Şimdi Ara

Honda crv yolda bütün ışıkları yakıp gazı kesiyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
42
Cevap
1
Favori
2.133
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cormen

    Şase yapsa sigorta yanmaz mı? Sigorta olmayan hatta olsa yangın? Bence tam tersi bir komponent şase alamıyor olabilir.
    Yıllar önce bu soruna benzer sorun yaşayan bir audi vardı.Araç hareket etmeye başladıktan sonra ilk frene bastığında önce tüm frenleri kilitliyor sonrasında tüm ışıkları yakarak duruyordu.Araba tekrar çalışınca sorun olmuyor ama ilk frende tekrardan aynı sorunu yapıyordu.Tamircilerin değişmediği kablo buji kalmadı.Aptal adamlar fren balatasına kadar değiştirmişler.Sorun çözülmemiş.En son bir adamakıllı usta aracı lifte kaldırıp altını kontrol etti.Sorunu çözdü araba bir daha problem yapmadı.
    Çok önceleri bu araca karavan bağlamışlar.BAğlayan salaklar kablo tesisatını yalıtım yapmadan egzozun üstünden geçirmişler.EGzoz kabloyu sıcaklıkla eritmiş.Ancak kablo egzoz temas etmiyor.Zaman içerisinde frenleme yapınca kablo egzoza temas edip kısa devre yapıyormuş.Ancak kablo egzozun üstünde olduğu için kimse bakmamış yada baktıysa bile görmemiş.Sonrasında kabloyu tespit edip onardılar ve yerini değiştirdiler sorun çözüldü.
    Yani buna benzer bir problem olabilir.




  • goalya G kullanıcısına yanıt
    Sorun buji ya da bobinden kaynaklaniyor olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Sorun buji ya da bobinden kaynaklaniyor olabilir.
    Bujiler 1.5 ay önce değişti ama. Tekrar değiştirsek mi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • goalya G kullanıcısına yanıt
    Orijinal değerleri olmadığına ya da bobin nedeniyle olabileceğini düşündüm. Emin değilim.

    Bujiler değiştikten sonra oldu ise Ohm degerleri orijinal bujideki degerlerde olmayabilir.

    Ngk ya da denso katalog ile sase numarasindan aratmanizi tavsiye ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Orijinal değerleri olmadığına ya da bobin nedeniyle olabileceğini düşündüm. Emin değilim.

    Bujiler değiştikten sonra oldu ise Ohm degerleri orijinal bujideki degerlerde olmayabilir.

    Ngk ya da denso katalog ile sase numarasindan aratmanizi tavsiye ederim.
    Bu gün baktırdım. Ngk orjinal kendi üzerinden çıkan bujiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Buca sanayii tamircisi elektrik elektronikçisi seferber

    Ama sonuç yok. Onu dene bunu dene yola çık aynı hata...

    Adamlar kafayı yemek üzereler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • goalya G kullanıcısına yanıt
    Pek, bobinler halkında Bilgi alabildiniz mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Pek, bobinler halkında Bilgi alabildiniz mi ?
    Istarla bobinlere bir bakın dedim. Bi tek ona bakmamışlar.

    Ondan olmaz yaauuvv. Ama bi bakalım dedi. Sonra bi daha aramadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • goalya G kullanıcısına yanıt
    Genelde Honda’larda bu hata buji ve bobin alakalı çıkıyor ya buji boşluğu ermiş olup artıyor ya da bobin. Umarım doğru insanlar kontrol ediyordur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AIRBOSS

    Genelde Honda’larda bu hata buji ve bobin alakalı çıkıyor ya buji boşluğu ermiş olup artıyor ya da bobin. Umarım doğru insanlar kontrol ediyordur.
    Umarım.

    Bu gün ısrarla buji ve bobine bakmalarını söyliycem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aydınlı olan var mı içinizde. Aydında Gürsel usta varmış.

    Yarın da bulamazlarsa kontak aç kapayla aydına geri getircem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar yok mu aranızda aynısını yaşayan?

