Şimdi Ara

Honda City Türkiye fiyatı açıklandı (9. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
321
Cevap
4
Favori
35.236
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
47 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Boomcu kullanıcısına yanıt
    Forumda bir performans saplantısı var. Takmışlar atmosferiğe, yok gitmezmiş, bağırırmış, bayılırmış. Bi de çok yakarmış, külli ayıplarının yanında. Focus kullandım, civic kullandım, 10 sene jazz kullandim, şimdi turbo c3 aircross kullanıyorum. Atmosferiğin dezavantajını sadece şehirlerarası çift yönlü yollarda araç sollarken yaşadım onu da 2-3 yılda bir. Şehir içinde hiç fark etmiyor.
    Şehir dışı da, eğer otoban ya da bölünmüş yol ise yine fark etmiyor, turboya ihtiyaç duymuyorum. Çünkü zaten kurallara uyan bir insan olduğum için, hız limitini aşma, ani hızlanma, 9 saniyede 100 km hıza, 13 saniyede 150 km hıza ulaşma, öndeki araçları ipe dizer gibi sollama, vb ergenlik ihtiyaçlarım da yok.
    Turbo kötü değil sonuç olarak, gaza basınca güzel bir ivme yakalıyorsunuz ama olmazsa olmaz da değil. Bir de daha az yakmıyor. Turbo olunca basıyorsun, o da bedelini alıyor. 6 aydır aynı güzergahta jazz ile c3 across'u kullanıyorum. Daima jazz 1-2 lt az yakıyor turbodan (ikisini de sakin kullandığımda) C3, 200 kg ağır, 17 inch lastik var ama jazz da hala kışlık lastikle duran 10 yıllık araç.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • monacomen kullanıcısına yanıt
    Ulan almanyada bile 40-60milyon araç var tr de bunu yarısı tabi araba şart akıllı seni çevreciymiş pehhh

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Şimdi bu araçları alan güzel milletimiz bazı güzel üyeleri malum sarı sitede 219 bine aldıkları araçları 240-250 bin bandında satmaya başlarlar. Bu başımıza ne kadar felaket gelse de biz hiç birşey olmamış gibi devam ederiz. Kör tuttuğunu öpüyor malesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • City, C-Elysee, Egea, Taliant... Biri bana bu arabaların dışarıdan bakınca ne farkı olduğunu söylesin. Resmen dümdüz arabalar hiçbirinin karakteristik bir tasarımı yok.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: behemodh

    City, C-Elysee, Egea, Taliant... Biri bana bu arabaların dışarıdan bakınca ne farkı olduğunu söylesin. Resmen dümdüz arabalar hiçbirinin karakteristik bir tasarımı yok.

    Bakıs acına gore degisir.Hepsi B Sınıf Sedan onun dısında Egea hem C Sınıf hem HB,SW,Cross Modelleri var.

    Hem de adam gibi Motorları var.1.3Mjet,1.6Mjet,1.0Turbo

    Taliant da da adam gibi Motor var.1.0 Turbo ve benzin,Benzin+LPG

    C Elysee cok kotu araba

    City ise HB cok guzel, Sedan ı da fena degil ama 1.5 Atmosferik ve 1.6 Dizel fiyatı var.

  • huso kullanıcısına yanıt

    Hocam birbirlerine göre motor avantajları olabilir o yüzden dışarıdan bakıyorum zaten

  • Cvt şanzıman olmamış, normal tork lu otomatik şanzıman olmalı idi.



    Bu tür sedan araçlara ihtiyaç var,jazz zaten tasarım olarak da vasat bir model.Bu araç kesinlikle jazzdan ve bir çok araçtan başarılı fiyatı zaten Tr ye özel kronik hastalık.sebep olanların......... ....

  • 200 bin buna verecek adam var mı ya memlekette? Bunu alana kadar megane al istediğin an bakkala bile sat. City elinde kalır aylarca beklersin. Galeriye gitsen ayrı dert milyon tane fiyat düşürmek için bahane bulur.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim anlamadığım bir nokta var. Yanlış bilmiyorsam diğer markaların B segment araçları en fazla 90-100 beygir gücünde falan oluyor Egea mesela 1.0 turbo bile 100 beygir bu araç 120 beygir neden herkes araç B segmentinin en performanssız aracı gibi yorum yapmış ki gerçekten bilmediğimden soruyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Max 50-60 bin lira olması gereken aracın fiyatına bak. Suç tabiki Honda'da değil, malum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xmuro312

    Benim anlamadığım bir nokta var. Yanlış bilmiyorsam diğer markaların B segment araçları en fazla 90-100 beygir gücünde falan oluyor Egea mesela 1.0 turbo bile 100 beygir bu araç 120 beygir neden herkes araç B segmentinin en performanssız aracı gibi yorum yapmış ki gerçekten bilmediğimden soruyorum.

    Motor Hacmi Olarak Bakın.

