Şimdi Ara

Heroes of Might and Magic III ve In The Wake of Gods (15 SENE DOLDU!) (11. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
371
Cevap
3
Favori
39.554
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 9-10 yaşlarında ne oynardık bu oyunu be hatırladım mutlu oldum yarın indirip oynucam gaza geldim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Luas

    9-10 yaşlarında ne oynardık bu oyunu be hatırladım mutlu oldum yarın indirip oynucam gaza geldim


    Linkler:http://www.unforgiven-heroes.com/htmls/download.html

    İnidiren bir indirmeyen bin pişman
  • Hort.
  • kibritucu, ilk mesaja ekledim sizi.

    Konuyu da kibritucu vasıtasıyla da yeniden bir hortlatayım dedim.
  • Her ne kadar dondurulmus olsa da asagidaki baglantida özellikle Kaiji'nin (Yevaud) Heroes 3 ile ilgili anlattiklari gercekten üzerinde emek verilmis yazilar. Runstorm'un verdigi baglantidaki (http://www.unforgiven-heroes.com/htmls/download.html) bilgilerle birlikte bu yazilari alin, bilgisayariniza kopyalayin. Heroes of Might and Magic III ve 3.5 ile ilgili faydali ne varsa bunlari ne kadar cok kisiye ulasabilirsek o kadar iyi.

    http://forum.donanimhaber.com/m_7489233/mpage_1/key_/tm.htm

    Ben kendisinden izin almadan ordaki mesajlardan birini buraya kopyaliyorum; umarim bana kirilmaz =)

    quote:


    Kaiji'nin bu baglantidaki mesajindan alıntıdır...
    ___

    Ewt hazır tatile girmişken ayarları açıklayıp hangilerini açıp hangilerini kapattığımı yazayım, malum WoG oynarken kritik öneme sahip oluyor bunnar;

    Wogify Settings
    ==========
    buradaki seçeneklerden wogify all RoE, AB, SoD and WoG maps seçeneğini seçiyorum çünki zaten WoG açtıktan sonra haritaları wogify yapmamak aşırı saçma olur, hem bu şekilde harita yüklenirken ayrıyetten oyun bize; "haritayı wogify edecekmisin?" die soru sormuyo, olay pratikleşiyo

    Game Enchancements
    ==========
    Display wogification messages - bunu kapatıyorum çünki haritada ilk açılırken wogifikasyon işlemine başlandığı vede bu işlemin bittiğine dair gelen gereksiz can sıkıcı mesajlar çıkmıyor bu sayede...
    enhanced dwelling hint text - bu seçenekde çok iyi, yaratık ikametgâhlarındaki kalan eleman sayısını içine girmedende öğrenebiliyoruz, boşu boşuna yürüme puanlarımızdan olmuyoruz
    towns may be renamed - kale adlarını değiştirmenin oyunun atmosferini bozacağını pek sanmıyorum seçilebilir, hatta XL haritalarda hangi kalede ne wardı gibisinden bi durumla karşılaşmamak için şart diyebilirimde...
    heroes may be renamed - oyunun atmosferini bozan bir seçenek şiddetle karşıyım!
    buy all creatures buton - o an kalenizdeki tüm askerleri tek tıklamayla almaya yarıyan bir tuş, pratik olduğundan seçilebilir...
    transfer all resources option - tüm kaynaklarınızı tek bi tuşla herhangi bir oyuncuya göndermenize yarıyan tuşu aktif eder bu seçenek, bence çok saçma...
    resource trading post - buda mitril takası dışında pek mantıklı değil çünki zaten market sayesinde istediğimiz herhangi bir oyuncuya istediğimiz herhangi bir kaynaktan gönderebiliyoruz, bunun için ikinci bir seçeneğe neden ihtiyaç duyulmuş annamadım tek mantıklı yanı mitrili desteklemesi, eh oda başkasına gönderilemeyecek kadar değerli olduğundan buda gereksiz bir seçenek
    display hidden skills - bu seçeneğe ancak ileride anlatacağım "herolara 9 ve 10'uncu skillerin alınabilmesi" seçeneği aktif edilince ihtiyaç duyuluyor...
    script message disabling - buda gereksiz bir çok mesajdan bizi kurtarıyor, seçilmesi şart derim...
    display hero movement points remaining - yoruma bile gerek yok bu zaten olmalı
    display hero spell points remaining - yoruma bile gerek yok buda olmalı
    custom alliances - işte buda bence kilit seçeneklerden çünki oyunda ittifakları(takımları) direk olarak biz ayarlayamıyorduk, misal randomdan harita kurucaz oyuncu ve ittifak(takım) sayısını belirleyip gerisini bilgisayarın ayarlamasına izin vermek zorunda kalıyorduk, daha açıklayıcı olmak gerekirse şöle bi örnek vereyim; diyelimki 8 oyuncu açtık vede 4 ittifak oluşturduk bilgisayar otomatik olarak ittifak başına iki oyuncu veriyordu, vede bunnarı kimin kimle olacağını oyuncu sıralamasına göre yapıyordu, hadi sıralamaları değiştirip iyi kötü kimin kiminle ittifak kuracağını belirlesek bile bu seferde millet istediği renkleri alamıyordu, ama artık bunnarın hepsi geride kaldı arkadaşlar! işte size dolu dolu "Custom Alliance" opsiyonu!
    disable autosave - walla autosave'in açık olup olmaması benim için farketmiyor...
    abbreviated skill description - bu sayede skill açıklamaları çok daha basit ve açıklayıcı olmuş, bankodur seçilmesi gerekir
    hero and town list reordering - bu seçeneklede kale ve hero listenizde yer değişikliği yapabiliyoruz, bence buda seçilmeli
    warlord's banner quick-select options - walla ben pek "warlord's banner" artisi ile uğraşmadığımdan bu seçenek pek alâkadar etmiyor beni, amma bu artiye takan arkadaşlar varsa tüm bannerları tek bir tıklamayla ayarlama opsiyonunun oldukça ilgilerini çekeceğine hiç şüphem yok
    quick combat battle options - çok çok gereksiz bir seçenek, ben heroes 3 oynuyacam vede savaşları quick yapçam ha! görmek nasip olmasın!

