Bildirim
Home tuşu garanti kapsamında mı?
Apple M4 çipli iMac Hepsi-Bir-Arada Masaüstü Bilgisayar: 8 çekirdekli CPU, 8 çekirdekli GPU, 24 inç Retina Ekran, 24 GB Birleşik Bellek, 512 GB SSD Depolama, Uyumlu Aksesuarlar. Gümüş Rengi : Amazon.com.tr: Bilgisayar
https://www.amazon.com.tr/dp/B0DL6L7WY1
14 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Valla genpa benden 94 lira aldı home tuşu için. -
quote:
Orijinalden alıntı: GoldPunch
Valla genpa benden 94 lira aldı home tuşu için.
çokmuş 94 lira! ama benimki genpa değil ki teknosadan alınma. -
Tüketici kanunu açık :) cihaz ve aksesuarlarda garantiye girer. Gık derlerse şikayet edin -
quote:
Orijinalden alıntı: gps.navigation
Tüketici kanunu açık :) cihaz ve aksesuarlarda garantiye girer. Gık derlerse şikayet edin
Anladım.Ama gık demezler herhalde yahu derler mi? neden desinler tüketici kanunları açıksa -
Forumda bir arkadaş genpa garantili iphone 4'ünü home tuşu arızası sebebiyle vermiş, ertesi gün cihazı yenisiyle degiştirmişler. Duyunca bende YOH A.* dedim ama olabiliyor yani böle şeyler. -
Genpa bakıyordur iPhone'a.Darbe,kırık,sıvı teması,yetkisiz müdahele dışında cihazdan kaynaklanan problemler garanti kapsamındadır.Siz TeknoAsist'e bırakabilirsiniz onlarda Genpa'ya gönderir cihazı.Ya da siz Genpa'ya bırakıp daha hızlı şekilde alırsınız.quote:
Orijinalden alıntı: SaB0
Forumda bir arkadaş genpa garantili iphone 4'ünü home tuşu arızası sebebiyle vermiş, ertesi gün cihazı yenisiyle degiştirmişler. Duyunca bende YOH A.* dedim ama olabiliyor yani böle şeyler. -
Benim sıfır cihaz degisim sebeplerinden birisi de home tuşu arızasındandı garanti kapsamindadir. -
quote:
Orijinalden alıntı: alicanarslan
Benim sıfır cihaz degisim sebeplerinden birisi de home tuşu arızasındandı garanti kapsamindadir.
Hangi firma garantisindeydi acaba ? -
İkiside garanti kapsamındadır. -
quote:
Orijinalden alıntı: Since1903
quote:
Orijinalden alıntı: alicanarslan
Benim sıfır cihaz degisim sebeplerinden birisi de home tuşu arızasındandı garanti kapsamindadir.
Hangi firma garantisindeydi acaba ?
Teleservice. -
Home tuşu sorunu vardı yenısıyle degıştıler -
Kusura bakmayın konuyla ilgilenemedim. Peki arıza belirleme ücreti nedir? Ben cihazı teslim ederken Teknosa'ya ne arızası varsa söyledim.Daha ne ücreti istiyorlar bunlar?quote:
Orijinalden alıntı: cem650
Home tuşu sorunu vardı yenısıyle degıştıler -
quote:
Orijinalden alıntı: gps.navigation
Tüketici kanunu açık :) cihaz ve aksesuarlarda garantiye girer. Gık derlerse şikayet edin
Garanti Belgesinin 2.nci Maddesi;
Ürünün tüm parçaları dahil olmak üzere tamamı 2 yıl firmamızın garantisi altındadır. -
quote:
Orijinalden alıntı: plssnwrme
Kusura bakmayın konuyla ilgilenemedim. Peki arıza belirleme ücreti nedir? Ben cihazı teslim ederken Teknosa'ya ne arızası varsa söyledim.Daha ne ücreti istiyorlar bunlar?
Daha önce bold 9700 telefonumu joyistik arızasından dolayı kvk servisisine götürdüm,
"joyistik çalışmıyor dedim" onlarda "cihazın garantisi bitmiş, ücretli olarak tamir edilecek" dediler.
Bende; "peki koyistik ne kadar?" dedim. Teknik servis elemanı "bilmiyorum, arkadaşlarımızın bakması gerekiyor" dedi.
Daha sonra aradılar "95 tl bedeli var" dediler, bende yaptırmadım, cihazı teslim almaya gittim,
Arıza tespit bedeli için 10 tl istediler, bende biraz kavga ettim, "ben zaten ürünün arızasını biliyorum, asıl siz fiyatını bilmiyorsunuz, sizin yüzünüzden 2 sefer git-gel yaptım, bana baştan 95 tl olduğunu söyleseydiniz, ne sizi uğraştırırdım nede kendim uğraşırdım" dedim ücret vermeden çıkıp geldim..
-
quote:
Orijinalden alıntı: Kef14
quote:
Orijinalden alıntı: plssnwrme
Kusura bakmayın konuyla ilgilenemedim. Peki arıza belirleme ücreti nedir? Ben cihazı teslim ederken Teknosa'ya ne arızası varsa söyledim.Daha ne ücreti istiyorlar bunlar?
Daha önce bold 9700 telefonumu joyistik arızasından dolayı kvk servisisine götürdüm,
"joyistik çalışmıyor dedim" onlarda "cihazın garantisi bitmiş, ücretli olarak tamir edilecek" dediler.
Bende; "peki koyistik ne kadar?" dedim. Teknik servis elemanı "bilmiyorum, arkadaşlarımızın bakması gerekiyor" dedi.
