< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Honda City Türkiye fiyatı açıklandı (6. sayfa)



-
-
"Elimizin kiri dahi değil"
-
1.0 turbo motorla gelseydi iyi olurdu. Hem tüketim, hem turbo konforu, hem de düşük MTV için.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: BayAFYOK
Bu mesaj silindi.
Alıntıları Gösterhangi donanımlarmış civic te olmayan biraz açar mısın ?
-
bakımları ne kadardır acaba?
-
Potansiyeli olan ama potansiyelini kullanamamış bir araç RS paketi Türkiye'ye gelmedi. Sportif dış donanıma ek iç kırmızı dikişler, kırmızı ağırlıklı kadran ve arkada havalandırma menfezleri var RS paketinde. Ancak global manada da potansiyelini kullanamamış bir araç City.
1.0 motor ile Executive donanıma ek olarak RS gelip RS'de hayalet ekran, elektronik el freni, koltuk ısıtma olsaydı ve bunların tamamını yüzde 50 ÖTV limitinin üst sınırı olan 269 bin liradan sunabilseydi inanılmaz potansiyelli bir araç olurdu.
-
Arabaya bak fiyata bak resmen 3. dünya ülkelerine gönderilen araçlara döndü ortalık...
-
quote:
Orijinalden alıntı: BayAFYOK
Bu mesaj silindi.
Alıntıları GösterBen 1.5 motoru 1.0a tercih ederim bu araçta zaten hafif bir araç b sedan yani öyle uçsun gitsin derdimiz olmamalı.
sorunsuzluk daha önemli olur böyle bir araçta bana kalırsa.
-
Alıntı
metni:Ben 1.5 motoru 1.0a tercih ederim bu araçta zaten hafif bir araç b sedan yani öyle uçsun gitsin derdimiz olmamalı. sorunsuzluk daha önemli olur böyle bir araçta bana kalırsa. Çok doğru. Zaten 1.0 da öyle ahım şahım uçup kaçmıyor.
-
Tabiki sizinki de farklı bir bakış açısı. Şu an atmosferik motor bir araç kullanıyorum ve tam da sizin gibi düşündüğüm için almıştım. Atmosferik motor tercih edenlerin çoğu sorumsuzluk ve lpg uyumu nedeniyle tercih ediyor. Yine de 1.0 Turbo motorun da sorunsuz bir motor olacağını düşünüyorum. Alternatif olarak keşke getirselerdi, tek motor seçeneğine bağlı kalınmazdı.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hocam atmosferik motorlu araçları övmüyorum, lakin sizin kadar da öldürülecek bir durum olmadığını belirtiyorum sadece. Ben aralıksız 4 yılda 3 farklı atmosferik motorlu araç kullandım ki hala kullanıyorum, hiçbir dik yokuşta bırakın 6.000 devri 5.000 devri bile görmedim diyebilirim. ChR'da belki motor şanzıman sebebiyle farklı olabilir o yüzden sizin değerlendirmenize de bir şey diyemiyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Çirkindi çok daha çirkin oldu. Benden metelik işlemez.
-
Çift kavramadan korkan, turbodan çekinen, japon seven alıcılar var.
Performans ve konfor açısından megane üstte olsa da performansla işim yok, araçta baş ağrıtacak hiçbir şey olmasın, uzun yıllar masrafsız bineyim diyen kullanıcı hondaya yönelecektir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Honda nın en sevdiğim modeli accord 2008 executive. Ondan sonrası hep hikaye
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçenlerde öğrendim amerikada 80-90 yıllardan beri %97-98 otomatik araş satılıyormuş. İstisna petrolhead kafalar hariç herkes otomatik kullanıyor. Şaştım kaldım. İnşAllah memlekette de böyle olur.
Japonların az yakıt tüketen motor- cvt kombinasyonlarını seviyorum , özellikle yaris’ teki 1.0 kr motoru. Çok az yakıyor çok az kaçıyor :)
Ama benim gibi herşeyin f-p sini sevenler için çok makul gibi duruyor.
Malum otomobil dediğimiz şey çok fazla harcamaları olan bir cisim ve yine malum gün geçtikçe ekonomik zayıflıpımız artıyor. Allah nasip eder de bir gün araç sahibi olursam bu kombini isterdim sanırım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hangi taksiyi otomatik gordun bugune kadar?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
İyi kardeş sen git taksi al. Otomobil başlıklarında vakit kaybetme
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X