    Hard Coded Options
    ==========
    level 8 dwellings function as normal - bu denge bozucu bi olay olduğundan kapatıyorum, düşünsenize level 8 yaratık ikametgâhlarıda normal ikametgâhlar gibi her hafta üretim yapabilecekler, ürkünç bir olay
    arrow towers gain experience - bunu seçerim, bu sayede surlardaki okçu kuleleri oyunda geçen her hafta başına belli bir tecrübe kazanıp savaşlarda daha etkili oluyorlar, kale savaşları daha zorlu geçiyor bu yüzden
    leave troops by right clicking on adventure map - buda hep istediğim özelliklerden, bu seçenekle heronuzdaki ordudan herhangi bir kısmını haritadaki boş bir yere bırakabiliyorsunuz, dar boğazlara sıkı bir ordu bırakıp düşmanın ayakçılarını engellemek gibisi yok walla
    troops left will regain their owner - buda bırakılan askerleri geri alabilmeye yarıyor, bu seçili olmazsa genelde bırakılan askerler sahiplerine bile saldırabiliyor, ben seçiyorum ama her türlü yorumada açığım...
    commanders are enabled - buda olmazsa olmazlardan, komutan olayı benim en çok hoşuma gidenlerden biri...
    commanders must be hired - ben bunuda seçiyorum çünki heroların başlar başlamaz komutana sahip olmaları biraz denge bozucu bence, bu yüzden kalelerden 1000 altına kiralanmaları daha mantıklı gibi...
    demolish town buildings by right clicking - işte heroes de yıllardır olmasını beklediğim olay! bu sayede geçicide olsa kaleleri yıkabiliyoruz arkadaşlar! gerçi yıkım için heronun belli bir seviyede olması vede ordusunun güçlü olması şart, ayrıyetten kaledeki halka yıkımdan ötürü huzursuzlandıkları için belli bir parada ödemeleri gerekiyor ama genede değer bence
    creature dwellings accumulate creatures - yaratık ikametgâhlarının hafta geçtikçe üremesini sağlıyor, heroes 5'ten alıntı bir seçenek ama zaten uzun zamandır olmalıydı bence...
    creature dwellings accumulate guards - buda yaratık ikametgâhlarındaki gardiyanların (eğer varsa tabii) sayılarının artmasına yarıyor, bence yukarıdaki seçenek seçilirse denge için bununda seçilmesi şart...
    slyvan centaur creation is allowed - buda yoruma açık bi olay, ben seçiyorum çünki zaten RAMPART fraksiyonundan olan slyvan centaur'larını o fraksiyonun kasabasındaki grand elf ve centaur birleşimiyle beleşe üretebilmeye yarıyor, gene tekrar edeyim slyvan centaur'ları neutral değildir arkadaşlar Rampart'a bağlılar bu sebeple onlar tarafından üretilebilmeleri bence gayet doğal, tabiiki yoruma açığım
    troop stacks gain experience - buda benim favorilerim arasında, bunun sayesinde ordunuzda savaştıkça tecrübe sahibi olup yeni yetenekler kazanıyor, bence buda seçilmesi gereken opsiyonlardan biri
    disable cheat codes and menu - walla ben hile kodlarını hiç bilmiyorum yada bunların multi oynarken çalışıp çalışmadığını ama madem adamlar bunun önüne geçmek için bir seçenek koymuşlar neden seçmeyelimki
    artifacts may be left by right-clicking - hımm bunuda seviyorum bu seçenekle haritadaki boş bi yere heronuzdaki artileri bırakabiliyorsunuz, misal ana heronuz bi arti ele geçirdi ama onun ihtiyacı yok, ikinci bir heronuza yarayabilir ama ikinci heronun ana heronun peşinden koşturmasını istemiyorsunuz, bu seçenekle artiyi yere bırakıp siz ana heronuzla istediğinizi yapmaya devam edebilir ve ikinci heronuzlada ganimete doğru bi seyehate çıkabilirsiniz

