Şimdi Ara

Honda Garanti Süresini 6 Yıla Çıkardı... (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
60
Cevap
0
Favori
2.463
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • http://www.honda.com.tr 6 yıl garanti haberini seçin ,ordan detaylı bilgiyi seçin . cıkan sayfada 12. secenek.
  • hAdi arkadaşlar honda tr yapmış oldumuz şikayetler YAVAŞ YAVAŞ SONUCA ULAŞIYOR



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Riazor Blues -- 7 Mart 2007; 13:50:04 >
  • isterse 16 yıla çıksın 5 ayda paslanan yere bile garanti dışı dediler bakalım mahkemede ne dicekler adamlar görmeden garanti dışı diyebiliyorlar ya pes valla
  • SANA KATILIYORUM BU 6YIL GÖSTERMELİK OLMAZ İNŞ.PAS TUTAN YERİ BİLE GARANTİ DIŞI DERLERSE NELER GARANTİ İÇİNE GİRİCEK ACABA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Riazor Blues -- 7 Mart 2007; 17:09:39 >
  • Yeknet arkadaşımızın dediği doğru,6 yıla çıkarılan garanti süresi iyi ama servis fabrikasyon hatalarını kolaylıkla kabul etmeyebilirde,zaten bu mantık yürütülecek olursa 6 değil 10 yılda olsa müşteriye fazla bir avantaj sağlamaz,tutun ki Throlll ün yepyeni arabasındaki fabrikasyon hatasını bile kabul etmemişler,inşallah 6 yıllık garanti göstermelik olmaz.
  • acaba bu 6 yıllık garanti içerisinde neler var ?
  • Arkadaşlar,
    Siz hiç, kullanıcı hatası diye bir şey duymzdınız mı?

    Peki, örneğin fiat palionun bakım aralığının 20000 km olduğunu biliyor musunuz?

    Ama en azından hondanın servilerinde yedek parça ve işçilik fiyatlarının nasıl olduğunu biliyorsunuzdur....
    6 yıl garanti demek 6 yıl boyunca garantinin bozulmaması için servise gideceksiniz demek. Onlar da size bir güzel
    faturalar çıkaracak demek. Honda kullandım. Gayet iyi bir otobil. Servisleri de iyi. Lakin servis maliyetleri çok yüksekti.
    En pahali yedek parça fiyatlarına sahip marka dayım.
    2002 yılında civic polen filtresi 40 YTL idi. Ön fren balatası 75 YTL. Ve bakım 10000 km'de bir.

    Yani diyeceğim odur ki, 6 yıl garanti vereceklerine bakım aralıklarını ve servis maliyetlerini düşürsünler...
    6 yıl garanti pek bir şey ifade etmiyor bence...

    Arz ederim.
  • kafam karaştı şimdi, acaba böyle bir durumla karşılacakmıyız ?

    quote:

    Orjinalden alıntı: racai

    Arkadaşlar,
    Siz hiç, kullanıcı hatası diye bir şey duymzdınız mı?

    Peki, örneğin fiat palionun bakım aralığının 20000 km olduğunu biliyor musunuz?

    Ama en azından hondanın servilerinde yedek parça ve işçilik fiyatlarının nasıl olduğunu biliyorsunuzdur....
    6 yıl garanti demek 6 yıl boyunca garantinin bozulmaması için servise gideceksiniz demek. Onlar da size bir güzel
    faturalar çıkaracak demek. Honda kullandım. Gayet iyi bir otobil. Servisleri de iyi. Lakin servis maliyetleri çok yüksekti.
    En pahali yedek parça fiyatlarına sahip marka dayım.
    2002 yılında civic polen filtresi 40 YTL idi. Ön fren balatası 75 YTL. Ve bakım 10000 km'de bir.

    Yani diyeceğim odur ki, 6 yıl garanti vereceklerine bakım aralıklarını ve servis maliyetlerini düşürsünler...
    6 yıl garanti pek bir şey ifade etmiyor bence...

    Arz ederim.




  • Garanti istiyorsanız bunun karşılığında malesef bakımları serviste yaptırmak zorundasınız. Bakımlar her 10000' de bir serviste yapılmak zorunda yoksa garanti dışına çıkarsınız ve tabiki kilometre arttıkça bakım giderleri de artar. İyi düşünmüşler helal olsun. Artık arabaları daha ucuz satsalarda olur. Servisten dengelerler.
  • ya zaten bakımın 12 aya çıkmasıyla aynı zamanlarda olması bir kuşku uyandırıyor servisleri memnun etmek için mi yapıldı diye.ayrıca 5 aylık aracın paslanmasına kullanıcı hatası diyen bir honda 4 yıl sonra çıkacak hangi hataları garanti kapsamına sayar insan düşünmeden edemiyor
  • Amaç çok açık. Tüketiciyi bir şekilde kendine bağlamak yani abone yapmak. Bunu da çok iyi düşünmüşler.
    Bir arıza olunca da eğer servisten birinin ahbabı değilseniz büyük ihtimalle kullanıcı hatası diyecekler. 6 yıl garantiyi ben yakalıyamadım ama her işte de bir hayır vardır. Zaman gösterecek



