Şimdi Ara

hidrojen yakıt tasarruf sistemi (37. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
4.199
Cevap
51
Favori
517.181
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Suyu benzin gibi doğal gaz gibi bir yakıt düşünemeyiz. Çünkü bunlar yandıklarında açığa enerji çıkarken dönüşüme uğrarlar. Alektrolizle elde ettiğimiz gazları yaktığımızda ise tekrar su elde edilir. Kısaca gazlar pistonda yandığında elde edilen enerji suya ayrıştırmak için verdiğimiz enerjiden daha azdır. çıkışı 100 kabul edersek tamamı gaza dönüşüp pistonda yanma oluşunca açığa çıkan enerji 80 olur. 80 enerjinin tamamını versen 60 enerjiye bu şekilde sürekli çalışması imkansız. Birde sadece hidrojenle çalıştırman motora ciddi zarar verir. Ama illaki denemek istiyorsan çok azda olsa yakıt kullanarak denemelerini yapmanı tavsiye ederim.
  • Ne kadar uğraşırsak uğraşalım boşa. 0,29 kuruştan 0,34 kuruşa çıktı aracın yakıt tüketimi buna kış etkenleri de dahil olsa da, gelen ZAM cıklar ekonomi yapmamızı bir şekilde engelliyor. Aracımdaki verileri hesaplıyorum, lpg de 14 litre tüketiyor bu da verdiği performansa göre çok iyi bir rakam, ecu standardı 20 lt üzerinden ayarlanmıştı. lakin, 2,450 TL olmuş lpg 4,50 TL olmuş benzin. Elektrikli motora geçsen ona da zam gelir. En iyisi yaya halinde kayan bir paten vs icat etmek. Onu da kullanmaya kalksak kesin ya aşırı yüklü kamyonların bozduğu asfaltta bir çukura gömülür ya da biri gelir merakla bu nasıl gidiyor diye çarpar. Tesadüfen yaşayıp gidiyoruz işte.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chocolateman

    Ne kadar uğraşırsak uğraşalım boşa. 0,29 kuruştan 0,34 kuruşa çıktı aracın yakıt tüketimi buna kış etkenleri de dahil olsa da, gelen ZAM cıklar ekonomi yapmamızı bir şekilde engelliyor. Aracımdaki verileri hesaplıyorum, lpg de 14 litre tüketiyor bu da verdiği performansa göre çok iyi bir rakam, ecu standardı 20 lt üzerinden ayarlanmıştı. lakin, 2,450 TL olmuş lpg 4,50 TL olmuş benzin. Elektrikli motora geçsen ona da zam gelir. En iyisi yaya halinde kayan bir paten vs icat etmek. Onu da kullanmaya kalksak kesin ya aşırı yüklü kamyonların bozduğu asfaltta bir çukura gömülür ya da biri gelir merakla bu nasıl gidiyor diye çarpar. Tesadüfen yaşayıp gidiyoruz işte.

    selam kardeş sen yanlış dilsem ekomax taktırmıştın galiba nasıl bi faydası varmı tavsiye ediyormusun.




