Canlı Yayın
Samsung Galaxy S25 ailesi tanıtılıyor! - Galaxy Unpacked 2025 Türkçe Canlı Yayın
Şimdi Ara

honda cr-v 1.6 i-dtec (88. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.762
Cevap
30
Favori
168.137
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8586878889
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: castellani

    quote:

    Orijinalden alıntı: castellani

    quote:

    Orijinalden alıntı: Yılın Üyesi

    quote:

    Orijinalden alıntı: castellani

    quote:

    Orijinalden alıntı: castellani

    quote:

    Orijinalden alıntı: Anchowy61

    Ordu ateş 2015 de gelir gecikmez demişti.

    1.6 dizel otomatik gelirse, kaçtan girer piyasaya ?

    Tahminleri alalım arkadaşlar :)

    Evet tahminlr tuttu mu ? :) Alıyor muyuz makineyi n dersiniz ? 1.6 motorun vergi avantajı ile gelen bir araç neredeyse 2.0 motorun fiysatına satılacak. Şark kurnazlığı mı ?

    Gerçekten fiyatlar çok abartı. bmw x1 130 bine veriliyor. Benim o kadar param olsa kesinlikle bmw alırdım.

    Muadili x1 değil ama x3.

    Hatta şimdi baktım X1 dizel otomatik bile 200 bin tl. X3 dizel otomatik 250 bin tl :).

    hocam bmw x1 in 1.5 dizeli önümüzdeki ay satışa sunuluyor. şimdilik manueli 130 binden piyasaya çıkmış. otomatik şanzumanı da 140 bine versinler. Sizin baktığınız 2.0 dizel otomatik fiyatı.
    üstelik crv de x1 de c sınıfı suv sınıfında.




  • Merhabalar,
    10 gün önce biz de yeni bir HONDA CRV 1.6 i-dtec sahibi olduk.
    Araç ile ilgili detay görüşlerimi, erken olacağı için şimdiden yazmak istemiyordum. Fakat bugün, daha henüz 130 km.'deki aracımızda maalesef en kibar haliyle REZİLLİK olarak adlandırabileceğim bir arıza oluştu.
    Hem de iş çıkışı trafiğinde, şehirin en hareketli hatlarının birisinin üzerinde, karım, iki ufak çocuğumuzu doktor kontrolünden döndürüyorken!

    Eşim, daha gidiş istikametinde beni arayıp, gaza bastığında motordan yaprak ezilme sesi gibi bir şıkırtı geldiğinden bahsetmişti, ben de iş telaşı arasında, 110 km. kendim kullandığım ve böyle bir sıkıntı hissetmediğim, zaten -adı üzerinde- 100 km.'deki bir arabada böyle bir arıza olmasına ihtimal vermediğim için önemsemedim.
    Ancak dönüş yolunda araç artık hiç gaz almaz hale gelmiş, bir takım (resimde görüldüğü şekilde) ikaz ışığını yakmış, eşim çocuklarla, 10 km'lik yolu maks 20km/s hızda gelmek zorunda kalmış.

    Gidişlerinde pek de önemsemediğim için, dönerken bizim hatun, beni değil servisi arayıp başının çaresine bakmış (o saatte serviste kimi buldu, hangi numarayı aradı bilmiyorum, konu uzamasın diye soramadım) ancak belli ki araç içinde zor bir yarım saat/kırkbeş dakika geçirilmiş.
    Servis yarın aracı almaya gelecekmiş evin önünden. Bir bakacaklarmış nesi var nesi yok diye.

    Bu yazıyı elbette Çiftkurtlar ve/veya Honda'dan arkadaşlar da okuyacaktır. Honda'dan ulaştıklarımızın yanında ulaşamadıklarımızın da bilgi sahibi olmasını + görüş ve fikirlerini paylaşmalarını tercih ederim.
    Şahsen dileğim, bu süreci sıcağı sıcağına, forumdaki tüm ilgili ve özellikle de HONDA CRV i-dtec sahibi olan veya olmak isteyen takipçiler ile birlikte, HONDA'nın sorumlu ve yetkililerinin de bir arada olduğu bu platform üzerinde takip edebilmek.

