Şimdi Ara

Honda CRV Sorunu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
21
Cevap
4
Favori
31.950
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Şubat 2015 te sıfır km de aldığım Honda crv 1.6 dizel aracımda yaşadığım sorunu sizinle paylaşmak istedim. Problemi ilk kez aracım daha 2000 de iken , 90-100 km hız ile seyir halinde iken yaşadım. Araç bir patlama sesi ile birlikte silkeleyerek stop etti, kendimi o hızda iken emniyet şeridine zor attım.. Allah korusun çok kötü bir kaza yapabilirdim. Ben lastik patladı sandım, inip baktığımda lastikler sağlamdı.. Neyse servisi aradım, kasko olanağı ile servise çekildi. Arıza, arabanın turbo yu aşağıda bir yerlere bağlayan hortumu yerinden çıkmış. Şaka gibi.. Böyle bir hortum , bu kadar önemli bir parça nasıl oluyor da basit bir kelepçeye emanet ediliyor onuda anlamadım. Kaldı ki bu araba 1000 km bakımına girmiş. Serviste 1000 km bakımında böyle hayati parçalara bakmıyorsanız neye bakıyorsunuz???? Neyse kelepçe takıp, yüzüme gülüp gönderdiler.

    Aradan 10 gün geçmeden tekrar aynı arıza ile izmirde şehir içinde seyir halinde yolda kaldım. Honda yol yardım geldi, kelepçe sıkıldı, oldu dendi. İnandık tabi. Devam ettim.

    1 hafta sonra bardağı taşıran son damla geldi ailemle şehirdışın da dağın başında yolda kaldım. Tam iki saat, kuş uçmaz kervan geçmez yerde mahsur kalarak çekici bekledik. Araç Balıkesir honda ya çekildi.. Arıza yine aynı, aynı hortum yerinden çıkmış araba stop etmişti.

    Araçtan soğudum, güvenle binemiyorum, direk satmayı düşündüm ancak sıfır daha 4bin km araca verilen rakamlar çok düşük geldi.Aldığım fiyatın 20-25 bin altında fiyat verdiler. Üstelik böyle bir aracı başkasına satmanın da vicdanı boyutu var.

    Avukatla konuştum. Direk dava açmak istiyor. Ne yapacağımı bilemiyorum. Honda aldığıma da bin pişmanım. Bir daha tövbe.. Benzer problemi yaşayan varsa fikir ve önerileri paylaşırsa memnun olurum... teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Acradres -- 6 Haziran 2015; 10:30:45 >







  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aztek07

    Merhabalar,

    Kasım 2015 de Sıfır Km. de Honda CRV aldım. Bende Turbo Hortumu ile ilgili yaşadığım bir sorunu paylaşmak istiyorum. Aracım şu anda 4.000 km. de ve 1000 Km. bakımı yetkili serviste yapıldı. İlk defa İl dışına çıktığım sırada 90-100 Km seyir halinde iken birden aracımın çekişi düştü. Ben bir ses duymadım (belki de radyo açık olduğundan sesi duymamış olabilirim). Ancak birden aracımın çekişi düştü ve Motor Lambası ve ikaz ışığı (!) yandı. Hemen aracı aldığım yetkili servisi aradım. Sorunun Turbo Hortumunun çıkmış ya da yerinden oynamış olmasından kaynaklanabileceğini, çekici gönderebileceklerini söylediler. Ancak araçta eşim ve çocuklarım da vardı ve sömestır tatili nedeniyle ailecek seyahat halindeydik. Tek başıma olsaydım belki o kadar üzülmezdim. Bir anda başımdan kaynar sular indi. Sıfır Km. araç al, yüksek miktarda bedel öde ve yolda kal. Honda Yol Yardımı aradım ancak sorunun Yol Yardım aracı ile halledilebilecek bir sorun olmadığı, aracın servise gelmesi gerektiği söylendi. Ben kendilerinin Garanti kapsamında Çekici göndermelerini istedim, bunu yapamayacaklarını, kasko var ise oradan yol yardım hizmeti alabileceğimi söylediler. Bende kasko şirketimi aradım ve aracım Çekici ile yetkili servise götürüldü. Turbo Hortumu (üst) yerinden çıkmış. Üst Turbo Hortumu akünün altında, aracımızın donanımı nedeniyle de kolayca ulaşılıp takılabilecek bir durumda değil. Aracın mutlaka yetkili bir servise gitmesi gerekiyor. Yetkili Serviste Turbo hortumu yerine takılıp kelepçeleri sıkıldı, araç bana teslim edildi. Hem aracı aldığım yetkili servisteki arkadaşlar hem de arıza nedeniyle aracımın çekildiği yetkili servisteki arkadaşlar yaşadığım sorun ile ilgili olarak benimle çok ilgilendiler, onlara teşekkür ediyorum. Ancak bu sorun kişisel bir sorun değil.

