Şimdi Ara

Honda CBR250R (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
80
Cevap
1
Favori
20.534
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dostum 250 cc motor :) çok büyük bir ses beklemek yanlış olur zaten 4 silindirli değilse:)

    ki zaten eski versiyonu çok güzel sesi vardı
    4 silindir 250 cc 20.000 devir çevirebilen motor ...
    ama şu anda satmaya kalkışsa onu 13- 14 den aşağı satamaz (maliyeti çoktur)
    bir videosu
  • anlamadım gitti enden sadece 2 renk seçeneği ile satışta ülkemizde (mavi, siyah) kırmız bordo, giri sarı, gıri renleri de var.
  • bugun altın elbıseli adam'ı ızledım nınja250'yı tanıttı motorda cok arıza cıkmıs anlatılanlara gore, ayrıca benzını cok yıyormus,cbr 250'yı bılemem
  • cbr ninjadan az yakar ve honda her zaman rahat kafa bırakır adamda.ninja sorunlu cihaz fazla uğraşır çok para harcarsınız
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UnLimiteD.

    iş yapmaz.

    arkadaşlar lütfen konuyla ilgili bilgisi olmayanlar yorum yapmasın. dış görünüş veya tek silindir yazısını okudun diye hemen kötü diyemezsin. şimdi biz cbr250r i hangi motorla karşılaştırabiliriz ya st kanuni gt250r yada kawasaki ninja 250r . siz şimdi alırsınız dış görünüşünden st kanuniyi alırsınız 1-2 seneye elinizde kalır. geriye ne kaldı kawa ve honda .kawasakiyi araştırırsanız görürsünüz kawasakiyle honda arasında 6 beygir fark var ve bu 10 km/h hız farka tekabül ediyor. sırf 6 beygir için çok uçuk farlar vermek saçma olur ve orasını burasını parçalarsanız yedek parçasını çok pahalıya bulursunuz . hondanın ülkemizde bu kadar gelişmiş bir alt yapıya ve bu ürün kalitesine İŞ YAPMAZ DEMEK HAKSIZLIK OLUR. ayrıca egzos çok güzel değil gerçekten ama two brothers vb. markalrın cbr 250r için performans egzosları var değiştirilebilir.




  • Anlayamadığım mevzu sıfırı 8800 iken 2. el en uygun 7900 e satılması.Millet ya mal kıymetini biliyor ya da herkes çakal olmuş,milleti salak sanıyor.Bu motor alınacaksa sıfır alınır.
  • AEA - Honda CBR 250R Testi

    http://www.youtube.com/watch?v=SefRjpBx-qo
  • quote:

    Orijinalden alıntı: reason666

    Anlayamadığım mevzu sıfırı 8800 iken 2. el en uygun 7900 e satılması.Millet ya mal kıymetini biliyor ya da herkes çakal olmuş,milleti salak sanıyor.Bu motor alınacaksa sıfır alınır.

    Sahibinden.com tam komedi yahu ybr 2011 için sıfırdan fazla isteyen bile var şöyleki plaka teslim 4.250 2.elde 4.500 - 5 bin isteyen var taktığı 5-10 liralık jant şeridi tankpad koruma demiri için millet oturmuş açmış kucağını enayi bekliyor

    Cbr muhabbeti ise piyada sıfır km acentadan bu makinayı istediğiniz vakit bulamıyosunuz sayılı sınırlı geliyor ön ödeme sıra bekleme muhabbeti ile uğraşmayıp direkt almak isteyenler için bu çakallar uyanıklık yapıyor maalesef bizim ülkemizde ticaret ahlakı yok km düşürmeler boyayıp millete itelemeler falan filan o yüzden bu ülkede 2.el motor alınmaz alınsada çok yakın tanıdığınızdan bildiğiniz eşe dosta gidecek makinalar alınır




  • Bu segmentte alınacak tek makinadır cbr 250 r bunu gt 250 r sahibi kullanmış biri olarak söylüyorum diğer rakiplerine göre avantajları hondanın yaygın servis ağı parça sıkıntısı çekmeyecek olmanız en büyük artısı ise 2.elinin çok güçlü olması maalesef hyosung gocaladı şöyle ki kanuninin el atması imajı zedeledi kim ne derse desin onun dışında bu makineler apaçilerin elinden illaki bir şekilde geçti bu yüzden temizini bulmak çok zor 2.elde , sıfırı ise cbr 2011 fiyatını çektikleri için hiç şansları kalmadı