  • Değerli Jumel; Hidrojen teknolojisinin otomobil motorlarında kullanımı konusunda yapmış olduğunuz çalışmaları memnuniyetle karşılıyor ve çalışmaların güzel neticeler getirmesi için devamını diliyorum...
    Kendim bir devlet kurumunda mühendisim. Pek zaman bulamasamda, Hidrojenin şu anda kullanılan benzinli, dizel ve lpg li motorlarda kullanımı konusunda çalışmalar yapmaktayım. Bu forumda okuduğum kadarıyla bir çok arkadaşım da bu konuda çalışmalar yapmış ve belli seviyelere gelmiştir. Örneğin; sistemin bir yakıt tasarruf sistemi olduğu, temel yakıtı etkin ve verimli bir şekilde yakma konusunda ciddi bir destek sistemi olduğu konusu oturmuştur.. Yine; sitemin uygun değerlerde akım-voltaj stabilitesi sağlanarak ve uygun metal kullanılarak (korozyon ile kirlenme ve tıkanmasının engellenmesi), elektrolitin motora zararı engellenerek ve yanma sonucu oluşan suyun aracın ilgili tüm sisteminden atılımının sağalnaması ile güvenilirlik ve uzun ömürlü kullanım elde edilmiştir.. Ancak, tüm bu çalışmaların derlenip toparlanması, çeşitlendirilmiş deneyler ile denenip neticeye göre resmi üretim izni alınarak fabrikasyon üretiminin yapılması gerekir. İşte bizde olmayan bu.
    Benim teklifim şu; bu konuda bir proje yazalım, mali destek bulalım (KOSGEP Kalkınma Ajansları vs. den), prototip geliştirerek ciddi manada patent ve üretim izni alalım ve üretim gerçekleştirelim. Şunu da ekleyeyim, bu sistemi farklı amaçlar içinde kullanacak diğer sistemlerde tasarlanabilir.




  • Sayın Osmanlı61,
    Öncelikle iyi dilekleriniz için teşekkür ederim.
    Daha önce de paylaştığımız üzere, vestel grubu gibi büyük bir firmanın da 5 yıl kadar önce bu sistem üzerine çok iddialı söylemlerle çalışmalar içinde olduğu medya aracılığı ile duyurulmuştu. Ne hikmetse bu açıklamaların arkası gelmedi. Yalnız suyun elektrolizi yöntemi ile aracı çalıştırmayı başaran Stan Meyer'in zehirlenerek öldürüldüğü iddia ediliyor. Yine bu konu ile ilgili başarılı çalışmaları bulunan Daniel Dingel dolandırıcılık suçlaması ile hapse tıkılmış, biraz faklı bir yöntemle de olsa benzer konuda (su ve benzin karışımını yakıt olarak kullanan Plasma reaktor'ün mucidi) Paul Pantone' da aynı suçlama ile tutuklanarak çalışmaları engellenmişti. Elektroliz yöntemi ile hidrojen üretimi, ve bunun araçlarda ekonomi sağladığına yönelik bilgiler youtube' da ilk paylaşıldığı dönemlerde bile işaretle ve yazılarla tarif ediliyordu. Bilindiği gibi dünyada en büyük güçlerden biri olan petrol kartelinin tekerine çomak sokmak, çok tehlikeli bir iştir. Suyla çalışan motor konusunda Türkiye'de de bazı cinayetler işlendiği haberlerine sizde şahit olmuşsunuzdur. Bu nedenle bu konudaki kurumsal çalışmaların engellendiğini düşünüyorum. O yüzden şimdilik bireysel çalışmalarla sınırlı kalacaktır. Bu konuda gelişmelerin devam edeceğini, karşılaşılan sorunların aşılacağını ve zamanı geldiğinde kullanıma geçeceğini düşünüyorum. Ayrıca sizin de yazdığınız gibi bu sistem farklı amaçlar için de kullanılabilir. Farklı yakıt kombinasyonları ile hho gazını yakarak ısıtmada kullanmak üzerine de bazı çalışmalar yapmayı planlıyorum. Sadece hho ile şimdilik bu mümkün gözükmüyor. Ne var ki; bir çok arkadaş, benim gibi bu konu ile hoby olarak ilgileniyor. Çalışmalara ayıracak zaman ve bütçe sınırlı olduğu için, tasarlanan projeler ya çok yavaş ilerliyor, ya da yeterli bütçe ayrılamadığından sadece tasarı olarak kalıyor. Ayrıca yapılan sistemleri test edecek yeterli imkanlarda malesef bulunamıyor.