    Bu arada internet üzerinden yaptığım araştırmada Honda CRV lerin turbo hortumu arızalarının yeni olmadığını, kronik halde olduğunu ve firmanın bu konuda bir çözüm üretmediğini öğrendim. Araçta yaşadığım Turbo Hortumu sorununun Gizli Ayıp olması nedeniyle Tüketici Mahkemesinde satış bedelinde gizli ayıp oranında iade yapılması için dava açacağım.

    Benzer sorun yaşayan arkadaşlar benimle irtibata geçip sorunlarını paylaşırsa, bu sorunun kronik ve genel bir sorun olması nedeniyle satıcı firma üzerinde bir baskı oluşturulup sorunun çözümünde yol alınabileceğini düşünüyorum. Cep Telefonum: 0.532.7975823.
    Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Ne kadar can sıkıcı bir durum olduğunu çok iyi biliyorum. Ben arabam ile defalarca yolda kaldıktan sonra çift "ORJİNAL" kelepçe kullanılmasıyla sorun çözülmüştü. Çözülmüştü diyorum çünkü aynı sorunu yaşamadan 3 ay kadar aracı kullandım, ancak her an yolda kalacağım psikolojisi ile düşük hızla, düşük devirde araç kullanmak beni araçtan soğuttu. Tüm sürüş zevkim sıfırlandı. En sonunda geçen ay aracı eşime alacağım araçta takas ile satarak kurtuldum...

    Bir daha da Honda gibi insan hayatını hiçe sayan, ürününe sahip çıkmayan bir markanın yanından geçmem...

    Tekrar geçmiş olsun.
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Honda CR-V Kronik Sorunları: Bilmeniz Gerekenler

    Honda CR-V, popüler bir SUV modelidir, ancak bazı model yılları kronik sorunlarla ilişkilendirilmiştir. Bu sorunlar sürüş deneyiminizi etkileyebilir ve önemli onarım maliyetlerine yol açabilir.

    2016 Honda CR-V için Kronik Sorunlar

    2016 Honda CR-V, özellikle 1.6 litrelik dizel motorlu modellerinde bir dizi kronik sorunla bilinmektedir. Bu sorunlar şunları içerir:

    • Check System Hatası: Bu hata, çeşitli sensörlerdeki arızalardan kaynaklanabilir ve motor performansını etkileyebilir.
    • Turbo Hortumu Arızası: Turbo hortumu, turboşarjdan motora hava akışını sağlar. Arızalı bir turbo hortumu, güç kaybına ve artan yakıt tüketimine neden olabilir.

    Diğer Model Yıllarındaki Kronik Sorunlar

    2.0 litrelik motorlu 2016'dan önceki ve sonraki Honda CR-V modelleri de kronik sorunlara eğilimli olabilir. Bu sorunlar şunları içerir:

    • Yağ Sızıntıları: Yağ sızıntıları, motor contalarında veya contalarda arızalardan kaynaklanabilir ve ciddi motor hasarına yol açabilir.
    • Aktarma Sorunları: Aktarma sorunları, vites değiştirme güçlüğü veya kayma gibi sorunlara neden olabilir.
    • Süspansiyon Sorunları: Süspansiyon sorunları, düzensiz sürüş ve artan yol gürültüsü gibi sorunlara neden olabilir.

    Honda CR-V Kronik Sorunlarını Önleme

    Honda CR-V'nizin kronik sorunları önlemenin en iyi yolu, düzenli bakım yaptırmaktır. Üreticinin önerdiği bakım programına uyun ve aracınızda herhangi bir sorun belirtisi fark ederseniz hemen bir yetkili servise başvurun.