    AI Stack Experience Difficulty
    ==========
    Ben bunu default yapıyorum böylece oyun zorluğu ile paralel bir şekilde ayarlanıyor.

    Map Options
    ==========
    town start without forts - fort olmadan başlamanın ne gibi bi anlamı olduğunu hâlâ çözebilmiş değilim, yahu zaten 20-30 ciwarı bi taş/tahta başlangıç kaynağı veriliyor, bunların 20 tanesi hemen fort yapmaya giderse işimiz iş olur, bu sebeple hiç seçilmemeli buda
    only human and neutral town start without forts - buda yukarıdaki seçeneğin alt opsiyonu, bunun sayesinde sadece nötral kaleler ve insan oyuncuların kalelerinde fort olmuo, zor oynayanları sevenler içün fakat aşırı kaynak tüketimi meydana geldiğinden işim olmaz bu seçenekle...
    cartographers are replaced by Covers of Darkness - kartografçıyı bulan neredeyse olayı bitirdiğinden bunnarın iptal edilip yerine "Karanlığın Peçesi" gibi teknik binaların gelmesi kat kat daha mantıklı olduğundan benim tek geçtiğim seçeneklerdendir
    most dragon fly hives are replaced - dragon fly hive binalarının kaldırılmasıda bence çok mantıklı olmuş hemde yerlerine witch hut, windmill, campfire gibi faydalı şeyler yapıldığından, bunu seçmek gayet mantıklı olur kanısındayım...
    some standart treasure chests contain more gold - walla buda denk gelirse ii oluo yaw, 500 yada 1000 altın beklerken 3000 gelince sevinio adam birden
    some dwellings have upgraded creatures - bu denge bozucu çünki normalde haritadaki ikametgâhları upgrade etmek için kıymetli mitrilimizden harcamak zorunda kalıoz, ama bu seçenekle birden herhangi birine yakın bir ikametgâhı beleşe upgradeli yapıo daha oyunun başında, uzak durulmalı derim...
    some monsters are replaced with WoG monsters - ben seçiom vede hepimiz seçmeliyiz haritaya rasgele yayılan nötral yaratıkların bazılarının WoG elemanlarından olmasını sağlıyor vede çeşitlilik artıyor
    some lvl 3 monsters replaced with ghosts - ghost lar sadece hayalet kasabalardan alınabildiği için onlarla haritada karşılaşmak mantıksız olmuş vede yazıda yazdığı gibi "some" değil oldukça fazla elemanı ghosta gönüştürdüğünden bu seçenektende uzak durulmalı
    patches of special terrain may be added - olabilir, arada farklı terraine sahip yerler görmek çeşitliliği artırır derim...
    first money - buda abarık bir para+kaynak yardımı sunuyo oyunun başında, bence çok saçma artı aşırı dengesiz bi olay
    enable extension heroes - ewt kimine göre huzur kimine göre azap ben kapalı bırakıyorum ama istenilirse açılabilirde, çünki multi haritalarında çıkmayan kampanya herolarının öyle enteresan yetenekleri oluyorki dengeleri alt üst edebiliyor misal GELU ve DRACON alındıkları vakit o oyuncuya avantaj sağlıyorlar; GELU crossbowman(lvl2), marksman(lvl2), wood elf(lvl3) ve grand elf'leri(lvl3) Sharphooter'a(lvl4) çeviriyor. DRACON'da mage(lvl4), archmage(lvl4), monk(lvl5) ve zelaot'ları(lvl5) Enchanter'a(lvl6) çeviriyor. Tabbi bu şahısları efektif olarak kullanabilmek için CASTLE, TOWER yada RAMPART fraksiyonlarından biri seçilmeli ama yinede denge bozucu bir seçenek, seçilip seçilmeyeceği tartışmaya açık...