  • KÜÇÜK BİR FİKİR VERMEK İSTİYORUM..
    Şu günün şartlarında doğalgaz faturası olarak bir eve yaklaşık olarak 150-200 tl gelmektedir..
    20,000 lik bir kombi yaklaşık olarak 24 saatte 6 saat gibil çalışıyor, ve de saatte 2,4 metreküp LNG gazı tüketiyor. youtube de 2300w 220 v luk ve de dakikakada 20 L üzerinde gaz üreten tüp borular ile 16 cell li bir hho sistemi yapılmış.????
    küçük bir hesap yaparak doğalgaz yerine hho kullanılır ise hem tasarruf, hem de gazın ulaşamadığı mekanlarda ( LNG ) FAYDALANMA İMKANI SAĞLAYABİLİR??
    Sadece bir fikir...
  • Değerli Jumel;
    Yazdıklarına bende eksiksiz katılıyorum. İlgili kartellerle değil bir firma, bir devlet bile zor uğraşır. Öğrendiğim kadarıyla kendi ülkemizin yönetimi bile petrol kaynağının kullanımından yana, çünkü lpg, mazot, benzin, tüp gaz vs derken alınan vergiler ile borçlar ödeniyor ve bir çok petrol istasyonu bu alanda faaliyet gösteriyor. Ama bu emperyalist kartellerin ve petrole dayalı ekonominin işnin bitmesi yakındır İnşallah, inancım büyük..

    HHO hücrelerinin sizinde bahsettiğiniz gibi ısıtma sistemlerinde (kat kaloriferi gibi) kullanılması konusunda kendiminde bir yıla yakındır araştırmalarım var, teorisi basit aslında ama sıkıntılı olan denemeleri yapacak finansı ve ekibi bulmak.. Ucuza ısınmanın bu sistemle mümkün olduğuna inanıyorum (sistem ev hattından elektiriğini almaması şartıyla)
    Saygılarımla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Osmanlı61 -- 20 Ocak 2012; 16:49:25 >
  • Yaptığım bir denemeyi sizlerle paylaşmak istiyorum. Ultrasonik cihaz ile elde edilen soğuk buharın yanıp yanmayacağını merak ettim. Hemen uygun bir düzenek kurarak, soğuk buharı akvaryum hava motoru ile yönlendirdiğim bakır boruya hho sisteminin çıkışını aldığım iğneyi yerleştirdim. Sistem çalıştığında alevdeki değişiklik size sonucu anlatacaktır. Bu sadece denemeydi, üzerinde daha çalışılması gerekiyor.
    Sistemi sırasıyla açıklamak gerekirse, akım kaçağı olmayan hücreden sonra olası köpüklenmeyi önleyecek bir hazne, koh filtresi, su biraz benzin ve etil alkol karışımı bulunan şişe, kalın enjektör iğnesinden alınan çıkış. Diğer tarafta, kavanoza yerleştirilen ultrasonik su buharlaştırıcı ve su buharını dışarı iten hava hortumu. Sistemin geliştirilerek farklı amaçlarla kullanılabileceğini düşünüyorum.

    İşte video;http://www.youtube.com/watch?v=FOqCuwJsR1w




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zıva

    quote:

    Orijinalden alıntı: chocolateman

    Ne kadar uğraşırsak uğraşalım boşa. 0,29 kuruştan 0,34 kuruşa çıktı aracın yakıt tüketimi buna kış etkenleri de dahil olsa da, gelen ZAM cıklar ekonomi yapmamızı bir şekilde engelliyor. Aracımdaki verileri hesaplıyorum, lpg de 14 litre tüketiyor bu da verdiği performansa göre çok iyi bir rakam, ecu standardı 20 lt üzerinden ayarlanmıştı. lakin, 2,450 TL olmuş lpg 4,50 TL olmuş benzin. Elektrikli motora geçsen ona da zam gelir. En iyisi yaya halinde kayan bir paten vs icat etmek. Onu da kullanmaya kalksak kesin ya aşırı yüklü kamyonların bozduğu asfaltta bir çukura gömülür ya da biri gelir merakla bu nasıl gidiyor diye çarpar. Tesadüfen yaşayıp gidiyoruz işte.

    selam kardeş sen yanlış dilsem ekomax taktırmıştın galiba nasıl bi faydası varmı tavsiye ediyormusun.

