Şimdi Ara

Home tuşu garanti kapsamında mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
0
Favori
2.449
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FuRrKaNn

    benim home tuşuda takıntı var garantiye verdim düzetildi diye geri göndermişler kontrol ettim anı sorun devam ediyordu geri yolladım bu sefer telefonumu değiştirmişler Tşkler Apple :)

    hangi firma?
  • Teleservis sıfır cihazla değiştiriyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • başıma gelmedi ama garanti kapsamında diye biliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaZooM

    başıma gelmedi ama garanti kapsamında diye biliyorum

    Yanıtınız için teşekkürler.Peki sorun tespit ücreti hakkında bir bilginiz var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: plssnwrme

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaZooM

    başıma gelmedi ama garanti kapsamında diye biliyorum

    Yanıtınız için teşekkürler.Peki sorun tespit ücreti hakkında bir bilginiz var mı?

    bir bilgim yok ama hiç öyle bir ücret duymadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaZooM

    quote:

    Orijinalden alıntı: plssnwrme

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaZooM

    başıma gelmedi ama garanti kapsamında diye biliyorum

    Yanıtınız için teşekkürler.Peki sorun tespit ücreti hakkında bir bilginiz var mı?

    bir bilgim yok ama hiç öyle bir ücret duymadım

    inşallah onlarda duymamıştır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: plssnwrme

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaZooM

    quote:

    Orijinalden alıntı: plssnwrme

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaZooM

    başıma gelmedi ama garanti kapsamında diye biliyorum

    Yanıtınız için teşekkürler.Peki sorun tespit ücreti hakkında bir bilginiz var mı?

    bir bilgim yok ama hiç öyle bir ücret duymadım

    inşallah onlarda duymamıştır

    acıkcası gittiğin yere bağlı eski telefonum cok sorunluydu bir tane bayi belirlemiştim kendime hep oraya gittim şansıma mı bilmem ama hiç sorun cıkartmadılar aksine cok yardımcı oldular




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaZooM

    quote:

    Orijinalden alıntı: plssnwrme

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaZooM

    quote:

    Orijinalden alıntı: plssnwrme

    quote:

    Orijinalden alıntı: KaZooM

    başıma gelmedi ama garanti kapsamında diye biliyorum

    Yanıtınız için teşekkürler.Peki sorun tespit ücreti hakkında bir bilginiz var mı?

    bir bilgim yok ama hiç öyle bir ücret duymadım

    inşallah onlarda duymamıştır

    acıkcası gittiğin yere bağlı eski telefonum cok sorunluydu bir tane bayi belirlemiştim kendime hep oraya gittim şansıma mı bilmem ama hiç sorun cıkartmadılar aksine cok yardımcı oldular

    anladım sağol. :)




  • Ben iphone 4 ümü vodafonedan teleservice garantisiyle almıştım. Home butonu içine kaçmıştı basmıyordu. ayrıca ekranın küçük bir kısmında da dikkatli bakılınca görülen bir leke vardı. Vodafone red'i arardım geldiler evimden telefonu aldılar verilerimi iphone 3gs ye aktarıp bu tamir süresince kullanmam için verdiler. Tam 1 ay bekledim. 1 ay sonunda yenisiyle değiştirdiler telefonu hiç bir ücret almadan.
  • vATAN COMPUTERDEN ALDIM
  • 2,2 yıl önce Genpatech'den aldım. 1 yıl sonra falan tuş bozuldu. Yurtiçi kargo ile etiler servise karşı ödemeli yollamıştım. 2 hafta içinde tuşu değişip yurtiçi ile geri yolladılar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkknight88

    Ben iphone 4 ümü vodafonedan teleservice garantisiyle almıştım. Home butonu içine kaçmıştı basmıyordu. ayrıca ekranın küçük bir kısmında da dikkatli bakılınca görülen bir leke vardı. Vodafone red'i arardım geldiler evimden telefonu aldılar verilerimi iphone 3gs ye aktarıp bu tamir süresince kullanmam için verdiler. Tam 1 ay bekledim. 1 ay sonunda yenisiyle değiştirdiler telefonu hiç bir ücret almadan.

    Bu nasıl bi servistir böyle :)Evine kadar geliyolar yedek olarak başka bi iphone veriyorlar,bide üstüne cihaz değiştiriyorlar:)

    Bizde genpaya verdik bakalım ne sonuç çıkacak..
  • Kusura bakmayın ama cihaz garantiliyse
    ve kusur sizden kaynaklanmıyorsa
    cihaz her tarafıyla garantilidir
    anlamsız bir soru bu
    taksit taksit garantimi olur?
    sonradan parça takılan cihazların parça garantisi olur buda konuyla alakalı değil tabi
  • Garanti kapsamında ise ve bir düşme kırma vb. yoksa ücretsiz tamir etmek durumundalar. ha diyelim ki home tuşuna çekiç darbesi gelmiştir öyle kırılmıştır bu durumda parasını ödersiniz.
  • peki diyelimki home tuşunda temazsızlık var ve metal kasada çizikler var ama telefon darbe almamış.telefonu koyduğumuz yerden çizilmiş.teknik servis bu telefon düşmüş,temassızlık bu yüzden, hata kullanıcı kaynaklı diyemez mi?home tuşu değişimi için ücret talep eden servislere nasıl yaklaşmalıyız?tecrübeli arkadaşlar bunlara yönelik çözüm verirlerse daha iyi olur.yani sadece olur mu öyle şey teknik sevis ödemek zorunda düşüncesi bize fayda sağlamıyor.ters bi durumda kaymakamlığa mı başvurmak lazım talep edilen ücreti ödemeden tamir ettirmek için?yada üretici firmaya mı yazmamız lazım?bu konuda cevap verirseniz çok daha faydalı olacaktır..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugrtrkgvn

    peki diyelimki home tuşunda temazsızlık var ve metal kasada çizikler var ama telefon darbe almamış.telefonu koyduğumuz yerden çizilmiş.teknik servis bu telefon düşmüş,temassızlık bu yüzden, hata kullanıcı kaynaklı diyemez mi?home tuşu değişimi için ücret talep eden servislere nasıl yaklaşmalıyız?tecrübeli arkadaşlar bunlara yönelik çözüm verirlerse daha iyi olur.yani sadece olur mu öyle şey teknik sevis ödemek zorunda düşüncesi bize fayda sağlamıyor.ters bi durumda kaymakamlığa mı başvurmak lazım talep edilen ücreti ödemeden tamir ettirmek için?yada üretici firmaya mı yazmamız lazım?bu konuda cevap verirseniz çok daha faydalı olacaktır..

    Hakkınızı tüketici mahkemesinde arayacağınız söyleyerek teknik servisle anlaşma yoluna gidebilirsiniz.

    Ama açıkçası böyle kötü niyetli olacaklarını sanmıyorum. Olursa da hakkınızı aramalısınız. Sizden bir sorun olmadığına eminseniz zaten yakarsınız o servisi merak etmeyin ;)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozdek

    quote:

    Orijinalden alıntı: ugrtrkgvn

    peki diyelimki home tuşunda temazsızlık var ve metal kasada çizikler var ama telefon darbe almamış.telefonu koyduğumuz yerden çizilmiş.teknik servis bu telefon düşmüş,temassızlık bu yüzden, hata kullanıcı kaynaklı diyemez mi?home tuşu değişimi için ücret talep eden servislere nasıl yaklaşmalıyız?tecrübeli arkadaşlar bunlara yönelik çözüm verirlerse daha iyi olur.yani sadece olur mu öyle şey teknik sevis ödemek zorunda düşüncesi bize fayda sağlamıyor.ters bi durumda kaymakamlığa mı başvurmak lazım talep edilen ücreti ödemeden tamir ettirmek için?yada üretici firmaya mı yazmamız lazım?bu konuda cevap verirseniz çok daha faydalı olacaktır..

    Hakkınızı tüketici mahkemesinde arayacağınız söyleyerek teknik servisle anlaşma yoluna gidebilirsiniz.

    Ama açıkçası böyle kötü niyetli olacaklarını sanmıyorum. Olursa da hakkınızı aramalısınız. Sizden bir sorun olmadığına eminseniz zaten yakarsınız o servisi merak etmeyin ;)

    Eyvallah hocam sağolasında bu forumda çok okudum telefonun içine su döken teknik servis haberlerini o yüzden endişeliyiz umarım bize denk gelmez:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GoldPunch

    Valla genpa benden 94 lira aldı home tuşu için.

    Siz niye kabul edip ödeme yaptınız ki? Para almaları çok saçma. Tabi sıvı vb. problemden dolayı bozulmadıysa...
  • Bugun mesaj geldi cihaziniz onarildi diye gittim baktim tutukluk yapmasini duzeltmisler ama tusa basinca cikan "clik" sesi cikmasini bi sekilde engellemisler ve tusa basmak zorlasmisti,yani tusa basildigini ablamiyodum sadece ekranda menudeki degisiklikten belli oluyodu tusa bastigim.eve gidip diger iphonu alip karsilastirma yapmaya goturdum tekrar,"click" sesi anormal bi sesmis:D ve sonra anormal dedigi o sesle kendi tamir ertiklerini soyledikleri tusun ayni kalitede calistigini iddaa etti,yinede alalim dedi servise tekrar bakilsin dedi..sonra cihazda cizik varmi diye onceden bakmadigi kadar detayli bakti belliki bi sorun cikarsa darbeden kaynakli diyebilmek icin..ama farkinda degil ayni cizikleri olan cihazi bi gun once garantiden tusu onarilmistir diye belge verdi..iste boyle cins calisanlarda bize dusuyor hep..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugrtrkgvn

    Bugun mesaj geldi cihaziniz onarildi diye gittim baktim tutukluk yapmasini duzeltmisler ama tusa basinca cikan "clik" sesi cikmasini bi sekilde engellemisler ve tusa basmak zorlasmisti,yani tusa basildigini ablamiyodum sadece ekranda menudeki degisiklikten belli oluyodu tusa bastigim.eve gidip diger iphonu alip karsilastirma yapmaya goturdum tekrar,"click" sesi anormal bi sesmis:D ve sonra anormal dedigi o sesle kendi tamir ertiklerini soyledikleri tusun ayni kalitede calistigini iddaa etti,yinede alalim dedi servise tekrar bakilsin dedi..sonra cihazda cizik varmi diye onceden bakmadigi kadar detayli bakti belliki bi sorun cikarsa darbeden kaynakli diyebilmek icin..ama farkinda degil ayni cizikleri olan cihazi bi gun once garantiden tusu onarilmistir diye belge verdi..iste boyle cins calisanlarda bize dusuyor hep..

    Hım.Hangi firmadan almıştınız telefonunuzu? Kaç günde geldi sms?




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.