    Lutfen sizler de varsa sorularınızı yönlendiriniz. Özellikle bu arıza ilgili görüş/öneri, araçta oluşmuş olabilecek kalıcı defektler dahil nelere dikkat edilmesini düşündüğünüz hususunda tavsiye ve uyarılarınızı da esirgemeyiniz.

    Saygılarımla.
     honda cr-v 1.6 i-dtec




  • Merhabalar,
    10 gün önce biz de yeni bir HONDA CRV 1.6 i-dtec sahibi olduk.
    Araç ile ilgili detay görüşlerimi, erken olacağı için şimdiden yazmak istemiyordum. Fakat bugün, daha henüz 130 km.'deki aracımızda maalesef en kibar haliyle REZİLLİK olarak adlandırabileceğim bir arıza oluştu.
    Hem de iş çıkışı trafiğinde, şehirin en hareketli hatlarının birisinin üzerinde, karım, iki ufak çocuğumuzu doktor kontrolünden döndürüyorken!

    Eşim, daha gidiş istikametinde beni arayıp, gaza bastığında motordan yaprak ezilme sesi gibi bir şıkırtı geldiğinden bahsetmişti, ben de iş telaşı arasında, 110 km. kendim kullandığım ve böyle bir sıkıntı hissetmediğim, zaten -adı üzerinde- 100 km.'deki bir arabada böyle bir arıza olmasına ihtimal vermediğim için önemsemedim.
    Ancak dönüş yolunda araç artık hiç gaz almaz hale gelmiş, bir takım (resimde görüldüğü şekilde) ikaz ışığını yakmış, eşim çocuklarla, 10 km'lik yolu maks 20km/s hızda gelmek zorunda kalmış.

    Gidişlerinde pek de önemsemediğim için, dönerken bizim hatun, beni değil servisi arayıp başının çaresine bakmış (o saatte serviste kimi buldu, hangi numarayı aradı bilmiyorum, konu uzamasın diye soramadım) ancak belli ki araç içinde zor bir yarım saat/kırkbeş dakika geçirilmiş.
    Servis yarın aracı almaya gelecekmiş evin önünden. Bir bakacaklarmış nesi var nesi yok diye.

    Bu yazıyı elbette Çiftkurtlar ve/veya Honda'dan arkadaşlar da okuyacaktır. Honda'dan ulaştıklarımızın yanında ulaşamadıklarımızın da bilgi sahibi olmasını + görüş ve fikirlerini paylaşmalarını tercih ederim.
    Şahsen dileğim, bu süreci sıcağı sıcağına, forumdaki tüm ilgili ve özellikle de HONDA CRV i-dtec sahibi olan veya olmak isteyen takipçiler ile birlikte, HONDA'nın sorumlu ve yetkililerinin de bir arada olduğu bu platform üzerinde takip edebilmek.

    Lutfen sizler de varsa sorularınızı yönlendiriniz. Özellikle bu arıza ilgili görüş/öneri, araçta oluşmuş olabilecek kalıcı defektler dahil nelere dikkat edilmesini düşündüğünüz hususunda tavsiye ve uyarılarınızı da esirgemeyiniz.

    Saygılarımla.
     honda cr-v 1.6 i-dtec




  • Merhabalar,
    10 gün önce biz de yeni bir HONDA CRV 1.6 i-dtec sahibi olduk.
    Araç ile ilgili detay görüşlerimi, erken olacağı için şimdiden yazmak istemiyordum. Fakat bugün, daha henüz 130 km.'deki aracımızda maalesef en kibar haliyle REZİLLİK olarak adlandırabileceğim bir arıza oluştu.
    Hem de iş çıkışı trafiğinde, şehirin en hareketli hatlarının birisinin üzerinde, karım, iki ufak çocuğumuzu doktor kontrolünden döndürüyorken!

    Eşim, daha gidiş istikametinde beni arayıp, gaza bastığında motordan yaprak ezilme sesi gibi bir şıkırtı geldiğinden bahsetmişti, ben de iş telaşı arasında, 110 km. kendim kullandığım ve böyle bir sıkıntı hissetmediğim, zaten -adı üzerinde- 100 km.'deki bir arabada böyle bir arıza olmasına ihtimal vermediğim için önemsemedim.
    Ancak dönüş yolunda araç artık hiç gaz almaz hale gelmiş, bir takım (resimde görüldüğü şekilde) ikaz ışığını yakmış, eşim çocuklarla, 10 km'lik yolu maks 20km/s hızda gelmek zorunda kalmış.