    Kardeşim, benim araçla benzerleri 0,50 ykr civarında lpg de tüketim yapıyor. Ben memnunum. Yakıt tüketimine kesinlikle katkısı var, ayrıca performans artışı da artısı. Daha önce dyno verilerini göndermiştim. %20 performans artışı var. Dün yakıt aldım 0,309 kr çıktı, firmamızda dizel opel vectra var o da 0,25 kr yakıyor. Diğer araçlarla ve benzerleriyle kıyasladığımda güzel bir değer ve otomatik aracım. Havalar sıcakken ve bu cihaz yokken lpg de 0,39 kuruşa kadar çıkmıştı. Havalar ısınınca ,29 kuruşu geçeceğini sanmıyorum.




  • %15'e kadar yakıt tasarrufu sağladığı söylenen bir sıvıyı dün itibariyle Türkiye'ye getirdim.

    bugün gün içinde ticari taksisi olan birinin aracına uygulayacağım.

    Ayrıca, nakliyeci bir arkadaşımın Volvo kamyonunda da deneyeceğim.

    Bu sıvının hem yakıt sarfiyatını hem de egzost emisyonunu düşürdüğü söyleniyor. Bakalım, göreceğiz:)

    Sonuçları sizlerle paylaşırım.
  • Bu sistemler işe yarıyor mu? Araca uygulatmanın maliyeti nedir? Motor ömrünü uzatıyor mu? Gğncel olarak bir arkadaş cevap verebilir mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: colibaly

    Bu sistemler işe yarıyor mu? Araca uygulatmanın maliyeti nedir? Motor ömrünü uzatıyor mu? Gğncel olarak bir arkadaş cevap verebilir mi?

    Benim su an incelemekte oldugum sivi icin henuz bisey soylemek istemiyorum. Net degerlere ulastiktan sonra bilgi verecegim.

    Bahsi gecen diger urunlerle ilgili bir bilgim yok maalesef. Ben kendim getirdim, deneyip gorecegim:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GingerMan


    quote:

    Orijinalden alıntı: colibaly

    Bu sistemler işe yarıyor mu? Araca uygulatmanın maliyeti nedir? Motor ömrünü uzatıyor mu? Gğncel olarak bir arkadaş cevap verebilir mi?

    Benim su an incelemekte oldugum sivi icin henuz bisey soylemek istemiyorum. Net degerlere ulastiktan sonra bilgi verecegim.

    Bahsi gecen diger urunlerle ilgili bir bilgim yok maalesef. Ben kendim getirdim, deneyip gorecegim:)

    Merakla bekliyoruz. Eğer işe yararsa yeni bir konuda belirtebilirseniz seviniriz :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: colibaly

    quote:

    Orijinalden alıntı: GingerMan


    quote:

    Orijinalden alıntı: colibaly

    Bu sistemler işe yarıyor mu? Araca uygulatmanın maliyeti nedir? Motor ömrünü uzatıyor mu? Gğncel olarak bir arkadaş cevap verebilir mi?

    Benim su an incelemekte oldugum sivi icin henuz bisey soylemek istemiyorum. Net degerlere ulastiktan sonra bilgi verecegim.

    Bahsi gecen diger urunlerle ilgili bir bilgim yok maalesef. Ben kendim getirdim, deneyip gorecegim:)

    Merakla bekliyoruz. Eğer işe yararsa yeni bir konuda belirtebilirseniz seviniriz :D

    Emin olabilirsiniz:) selamlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chocolateman

    quote:

    Orijinalden alıntı: zıva

    quote:

    Orijinalden alıntı: chocolateman

    Ne kadar uğraşırsak uğraşalım boşa. 0,29 kuruştan 0,34 kuruşa çıktı aracın yakıt tüketimi buna kış etkenleri de dahil olsa da, gelen ZAM cıklar ekonomi yapmamızı bir şekilde engelliyor. Aracımdaki verileri hesaplıyorum, lpg de 14 litre tüketiyor bu da verdiği performansa göre çok iyi bir rakam, ecu standardı 20 lt üzerinden ayarlanmıştı. lakin, 2,450 TL olmuş lpg 4,50 TL olmuş benzin. Elektrikli motora geçsen ona da zam gelir. En iyisi yaya halinde kayan bir paten vs icat etmek. Onu da kullanmaya kalksak kesin ya aşırı yüklü kamyonların bozduğu asfaltta bir çukura gömülür ya da biri gelir merakla bu nasıl gidiyor diye çarpar. Tesadüfen yaşayıp gidiyoruz işte.

    selam kardeş sen yanlış dilsem ekomax taktırmıştın galiba nasıl bi faydası varmı tavsiye ediyormusun.

    Kardeşim, benim araçla benzerleri 0,50 ykr civarında lpg de tüketim yapıyor. Ben memnunum. Yakıt tüketimine kesinlikle katkısı var, ayrıca performans artışı da artısı. Daha önce dyno verilerini göndermiştim. %20 performans artışı var. Dün yakıt aldım 0,309 kr çıktı, firmamızda dizel opel vectra var o da 0,25 kr yakıyor. Diğer araçlarla ve benzerleriyle kıyasladığımda güzel bir değer ve otomatik aracım. Havalar sıcakken ve bu cihaz yokken lpg de 0,39 kuruşa kadar çıkmıştı. Havalar ısınınca ,29 kuruşu geçeceğini sanmıyorum.

    teşekkürler bende sivas bayisi ile temasa geçtim bizim bu tarafa geleceklerini söylediler gelince beni arayacaklar takıp deneyecegiz gelirlerse burdan sonuçları açıklarım saygılar.




  • Değerli Kardeşler, bana göre gelecekte iki enerji hücresi teknolojisi kullanılacaktır. Bunlardan birisi hidrojen başta olmak üzere radyo aktif diğer element atomlarını kullanan ve elektrik enerjisi üreten reaktör hücreler, diğeri ise sürekli kendiliğinden mekanik hareket (magnet motor) sağlayan ve yine elektrik üreten hücreler. Bu aralar ilgi alanım olan elektromekanik sınıfındaki magnet motor ile Piezo elektrik konularında uğraşıyorum. Uğraştığıma değiyor ama tek derdim ekip ve para sıkıntısı. Bu işlerde Ar-Ge bayağı para istiyor. Örneğin magnet motor konusunda yeni bir mekanik düzen tasarladımki bu sistem motorun daha hızlı ve güçlü dönmesini sağlayabilir. Piezo elektrik konusunda da manyetolarla ilgileniyorum, en son tasarladığım sıralı bir manyeto sistemin denemesinde Avometreme zarar verdim. Kontrollu bir elektrik akımı ve gerilimi sağlama peşindeyim.
  • Forumun tamamını (sabah erken saatten bu saate kadar) yeni okudum.

    Forumun tamamını okuduktan sonra da, benim denemek için getirdiğim-yakıt sarfiyatını ve egzost emisyonunu düşürdüğü belirtilen (ve henüz deneyecek bir araç bulamadığım) sıvının aslında bu forumda yeri olmadığını yeni anladım. Bu nedenle, öncelikle bu forumda değerli katkıları olan herkesten özür dilemek istiyorum. Testi yaptıktan sonra, başarılı olması halinde, konuyu farklı bir foruma taşıyacağım.

    Diğer taraftan, -hidrojenle yakıt sarfiyatının azaltılmaya çalışılması- çok güzel bir forum olmuş/oluyor gerçekten; Sn. jumel başta olmak üzere, katkı veren herkese öncelikle teşekkür etmek istiyorum. İnşallah bu amatör çalışmalar biran önce profesyonelliğe dökülerek güzel sonuçlar elde edilebilir.

    Bu temennime Belçika'lı Sn.HFuel-systems ile Sn.betelguz de dahildir.

