Bildirim
Honda cbr 125 --- ktm 125 duke
Daha Fazla ![](/static/forum/img/downicon.png)
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az ![](/static/forum/img/downicon.png)
![](/static/forum/img/upicon.png)
2 Misafir - 2 Masaüstü
![](/static/forum/img/close.png)
Giriş
Mesaj
-
-
ben supersportcu olduğum için cbr seçerdim senin tarzın senin kararın ikisi farklı türler. -
ehliyet? -
quote:
Orijinalden alıntı: S R T
ehliyet?
ehliyeti aldıktan sonra diyorum zatende o sıkıntı olmaz sanırım gis akademide eğitimde veriyolarmış oraları araştırdım önceden -
Sele yüksekliği olarak Duke çok az daha yüksek fiyatı sorun çıkarmazsa Duke alın derim Cbr SS olmasına rağmen çok çelimsiz duruyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: G4LE
Sele yüksekliği olarak Duke çok az daha yüksek fiyatı sorun çıkarmazsa Duke alın derim Cbr SS olmasına rağmen çok çelimsiz duruyor
peki ağırlık konusunda sıkıntı olurmu birde ktm de birşey duydum 125,200 ve 390 dukelarda selede kayganlık varmış öne doğru kayıyormuşsun sıkıntı yaşarmıyım.. barkın bayoğlu ( altın elbiseli adam ) biliyosanız o söylüyordu incelemede.. 125 duke kullanan yokmu birde onun görüşlerini alsam -
quote:
Orijinalden alıntı: hokicik
quote:
Orijinalden alıntı: G4LE
Sele yüksekliği olarak Duke çok az daha yüksek fiyatı sorun çıkarmazsa Duke alın derim Cbr SS olmasına rağmen çok çelimsiz duruyor
peki ağırlık konusunda sıkıntı olurmu birde ktm de birşey duydum 125,200 ve 390 dukelarda selede kayganlık varmış öne doğru kayıyormuşsun sıkıntı yaşarmıyım.. barkın bayoğlu ( altın elbiseli adam ) biliyosanız o söylüyordu incelemede.. 125 duke kullanan yokmu birde onun görüşlerini alsam
İki motorun ağırlıkları kuru 130-135 civarı yani hafif bir sorun yaşamazsın sele kayganlığını bilemiyorum ama depo kenarına yapıştırılan şeyler var dizinle oralardan tutacaksın ileride cc yükseltmek gibi bir amacın varsa şimdiden alıştır kendini
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
naked motor istiyorsan duke ama supersport istiyosan cbr derim tabi tercih senin aralarında çok fark yok yeni cbr ın tipi fena değil ama duke bence daha güzel tip olarak -
Duke ile başla.
Şehir içinde kıvrak alet istediğin gibi aralardan kaçarsın.
Honda'ya göre daha sağlamdır.
Dar vites aralıkları vardır. Yani ışıklarda kaltıktan sonra normal motorlarda 1-------2---------3 hızında atıyorsan duke'te 1---2------3 diye vites atarsın. Buda sana büyük motorlardı iyi vites zamanlaması yapmayı öğretir.
Dar vites aralıkları sayesinde trafikte hep vitesle oynayacaksın. Vitesi en iyi öğrenebileceğin motor duke bence.
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X