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cerrah06 -- 10 Mart 2007; 0:45:32 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cerrah06

    Amaç çok açık. Tüketiciyi bir şekilde kendine bağlamak yani abone yapmak. Bunu da çok iyi düşünmüşler.
    Bir arıza olunca da eğer servisten birinin ahbabı değilseniz büyük ihtimalle kullanıcı hatası diyecekler. 6 yıl garantiyi ben yakalıyamadım ama her işte de bir hayır vardır. Zaman gösterecek

    Bakımda servis zorunluluğu Ocak 2007'den itibaren kalkmadı mı????
  • kalkmış olsa bile 6 yıl garanti hakkını bir sözleşme ile elde edebiliyorsunuz ve bu sözleşmede sanırım yetkili servise gitme koşulu var
  • ocak sonrası araç alanların 6 yıl bakım olayı için bayide işlem yaptıran varmı? bugun gitmeyi dusunuyorumda basladımı bir ogreneyim dedim.
  • öncelikle yılbaşından önce alanların 6 yıl kapsamı dışında kalmaları bence bir haksızlık olarak görülmemeli... Hondanın yaptığı bir nevi promosyondur fiyat düşürmek yerine satışları artırmak için cazibeyi bu şekilde yükseltmeyi seçmiş adamlar... eğer garanti uzatmak yerine fiyat düşürselerdi kampanyayla pahalı fiyattan alanlar para iadesi isteyecekler miydi? hayr kimenin aklına böyle bir talepte bulunmak gelmezdi bile...

    ikinci olarak... periodik bakım konusu: yanlış nlamıyosam periodik bakımlarda bissürü parça değiştiriliyor... bu parçalar eğer miyadını doldurmuşsa yani kullanılmaz durumdaysa o zaman zaten garanti kapsamına girmesi gerekmez mi?.. bu çerçevede insanın aklına şöyle bi soru geliyo: aracı bakıma götürdük ve pahalı bir parçasını değiştirip önümüze kabarık bir fatura getirdiler... şimdi bu durumda hangi parçaların peridik bakımda normal olarak bizim paramızla değişmesi gerekiyor onun belirlenmiş olmaı gerekir... bu türden bir ayrım var mı halihazırda?




  • bence haksızlık olarak görülmeli 4 yıl sonra aracı satacam diyelim bizim halk garantili arabayı seçecek haklı olarak bizim araçlarında ikinci el değerleri garantii olanlardan farklı olacak
  • quote:

    Orjinalden alıntı: throlll

    bence haksızlık olarak görülmeli 4 yıl sonra aracı satacam diyelim bizim halk garantili arabayı seçecek haklı olarak bizim araçlarında ikinci el değerleri garantii olanlardan farklı olacak



    arkadaşım haklısın da kampanyayla fiyatı düşürseler yine aynı hesaba gelecekti daha sonra kampanyadan yararlanarak satın alanlar alırken karlı aldıkları için 2.elde satarken daha az zarar edeceklerdi şişkin fiyattan alanlara göre... yani fark alırken değil satarken doğacak hondanın tercihi sonucu... ama aynı hesaba geliyor.. adamlar satışları arttırmak için cazip kılmak istiyor... ama fiyat düşürmektense garantiyi arttırıyorlar
  • merhaba arkadaslar konuyu bi hortlatayım dedim

    Benim hondamın 1000 bakımı yapılmamış, şu an araç 7000kmde ,

    Acaba 1000 bakımı yapılmadıgı için garanti dışı kalma gibi durum söz konusu olabilir mi?
  • bunu sormak için bir topici hortlatmaya gerek varmıydı?
    tıpkı sorulan soru gibi geç kalınmış bir durum ar ortada.
    bunu anlamanın bir yolu var.

    acilen honda servisine uğramalısın.



    quote:

    Orjinalden alıntı: csci

    merhaba arkadaslar konuyu bi hortlatayım dedim

    Benim hondamın 1000 bakımı yapılmamış, şu an araç 7000kmde ,

    Acaba 1000 bakımı yapılmadıgı için garanti dışı kalma gibi durum söz konusu olabilir mi?
  • 1000 bakımı ücretsiz olduğu için servis hi sallamaz, merak etme önemli olan ücretli bakımları kaçırmayıp servie para kazandırmanız, zaten 10 000 bakımındada yağ dışında dikkate değer bi şey yapmıyorlar
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.