Şimdi Ara

Honda Civic Triptonic Şanzuman Hakkında Yardım. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
84
Cevap
2
Favori
51.389
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freesub

    merhaba arkadaşlar bende bu sayfada yeniyim benim hondada D de kullanırkende direksyondaki kumanda kollarından vitese müdahale edebiliyorum. yani vites küçültüp büyültebiliyorum. bu normal bir durum mu acaba arkadaşimda da var o kullanamıyor.

    Normal değil... Kullanamaman lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiesTorN


    quote:

    Orijinalden alıntı: freesub

    merhaba arkadaşlar bende bu sayfada yeniyim benim hondada D de kullanırkende direksyondaki kumanda kollarından vitese müdahale edebiliyorum. yani vites küçültüp büyültebiliyorum. bu normal bir durum mu acaba arkadaşimda da var o kullanamıyor.

    Normal değil... Kullanamaman lazım.


    Arkadaşınınki 2007 seninkisi 2008dir.... 2008 den itibaren d modundada kulakçıklar kullanılabiliyor... d modunda kulakçık ile müdahele ettikten sonra 10-15 sn.de yine araç kendisi değiştirmeye başlarken, s modunda sen değişitrmedikçe o viteste sabit kalıyor......
  • s modunda veya d modunda kulakçıkları kullanarak f1 moduna alıp vitesi istediğimiz gibi büyütüp küçülttükten sonra s modunun otomatiğinde kullanmak istersek, vitesi d'ye geçirip tekrar mı s'ye geçirmek gerekiyor. ve bunu seyir halinde yapabiliyormuyuz? ayrıca yine seyir halinde 1 2 3 veya N'ye alma imkanı var mı? merakımdan soruyorum, bilgilendirirseniz sevinirim. saygılar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rubinstein

    s modunda veya d modunda kulakçıkları kullanarak f1 moduna alıp vitesi istediğimiz gibi büyütüp küçülttükten sonra s modunun otomatiğinde kullanmak istersek, vitesi d'ye geçirip tekrar mı s'ye geçirmek gerekiyor. ve bunu seyir halinde yapabiliyormuyuz? ayrıca yine seyir halinde 1 2 3 veya N'ye alma imkanı var mı? merakımdan soruyorum, bilgilendirirseniz sevinirim. saygılar..

    hepsi mümkün
  • Ben geçenlerde arkadaşın 2009 u kullandım. Geri geri giderken gaza yüklenip + kulakçığa bastım; R1, R2,
    R3,R4 diye yükseldi geri vitesler. 80km hız yaptım garry garry

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ABABA2307

    Ben geçenlerde arkadaşın 2009 u kullandım. Geri geri giderken gaza yüklenip + kulakçığa bastım; R1, R2,
    R3,R4 diye yükseldi geri vitesler. 80km hız yaptım garry garry


    hooop yavaşşş gel. park sensörü o hızda kafası garışabülü
  • Benim anladığım şuuuu otomatik civici f1 modunda kullansak bile manuel vitesli civicler kadar seri olamiyor.
    doğru anlamışmıyım
  • evet, muhtemel nedenleri:
    1. tork konvertörü ile vites geçişleri yumuşatılırken hatırı sayılır bir güç kaybı oluyor
    2. 5 ileri otomatik olmasına rağmen sebebini anlamadığım şekilde vites oranları manuel vitesten daha uzun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drmoz

    evet, muhtemel nedenleri:
    1. tork konvertörü ile vites geçişleri yumuşatılırken hatırı sayılır bir güç kaybı oluyor
    2. 5 ileri otomatik olmasına rağmen sebebini anlamadığım şekilde vites oranları manuel vitesten daha uzun


    Bildiğim kadarıyla tek amaç yakıt ekonomisi.. Otomatik zaten manuele göre fazla tüketiyor, bir de vites oranlarını manuel gibi kısa tutsalar tüketim daha da artar.. O zaman da Allah'ın kulu otomatik almaz..
  • öncelikle herkese selam forumda yazılanlara sadece bakmakla yetindiğimi belirtmek isterim. ben getz kullanıcısıyım bizimkilere 3 pedal, bir vites(anam babam usulü), birde direksiyon koymuşlar. bunlar ne böyle yav yok s yok d bizde gaza basarsan araba üfleyerek gider işte(aracım 1.3 82bg gls modeli) arabaya binmediğimi birkez daha sayenizde anlamış bulunmaktayım gece gece mahfettiniz moralimi. paranın gözü çıksın diyerek elimdekine sahip çıkma umuduyla yazımı noktalıyorum. hepinize kazasız sürüşler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brky71

    öncelikle herkese selam forumda yazılanlara sadece bakmakla yetindiğimi belirtmek isterim. ben getz kullanıcısıyım bizimkilere 3 pedal, bir vites(anam babam usulü), birde direksiyon koymuşlar. bunlar ne böyle yav yok s yok d bizde gaza basarsan araba üfleyerek gider işte(aracım 1.3 82bg gls modeli) arabaya binmediğimi birkez daha sayenizde anlamış bulunmaktayım gece gece mahfettiniz moralimi. paranın gözü çıksın diyerek elimdekine sahip çıkma umuduyla yazımı noktalıyorum. hepinize kazasız sürüşler


    Yaşınızı ve mesleğinizi bilmiyorum ama sizin için en iyi araba Getz'dir, neden mi çünkü sizin o! İyisiyle kötüsüyle sizin malınız.. Emin olun sizin arabanıza bakıp, 'paranın gözü çıksın kurtulamadık gitti şu belediye otobüslerinden' diyenler vardır.. Bende daha 3 ay öncesine kadar Palio kullanıyordum, satarken üzülerek sattım desem yeridir. 2 yıldır her türlü kahrımı çekmişti ve boş+boş olmasına rağmen onu çok seviyordum, çünkü benimdi..! Şimdiki aracımdan daha iyi arabalar da var ama en iyisi benim ki.. Çünkü benim!
    Allah size de gönlünüzden geçen arabayı versin.
    Sevgi ve saygılarımla..