    Gidişlerinde pek de önemsemediğim için, dönerken bizim hatun, beni değil servisi arayıp başının çaresine bakmış (o saatte serviste kimi buldu, hangi numarayı aradı bilmiyorum, konu uzamasın diye soramadım) ancak belli ki araç içinde zor bir yarım saat/kırkbeş dakika geçirilmiş.
    Servis yarın aracı almaya gelecekmiş evin önünden. Bir bakacaklarmış nesi var nesi yok diye.

    Bu yazıyı elbette Çiftkurtlar ve/veya Honda'dan arkadaşlar da okuyacaktır. Honda'dan ulaştıklarımızın yanında ulaşamadıklarımızın da bilgi sahibi olmasını + görüş ve fikirlerini paylaşmalarını tercih ederim.
    Şahsen dileğim, bu süreci sıcağı sıcağına, forumdaki tüm ilgili ve özellikle de HONDA CRV i-dtec sahibi olan veya olmak isteyen takipçiler ile birlikte, HONDA'nın sorumlu ve yetkililerinin de bir arada olduğu bu platform üzerinde takip edebilmek.

    Lutfen sizler de varsa sorularınızı yönlendiriniz. Özellikle bu arıza ilgili görüş/öneri, araçta oluşmuş olabilecek kalıcı defektler dahil nelere dikkat edilmesini düşündüğünüz hususunda tavsiye ve uyarılarınızı da esirgemeyiniz.

    Saygılarımla.
     honda cr-v 1.6 i-dtec




  • pardon, niye mesajım 3 tane görüntülendi anlayamadım. silemedim de... :-(
  • SUSA42JA S kullanıcısına yanıt
    Araçla ilgili son durum nedir hocam? daha 100 küsür km de bu sorun olmamalı olamaz.İnşallah büyük bir sorun yoktur.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: qqwe55

    Araçla ilgili son durum nedir hocam? daha 100 küsür km de bu sorun olmamalı olamaz.İnşallah büyük bir sorun yoktur.

    Degerli qqwe55 ilginiz için teşekkürler,
    Malum ve sıklıkla karşılaşılan sorun bizde de vuku bulmuş: Turbo hortumlarından biri çıkmış!!
    Aracımızda 3 adet turbo hortumu varmış, onlardan biri çıkınca (daha önceden kelepçeli değil miydi, neden değildi, madem bu sürekli olan bir şey neden önceden kontrol edilmiyor bilmiyorum) yerine kelepçelemişler.
    Turbo hortumu çıkmış halde kullanıldığı 10 km boyunca araçta kalıcı bir hasar olmuş olabilir mi bunu merak ediyorum ve servisin kendisi dışında bu hususda bilgi araştırıyorum.

    Bu arada çiftkurtlar, aracımı evin önünden aldı ve yerine bıraktı. Arkadaşlar sıcak ve yapıcı davrandılar. Zaten aksi daha da bir garip olurdu.

    Her sey bir tarafa, 100 km'de bir aracın başına böyle bir şeyin gelmesi ne Honda'nın prestijine, ne de yeni CRV'nin piyasada yarattığı algıya yakışmadı.




  • SUSA42JA S kullanıcısına yanıt
    Evet haklısınız hocam,0 km alalım sorun çıkmasın diyoruz ama böyle sorunlar ile karşılaşıyoruz bence de sizin dediğiniz gibi HONDA'ya yakışmadı bu durum ama temennim bu vakanın aracınızda herhangi bir büyük sorun oluşturmamasıdır.Saygılar.
  • Arkadaşlar servis dışında yan basamak taktiran var mı ? Tavsiye edeceklere şimdiden tşk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10000 bakımında yapılan işlemlerin listesi & onarım formunu gönderebilecek bir arkadaşımız var mı ?