    Ümit ediyorum, HFuel-systems ekibiyle birlikte ortaya güzel birşeyler çıkarabilir. Konunun zorluğunu ve deneme süreçlerindeki sıkıntılardan dolayı ortaya çıkarmak istediği ürünün gecikmesini de ben şahsen normal buluyorum.

    Ve yine Sn. betelguz'ün çalışmalarını da takdir etmek istiyorum. Umarım o da üzerinde çalıştığı bu sistemi birgün başarıya ulaştırır.

    Yalnız, Sn. betelguz ve gittigidiyor.com 'un ticari ahlaklarına dair birşeyler söylemeden edemeyeceğim:

    Şahsen ben Sn. betelguz'un yerinde olsaydım, bu ürünün kesin sonuçlarını görmeden bu yolla satıp insanları mağdur etmezdim. Mevcut pazarlama taktiği, ucuz tabiriyle ''Umut tacirliği'' olmuş ve görünen o ki hala bu satışa devam ediyor... Her ne kadar Sn. jumel'e 1 set ürünü göndermeye medeni cesaretini göstermiş olsa da, ben şahsen beklerdim ki, Sn. betelguz atlasın gitsin Sn. jumel'in yanına yada buradan ''şurada şurada hata yapıyorsun, şöyle yaparsan sistem çalışır.'' Ama maalesef bu olmadı, ürününüz Sn.jumel'i ikna edemedi, çünkü aynen Sn. HFuel-systems'in belirttiği gibi ürününüz eksik ve yetersiz.

    Bu yaklaşımı anlayabilmek mümkün değil.. mademki ürününüzün katkısından emin değilsiniz, neden böyle risklere girip ticari hayatınızı tehlikeye atıyorsunuz? Gerçi, ürünü Sn.jumel'e göndermedeki gecikmenizden de anlamıştım zaten ama ürünü düzeltmeye zamanınız yetmedi sanırım, ve çok muhtemelen de hala sıkıntılarınız devam ediyor.. Ama ısrarla umut tacirliğine devam ettiğinizi hayretler içinde izliyorum. Hala ürününüzü %30 - %50 yakıt tasarrufu sağlar şeklinde tanıtmaya ve söylemlerinizle de bu rakamların üzerine bile çıkmaktasınız. Allah'tan Sn.jumel dürüst bir insan çıktı da onlarca ve belki yüzlerce kişinin sayenizde mağdur edilmesini engelledi! Ama insanları kandırmaya devam edemezsiniz bu şekilde!

    Aklıma geldikçe çok şaşırıyorum, Sn.jumel ürününüzü test edene kadar ''Ona buna kanmayın, 30 kişinin aracına taktık, herkes memnun..'' şeklindeki yazılarınızı hayretler içinde okuyorum hala... yangından mal kaçırır gibi, vurgunu vurup ortadan kaybolacaklar gibi.. Özellikle de mağdurlarınızdan olan Sn. ggner34'ün sistemi kendi başına düzeltme çabalarına gülücüklerle vermiş olduğunuz alaycı tepkiler... Yazıklar olsun size! Sanki buzdolabı gibi %100 testleri yapılmış kusursuz bir ürün satıyorsunuz, yetkili servisiniz de garantili montajını yapıyormuş gibi ifadeler... Yazıklar olsun size, diyecek daha nazik bir söz bulamıyorum size..!

    Eğer şirketiniz mevcut ürünü mevcut yolla satmaya devam ederse, bizzat ben sizi Sanayi Bakanlığı-Garanti Bölümü'ne şikayet edeceğim, ve konunun da takipçisi olacağım. Bunu yapma nedenim de, bu forumdan haberi olmayan ve/veya bu forumu benim gibi layığıyla okumayarak sizin tuzağınıza düşecek insanları mağdur etmenizi engellemek olacaktır! Lütfen kusuruma bakmayın; ben Sn.jumel ve diğer arkadaşlar gibi, konuya sadece bilimsel açıdan sistem geliştirmek olarak bakamam, ayrıca onlar kadar nazik de olamam. Böyle bir pazarlama yöntemine karşı bu mümkün değil!