Daha sonra aradılar "95 tl bedeli var" dediler, bende yaptırmadım, cihazı teslim almaya gittim,
Arıza tespit bedeli için 10 tl istediler, bende biraz kavga ettim, "ben zaten ürünün arızasını biliyorum, asıl siz fiyatını bilmiyorsunuz, sizin yüzünüzden 2 sefer git-gel yaptım, bana baştan 95 tl olduğunu söyleseydiniz, ne sizi uğraştırırdım nede kendim uğraşırdım" dedim ücret vermeden çıkıp geldim..
helal peki ama sizinki bb benimki apple. birde teknosadan alınma acaba siz nereden almıştınız?
-
quote:
Orijinalden alıntı: plssnwrme
quote:
Orijinalden alıntı: Kef14
quote:
Orijinalden alıntı: plssnwrme
Kusura bakmayın konuyla ilgilenemedim. Peki arıza belirleme ücreti nedir? Ben cihazı teslim ederken Teknosa'ya ne arızası varsa söyledim.Daha ne ücreti istiyorlar bunlar?
Daha önce bold 9700 telefonumu joyistik arızasından dolayı kvk servisisine götürdüm,
"joyistik çalışmıyor dedim" onlarda "cihazın garantisi bitmiş, ücretli olarak tamir edilecek" dediler.
Bende; "peki koyistik ne kadar?" dedim. Teknik servis elemanı "bilmiyorum, arkadaşlarımızın bakması gerekiyor" dedi.
Daha sonra aradılar "95 tl bedeli var" dediler, bende yaptırmadım, cihazı teslim almaya gittim,
Arıza tespit bedeli için 10 tl istediler, bende biraz kavga ettim, "ben zaten ürünün arızasını biliyorum, asıl siz fiyatını bilmiyorsunuz, sizin yüzünüzden 2 sefer git-gel yaptım, bana baştan 95 tl olduğunu söyleseydiniz, ne sizi uğraştırırdım nede kendim uğraşırdım" dedim ücret vermeden çıkıp geldim..
helal peki ama sizinki bb benimki apple. birde teknosadan alınma acaba siz nereden almıştınız?
Hocam, ben Turkcell'den almıştım, KVK garantili cihazdı, ayrıca Şikayetvar.com'a da şikayet etmiştim,
-
quote:
Orijinalden alıntı: Kef14
quote:
Orijinalden alıntı: plssnwrme
Kusura bakmayın konuyla ilgilenemedim. Peki arıza belirleme ücreti nedir? Ben cihazı teslim ederken Teknosa'ya ne arızası varsa söyledim.Daha ne ücreti istiyorlar bunlar?
Daha önce bold 9700 telefonumu joyistik arızasından dolayı kvk servisisine götürdüm,
"joyistik çalışmıyor dedim" onlarda "cihazın garantisi bitmiş, ücretli olarak tamir edilecek" dediler.
Bende; "peki koyistik ne kadar?" dedim. Teknik servis elemanı "bilmiyorum, arkadaşlarımızın bakması gerekiyor" dedi.
Daha sonra aradılar "95 tl bedeli var" dediler, bende yaptırmadım, cihazı teslim almaya gittim,
Arıza tespit bedeli için 10 tl istediler, bende biraz kavga ettim, "ben zaten ürünün arızasını biliyorum, asıl siz fiyatını bilmiyorsunuz, sizin yüzünüzden 2 sefer git-gel yaptım, bana baştan 95 tl olduğunu söyleseydiniz, ne sizi uğraştırırdım nede kendim uğraşırdım" dedim ücret vermeden çıkıp geldim..
Size verilen kayıt formunda zaten arıza tespit bedelinin 10 TL olduğu yazmıyor mu?
-
brigstar garantiliyse ve kullanıcı hatası yoksa %100 cihaz değişir.quote:
Orijinalden alıntı: TRangulityquote:
Orijinalden alıntı: Kef14
quote:
Orijinalden alıntı: plssnwrme
Kusura bakmayın konuyla ilgilenemedim. Peki arıza belirleme ücreti nedir? Ben cihazı teslim ederken Teknosa'ya ne arızası varsa söyledim.Daha ne ücreti istiyorlar bunlar?
Daha önce bold 9700 telefonumu joyistik arızasından dolayı kvk servisisine götürdüm,
"joyistik çalışmıyor dedim" onlarda "cihazın garantisi bitmiş, ücretli olarak tamir edilecek" dediler.
Bende; "peki koyistik ne kadar?" dedim. Teknik servis elemanı "bilmiyorum, arkadaşlarımızın bakması gerekiyor" dedi.
Daha sonra aradılar "95 tl bedeli var" dediler, bende yaptırmadım, cihazı teslim almaya gittim,
Arıza tespit bedeli için 10 tl istediler, bende biraz kavga ettim, "ben zaten ürünün arızasını biliyorum, asıl siz fiyatını bilmiyorsunuz, sizin yüzünüzden 2 sefer git-gel yaptım, bana baştan 95 tl olduğunu söyleseydiniz, ne sizi uğraştırırdım nede kendim uğraşırdım" dedim ücret vermeden çıkıp geldim..
Size verilen kayıt formunda zaten arıza tespit bedelinin 10 TL olduğu yazmıyor mu?
Alıntıları Göster
-
benim home tuşuda takıntı var garantiye verdim düzetildi diye geri göndermişler kontrol ettim anı sorun devam ediyordu geri yolladım bu sefer telefonumu değiştirmişler Tşkler Apple :)
Benzer içerikler
- apple watch se alınır mı
- iphone home tuşu çalışmıyor telefonu sıfırladım
- iphone kullanılamıyor 1 saat sonra tekrar deneyin
- icloud eşzamanlama nedir
- iki iphone birbirine aktarma
- airpods sağ kulaklık çalışmıyor
- en iyi powerbank
- apple watch 9 özellikleri
- apple watch 7 özellikleri
- apple watch ultra 2 özellikleri
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X