Şimdi Ara

HIS Radeon HD 3850 IceQ3 servis konusu.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
433
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba. Elimde HIS marka HD3850 IceQ3 ekran kartı var, kart 2 ay önce arızalandı, kart yurtdışından direkt getirildiği için servis ilgilenmedi. HIS kartların Türkiye'deki en önemli servis merkezi Mascom ile iletişime geçtiğimde kartın seri numarasına bakarak yurtdışından direkt getirilmiş olduğunu anladılar ve servis desteği veremeyeceklerini söylediler. Kartın üzerindeki küçük bir seri no etiketi mevcut. Benim aklıma gelen ise, sizlerden elinde bu karttan mevcut olanlar kartı kullanmıyorlarsa veya servis dışıysa veya kartları sağlamsa ücret karşılığında bu seri no etiketini bana ulaştırabilirlermi. İlginiz için teşekkürler.

    Not: Kartın arızası resimdeki gibidir.



     HIS Radeon HD 3850 IceQ3 servis konusu.







  • Dostum ürün yurtdışından getirilmiş olsa bile ücreti karşılığı ürünü tamir etmeleri gerekir. Eğer tamir etmeme konusunda direniyorlarsa üretici firmaya mail ile şikayette bulunabilirsin. Garantili olmasa bile bu firmalar üretici firmayı temsil ediyorlar ve ücreti karşılığı ürününü tamir etmeye mecburlar tabii tamir edilebiliyorsa edilemyiorsa yapacağın birşey yok.
    Garanti kapsamında kartı olan biri de sana etiketini satmaz zaten. Ayrıca etiket bulsan bile o etiketi servisin anlayamayacağı şekilde söküp kendi kartına takman biraz zor.
  • Teşekkürler. Mascom'la tekrar iletişime geçerek kartı ücret karşılığı tamir etmelerini isteyeceğim. İlginiz için tekrar teşekkürler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.