    Kronik sorun yaşayan bir Honda CR-V sahipseniz, sorunu teşhis etmek ve onarmak için derhal bir yetkili servise başvurmanız önerilir. Zamanında onarım, daha ciddi sorunları ve daha yüksek onarım maliyetlerini önlemeye yardımcı olabilir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • dava aç paranı geri al , hem de faiziyle...sonrada manevi tazminat davası aç, ama sağlam bi avukat tut
    çoluk çocuğa verme davayı, bu adilere gününü göster
  • caucass kullanıcısına yanıt
    Dava açacağım.. Avukatla konuştum. Tabi bur da beni sıkıntıya sokan bu süreçler de aracın mühürlenmesi gerekli olabilirmiş.
    İşte bu beni ve işimi oldukça kötü etkileyecek. Avukat benzer sorunu yaşayanları bulursak, tanıklığı ile işi çok daha çabuk neticelendirebileceğini de söyledi. Nasıl pişmanım honda crv aldığıma anlatamam.

    Varsa CRV'de yolda kalan, bu sorunu yaşayan lütfen mesaj atarsa sevinirim. Onunda sorunu çözülmüş oluruz. Belki honda' dan onu da kurtarmış oluruz.

    Teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acradres

    Dava açacağım.. Avukatla konuştum. Tabi bur da beni sıkıntıya sokan bu süreçler de aracın mühürlenmesi gerekli olabilirmiş.
    İşte bu beni ve işimi oldukça kötü etkileyecek. Avukat benzer sorunu yaşayanları bulursak, tanıklığı ile işi çok daha çabuk neticelendirebileceğini de söyledi. Nasıl pişmanım honda crv aldığıma anlatamam.

    Varsa CRV'de yolda kalan, bu sorunu yaşayan lütfen mesaj atarsa sevinirim. Onunda sorunu çözülmüş oluruz. Belki honda' dan onu da kurtarmış oluruz.

    Teşekkürler.
    işin ilginç yanı bu araçlar sorunsuz.....senden başka sorun yaşayan bulmak çok zor yani




  • quote:

    Orijinalden alıntı: caucass

    işin ilginç yanı bu araçlar sorunsuz.....senden başka sorun yaşayan bulmak çok zor yani

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar merhaba

    honda crv dizel 2014 eylülde aldım. 1. ayında otoparktan çıkarken bir tıslama sesi duydum aracı yerinde bıraktım. yol yardım geldi ve turbo hortumunun yerinden çıktığını söyledi. hortum takıldı yol yardım gitti. aracama binip 150 metre gittim yine aynı ses geldi. bu sefer servise araç çekildi. tamiri yapıldı.
    bugün yine işim gereği saat 7de yola çıkmam gerektiği için aracımla yola çıktım, yolu yarılarken yine aynı ses kaputu açıp baktım yine turbo hortumu çıkmış. 10 km mecburen böyle devam ettim check system uyarısı yandı ekranda... honda yol yardımı aradım su an eskişehirde bir fabrikadayım ve onlarca işim var bugün. bakalım kacta gelecekler. ayrıca bizim şirkette 3 adet crv var. 2. crv dede aynı sorun 1 kez oldu kelepçeyi sıkıp problemi cözdüler. onda tekrarlamadı.
    hukuki süreç başlanacaksa iade ve değişim için ben birlikte hareket etmeye hazırım. tel: 5073185202 ahmet akın




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahmetakin

    arkadaşlar merhaba

    honda crv dizel 2014 eylülde aldım. 1. ayında otoparktan çıkarken bir tıslama sesi duydum aracı yerinde bıraktım. yol yardım geldi ve turbo hortumunun yerinden çıktığını söyledi. hortum takıldı yol yardım gitti. aracama binip 150 metre gittim yine aynı ses geldi. bu sefer servise araç çekildi. tamiri yapıldı.
    bugün yine işim gereği saat 7de yola çıkmam gerektiği için aracımla yola çıktım, yolu yarılarken yine aynı ses kaputu açıp baktım yine turbo hortumu çıkmış. 10 km mecburen böyle devam ettim check system uyarısı yandı ekranda... honda yol yardımı aradım su an eskişehirde bir fabrikadayım ve onlarca işim var bugün. bakalım kacta gelecekler. ayrıca bizim şirkette 3 adet crv var. 2. crv dede aynı sorun 1 kez oldu kelepçeyi sıkıp problemi cözdüler. onda tekrarlamadı.
    hukuki süreç başlanacaksa iade ve değişim için ben birlikte hareket etmeye hazırım. tel: 5073185202 ahmet akın

    Alıntıları Göster
    merhaba, geçmiş olsun... sizde de sorun olan, resimde kelepçe den çıkan bu hortum mu? bende ki sorun bu ve sürekli tekrarlıyor.. avukatım konu üzerinde çalışıyor.

