Şimdi Ara

Herkesin başına gelebilir !!! LCD yardımı !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
528
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, bugün PC Altın(!)'dan BenQ marka 20" Wide LCD aldım. Evde kurduğumda piksellerden birinin istikrarsız bir şekilde yeşil olarak yanmaya çalıştığını fark ettim. (özelikle likit hücre aktifleştikçe [siyaha yaşlaktıkça] yeşil yanma konusunda ısrarcı bir hale geliyor). Yani monitör DEFOLU !!! Hemen malum markaya telefonla durumu bildirdim ve şok edici bir yanıt aldım !!! 3 ÖLÜ PİKSELE KADAR GERİ ALIYORUZ dediler !!!!! Çoğu monitörde bu prosedür geçerliymiş. En sonunda BenQ ile irtibata geçmemi tavsiye ederek ilgili kişi beni başından savdı...... Şimdi:

    Gerçekten böyle bir saçmalık var mı?
    Yoksa yasal olarak 30 günlük süre falan gibi haklar var.. Haklarım nelerdir?
    Bu ayıplı mal mıdır? Ayıplı mal yüzünden adamları tüketici mahkemesinde süründürebilir miyim?
    Böyle bir saçmalık varsa, garanti kapsamından çıkmayacak şekilde bu monitörün daha nelerini bozup, toptan değişmesini sağalayabilirim?
    Cebren ve hile ile iki pikseli daha nasıl öldürebilirim? Benim yaptığım anlaşılmadan, tabii.....

    BU YARIN ÖBÜRGÜN SİZİN DE BAŞINIZA GELEBİLİR !!! DENEMEDEN ALMAYIN !!! BÖYLE AHLAKSIZLIKLARA DİKKAT LÜTFEN !!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Flashbond -- 17 Temmuz 2007; 20:13:51 >







  • benq'yla konuş, olmazsa benim hep uyguladığığım bir taktik var:

    -ya kardeşim ayıp değil mi, sizden durmadan ürün alan bir arkadaşım tavsiye etti diye aldım, yok böyle bir şey ya. (sinirle üfle) neyse, ne yapılabilir ?

    -valla ben anlamam, o zaman mahkeme.
    (burada genelde çözülürler ama çözülmezlerse işin uzar, kişisel olarak dayıma gider durumu anlatırım. o da konuşur firmayla, olmayacaksa dava açılır, dava 2 yılda biter)

    ama bence senin sorunun çözülür, birde şuna dikkat et: aldığın üründe indirim var mıydı, varsa çok abartılı mıydı? bu durum defolu diye sattık diyebilirler.
  • keşke kasadan sonra denettirseydin çogu firma bunu yapıyor ayrıca wide almakla hata yapmışsın (tabi kullanım şeklinde önemli) oyun falan oynayamazsın onda,bence geri götür ve memnun kalmadıgı belirt başka marka veya model birşeye bak en akıllıcası bu tabi aldıgın yer önemli bu konuda
  • Oyunlu ilgili tavsiye için teşekkür ederim şimdilik memnunum. En azından TestDrive Unlimited daha keyifli gibi şimdilik Saol kardeş...

    İlk yanıtı veren arkadaşın da tavsiyeleri için çok teşekkür ederim. Bu taktikleri mutlaka deneyeceğim. Özellikle sinirle üfleme kısmı hoşuma gitti Dayınla ilgili kısmı anlayamadım Yok, "defolu" ya da "kampanya" ibaresi yoktu. Amaaa..... Buna şüphe uyandıracak kadar ucuzdu. Yine de böyle durumu özellikle belirtmemişler. Bu durumda umrumda olur mu? Olmaz :)




  • bildiğim kadarıyla aksi belirtilmedikçe birkaç ölü piksele kadar (markaya göre değişiyor) normal karşılanıyor ve garanti kapsamına girmiyor ama sen yine de işi aldığın firmayla halletmeye çalış
  • Evet 3 ölü piksele kadar alamama gibi hakları var.(En azından çoğu marka için bu böyle ne yazık ki.)
  • Şimdiye kadar vaktini ayırıp yorum yapan arkadaşlara sonsuz kere teşekkür... Ama arkadaşlar... Doktorlar gibi konuşmayın... Biriniz umut verici şeyler söylüyor... Diğeriniz, evet böyle bişey var diyor.. Ya... Şimdi bu 20" patladı mı bana?! Yaşayacak mıyım doktor bey? Lütfen, doğruyu söyleyin...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Flashbond -- 17 Temmuz 2007; 21:49:23 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Hemen hemen bütün firmalar 4 ve 4'ün üstünde olması gerektigini söylüyorlar.Öyle geçerli bir durum var.Ancak satın alırken farketseydin ve satışı yapan kişiyle muhabbeti kursaydın o değiştirebilirdi. Beklemen lazım 4 ve 4 ün üstüne çıkmasını
  • Satın aldığım kişi çok iyi bir tanıdık aslında ama o bile birşey yapamayacağını söyledi. Çünkü daha BenQ onlara dağıtırken bunu şart koşuyomuş. Ben satın alırken LCD ekranın denendiğini hiç bilmiyordum. Hatta defalarca CD sürücü, ekran kartı vs. aldım ve hiç denemedim. Eve gelip bikaç kere arızalı çıktığında ise gittim ve değiştirdim. Ama bu saçmalık. Bu piksel 1 de olabilir 10 da olabilir. Bozuk işte ! Ben bu defoyu normal karşılamalarını hazmedemiyorum.