    Bu vesileyle, sizin ürününüzü flaş flaş pazarlayan gittigidiyor.com'un da hem güvenilirliği hem de ticari ahlakı, aynen sizinki gibi, benim gözümde sıfırlanmıştır!

    NOT: Sn. betelguz'dan %30-%50 yakıt sarfiyatı hayaliyle sistem alıp da mağdur olan arkadaşlar (hem ürünle ilgili hem de aracınıza verilen tahribattan dolayı), haklarını yasal yollardan arayabilirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FormulaX Store -- 27 Ocak 2012; 18:21:05 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jumel

    Arkadaşım, hidrojenin hacim ve kütle olarak Kalori değerlerini, benzin ile karşılaştırın. Bu araştırma size niçin olamayacağı hakkında bir fikir verecektir. Bence çalışmanızı hho ilaveli benzin buharı şeklinde sürdürürseniz daha faydalı olur. Bunun için ultrasonik soğuk buhar yapıcı cihazları da benzin buharı elde etmekte kullanabilirsiniz. Aynı zamanda geet sistemleri de araştırmanızı öneririm. Kolay gelsin.

    dostum geet sistemini araştırdım ama buldugum sitelerdeki görseller yabancı dilimiz olmadığından açıklayıcı olmadı.
    yazılı doküman olacakta fransızcadan İngilizceye çevrilmiş ( google çevirisi ) bir daha google ile Türkçeye çevirince de anlamsız yazılara dönüşmüş şeylere ulaştım.
    işin özünü kısaca anlatırsan görselleri daha iyi yorumlaya bilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yamyamaha

    quote:

    Orijinalden alıntı: jumel

    Arkadaşım, hidrojenin hacim ve kütle olarak Kalori değerlerini, benzin ile karşılaştırın. Bu araştırma size niçin olamayacağı hakkında bir fikir verecektir. Bence çalışmanızı hho ilaveli benzin buharı şeklinde sürdürürseniz daha faydalı olur. Bunun için ultrasonik soğuk buhar yapıcı cihazları da benzin buharı elde etmekte kullanabilirsiniz. Aynı zamanda geet sistemleri de araştırmanızı öneririm. Kolay gelsin.

    dostum geet sistemini araştırdım ama buldugum sitelerdeki görseller yabancı dilimiz olmadığından açıklayıcı olmadı.
    yazılı doküman olacakta fransızcadan İngilizceye çevrilmiş ( google çevirisi ) bir daha google ile Türkçeye çevirince de anlamsız yazılara dönüşmüş şeylere ulaştım.
    işin özünü kısaca anlatırsan görselleri daha iyi yorumlaya bilirim.

    Kısaca açıklamak gerekirse; belirli oranlarda su ve benzin karışımı olan hazneden emme manifoldu vakumuyla hava çekilir. Bu hava ile birlikte taşınan benzin ve su karışımının buharı, eksoz borusunun içine yerleştirilen çelik borudan geçerek motora ulaştırılır. Yaklaşık 800 derece sıcaklığa ulaşan borudan geçen benzin ve su karışımının buharı kuvvetli ve gayet temiz yanabilen gaza dönüşür ve motorun bu şekilde çalışması sağlanır. Ayrıntıya girmeden temel olarak sistemin çalışma mantığı bu şekilde anlatılıyor ve gösterilen videolar ile kanıtlanıyor. Bu sistemle ilgili bir çok ayrıntı ve görsel bilgi edinebilirsiniz, ancak yabancı dil problemini aşmak gerekecektir.




  • vala benim pek inanasım gelmiyor bu sistemlere , kelin ilacı olsa başına sürerdi sonuçta .

    araç firmaları bu sistemleri uygulamıyor cunki verim alamıyorlar
  • 
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.