    Bu arac 1500CC Motor ATMOSFERİK 121Beygir 145NM Tork 2200TL MTV ye Sahip

    1.0 Egea 1000CC Motor TURBO 100Beygir 170NM Tork 1260TL MTV ye Sahip

    1.0 Clio,Taliant 90 BG 142NM Tork a Sahip, 1.0 Eco G Stepway,Duster,Taliant 100BG 170NM Tork a Sahip Turbo


    Yani Tork olarak Turbo lar bundan cok daha guclu bu da bayırda,dik yokusta,egimde Turbo nun cok daha rahat cıkması demek, daha dusuk devirde daha dusuk yakıt tuketimi ile cıkması demek...

    Ayrıca Yıllık Yaklasık 1000TL MTV Farkı da cebinde kalıyor.


    Bu arac Elegance CVT 219 , Executive CVT 229 bin TL O paraya 1.6 Mjet Egea, 1.0 Turbo Egea Cross,500X,1.33 Turbo Megane, 1.0 Clio,Stepway,Duster alınabiliyor.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: behemodh

    City, C-Elysee, Egea, Taliant... Biri bana bu arabaların dışarıdan bakınca ne farkı olduğunu söylesin. Resmen dümdüz arabalar hiçbirinin karakteristik bir tasarımı yok.

    Taliant o klasmana yakışmayacak kadar vasat bir araç hocam. Egzoz bile şöför kapısı altında ve yandan :D

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Max 50-60 bin lira olması gereken aracın fiyatına bak. Suç tabiki Honda'da değil, malum.

    Fabrika cıkıs fiyatları 90-150 bin arasında olan araclar nasıl max 50.000 Lira olacak?Fabrikalar zararına,iflas etmek icin mi uretim yapacak?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: huso

    Fabrika cıkıs fiyatları 90-150 bin arasında olan araclar nasıl max 50.000 Lira olacak?Fabrikalar zararına,iflas etmek icin mi uretim yapacak?



    Alıntıları Göster
    Yazdığımın son cümlesinde bu cevap zaten anlayabilene gayet açık şekilde mevcut. Yüksek ÖTV ve aşırı değersiz TL. Fabrika çıkış fiyatı eğer 2012-2013 yıllarındaki ekonomik ortam olsaydı max 30 bin falan olurdu bu arabanın. Bu nedenle suç Honda'da değil.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 5 Eylül 2021; 0:30:42 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • huso kullanıcısına yanıt
    Hocam çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Yazdığımın son cümlesinde bu cevap zaten anlayabilene gayet açık şekilde mevcut. Yüksek ÖTV ve aşırı değersiz TL. Fabrika çıkış fiyatı eğer 2012-2013 yıllarındaki ekonomik ortam olsaydı max 30 bin falan olurdu bu arabanın. Bu nedenle suç Honda'da değil.

    Alıntıları Göster

    Katılmıyorum ama saygı duyarım.

    Kaporta gocuyor adamlar fabrika onunde eylem yapıyor.Honda parasıyla kopuk sıkıp yolluyor.

    Atmosferik Tuplu Arac Satıyorsun 310 kagıt fiyat etiketin var.Matrahtan 265 e dusuyor bayiler yine 290-300 cekiyor bir yaptırımın yok.

    Servis ve parca fiyatları ultra pahalı yine bir cozum yok.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: huso

    Katılmıyorum ama saygı duyarım.

    Kaporta gocuyor adamlar fabrika onunde eylem yapıyor.Honda parasıyla kopuk sıkıp yolluyor.

    Atmosferik Tuplu Arac Satıyorsun 310 kagıt fiyat etiketin var.Matrahtan 265 e dusuyor bayiler yine 290-300 cekiyor bir yaptırımın yok.

    Servis ve parca fiyatları ultra pahalı yine bir cozum yok.



    Alıntıları Göster
    Hocam Honda'nın bahsettiğiniz Civic problemlerinin bende tamamının farkındayım ve Türk insanına köpek çeker gibi davrandıkları için Honda Türkiye'yi günahım kadar sevmem. O konuda mutabıkız ancak eğri oturup doğru konuşursak sadece City değil, o ayarda bililum model berbat/skandal ekonomi yönetimi nedeniyle bundan 7-8 yıl evvel Euro bazında fiyatlar aşağı yukarı yine aynı iken 50-60 bin civarına satılıyordu, ve Euro 3 liraydı. O nedenle bu fiyatların sorumlusu saydığım etmenler. Yoksa hiçbir B segment Hatchback veya Sedan değil 200-250 bin, 70 bin bile yapmaması lazım. Değersiz TL, yüksek ÖTV. Bu ikisi herşeyi bitirdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 5 Eylül 2021; 0:40:0 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: programmer_onur

    Hocam Honda'nın bahsettiğiniz Civic problemlerinin bende tamamının farkındayım ve Türk insanına köpek çeker gibi davrandıkları için Honda Türkiye'yi günahım kadar sevmem. O konuda mutabıkız ancak eğri oturup doğru konuşursak sadece City değil, o ayarda bililum model berbat/skandal ekonomi yönetimi nedeniyle bundan 7-8 yıl evvel Euro bazında fiyatlar aşağı yukarı yine aynı iken 50-60 bin civarına satılıyordu, ve Euro 3 liraydı. O nedenle bu fiyatların sorumlusu saydığım etmenler. Yoksa hiçbir B segment Hatchback veya Sedan değil 200-250 bin, 70 bin bile yapmaması lazım. Değersiz TL, yüksek ÖTV. Bu ikisi herşeyi bitirdi.