  • sonuna kadar katılıyorum
  • arkadaşlar sağolun varolun bende bu hafta f1 tabir edilen eleganslardan çıkaracaktım galeriden.
    bildiğiniz gibi galerideki güzel bayan tanıtıyor arabayı ona karşı ben hiç böyle vites kullanmadım nasıl kullanılır bu araç gibisinden rezil olmaktan kurtuldum.

    bu arada kasa değiştireceğinden midir nedir elegans o.v. modelini bu hafta fabrikadan çıkardılar cuma günü hafta içi teslim alacam fiyatını da 41 700 verecem buradan sizlere duyurmuş olayım.
  • İyi bir fiyat.Hayırlı olsun.Güle güle,kazasız belasız kullan.
  • arkadaşlar, bugüne kadar otomatik vitesi hiç düşünmeyen ben, artık otomatik bir elegance sahibiyim... biraz yorumları okumak istedim. sıkıntı yaptı. acaba yanlış seçim mi yaptık!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizinsonu

    arkadaşlar, bugüne kadar otomatik vitesi hiç düşünmeyen ben, artık otomatik bir elegance sahibiyim... biraz yorumları okumak istedim. sıkıntı yaptı. acaba yanlış seçim mi yaptık!

    Çok iyi bir seçim yaptın, alıştıktan sonra düz vitesten nefret edeceksin, otomatiğin kralı honda otomatik
  • sevgili caucass sanırım sen otm civic kullandın yada kullanıyorsun. seyir halinde d ve s modları arasında geçiş yapılabiliyor değilmi? ilk defa kullanacak birine vereceğin genel tüyo ve tavsiyeler nelerdir?
  • Tabii ki... Seyir halindeyken N-D-S modları arasında geçiş yapılabilir. Aman R'ye atmayın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: denizinsonu

    sevgili caucass sanırım sen otm civic kullandın yada kullanıyorsun. seyir halinde d ve s modları arasında geçiş yapılabiliyor değilmi? ilk defa kullanacak birine vereceğin genel tüyo ve tavsiyeler nelerdir?

    Seyir halinde D ile S arasında geçiş yapılabilir tabiki ama S moduna çokta ihtiyaç olmuyor,
    D (drive) çok geniş imkanlar sunuyor; ben hep D de kullanıyorum
    bazan dik yokuş çıkarken falan vites geç küçülebiliyor, bu durumlarda manüel küçülte bilirsin
    yokuş aşağı çok hızlanıncafren balatalarının ısınmaması ve yıpratmamak için vitesi elden düşürebilirsin, display üzerinde vites konumlarını gösteren işaretlerin yanında küçük bir pencerede
    kaçıncı viteste olduğunu gösteriyor, eğer ki düşürmek istediğin vites o andaki motor devrine uygun değilse bu penceredeki vitesi gösteren rakam yanıp sönüyor
    bu da bir tür uyarı, motoru korumak için alınmış bir önlem, bence çok yararlı bir önlem
    manuel kulakları bir süre kullanmazsan bir süre sonra kendiliğinden yine otomatik moda dönüyor

    S modunda kullandığında çok fazla zorlanmadıkça kontrol sende kalıyor, vites gösterge penceresinde M2 M3 (yani manuel 2. vites gibi) belirtiyor
    ama aşırı zorlarsan motor yine kendini korumaya alıyor ve motora veya şanzumana zarar verecek bir davranışa karşı kendini otomatiğe atıyor

    Tam bir teknoloji harikası




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiesTorN

    Tabii ki... Seyir halindeyken N-D-S modları arasında geçiş yapılabilir. Aman R'ye atmayın



    120 gibi bi hızla giderken yanlışlıkla R ye attım
    aslında amacım boşa atmaktı, ne yazıkki bu kötü alışkanlığımdan kurtulamadım
    genellikle boşa atmak için sustaya basmadan atardım, ama bu sefer dalıp sustaya basınca direk R ye geçti

    motor stop etti, gösterge ekranındaki bütün ışıklar yandı, araba boştaymış gibi gitmeye devam ediyordu
    dikkatlice ve yavaşça frene basarak durdum, eğerki acil bir durum olsa frene bir kaç kere basmak zorunda kalsam
    ilkinden sonra frenlerin tutmayacağını biliyorum, durduktan sonra kontağı kapattım, tekrar açıp marşa bastım tık yok
    eyvah dedim , motoru yedik
    sonra dikkat ettim vites kolu hala R de duruyordu; P ye aldım tekrar marşa bastım veee çalıştıııı
    devam edip gittim , hç bir sorun çıkmadı

    Düz vitesli bir arabada o hızla giderken geriye taksaydım en azından geri vites dişlisini, hatta büyük olasılıkla tüm dişlileri parçalardım

    İşte otomatik vitesin , ve üstün japon teknolojisinin bir faydası daha

    Not=Denemenizi tavsiye etmiyorum




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.