    Kawasaki ise ayrı bir muamma bence cbr 2011 den önde teknik olarak ama kawasaki marka olarak ülkemizde tutunamadı en ufak arızada ocağınıza incir ağacı dikebilir 2-3 ay gelemeyen gelsede faiş fiyata satılan yedek parçası ki geçiş motoru olduğu için düşüp kalkmalar kaçınılmaz üzer sizi

    Tüm bunları ele alınca bu şartlarda en mantıklı makul olanı honda ..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _DIESEL_

    Bu segmentte alınacak tek makinadır cbr 250 r bunu gt 250 r sahibi kullanmış biri olarak söylüyorum diğer rakiplerine göre avantajları hondanın yaygın servis ağı parça sıkıntısı çekmeyecek olmanız en büyük artısı ise 2.elinin çok güçlü olması maalesef hyosung gocaladı şöyle ki kanuninin el atması imajı zedeledi kim ne derse desin onun dışında bu makineler apaçilerin elinden illaki bir şekilde geçti bu yüzden temizini bulmak çok zor 2.elde , sıfırı ise cbr 2011 fiyatını çektikleri için hiç şansları kalmadı

    Kawasaki ise ayrı bir muamma bence cbr 2011 den önde teknik olarak ama kawasaki marka olarak ülkemizde tutunamadı en ufak arızada ocağınıza incir ağacı dikebilir 2-3 ay gelemeyen gelsede faiş fiyata satılan yedek parçası ki geçiş motoru olduğu için düşüp kalkmalar kaçınılmaz üzer sizi

    Tüm bunları ele alınca bu şartlarda en mantıklı makul olanı honda ..

    +1




  • Diesel arkadaşım yeterince açıklamış.
    Kawasaki'de yedek parça sıkıntısı eğer paran varsa yaşamazsın.
    2 ay bekleme süreli bir parçanın +60€ verildiğinde sabaha geldiğini biliyorum

  • arkadaşlar cbr250r nin orijinal karbon parçalarının hangi bayi veya int. bayisinden temin edilebileceğini bilen varmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaGneTıC

    arkadaşlar cbr250r nin orijinal karbon parçalarının hangi bayi veya int. bayisinden temin edilebileceğini bilen varmı


    Honda'nın resmi Türkiye sayfasından bayileri kontrol edebilirsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaGneTıC

    arkadaşlar cbr250r nin orijinal karbon parçalarının hangi bayi veya int. bayisinden temin edilebileceğini bilen varmı


    orjinal karbon parça olduğunu sanmıyorum büyük ihtimalle modifiye edilmiş karbon fiber parçalardan arıyorsun e-bay gibi yerlerde denk gelmiştim onun dışında görsel olarak istediğin parçayı kendin karbon kaplatabilirsin
  • bende zaten karbon görünümlü demek istemiştim dediğni bende düşündüm zaten hani bazı firmaların kırmızı, altın sarısı, gri, beyaz vs. renkleri olduğu için motora ayrı bir hava katıcaktır cift renk ayrıca orjinal parça kullanmak baya bi pahalıya geliyor sanırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaGneTıC

    bende zaten karbon görünümlü demek istemiştim dediğni bende düşündüm zaten hani bazı firmaların kırmızı, altın sarısı, gri, beyaz vs. renkleri olduğu için motora ayrı bir hava katıcaktır cift renk ayrıca orjinal parça kullanmak baya bi pahalıya geliyor sanırım

    Az önce bende forumdan bir arkadaşa karbon kaplama sipariş ettim motorun bazı parçalarına kendim uygulayacağım aynalar alt sakal grenajı eksoz koruması vs.. diyeceğim o ki az çok elin yatkınsa böyle şeylere sen de kaplayabilirsin yada modifiyecilere kaplatabilirsin aynı kapıya çıkar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MaGneTıC

    quote:

    Orijinalden alıntı: UnLimiteD.

    iş yapmaz.

    arkadaşlar lütfen konuyla ilgili bilgisi olmayanlar yorum yapmasın. dış görünüş veya tek silindir yazısını okudun diye hemen kötü diyemezsin. şimdi biz cbr250r i hangi motorla karşılaştırabiliriz ya st kanuni gt250r yada kawasaki ninja 250r . siz şimdi alırsınız dış görünüşünden st kanuniyi alırsınız 1-2 seneye elinizde kalır. geriye ne kaldı kawa ve honda .kawasakiyi araştırırsanız görürsünüz kawasakiyle honda arasında 6 beygir fark var ve bu 10 km/h hız farka tekabül ediyor. sırf 6 beygir için çok uçuk farlar vermek saçma olur ve orasını burasını parçalarsanız yedek parçasını çok pahalıya bulursunuz . hondanın ülkemizde bu kadar gelişmiş bir alt yapıya ve bu ürün kalitesine İŞ YAPMAZ DEMEK HAKSIZLIK OLUR. ayrıca egzos çok güzel değil gerçekten ama two brothers vb. markalrın cbr 250r için performans egzosları var değiştirilebilir.


    sen neye dayanarak söylüyorsun bunu ? eskide kaldı o çinliler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UnLimiteD.

    quote:

    Orijinalden alıntı: MaGneTıC

    quote:

    Orijinalden alıntı: UnLimiteD.

    iş yapmaz.

    arkadaşlar lütfen konuyla ilgili bilgisi olmayanlar yorum yapmasın. dış görünüş veya tek silindir yazısını okudun diye hemen kötü diyemezsin. şimdi biz cbr250r i hangi motorla karşılaştırabiliriz ya st kanuni gt250r yada kawasaki ninja 250r . siz şimdi alırsınız dış görünüşünden st kanuniyi alırsınız 1-2 seneye elinizde kalır. geriye ne kaldı kawa ve honda .kawasakiyi araştırırsanız görürsünüz kawasakiyle honda arasında 6 beygir fark var ve bu 10 km/h hız farka tekabül ediyor. sırf 6 beygir için çok uçuk farlar vermek saçma olur ve orasını burasını parçalarsanız yedek parçasını çok pahalıya bulursunuz . hondanın ülkemizde bu kadar gelişmiş bir alt yapıya ve bu ürün kalitesine İŞ YAPMAZ DEMEK HAKSIZLIK OLUR. ayrıca egzos çok güzel değil gerçekten ama two brothers vb. markalrın cbr 250r için performans egzosları var değiştirilebilir.


    sen neye dayanarak söylüyorsun bunu ? eskide kaldı o çinliler.

    aslında o çin malı değil kore malı. ben kime sorsam aynı şeyi söyledi bu sorduklarımda motorla bilgisi olanlardı ama sen gerçekten o motoru kullandıysan bir şey diyemem bir kullanıcının yorumu her yorumdan değerlidir .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _DIESEL_

    quote:

    Orijinalden alıntı: MaGneTıC

    bende zaten karbon görünümlü demek istemiştim dediğni bende düşündüm zaten hani bazı firmaların kırmızı, altın sarısı, gri, beyaz vs. renkleri olduğu için motora ayrı bir hava katıcaktır cift renk ayrıca orjinal parça kullanmak baya bi pahalıya geliyor sanırım

    Az önce bende forumdan bir arkadaşa karbon kaplama sipariş ettim motorun bazı parçalarına kendim uygulayacağım aynalar alt sakal grenajı eksoz koruması vs.. diyeceğim o ki az çok elin yatkınsa böyle şeylere sen de kaplayabilirsin yada modifiyecilere kaplatabilirsin aynı kapıya çıkar

    anladım sağol ben kaplamaya çalışırsam çok iğrenç bişey çıkar ortaya heralde en iyisi kaplatmak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: remote control

    AEA - Honda CBR 250R Testi

    http://www.youtube.com/watch?v=SefRjpBx-qo

    sağolasın ya bak bu bağlantıyı paylaştığın çok iyi olmuş türkçe anlatım ilk defa bu videoda gördüm
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.