     Heroes of Might and Magic III ve In The Wake of Gods (15 SENE DOLDU!)


    Map Enchancements
    ==========
    week of monsters - ilk haftadan sonra her yeni gelen haftanın bir yaratığa özel olmasını sağlıyor, ama diğer özel haftalara yer vermediğinden vede her hafta bir yaratık iki katı ürediğinden işin poku çıkıyor arkadaşlar, o sebeple uzak durulmalı...
    mithril enchancements - oyuna mitril kaynağını eklediğinden seçmememiz ayıp olur derim walla
    mithril display - kingdom overview penceresine sağ tıklayınca sahip olduğumuz total mitrili gösteren vede istersek elimizdeki mitrili nerelerde kullanabileceğimizi açıklayan bir liste geliyor bu seçenekle, tek geçilmesi gereken bi seçenek
    mithril resource stack replacement - haritadaki bazı başıboş kaynakların mitrile dönüşmesini sağlıyor, bankodur yane
    windmills and mystical gardens may give mithril - yeldeğirmenleri ile mistik bahçelerin küçük bir ihtimalle mitril vermesini sağlıyor, buda bankodur
    masters of life - bu da iktidarsız seçeneklerden biri, neymiş efendim birinci seviye askerleri belli bi yüzdelik şansla kendiliklerinden upgrade olabilecekmiş her yeni günün başında, olmaz böle şey
    universal creature upgrades - buda çok saçma seçeneklerden biri, düşünsenize bir pikeman'i alıp centaur stables'da upgrade edebilcez, peh!
    extended creature upgrades - aşırı denge bozucu bir seçenek kesinlikle uzak durulmalı!
    passable terrain - normalde geçilemeyen coğrafi nesnelerin üzerinden belli penaltılar eşliğinde geçebilmemizi sağlıyan (misal dağlardan geçerken toprak kaymaları ve kayaların yuvarlanması sebebiyle asker kaybına uğramamız yada ormandan geçerken haydutların saldırması vs.) bu seçenek oyunun dengelerini ve oynanış biçimini aşırı derecede değiştirdiğinden ben kapalı tutuyorum ve aynını sizede tawsiye ediyorum
    transfer owner - bu seçenek sadece ittifak kurulan oyunlarda kullanışlı olsada işe yarar, çünki müttefiğimize bize yaramayan yada fazlasıyla olan bir madeni/kaleyi/kahramanı otomatik bir şekilde ona devretmemizi sağladığından takım oyununa artı bir destek getiriyor
    monolith toll - çift taraflı boyut kapılarının vergilendirilmesine yarıyan bu seçenekten akıl sağlığınızı korumanız açısından uzak durmanızı şiddetle tawsiye ederim
    neutral town - hayal kırıklığı olan conflux kasabasının yaratıklarının nötral yaratıklarla değiştirilip yeni bir soluk getirmeyi hedefleyen bir seçenek olsada, yaratık upgrade lerinin alâkaya maydanoz olması ve dengeli bir dizilişi olmaması açısından gayet kullanışsız bir hâle geldiğinden uzak durulmalıdır!
    new battlefields - yeni savaş alanlarının açılmasına yaradığından kaçmaz derim, tabii bunun için WOG'un full versiyonuna sahip olmak gerek...
    castle upgrading - kaleleri dahada ileri seviyelere taşımamızı sağlar bu seçenek, nasıl derseniz dahili ikametgâhların üreme sayılarını artırabileceğimizi hatta ve hatta kaleye altın rezervi kurup günlük vergimizi kat kat artırabileceğimizi söylesem
    creature relationships - bence oyuna en çok FRP havası getiren seçeneklerden biri budur arkadaşlar, çünki bunun sayesinde birbirine kin güden yaratıklar aynı orduda bulunduğunda iç savaşlar yaşanabiliyor, yada birbirini seven yaratıklar destek olup kendilerini beleşe upgrade leyebiliyorlar, bu iç savaşları şöle özetliyim; biz yönetmiyoruz sadece bir mesaj çıkıyor: "kemik ejderhaları ile altın ejderhaları arasında kavga çıktı ikisindende üçer tane mevta oldu" felan gibisinden, neysem ben kimin kime uyuz olduğunu açıklayan bir liste yazmayı kendime görev saydığımdan hemen alta ekliyeyim;