    Çok mağdur olduk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu gibi konular know-how gerektirir yoksa bulana kadar aracınızın geri kalanından da olursunuz, yukarıda belirtilen çözümler basit bir yolla denenmis ve ilerlenme saglanmadiysa yapabileceğiniz en iyi şey Honda Türkiye'ye telefon ile gelinen durumu kayit birakmak Hata kodu ile birlikte bir açıklama yazdirmak ve yetkin bir yetkili servise yonlendirilmeyi talep etmek olur.

    Bu işi ne kadar kayıtlı yaptırırsanız, o kadar az servis tarafından mağdur edilme olasılığınız olur.

    Kolaylıkla,

    Örnek : bidi bidi plakalı otomobil sahibi olarak, xxxxx semptomları ile araç ve sürüş güvenliğimin riske girdigini düşünüyorum. Yaptigim kontrollerde P0123456 kodunu Hata olarak görüyorum. Ilgili konunun çözümü icin yetkin bir servise yonlendirilmeyi talep ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 30 Mart 2020; 12:13:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değerlu arkadaşlar.
    Yorumlarınız için ççok teşekkür ederim.
    Arabayı izmirden kontak kapa aç şeklinde 80-90 süratle kibar kibar gaza dokunarak getirdim.
    Gazla gelirken çok yaptı benzine geçtim azaldı.
    Seyir halindeyken gaza geçtiğimde içeri gaz kokusu geldi gibi oldu birazda çok hafif titredi gibi.
    Tekrar benzine geçtim ve fazla yüklenmeden devam ettim. Bu şekilde aydına kadar 60 km hiçbişey yapmadı.
    Yalnız gazdan benzine benzinden gaza geçişlerde titreme hissettim.
    Bu yüzden gaz benzin otomatiğinde, hava borularında boğaz kelebeğinde ya da bujiler gibi yakıt ve ateşlemede olabilir hissi yarattı.
    Daha önce tesadüfen forumların birinde yukarıda sorduğum Gürsel honda özel servisin adını duyduğum için oraya götürdüm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beyin olabilir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Akabinde gürsel hondadaki Fatih usta motoru çalıştırınca direkt şase kablosuna ve bujilere yöneldi.
    Hemen bujileri söktü ve bunlar orjinal değil dedi.
    Halbuki daha 1.5 ay önce almıştım bir steden.
    Fatih usta kaça aldın deyince 160 tl falandı dedim.
    Bunların orjinal bujilerinin 450 tl olduğunu ve maalesef benim aldığım bujilerin ngk yazmasına rağmen çakma olduğunu söyledi.
    Ve hatta bi tanesinin gövdesi biraz oynuyordu. Kafası kopmuş olsa büyük sıkıntı çıkacaktı. Allahtan farkedildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kendisindeki orjinal bujileri taktı .
    Oymuş...teste çıktık yüklenebildiğim kadar yüklendim. Jilet...
    Motorun çalışması da değişti.
    Gürsel Honda 10 numara arkadaşlar. İsım zikretmek sıkıntı değilse
    Gürsel ve Fatih ustalar Hem esnaflık hem tecrübe açısından 10 üzernden100.
    Yani reklamsa reklam...belki basit bişeymişse.de sonuçta 20 gün uğraştık ..ama şimdi çok şükür..
    kendilerinden Allah razı olsun.
    Aracınızı hiç düşünmeden sıkıntı varsa oraya götürün.
    Benden tavsiye...
    Umarım benim tecrübem benzeri sıkıntı yaşayan arkadaşlara ışık tutar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • goalya G kullanıcısına yanıt
    Yukarıda buji olduğu söylenmiş.
    Herhalde sizdekiler sahte buji
    Geçmiş olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KingOfAnarchy -- 30 Mart 2020; 19:59:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KingOfAnarchy

    Yukarıda buji olduğu söylenmiş.
    Herhalde sizdekiler sahte buji
    Geçmiş olsun
    Evet hocam yukarıda arkadaş söylemişti. Ben de tamirciye iletmiştim
    Ancak baktım sıkıntı yok deyince bujiyi elemek zorunda kalmıştık.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.