Şimdi Ara

HONDA CİVİC 98 (OTOMOTİK)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
666
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Beyler arabam jonta yaktığı için motorcuya verdim.Motor yarı sökülüp şanzıman hiç ellenmedi.Bugun itibari ile arabayı aldım.Motor soğukken ilk çalıştırdığımda belli bir mesafe gittikten sonra (10-15 metre)durdurunca araba stop ediyor.Gaz kelebeğinde ve siboplarda tam ayarlı ve bir sorun yok.
    Aklıma hiç birşey gelmiyor dua ediyorum şanzıman dan olmaması için konu hakkında bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim.(Ayrıca araba d4 de iken dik bir yokuş da bırakıyorum vitesi yine d4de bırakıyorum ayağımı frenden çekiyorum araba geri salmaya başlıyor ama kendini tutuyor yavaş yavaş salıyor 1-2 metre , 3. Metrede araba kendini boşa alırmış gibi yapıyor tamamen bırakıyor.Arabada firene bastığım andada stop ediyor.)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aqon23 -- 22 Eylül 2016; 21:11:34 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Aracınızdaki problem bence şanzımandan değil, rahat olun. Geri kaçırma ve stop etme rolantinin düşmesinden de olur. Zaten aracınızın stop etmesinin sebebi rölantinin olması gereken devirde tutunamayıp düşmesidir. Her ne kadar sorun yok deseniz de bakılması gereken yer yeni yapılmış bir motorda önce sübap kaçağı veya ayarsızlığı sonra boğaz kelebeği ve ateşleme sistemidir bence. Bujileriniz, buji kablolarınız ve bobininiz ne durumda, baktırın. Aracınızda lpg varsa lpg enjektörleri ve regülatör de akla gelebilir. Ayrıca motor yapıldıktan sonra kesinlikle lpg kalibrasyonu yapılmalı.

    Ayırt edebilmek için lpg ile benzinde ayrı ayrı deneme yaparak hangisinde sorun olduğunu gözlemleyin. LPG varsa tabi...

    Ayrıca bir hatırlatma, sadece fren yapınca stop ediyorsa frende westinghouse kaçağı olup olmadığı da kontrol edilmeli.
  • Öncelikle yardımız için sağolun.Evet arabam lpgli ama oluşan problem hem benzinde hemde gazda olmakda sibop kelebek gaz ayarlarını ayrı ayrı yaptırdım.Bu durumda sadece frende westinghouse problemi kalıyor onuda bugün itibari ile baktırıcam tekrardan teşekkür ettim.
  • Hocam yokuşlarda yükü niye şanzımana bindiriyorsunuz ? Park ettiniz aracı N'ye alın, ayağınızı frenden çekin salsın kendini, ardından alın P'ye stop edin.Böylece yük şanzımana değil, el frenine biner.
  • Doğru birşey değil evet ama cümlemi bitirdikten sonra parantez içinde tekrar yazmamın sebebi o benim araba düz giderken ve soğukken frene basınca stop etme problemi var yardımcı bir bilgi olur diye ayrıyetten söyledim.Yanlış olmasına karşın yapması gerekir mi stop etmesi gerekir mi peki bence hayır :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    2001 Clio Otomatik HB Problem
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.