    Şimdiden teşekkürler.
  • SUSA42JA S kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun hocam.Kalıcı hasar olduğunu zannetmem.Siz de çok takmayın kafanıza kul yapısı sonuçta

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Umitbjk kullanıcısına yanıt
    sayın Umitbjk,
    biz serviste taktırdık ancak yarım olanını taktırdık, servis dışını yan basamak taktırmayı bilmiyorum fakat size, YARIM olanını geçen arabamda kullandığım tam olanına kıyasla daha çok tavsiye ettiğimi iletmek istedim.
  • Değerli HONDA CRV 1.6 i-dtec kullanıcı ve ilgilileri,
    Yeni CRV 1.6 HONDA CRV 1.6 i-dtec'ımızın tam 2. ayı doldu. Araç bugün 1.200 km'de ve 1.000 km bakımı da yapıldı.
    Daha önce araç ile ilgili görüşlerimi paylaşacağımı ifade ettimiştim, buna binaen:
    Artık alışmış olmamıza ragmen aracın kullanımın eski CRV'lerden daha havalelli, daha az otomobil daha çok bir jip gibi olduğunu soylemeliyim. Ben daha kıvrak beklerdim.
    ECO modda vitesler çok çok erken attığı için şehiriçi kullanımda, özellikle sokak çıkışlarında başka arabaların altında kalabilirsiniz, araç daha 9-10 km/s'te 2. vitese atma eğilimi gösteriyor, 25km/s'te 3. derken trafigin akış hızına katılan bir agır vasıta gibi düzen bozuyorsunuz. ECO mod sadece anayol/otoyol modu olarak kullanılmalı.
    Arabanın eğlence seti çok karmaşık. Radyo ve yol bilgileri veren ekranı açmak trafikte cidi bir teklike. Ses dokunmatik olunca, yolda giderken el yordamıyla ses kısıp açacaksanız mümkünse sadece direksiyon üzerinden yönetin, yoksa braille alfabesi tecrübesi geliştirmiş olmanız lazım ya da yoldan gözünüzü ayırıp tuş avına çıkmanız lazım.
    Koca ekran boşuna ve orijinal parça hissiyatından uzak arabanın hakim bir alanını işgal ediyor. Keşke daha doğru kullanılabilse idi.
    Koltuk ayar hafızasını ben defalarca kaydettim, sanırım sadece araba P halinde iken çalışıyor. Bir onu denemedim zira. Yoksa henüz çalıştırmayı başaramadım.
    Kapıların otomatik kilidi yok 10 km/s'te geldiğinde kendisini kilitlesin. Siz kilitleyeceksiniz. Ivır kıvır 40 ayrı şeye ayar var buna tanımlanmış bir KAPI OTOMATİK KİLİT OPSİYONU - AÇ/KAPA ayarı yok.
    Güvenlik kontrollerinde veya ani bagaj ihtiyaçlarında bagaj kapağını açmak büyük dert. Bazen içine bir şey atıp gideceksiniz, içeriden uzun süre basılı tutuyorsunuz olmuyor, P'ye alıyorsunuz basıyorsunuz olmuyor, arabayı stop ediyor basıyorsunuz olmuyor, kapılar kilitli değil olmuyor, kapıların kilidini açıyorsunuz yine olmuyor, bu sırada AVM girişindeki adam otomatik kapağı sizin her turlu uyarınıza ragmen eliyle kucaklıyor kaldırıyor açabilirse, sonra da sizin yenik düşmüş, pes etmii ruh haliniz eşliğinde güm diye indirip kapatıyor. Sizin içeride içiniz havasını dışarı atmaya çalışan pnömatik sesiyle cızz ediyor.
    Arkaya iki cocuk koltuğu koyarsanız ortaya kimse oturamaz, çocuklardan biri otomatikman büyümek zorunda.
    Motor gerçekten çok kuvvetli olmuş. Umulmadık hızlardan ciddi bir akselerasyon ile toparlıyor, yanınızda oturana 2.0 benim arabam deseniz, rahat kabul ettirirsiniz.
    Şehiriçi trafik fren destek sistemi, benim kadar az araç kullanan birinde bile her oturumda en az 2 defa olur olmadık çalışıyor. Kasisten geçerken, mazgaldan geçerken, trafikte önünden yaya geçerken, kedi koşarken, yan sokaktan araç çıkarken, önündeki araç bir sokağa girerken, ağır trafikte şerit değiştirirken (ki en tehlikelisi bu, zira boş bir şeride atliim diyorsunuz, araç hızlanacağına fren çalışıyor, boş şeridin asıl sahibi o sırada yaklaşmış oluyor, hiç rahatsızlık vermeden şerit değiştirecek iken ayıbın büyüğünü yapmış oluyorsunuz)(bu vesile ile trafikte artık bir Norveç'li disiplini ile önümdeki araç yansa bile diğer şeritlere zıplamamayı öğrenmiş bulunuyorum). Ben şehiriçi fren destek sistemini kapatamadım, kapatamıyorum.
    Yakıt sandığımdan %10-15 fazla. Bize özellikle bu modelin çok ciddi yakıt tasarrufu ile geldiği ön bilgisi verilmişti. Öyle değil. Ben kesinlikle süratli/atak araç kullanmam, ciddi bir ekonomik sürücüyümdür, bu aracın az yaktığını söyleyenlere, aldığım günden beri oluşmuş olan 100km'de 10.7 litre, şehiriçi/dışı ortalama ufak bir ders olsun. 50 km+ uzun yolda henüz test etmedim. Umudumu uzun yola sakliyorum.
    Aracın içi dışının gösterdiğin geniş ve cam tavan ile birlikte bir önceki modellerinin muadillerine göre bile ekstra ferah.
    Koltuklar rahat.
    Ben göstergeleri sevdim, kimisi demode buluyor.
    Teknolojik ek donanım desteği yerinde. her yerden USB, çakmak şarjı çıkışı var, bu güzel.
    Direksiyon boyutu çok güzel, tokluk hissiyatı eksik, Hyundai hissi veriyor.
    4x4 'u nasıl tetikleyebileceğimi bulamadım. Oldum olası sadece aracın karar vermesine, araç ile bir mutabakat çerçevesinde anlaşamadığımız için alışamadım. Ama karda 4 tekerinde döndüğünü teyid etmiş bulunuyorum, fakat ne zaman devrede hala bilmiyorum. 40 tane yanar döner yapmışken bir tane de 4x4 devrede ibaresi yapsalarmış daha iyi olurmuş.
    Farlar çok iyi.
    Aynalar geniş ve ölü noktası az. Ön cam çıtalarının önpanel ile birleştiği yerler biraz geniş, sürücü mahalinden saat 11 ve 2 istikamatinde bazen ne olduğunu görmek için kafa uzatmak gerekiyor.

