Multijet ler ile 800 bin gorenler var.Turbo oyle cart gibi bozulmuyor. Dunyada olabilir.TR de Mazda nın ne dogru duzgun distribitoru ne parcası ne servisi var.Honda Servis parca fiyatları ortada, CVT bakımı ucuz diye birsey de her zaman gecerli degil... Toyota ise farklı hem yerli hem sorunsuzluk olarak daha iyi olabilir. Egea ile otomatik Vites olarak kıyaslamayabilirsin dogru ama o paraya hem Dizel hem Turbo Benzin alabiliyorsun. Duster Otomatik alabiliyorsun,Megane 1.33 alabiliyorsun,Taliant alabiliyorsun,Clio alabiliyorsun onları da atlamaman lazım... |
Honda City Türkiye fiyatı açıklandı (10. sayfa)



-
-
hindistan üretimi
-
0.9 Clio ile 6 kişi dik bir yokuş çıktık. Bu araç 15-20 yıl sonra performans kaybeder mi, kaybederse ne kadar kayıp olur? Yine aynı yeri aynı ağırlıkta çıkabilir miyiz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
kemal başkanın ötv şeyini bekliyoz da o zamana kadar gençlik kalır mı bilmem.
-
Asıl 15-20 yıl sonrayı düşünüyorsanız bu motor doğru motor. Turbo motorların ne olacağı ne kadar masraf açacağı belli değil, sorunsuz motorlu bir araba alacak olsam japon atmosferik motorlu olurdu kesin.
-
motor her zamanki hondanın klasik dül dül motor...152 tork nedir la.. yakıt da berbat fazla yakıyor. dış tasarım iyi ama iç tasarım leş berbat. özensiz eski tarz otomobiller gibi. malzeme kalitesi çöp. koltuklar konforsuz..aslında genelde yok konfor. her zamanki honda klasiği yenilik ve estetikten yoksunluk, ucuza kaçma, halen daha birşeylerde inat etme... 220 bin edecek araç değil. fiyatına göre kalite, konfor, malzeme düşük.
geniş bagaj, b sınıfına göre iyi iç hacim sunması dışında hiçbir olayı yok.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Takeshi KovacsAsıl 15-20 yıl sonrayı düşünüyorsanız bu motor doğru motor. Turbo motorların ne olacağı ne kadar masraf açacağı belli değil, sorunsuz motorlu bir araba alacak olsam japon atmosferik motorlu olurdu kesin.
Ah be hocam, keşke araba satın alacak durumum olsa... Resmen ölmemek için yaşıyorum, bu soruyu geçen arkadaşlar arasında konuşmuştuk diye merak ettim. Burada araba motorlarında anlayan arkadaşlar vardır diye yazayım dedim.
-
quote:
Orijinalden alıntı: BOMBOM41
motor her zamanki hondanın klasik dül dül motor...152 tork nedir la.. yakıt da berbat fazla yakıyor. dış tasarım iyi ama iç tasarım leş berbat. özensiz eski tarz otomobiller gibi. malzeme kalitesi çöp. koltuklar konforsuz..aslında genelde yok konfor. her zamanki honda klasiği yenilik ve estetikten yoksunluk, ucuza kaçma, halen daha birşeylerde inat etme... 220 bin edecek araç değil. fiyatına göre kalite, konfor, malzeme düşük.
geniş bagaj, b sınıfına göre iyi iç hacim sunması dışında hiçbir olayı yok.152 Tork Cİvic de var bunda 141 Tork var.121BG 141 TOrk
-
10 yaşında atmosferik ve turbo motorlu 2 aracı kıyaslayın 2sininde yılda 15bin kmden toplam 150 bin kmde olduğunu varsayın, hangi aracı satın alırsınız?
-
Hepsi her şeyin farkında. Bakmayın burada böyle konuştuklarına. Hepsi honda hazımsızı bunların.Hepsi bu motorun küçük hacimli turbolardan daha iyi olduğunu biliyor. Kendi çaplarında küçümsüyor, 301'i falan üstün görüyor. Nasıl bir psikolojide olduğu buradan bile anlaşılıyor. 301 diyor ya, şaka gibi :) Ellerine 230bin para geçse, sıfır araba alacak olsalar honda kapısında yatarlar.
Egeanın otomatiği olsa egea tercih ederim ama otomatik sedan olarak şu an en mantıklı seçenek bu. 230bine sırf yatırım için bile alır birçok kişi.
-
quote:
Orijinalden alıntı: commandxHepsi her şeyin farkında. Bakmayın burada böyle konuştuklarına. Hepsi honda hazımsızı bunların.Hepsi bu motorun küçük hacimli turbolardan daha iyi olduğunu biliyor. Kendi çaplarında küçümsüyor, 301'i falan üstün görüyor. Nasıl bir psikolojide olduğu buradan bile anlaşılıyor. 301 diyor ya, şaka gibi :) Ellerine 230bin para geçse, sıfır araba alacak olsalar honda kapısında yatarlar.