     Heroes of Might and Magic III ve In The Wake of Gods (15 SENE DOLDU!)


    monster mutterings - başıboş yaratıklara hücum ederken bişiyler mırıldanmalarını aktive etmek ne kadar gereklidir bilemem, ben kapatıyorum walla...
    karmic battles - bu seçenekte zorluğu artırma amaçlı olarak düşünülmüş opsiyonlardan biri, saldırdığımız başıboş yaratıklara ekstradan yandaşlar verip işimizi zora sokuyor, özellikle hasatçı nekrolara gün doğduğu için seçmemek gerekir
    battle extender - sırf oyundaki savaş sahnelerinin uzun sürmesini sağlamak amacıyla bir sürü saçma değişikliği aktif eden bu seçenekten şiddetle uzak durun derim
    rewritable signs - haritadaki tabelalarda (eğer varsa tabii) yazan açıklamarı değiştirebilmemize olanak sağlıyor, seçilmezse bi tarafımız eksik kalmaz yane
    split decision - ben kapatıyorum çünki savaş ekranında ordumuzu ayırmak pek akıl kârı bi iş değil bence...
    random hero - başıboş yaratıklara daldığımızda onların başına rasgele bir hero atıyan bu seçenekte mantıksızlık silsilesine bir zincir daha eklediğinden uzak durulması gerekenler arasında...
    loan bank - oyuna banka modunu getiriyor bu seçenek, banka belli bir faizle bize istediğimiz kaynak yada bir miktar para borç veriyor, ben açıyorum ama istenirse kapatılabilirde...
    allow building twice per day in towns - günde iki kere bina kurabilmemizi sağlaması bence oyunun atmosferini derinden baltalıyor, kesinkes uzak durulur bundan arkadaşlar
    select neutral town types - haritaya rasgele yayılan başıboş kasabaların hangi tipte olacağını bu seçenekle belirleyebiliyoruz, fakat bence işin güzel tarafı rasgele belirlenmeleri bu yüzden ben kapatıyorum...
    neutral unit bonuses - bu seçenekte zorluk olsun diye nötral yaratıklara bonus özellikler getiriyor, çok saçma!
    neutral stack size - zorluk sağlamak amacıyla haritadaki başıboş yaratıkların sayılarını artırır bu seçenek, walla ben kapatıom yoksa nekrolar hasata başladımıydı kontrol edilemez hale geliyolar
    neutral stack experience - gene zorluk sağlamak amacıyla haritadaki başıboş yaratıkların tecrübeleri bu seçenek sayesinde artıyor, walla benim için kapalı yada açık olması farketmez...
    neutral town and creature bank growth - nötral kasabalar ve yaratık depolarının zaman geçtikçe gardiyanlarının üremesini sağladığından bence gayet mantıklı bir seçenek, seçilmemesi kayıptır yaw
    level 7+ troops only gain %50 experience - yedinci seviye ve üstündeki yaratıkların yarıyarıya daha az tecrübe edinmesi ne gibi bir denge getirir aklım almadığından bunu kapatıyorum...

    SEÇENEKLERİN BOLLUĞU YÜZÜNDEN AÇIKLAMALARIN DEVAMINI İLERLEYEN GÜNLERDE YAZICAM, HERKESE BOL WOG'LU GÜNLER DİLERİM...

    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yevaud -- 10 Eylül 2007; 0:44:22 >

  • bütün sayfaları okudum şimdi.. kulüp üyesi olarak hiçbir mesajımın olmamasından çok utanç duydum.. herkesten özür dilerim!
  • Benim pc m de şu anda dahi yüklü ve büyük zevkle oynuyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *AMD_ATHLON*

    Benim pc m de şu anda dahi yüklü ve büyük zevkle oynuyorum.