    Aklıma gelenler bunlar. Geldikçe ekleyeceğim.
    Sorunlarım ile ilgili çözüm önerileri olanların cevaplarını rica ederim.




  • Arkadadlar hangi yagi kullancaz? 2014 1.6 manuel crv..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sayın arkadaşlar,
    Aracımız 2.190 km oldu. Sandığımızdan fazla kullandık :-)
    Daha onceki yorumlarımda 2 konuda değişiklik yapacağım. 1. Araç uzun yolda çok olumlu sarfiyat değeleri göstererek bundan onceki çok daha ekonomik olan aracımızdan, aynı faaliyet alanında sadece %10 daha fazla yakarak bekleneni verdi.
    2. arabanın kullanımı konusundaki "rahat" kararım, vites ayarlarındaki (bu belki de yeni 8 ileri otomatik şansızman yuzundendir) hatalar ve şanzımanın ozellikle düşük hızlarda yüksek viteste kalmamak için gereksiz vites düşürmeleri ile fazlasıyla sarsıcı olarak "rahatsızlık"'a döndü.
    Hepsinden kötüsü, araç YENİ BİR ARIZA DAHA VERDİ! Bu sefer de P - Park vitesine geçmiyor! Buyrun bakalım. Makina elbet kul yapısı ama kul keşke bu kadar parayı doğru yaptığı bir arabaya alsaydı. 2000 km'de 1'i majör 2 arıza (umarım 2.'de majör bir arıza değildir). Yine servis'e taşınacağız.
    Sanırım bu son notlar araç ile ilgili görüşlerimi de tamamlamış oluyor. Dilerim faydası dokunmuştur.
    Hayırlı günler.