Egeanın otomatiği olsa egea tercih ederim ama otomatik sedan olarak şu an en mantıklı seçenek bu. 230bine sırf yatırım için bile alır birçok kişi.
Fazla cosmussun.O araci 310 kagida satiyordu Honda matrah indirimine kadar fiyat listede 300 kagit iken 240-270 arasina satiyordu bayiler,simdi 265 iken 290-300 cekiyorlar.290 a alternatif cok param olsa 2. El sifir ya da sifira yakin araba alirim.180 i gectikten sonra cok araba var.Kapisinda niye yatayim? Her 10 binde 2500-3000 yaslasin 40-50 binde de 4000-5000 çeksin diye mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
quote:
Orijinalden alıntı: Navi
Forumda bir performans saplantısı var. Takmışlar atmosferiğe, yok gitmezmiş, bağırırmış, bayılırmış. Bi de çok yakarmış, külli ayıplarının yanında. Focus kullandım, civic kullandım, 10 sene jazz kullandim, şimdi turbo c3 aircross kullanıyorum. Atmosferiğin dezavantajını sadece şehirlerarası çift yönlü yollarda araç sollarken yaşadım onu da 2-3 yılda bir. Şehir içinde hiç fark etmiyor.
Şehir dışı da, eğer otoban ya da bölünmüş yol ise yine fark etmiyor, turboya ihtiyaç duymuyorum. Çünkü zaten kurallara uyan bir insan olduğum için, hız limitini aşma, ani hızlanma, 9 saniyede 100 km hıza, 13 saniyede 150 km hıza ulaşma, öndeki araçları ipe dizer gibi sollama, vb ergenlik ihtiyaçlarım da yok.
Turbo kötü değil sonuç olarak, gaza basınca güzel bir ivme yakalıyorsunuz ama olmazsa olmaz da değil. Bir de daha az yakmıyor. Turbo olunca basıyorsun, o da bedelini alıyor. 6 aydır aynı güzergahta jazz ile c3 across'u kullanıyorum. Daima jazz 1-2 lt az yakıyor turbodan (ikisini de sakin kullandığımda) C3, 200 kg ağır, 17 inch lastik var ama jazz da hala kışlık lastikle duran 10 yıllık araç.Turbolu araç kullanmadım ancak çok kez turbolu dizel bir araçla yolculuk ettim. Halihazırda 1.3 Jazz kullanıcısıyım. Turbolu dizel araçta kalkışta vay be kalkışta ne kadar atik diyorum her seferinde, nihayetinde 120 km hıza falan 12-13 saniye içerisinde ulaşıyor, sonra kendi aracıma biniyorum atmosferik motor, 100 HP ve otomatik CVT, o da 120km hıza ulaşıyor ama 17-18 saniyede. Arada altı üstü 5-6 saniyelik bir fark var. Öyle bir anlatılıyor ki atmosferik motorlu araçlar sanki hakikaten inip arkadan itmek falan gerekiyor sanırsın. Yokuşlarda da benim için yeterli bir performansı var, tamam turbolu gibi performans zaten kimse beklemez, beklenmemesi de lazım ama atmosferik motorlarla alakalı yorumlara bakıyorum çer çöpmüş gibi anlatılıyor.
Konu City konusu olunca ona da değineyim. Yurt dışı inceleme videolarını izlemiştim, Türkiye'ye de o donanımlarla gelirse çok güzel bir tercih olur diyordum ancak çok fazla donanım kısıtlaması olmuş gördüğüm kadarıyla. Fiyat olarak rekabetçi bir fiyatla gelmiş olsa da Honda bayileri illaki 20.000 liralık bir şeyler ekleyerek satacaklardır. Alacaklara hayırlı olsun.
-
Yo yo, finansal olarak bunun altından kalkamam. Bu yüzden de toplu taşımaya devam şimdilik (önümüzdeki 15 sene boyunca en azından).
-
Atmosferiği övücez diye turbo kötüleme timi başlamış yine işe şaka gibisiniz sadece
Övdüğünüz araba çok matah bişi olsa tamam dicem 3. dünya ülkelerine satılan city biraz daha abartırsanız e yada 5 serisiyle kıyas yapıcaksınız
-
200bin TL sıfır araba LED far stop otomatik vites ile güzel tek eksiği 2021 yılında 1.3 - 1.4 turbo motor
İkinci elde fiyat düşmesi için bu tür arabalar olmalı 2006 Golf 150bin isteyene göstermek için
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X