     Honda CRV Sorunu

     Honda CRV Sorunu




  • Evet ayni yer. Aracim hala serviste. Hortumu kelepceyi degistirecekler ama guven sorunu olustu bir kere. Yila cikmaya korkar oldum. Esimin toyotasini aldim rahat rahat biniyorum korkusuzca..honda turkiyeye yazdiniz mi servis yazmis ancak dalga gecmisler sadece eskisehire has bir ozellik mi diye cunki 5 ayri aracta 5 ayni olay olmus.. simdi kendi gelistirdikleri zimparamsi bir hortum agzi takacaklar.. hukuki sureci baslatalim bence yoksa bidakine ben araci yakacagim:))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drahmetakin

    Evet ayni yer. Aracim hala serviste. Hortumu kelepceyi degistirecekler ama guven sorunu olustu bir kere. Yila cikmaya korkar oldum. Esimin toyotasini aldim rahat rahat biniyorum korkusuzca..honda turkiyeye yazdiniz mi servis yazmis ancak dalga gecmisler sadece eskisehire has bir ozellik mi diye cunki 5 ayri aracta 5 ayni olay olmus.. simdi kendi gelistirdikleri zimparamsi bir hortum agzi takacaklar.. hukuki sureci baslatalim bence yoksa bidakine ben araci yakacagim:))
    Öncelikle geçmiş olsun. Tecrübelerimi şöyle paylaşayım;

    1-) Kesinlikle orjinal kelepçeyi kullanmalarını isteyin. Benim 2 kere yolda kalmama sebep ellerinde orjinal kelepçe kullanmadıklarından oldu. Servisin herhangi bir hırdavatçıdan aldıkları 2,5 TL değerinde ki su hortumu kelepçeleri işe yaramıyor. Allah bu ramazan ayında belalarını versin. İnsan hayatı bu firma için bedava ! Ve bunu benimle de paylaşmadılar. Hem hayatımı riske attılar , araç seyir halinde stop etti, hemde yollar da beni rezil ettiler.

    2-) Kesinlikle çift kelepçe kullandırın. Bende şuan çift kelepçe takılı. Başta maliyeti çok deseler de ağır küfür edince yola geliyorlar. Mutlaka çift kelepçe taktırın.

    3-) Sürekli çıkan üst bağlantı kelepçesi ama siz teslim alırken alt bağlantıyı da kontrol edin, ettirin.

    4-) Hortumu mutlaka değiştirin, çıkardıkları hortumu görün. Laflarına inanmayın, yalancının önde gideni bunlar.

    5-) Aracı servisten teslim aldığınız kağıda sorunu, sorunun giderilip giderilmediğini aracı test etmek üzere şartlı teslim aldığınızı mutlaka yazın. Ve o kağıdın bir nüshasını muhafaza edin.

    6-) Bir daha Honda araç almayın, aldırmayın.. Sevdikleriniz ve kendiniz için tavsiyemdir.

    Ben şuan aracı test ediyorum.. Gelişmeleri hukuki mücadelemi paylaşıyor olacağım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acradres

    Öncelikle geçmiş olsun. Tecrübelerimi şöyle paylaşayım;

    1-) Kesinlikle orjinal kelepçeyi kullanmalarını isteyin. Benim 2 kere yolda kalmama sebep ellerinde orjinal kelepçe kullanmadıklarından oldu. Servisin herhangi bir hırdavatçıdan aldıkları 2,5 TL değerinde ki su hortumu kelepçeleri işe yaramıyor. Allah bu ramazan ayında belalarını versin. İnsan hayatı bu firma için bedava ! Ve bunu benimle de paylaşmadılar. Hem hayatımı riske attılar , araç seyir halinde stop etti, hemde yollar da beni rezil ettiler.

    2-) Kesinlikle çift kelepçe kullandırın. Bende şuan çift kelepçe takılı. Başta maliyeti çok deseler de ağır küfür edince yola geliyorlar. Mutlaka çift kelepçe taktırın.