  • Şimdi de otomatik açılan bagaj kapısı bozuldu!
  • SUSA42JA S kullanıcısına yanıt
    Merhaba,
    Bende bu aractan 2015 ve 2016 olmak uzere iki tane aldim.Suanda biri 16000 digeri 6200km de Yazdiklarinizi ilk aracimda yasadim.Forumda pek cok paylasimimiz var, Hondasquad forumunda da bir cok inceleme konunuz var tavsiye ederim arastirmanizi.
    Turbo hortumu ile ilgili bir cok mesaj var. Bu aracin ilk partisinden aldigim aracimda da bu sorun cikti. Ne yazik ki 2015 modeller de bazilarinda bu hata oldu bir cogu geri cagrildi. 2016 Model mi sizin araciniz ?
    Size tavsiyem hortum ve kelepcelerin birlikte degistirilmesinde israrci olmaniz.Rejenerasyon yapildi ise araciniza kesinlikle yag degisimini talep ediniz.
    P Park problemi sadece bir tus bozulmasindan kaynaklaniyor. Tus tasarimi hatali. Elektronik joyistik ile kontril edildigi icin aracinizin calismasina bir etkisi yok. siz araci kapattiginizda Otomatik olarak sanziman park moduna geciyor zaten surucu surucu kapisini arac calisirken actiginizda da bunu goreceksiniz. 10 dakikada servis duzeltecektir.

    Bagaj kapisinin bozuldugunu sizden duyuyorum ilk defa, bagaj kapisinin el ile zorlandigini yazmissiniz, tusa uzun basarak manuel moda gecirmis olma ihtimaliniz var mi? Hatanizi daha detaylari aktarir misiniz ?

    2000km de bir arac icin yakit tuketim degerlerinde pek kesin bir kaniya varmamanizi tavsiye ederim.

    Hakli Tepkilerinizi cok net anliyorum, yasadiklarinizi yasadim. Bu problemlerden biraz canimiz sikildi. Ancak zamanla yine iyi olduguna karar verip ikinciyi satin aldik.
    Musterih olun hepsinin cozumu var bu donemde. Araciniz guzel, biraz tanismak icin birbirinize zaman taniyin :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AIRBOSS -- 21 Haziran 2016; 18:23:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bagaj kapağını Avm girişlerinde bazen tutup hızlıca kaldırıyorlar, bu sıklıkla olursa zarar verebilir mi bilemedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • umut_oem U kullanıcısına yanıt
    benimki neredeyse sürekli uzun far yakıyor .bende kapatıyorum problemmi var acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SUSA42JA