    Alıntıları Göster

    Hocam Kur konusunda zaten farklı dusunen olamaz.Dun Dolar 1.5 lira bugun 9 lira o konuda 83 milyon aynı fikirdedir.


    benim kızdıgım İngiltere de Southampton da Honda Fabrikası onunde eylem yapılsa ve Honda İng bu muameleyi yapsa İngiliz Hukumeti,AB vs ne yapar?


    Ayrıca benim sorunum degil yerlilik oranın Sekerpınar dan araba cıkarıyorsun daha 20 gun once Matrah dusene kadar bana 310 binden tuplu/tupsuz araba satıyorsun.


    Rakiplerin daha dusuk fiyata Turbolu Benzin,Dizel satıyorken ben de bu fiyat diyorsun.Almanya dan gelen VW GOLF 1.0 Turbo adam aracı 240 dan satıyor sen 310 kagıt atmosferik 1.0 Turbo getirirsem atıyorum 350 olur diye getiremiyorsun bile...


    Adam 2019 Eco almıs 40000 de CVT Yagı,Irıdyum Buji degisimi,LPG Filtresi degistiriyorsun.50.000 Bakımına da 5000TL cekti yazıyor.Bu nasıl bir Sıfır ARac Fiyatlandırması,nasıl bir Servis Periyodu nasıl bir Servis ve yedek parca fiyatı, ustune bayilerin 25-30 2000 lira etmeyecek cer cop koyup fiyatı artırıyor onu da seyrediyorsun.Fabrika ayrı pahalı bayi ayrı pahalı satıyor.


    nagatomo GS a geldi bir yorum vardı.Sen Akıllı Adamsın Japonsun bir kere diye hosuma gitmisti.Sen japonsun , durustsun, icabında harakiri yapıyorsun.Fabrika onunde eylem mi var, al adamları iceri bir cay ikram et.Dertlerini dinle,cozum uret.


    Bunu Avrupa da yapmaz ya, ihtimal vermiyorum.


    City fena araba degil ama yine 1.5 Atmosferik fiyat 220 kagıt ustune Hindistan dan geliyor,Adamlar o paraya Golf veriyor 1.0 Turbo Manuel GOlf 240 bin TL , Wolsfburg da Kars da degil Almanya da, demek ki 1.0 Civic getirsen yapıstıracaksın 350 kagıt...


    Ama fiyattan once bu yaklasım beni cok rahatsız ediyor.Kaporta gocuyor muhendislik hatası var para ile kopuk sıkıp yolluyorsun.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huso -- 5 Eylül 2021; 0:54:9 >




  • Navi kullanıcısına yanıt

    Forumda herkes yeni nesil turbo motorların fanı olmuş. Halbuki 1.5 atmosferik motorun yağına suyuna bak 500bin km performanstan ödün vermeden kullanırsın. 2.el araba değerlerine bakarsan en değerli ve tüm dünyada sorunsuzluk ve müşteri memnuniyet anketlerine bakarsan Mazda, Honda ve Toyota hep ilk üçtedir. Şansızman olarakta çift kavramalılar daha seri oerformanslı ama yanlış kullandığında serviste garanti kapsamı dışında tıutulup ortlama 20bin den başlayan ağır bedeller ödersiniz. CVT size az sorun ve uzun ömür düşük tamir masrafları sunar nispeten. Egea ile kıyaslanmayacak bir model olmuş City ve Egea da olmayan otomatik vites seçeneğini hesaba katınca seçim yapmak şanzırman beklentisine göre olacağı kesin gibi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gökay16

    Forumda herkes yeni nesil turbo motorların fanı olmuş. Halbuki 1.5 atmosferik motorun yağına suyuna bak 500bin km performanstan ödün vermeden kullanırsın. 2.el araba değerlerine bakarsan en değerli ve tüm dünyada sorunsuzluk ve müşteri memnuniyet anketlerine bakarsan Mazda, Honda ve Toyota hep ilk üçtedir. Şansızman olarakta çift kavramalılar daha seri oerformanslı ama yanlış kullandığında serviste garanti kapsamı dışında tıutulup ortlama 20bin den başlayan ağır bedeller ödersiniz. CVT size az sorun ve uzun ömür düşük tamir masrafları sunar nispeten. Egea ile kıyaslanmayacak bir model olmuş City ve Egea da olmayan otomatik vites seçeneğini hesaba katınca seçim yapmak şanzırman beklentisine göre olacağı kesin gibi.

    CVT'nin düşük tamir masrafı Honda için geçerli değil. Civiclerde adamlar arabanın yarı parası istiyorlar resmen. DSG kadar yaygın olmadığı için tamirini de dışarıda anlayan çok yok.





  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.