    3-) Sürekli çıkan üst bağlantı kelepçesi ama siz teslim alırken alt bağlantıyı da kontrol edin, ettirin.

    4-) Hortumu mutlaka değiştirin, çıkardıkları hortumu görün. Laflarına inanmayın, yalancının önde gideni bunlar.

    5-) Aracı servisten teslim aldığınız kağıda sorunu, sorunun giderilip giderilmediğini aracı test etmek üzere şartlı teslim aldığınızı mutlaka yazın. Ve o kağıdın bir nüshasını muhafaza edin.

    6-) Bir daha Honda araç almayın, aldırmayın.. Sevdikleriniz ve kendiniz için tavsiyemdir.

    Ben şuan aracı test ediyorum.. Gelişmeleri hukuki mücadelemi paylaşıyor olacağım.

    Alıntıları Göster
    verin mahkemey bunları, ancak bu dilden anlarlar
    sonrada tazminat davası açık




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eren Batu

    Öncelikle geçmiş olsun. Tecrübelerimi şöyle paylaşayım;

    1-) Kesinlikle orjinal kelepçeyi kullanmalarını isteyin. Benim 2 kere yolda kalmama sebep ellerinde orjinal kelepçe kullanmadıklarından oldu. Servisin herhangi bir hırdavatçıdan aldıkları 2,5 TL değerinde ki su hortumu kelepçeleri işe yaramıyor. Allah bu ramazan ayında belalarını versin. İnsan hayatı bu firma için bedava ! Ve bunu benimle de paylaşmadılar. Hem hayatımı riske attılar , araç seyir halinde stop etti, hemde yollar da beni rezil ettiler.

    2-) Kesinlikle çift kelepçe kullandırın. Bende şuan çift kelepçe takılı. Başta maliyeti çok deseler de ağır küfür edince yola geliyorlar. Mutlaka çift kelepçe taktırın.

    3-) Sürekli çıkan üst bağlantı kelepçesi ama siz teslim alırken alt bağlantıyı da kontrol edin, ettirin.

    4-) Hortumu mutlaka değiştirin, çıkardıkları hortumu görün. Laflarına inanmayın, yalancının önde gideni bunlar.

    5-) Aracı servisten teslim aldığınız kağıda sorunu, sorunun giderilip giderilmediğini aracı test etmek üzere şartlı teslim aldığınızı mutlaka yazın. Ve o kağıdın bir nüshasını muhafaza edin.

    6-) Bir daha Honda araç almayın, aldırmayın.. Sevdikleriniz ve kendiniz için tavsiyemdir.

    Ben şuan aracı test ediyorum.. Gelişmeleri hukuki mücadelemi paylaşıyor olacağım.

    Surec ne durumda acaba, ayni sorunu yasamaya dwvam ediyor musunuz ?




  • Merhaba arkadaşlar Honda Crv 1.6 dizel aracım var. Bi konu hakkında bilgi almak istiyordum. Aracımın üzerinde 225x60x18 yazlık lastik mevcut. Kar tipi lastik jantla birlikte almak istiyorum. Jant değişimi nasıl oluyor? Lastik hava basınç ölçer jantta mı? Jant öneriniz ne olur?
  • Sorun devam ediyor mu ? Honda bu konuda ne yapiyor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakankaran

    Sorun devam ediyor mu ? Honda bu konuda ne yapiyor ?
    Merhabalar,turbo hortum ve kelepçe arızası beni de canımdan bezdirdi.Dava açmaya hazırlanıyorum.Eren bey sizin dava ile ilgili bir gelişme oldu mu?
  • Bugün bayi ye bu araç için gittim ilk alanlar her zaman kobay bu araç da da öyle olmuş. Lansman yada yeni çıktığında fiyat avantajı da var gerçi ama şans.
    Tamamen hortum olayı çözülmüş daha geniş bir hortum la iş çözülmüş alıcak arkadaşların bilgisine bizimde niyetimiz var bakalım.
  • Merhabalar,