    Makinem format yer, silinmeyen yegâne şey bu oyundur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Odinn#21


    quote:

    Orijinalden alıntı: *AMD_ATHLON*

    Benim pc m de şu anda dahi yüklü ve büyük zevkle oynuyorum.

    Makinem format yer, silinmeyen yegâne şey bu oyundur.


    Bende cd si yok ama makinem format yediği gibi ilk olarak indirdiğim oyun bu ve Red Alert 2 dir.

    Gruba benide eklerseniz sevinirim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *AMD_ATHLON*


    quote:

    Orijinalden alıntı: Odinn#21


    quote:

    Orijinalden alıntı: *AMD_ATHLON*

    Benim pc m de şu anda dahi yüklü ve büyük zevkle oynuyorum.

    Makinem format yer, silinmeyen yegâne şey bu oyundur.


    Bende cd si yok ama makinem format yediği gibi ilk olarak indirdiğim oyun bu ve Red Alert 2 dir.

    Gruba benide eklerseniz sevinirim :)

    Pardon usta, eklemeyi unutmuşum. İlk mesaja eklendin.
  • Teşekkür Ederim...
  • Yalnız bi arkadaşın verdiği İn The Wake of Gods patchini indirdim yüklemiyor dil sorunu yüzünden..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *AMD_ATHLON*

    Yalnız bi arkadaşın verdiği İn The Wake of Gods patchini indirdim yüklemiyor dil sorunu yüzünden..

    Makine dilini İngilizce yapman gerek. Denetim Masası'ndaki Dil Seçenekleri'nden yapacaksın diye hatırlıyorum.
  • Onu biliyorumda yapmıyor ki windows XP cd sini istiyor neyse cd mi bulursam takarım saolasın yardım için
  • XP'yi hiç hatırlamıyorum valla müdür. Ama XP makineme kurarken hiç cd ile uğraşmamıştım ben.
  • Dediğim gibi dil değiştirmek kolay iş biliyorum da xp cd sini istiyor bulunca takarım :)
  • 98 yapımı bir oyunu 2011 de bile zevkle oynayabilmek nasıl darip birşeydir. Düşünsenize yenibir oyunun 1-2 sene sonra yüzüne bakılmayan bir dönemdeyiz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xanty

    98 yapımı bir oyunu 2011 de bile zevkle oynayabilmek nasıl darip birşeydir. Düşünsenize yenibir oyunun 1-2 sene sonra yüzüne bakılmayan bir dönemdeyiz.


    Benim evimde hala Atari dahi var ve büyük zevkle oynuyorum.O oyunları oynayarak eski günlerini hatırlamak ne güzel bir duygu sonuçta o kadar vakit bizi eğlendiren oyunlara vefasızlık yapmamak lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi *AMD_ATHLON* -- 19 Ocak 2011; 21:23:40 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: *AMD_ATHLON*


    quote:

    Orijinalden alıntı: xanty

    98 yapımı bir oyunu 2011 de bile zevkle oynayabilmek nasıl darip birşeydir. Düşünsenize yenibir oyunun 1-2 sene sonra yüzüne bakılmayan bir dönemdeyiz.


    Benim evimde hala Atari dahi var ve büyük zevkle oynuyorum.O oyunları oynayarak sende eski günlerini hatırlasaydın sende büyük zevkle oynardın o kadar vakit bizi eğlendiren oyunlara vefasızlık yapmamak lazım.

    Usta, adam eleştirmemiş zaten. Seninle aynı şeyi söylüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Odinn#21


    quote:

    Orijinalden alıntı: *AMD_ATHLON*


    quote:

    Orijinalden alıntı: xanty

    98 yapımı bir oyunu 2011 de bile zevkle oynayabilmek nasıl darip birşeydir. Düşünsenize yenibir oyunun 1-2 sene sonra yüzüne bakılmayan bir dönemdeyiz.


    Benim evimde hala Atari dahi var ve büyük zevkle oynuyorum.O oyunları oynayarak sende eski günlerini hatırlasaydın sende büyük zevkle oynardın o kadar vakit bizi eğlendiren oyunlara vefasızlık yapmamak lazım.

    Usta, adam eleştirmemiş zaten. Seninle aynı şeyi söylüyor.



    Bende birşey demedim zaten
  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.