beğendim. Koltuklar biraz gerideydi diğer sedanlara göre biraz dar galiba ama insanı sıkacağını sanmıyorum. Ön taraf on numara

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    Elbette esp'nin ayarlarına kadar bir çok parametre yol tutuş konusunda etkilidir. Limitlere çıkıldığında aracın savrulup gitmesi ile kontrollü hareket edebilmesi arasında çok büyük fark vardır.



    Yola tutunma (skidpad) değeri yakın olsa sizinde sıraladığınız etkenler sıralamayı değiştirebilir fakat görüldüğü üzere en üstteki araçların skidpad değerine yakın bile değil.



    Mevcut kasa Focus en fazla virajlarda dengeli şasisi ve esp ayarları nedeniyle sürücüye eğlenceli anlar yaşatabilir. Ancak sınıfının yol tutuş referansı olma iddiasından çok uzakta.



    Yeni kasasını görmeden birşey söyleyemeyiz belki torsiyon çubuğu ile eskisinden de iyi yol tutuş sağlayacak. Piyasaya çıksın, yol tutuş ve geyik testleri yayınlansın üzerine konuşuruz.
    Mk3 Sedan Skidpad 0.88.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Surate bağlı bi kaza yapın focusla o anı yaşayın ondan sonra yorum yapın. İşkembeden sallayıp boş boş konuşmayın.

    Kazadan sonra inip aracı öpersiniz Bee.

    Focus sınıfının en iyi yol tutan araçlardan biridir, hatta genelleme yaparsak Ford grubu bu konuda Son derece iyidir.

    Focus ile Kaza yapmamış yada o anı yaşamamış arkadaşlar traş yapmasin fazla.Oturduğum yerden ben de sallarim bişey yasamadiktan sonra.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.