    Kasım 2015 de Sıfır Km. de Honda CRV aldım. Bende Turbo Hortumu ile ilgili yaşadığım bir sorunu paylaşmak istiyorum. Aracım şu anda 4.000 km. de ve 1000 Km. bakımı yetkili serviste yapıldı. İlk defa İl dışına çıktığım sırada 90-100 Km seyir halinde iken birden aracımın çekişi düştü. Ben bir ses duymadım (belki de radyo açık olduğundan sesi duymamış olabilirim). Ancak birden aracımın çekişi düştü ve Motor Lambası ve ikaz ışığı (!) yandı. Hemen aracı aldığım yetkili servisi aradım. Sorunun Turbo Hortumunun çıkmış ya da yerinden oynamış olmasından kaynaklanabileceğini, çekici gönderebileceklerini söylediler. Ancak araçta eşim ve çocuklarım da vardı ve sömestır tatili nedeniyle ailecek seyahat halindeydik. Tek başıma olsaydım belki o kadar üzülmezdim. Bir anda başımdan kaynar sular indi. Sıfır Km. araç al, yüksek miktarda bedel öde ve yolda kal. Honda Yol Yardımı aradım ancak sorunun Yol Yardım aracı ile halledilebilecek bir sorun olmadığı, aracın servise gelmesi gerektiği söylendi. Ben kendilerinin Garanti kapsamında Çekici göndermelerini istedim, bunu yapamayacaklarını, kasko var ise oradan yol yardım hizmeti alabileceğimi söylediler. Bende kasko şirketimi aradım ve aracım Çekici ile yetkili servise götürüldü. Turbo Hortumu (üst) yerinden çıkmış. Üst Turbo Hortumu akünün altında, aracımızın donanımı nedeniyle de kolayca ulaşılıp takılabilecek bir durumda değil. Aracın mutlaka yetkili bir servise gitmesi gerekiyor. Yetkili Serviste Turbo hortumu yerine takılıp kelepçeleri sıkıldı, araç bana teslim edildi. Hem aracı aldığım yetkili servisteki arkadaşlar hem de arıza nedeniyle aracımın çekildiği yetkili servisteki arkadaşlar yaşadığım sorun ile ilgili olarak benimle çok ilgilendiler, onlara teşekkür ediyorum. Ancak bu sorun kişisel bir sorun değil.

    Bu arada internet üzerinden yaptığım araştırmada Honda CRV lerin turbo hortumu arızalarının yeni olmadığını, kronik halde olduğunu ve firmanın bu konuda bir çözüm üretmediğini öğrendim. Araçta yaşadığım Turbo Hortumu sorununun Gizli Ayıp olması nedeniyle Tüketici Mahkemesinde satış bedelinde gizli ayıp oranında iade yapılması için dava açacağım.

    Benzer sorun yaşayan arkadaşlar benimle irtibata geçip sorunlarını paylaşırsa, bu sorunun kronik ve genel bir sorun olması nedeniyle satıcı firma üzerinde bir baskı oluşturulup sorunun çözümünde yol alınabileceğini düşünüyorum. Cep Telefonum: 0.532.7975823.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aztek07

    Merhabalar,

    Kasım 2015 de Sıfır Km. de Honda CRV aldım. Bende Turbo Hortumu ile ilgili yaşadığım bir sorunu paylaşmak istiyorum. Aracım şu anda 4.000 km. de ve 1000 Km. bakımı yetkili serviste yapıldı. İlk defa İl dışına çıktığım sırada 90-100 Km seyir halinde iken birden aracımın çekişi düştü. Ben bir ses duymadım (belki de radyo açık olduğundan sesi duymamış olabilirim). Ancak birden aracımın çekişi düştü ve Motor Lambası ve ikaz ışığı (!) yandı. Hemen aracı aldığım yetkili servisi aradım. Sorunun Turbo Hortumunun çıkmış ya da yerinden oynamış olmasından kaynaklanabileceğini, çekici gönderebileceklerini söylediler. Ancak araçta eşim ve çocuklarım da vardı ve sömestır tatili nedeniyle ailecek seyahat halindeydik. Tek başıma olsaydım belki o kadar üzülmezdim. Bir anda başımdan kaynar sular indi. Sıfır Km. araç al, yüksek miktarda bedel öde ve yolda kal. Honda Yol Yardımı aradım ancak sorunun Yol Yardım aracı ile halledilebilecek bir sorun olmadığı, aracın servise gelmesi gerektiği söylendi. Ben kendilerinin Garanti kapsamında Çekici göndermelerini istedim, bunu yapamayacaklarını, kasko var ise oradan yol yardım hizmeti alabileceğimi söylediler. Bende kasko şirketimi aradım ve aracım Çekici ile yetkili servise götürüldü. Turbo Hortumu (üst) yerinden çıkmış. Üst Turbo Hortumu akünün altında, aracımızın donanımı nedeniyle de kolayca ulaşılıp takılabilecek bir durumda değil. Aracın mutlaka yetkili bir servise gitmesi gerekiyor. Yetkili Serviste Turbo hortumu yerine takılıp kelepçeleri sıkıldı, araç bana teslim edildi. Hem aracı aldığım yetkili servisteki arkadaşlar hem de arıza nedeniyle aracımın çekildiği yetkili servisteki arkadaşlar yaşadığım sorun ile ilgili olarak benimle çok ilgilendiler, onlara teşekkür ediyorum. Ancak bu sorun kişisel bir sorun değil.