    Değerli HONDA CRV 1.6 i-dtec kullanıcı ve ilgilileri,
    Yeni CRV 1.6 HONDA CRV 1.6 i-dtec'ımızın tam 2. ayı doldu. Araç bugün 1.200 km'de ve 1.000 km bakımı da yapıldı.
    Daha önce araç ile ilgili görüşlerimi paylaşacağımı ifade ettimiştim, buna binaen:
    Artık alışmış olmamıza ragmen aracın kullanımın eski CRV'lerden daha havalelli, daha az otomobil daha çok bir jip gibi olduğunu soylemeliyim. Ben daha kıvrak beklerdim.
    ECO modda vitesler çok çok erken attığı için şehiriçi kullanımda, özellikle sokak çıkışlarında başka arabaların altında kalabilirsiniz, araç daha 9-10 km/s'te 2. vitese atma eğilimi gösteriyor, 25km/s'te 3. derken trafigin akış hızına katılan bir agır vasıta gibi düzen bozuyorsunuz. ECO mod sadece anayol/otoyol modu olarak kullanılmalı.
    Arabanın eğlence seti çok karmaşık. Radyo ve yol bilgileri veren ekranı açmak trafikte cidi bir teklike. Ses dokunmatik olunca, yolda giderken el yordamıyla ses kısıp açacaksanız mümkünse sadece direksiyon üzerinden yönetin, yoksa braille alfabesi tecrübesi geliştirmiş olmanız lazım ya da yoldan gözünüzü ayırıp tuş avına çıkmanız lazım.
    Koca ekran boşuna ve orijinal parça hissiyatından uzak arabanın hakim bir alanını işgal ediyor. Keşke daha doğru kullanılabilse idi.
    Koltuk ayar hafızasını ben defalarca kaydettim, sanırım sadece araba P halinde iken çalışıyor. Bir onu denemedim zira. Yoksa henüz çalıştırmayı başaramadım.
    Kapıların otomatik kilidi yok 10 km/s'te geldiğinde kendisini kilitlesin. Siz kilitleyeceksiniz. Ivır kıvır 40 ayrı şeye ayar var buna tanımlanmış bir KAPI OTOMATİK KİLİT OPSİYONU - AÇ/KAPA ayarı yok.
    Güvenlik kontrollerinde veya ani bagaj ihtiyaçlarında bagaj kapağını açmak büyük dert. Bazen içine bir şey atıp gideceksiniz, içeriden uzun süre basılı tutuyorsunuz olmuyor, P'ye alıyorsunuz basıyorsunuz olmuyor, arabayı stop ediyor basıyorsunuz olmuyor, kapılar kilitli değil olmuyor, kapıların kilidini açıyorsunuz yine olmuyor, bu sırada AVM girişindeki adam otomatik kapağı sizin her turlu uyarınıza ragmen eliyle kucaklıyor kaldırıyor açabilirse, sonra da sizin yenik düşmüş, pes etmii ruh haliniz eşliğinde güm diye indirip kapatıyor. Sizin içeride içiniz havasını dışarı atmaya çalışan pnömatik sesiyle cızz ediyor.
    Arkaya iki cocuk koltuğu koyarsanız ortaya kimse oturamaz, çocuklardan biri otomatikman büyümek zorunda.
    Motor gerçekten çok kuvvetli olmuş. Umulmadık hızlardan ciddi bir akselerasyon ile toparlıyor, yanınızda oturana 2.0 benim arabam deseniz, rahat kabul ettirirsiniz.
    Şehiriçi trafik fren destek sistemi, benim kadar az araç kullanan birinde bile her oturumda en az 2 defa olur olmadık çalışıyor. Kasisten geçerken, mazgaldan geçerken, trafikte önünden yaya geçerken, kedi koşarken, yan sokaktan araç çıkarken, önündeki araç bir sokağa girerken, ağır trafikte şerit değiştirirken (ki en tehlikelisi bu, zira boş bir şeride atliim diyorsunuz, araç hızlanacağına fren çalışıyor, boş şeridin asıl sahibi o sırada yaklaşmış oluyor, hiç rahatsızlık vermeden şerit değiştirecek iken ayıbın büyüğünü yapmış oluyorsunuz)(bu vesile ile trafikte artık bir Norveç'li disiplini ile önümdeki araç yansa bile diğer şeritlere zıplamamayı öğrenmiş bulunuyorum). Ben şehiriçi fren destek sistemini kapatamadım, kapatamıyorum.
    Yakıt sandığımdan %10-15 fazla. Bize özellikle bu modelin çok ciddi yakıt tasarrufu ile geldiği ön bilgisi verilmişti. Öyle değil. Ben kesinlikle süratli/atak araç kullanmam, ciddi bir ekonomik sürücüyümdür, bu aracın az yaktığını söyleyenlere, aldığım günden beri oluşmuş olan 100km'de 10.7 litre, şehiriçi/dışı ortalama ufak bir ders olsun. 50 km+ uzun yolda henüz test etmedim. Umudumu uzun yola sakliyorum.
    Aracın içi dışının gösterdiğin geniş ve cam tavan ile birlikte bir önceki modellerinin muadillerine göre bile ekstra ferah.
    Koltuklar rahat.
    Ben göstergeleri sevdim, kimisi demode buluyor.
    Teknolojik ek donanım desteği yerinde. her yerden USB, çakmak şarjı çıkışı var, bu güzel.
    Direksiyon boyutu çok güzel, tokluk hissiyatı eksik, Hyundai hissi veriyor.
    4x4 'u nasıl tetikleyebileceğimi bulamadım. Oldum olası sadece aracın karar vermesine, araç ile bir mutabakat çerçevesinde anlaşamadığımız için alışamadım. Ama karda 4 tekerinde döndüğünü teyid etmiş bulunuyorum, fakat ne zaman devrede hala bilmiyorum. 40 tane yanar döner yapmışken bir tane de 4x4 devrede ibaresi yapsalarmış daha iyi olurmuş.
    Farlar çok iyi.
    Aynalar geniş ve ölü noktası az. Ön cam çıtalarının önpanel ile birleştiği yerler biraz geniş, sürücü mahalinden saat 11 ve 2 istikamatinde bazen ne olduğunu görmek için kafa uzatmak gerekiyor.

    Aklıma gelenler bunlar. Geldikçe ekleyeceğim.
    Sorunlarım ile ilgili çözüm önerileri olanların cevaplarını rica ederim.



    güzel bir paylaşım olmuş
    elinize sağlık




  • 
Sayfa: önceki 8586878889
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.