    Bu arada bu arasıra canlanıyo dediğim gibi... İstikrarsız bi yapısı var. Belki de "ölü hücre" tanımından çıkıp başka bir kapsama giriyordur arıza ?!?! İki hücre daha bozmanın yolları lütfen !!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Flashbond -- 17 Temmuz 2007; 21:59:11 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Flashbond

    Satın aldığım kişi çok iyi bir tanıdık aslında ama o bile birşey yapamayacağını söyledi. Çünkü daha BenQ onlara dağıtırken bunu şart koşuyomuş. Ben satın alırken LCD ekranın denendiğini hiç bilmiyordum. Hatta defalarca CD sürücü, ekran kartı vs. aldım ve hiç denemedim. Eve gelip arızalı çıktığında değiştirdim ep. Ama bu saçmalık. Bu piksel 1 de olabilir 10 da olabilir. Bozuk işte ! Ben bu defoyu normal karşılamalarını hazmedemiyorum.

    Bu arada bu arasıra canlanıyo dediğim gibi... İstikrarsız bi yapısı var. Belki de "ölü hücre" tanımından çıkıp başka bir kapsama giriyordur arıza ?!?! İki hücre daha bozmanın yolları lütfen !!!



    Yok dedigim benim çalıştıgım bir yerde adam notebook almıştı ve ekranda ölü piksel vardı 1 tane.Bizim abi de görunce adama iyilik yaparak,ramini çıkarttı,başka yöntemleri de kullanarak satışa götürüp bunu değiştirin dedi ve yenisini adama verdiOndan diyorum ilk alırken farketseydin belki birşeyler yapılabilirdi.




  • Hıı.. ilk alırken..diyosunnn... Ne bileyim ben... Hep "bozuk çıkarsa değiştiririz." zihniyeti mevcut. Böyle bir ayıbın istisnai olduğunu ne sayfalarında, ne listelerinde ne de satarken belirtmemeleri aslında başlı başına hukuki bir kayıp onlar için... Ama dediklerine göre mahkeme 2 yıl sürermiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Flashbond -- 17 Temmuz 2007; 22:11:16 >
  • Biraz daha bekle istersen illaki olacaktır ölü piksel. O sayının artmasını bekle.



    quote:

    Orjinalden alıntı: Flashbond

    Gerçekten böyle bir saçmalık var mı?
    Yoksa yasal olarak 30 günlük süre falan gibi haklar var.. Haklarım nelerdir?
    Bu ayıplı mal mıdır? Ayıplı mal yüzünden adamları tüketici mahkemesinde süründürebilir miyim?




    Buna gelince ayıplı değil gibi gösteriyorlar sorun orda işte.Yapabilecegin fazla birşey oldugunu zannetmiyorum.Beklemen en mantıklısı.Yarın yine öğrenmeye çalışırım. (Prosedür hakkında)
  • arkadaşım 3 ölü piksele kadar olan durum yasal olarak var.. yani adam istemese sdegiştirmeyelebilir...
    fakatgercekten ikna edici ve o pikselin seni cok rahatsız ettigini söylersen ... ve güzel güzel konuşursan adam monitorunu alıp başka biriyle deiştirebilir. sonucta o monitorde çöpe gitmiyo ... birileri mutlaka alır ve kullanır ... biraz ikna edici olman lazım ..
    onun dışında cok bir ümit yok maalesef...
    satıcıdan satıcıya değişende bir durum... adamla aran iyi ise.. bi şelilde baglarsan sana başka bi benq verir....

    bu monitoru kullanamaycagıunı falan söyle .. şansını dene

    kolay gelsin .. iyi şanslar...
  • Vay bea ! Söylemeden geçemeyeceğim Hepinize çok teşekkür ederim. Gerçekten bu kadar yardım edecek kişi beklemiyordum. Şimdiye kadar fikrini burada paylaşan herkese çok çok teşekkür Ama hakikaten, herkesi ilgilendiren birşey. Bilmeyenler de öğrensin istedim... Saygılar.
  • kardeş samsung da yok benim lcd gittiydi tamire(bana dediler ki 30 işgünü içinde gelcek dediler) bende tamam dedim bir de bana tekrar o gelesiye kadar lcd monitör verdiler
  • quote:

    Orjinalden alıntı: meksikalı_kele

    kardeş samsung da yok benim lcd gittiydi tamire(bana dediler ki 30 işgünü içinde gelcek dediler) bende tamam dedim bir de bana tekrar o gelesiye kadar lcd monitör verdiler


    Şimdi bi de Samsung mu alayım kardeş Bu elimizdeki malzemeyle ne yaparız onu sen bana bi deyiver...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.