    Bu arada internet üzerinden yaptığım araştırmada Honda CRV lerin turbo hortumu arızalarının yeni olmadığını, kronik halde olduğunu ve firmanın bu konuda bir çözüm üretmediğini öğrendim. Araçta yaşadığım Turbo Hortumu sorununun Gizli Ayıp olması nedeniyle Tüketici Mahkemesinde satış bedelinde gizli ayıp oranında iade yapılması için dava açacağım.

    Benzer sorun yaşayan arkadaşlar benimle irtibata geçip sorunlarını paylaşırsa, bu sorunun kronik ve genel bir sorun olması nedeniyle satıcı firma üzerinde bir baskı oluşturulup sorunun çözümünde yol alınabileceğini düşünüyorum. Cep Telefonum: 0.532.7975823.
    Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Ne kadar can sıkıcı bir durum olduğunu çok iyi biliyorum. Ben arabam ile defalarca yolda kaldıktan sonra çift "ORJİNAL" kelepçe kullanılmasıyla sorun çözülmüştü. Çözülmüştü diyorum çünkü aynı sorunu yaşamadan 3 ay kadar aracı kullandım, ancak her an yolda kalacağım psikolojisi ile düşük hızla, düşük devirde araç kullanmak beni araçtan soğuttu. Tüm sürüş zevkim sıfırlandı. En sonunda geçen ay aracı eşime alacağım araçta takas ile satarak kurtuldum...

    Bir daha da Honda gibi insan hayatını hiçe sayan, ürününe sahip çıkmayan bir markanın yanından geçmem...

    Tekrar geçmiş olsun.




  • Eren bey teşekkür ederim. Ben dava açacağım. Sizin için mahsuru yoksa davada delil göstermek için aracınızın plakasını bana gönderebilir misiniz?
    Ben açacağım davada bu plakalı aracında benzer sorunu olduğunu iddia etmek istiyorum. e-mail adresime ya da DH den direk bana özel mesaj olarak gönderebilirsiniz.

    Şimdiden teşekkür ederim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aztek07

    Eren bey teşekkür ederim. Ben dava açacağım. Sizin için mahsuru yoksa davada delil göstermek için aracınızın plakasını bana gönderebilir misiniz?
    Ben açacağım davada bu plakalı aracında benzer sorunu olduğunu iddia etmek istiyorum. e-mail adresime ya da DH den direk bana özel mesaj olarak gönderebilirsiniz.

    Şimdiden teşekkür ederim.
    2016 modelinde bu sorun çözülmüş mü acaba ? Crv aklımda olan bir araçtı ancak böyle ciddi bir problemi varsa hiç yanaşmam.
  • Evet böyle bir sorun hala devam ediyormuş
    Forumda baktım ve sorunu yaşayan bazı arkadaşlar var Honda tercih etme derim Hyundai Tucson bi araştır istersen.
  • Arkadaşlar benim araba 15000 deyken benide yolda bıraktı kelepçe yüzünden. Bir arkadaşla konuşuyorduk bana dediki

    Bende santa fe araçta başıma gelmişti torbodan anlayan ustaya götürdüm kelepçeni atma sebebi torbo basıncını düzenleyen valfin bozuk olmasından kaynaklandığını söyledi .ben valfi değiştim düzeldi dedi 3 bar basınçla çalıştığnı valf bozuk ise 5 barın üzerinde kelepçenin attığını söyledi.yani kelepçeyi değiştirdik ama sıkıntı olacakmış gibi sürekli beni raharitsız ediyor bir daha olursa valfin değişmesi gerektiğini düşünüyorum durup dururken kelepçe niye atsın ? Doğru değilmi
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.