Şimdi Ara

Honda İçin Akü? (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
84
Cevap
0
Favori
13.682
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Çevirirsin düzelir! Olma mı?


    quote:

    Orjinalden alıntı: emrehanci

    sanırım akünün konumu doğrultusunda artı kutup başının olması gereken yerde alınan yeni aküde eksi kutup oluyor.

    ben öğle anladım.
    yanılmadım ise!!!
  • OLUR BELKİ ANCAK.
    KUTUP BAŞLARI YETİŞMİYOR MU ACABA ????






    quote:

    Orjinalden alıntı: ABABA2307

    Çevirirsin düzelir! Olma mı?


    quote:

    Orjinalden alıntı: emrehanci

    sanırım akünün konumu doğrultusunda artı kutup başının olması gereken yerde alınan yeni aküde eksi kutup oluyor.

    ben öğle anladım.
    yanılmadım ise!!!


  • Şu "Follow-me-home" far özelliği olan arabalara acaba kaç amperlik akü takıyorlar, çok merak ediyorum. 30-60 saniye arası yanıyor farlar.
  • normalde kullanılan bir üstünü taktıklarını varsayıyorum.
    ancak bu özellikten dolayı akü değiştireceklerini sanmam
  • O özellik sürekli kullanılınca akünün ömrü kısalmazmı? Direk aküden çekiyor farlar.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emrehanci

    sanırım akünün konumu doğrultusunda artı kutup başının olması gereken yerde alınan yeni aküde eksi kutup oluyor.

    ben öğle anladım.
    yanılmadım ise!!!

    Evet hocam aynen öyle...
    Ben de akü aldığım yerden öğrendim :-))
  • Peki bu ters kutuplu aküler sadece Yeni kasalarda mı var yoksa 2001-2006 arası (bizim) kasalarda da var mı? Bendeki pek öyle ters gelmedi bana.
  • birde desenize ters kutup muhabbeti çıkacak araba sahiplerinde.
    eskiden uygun aküyü alınca ve oturtunca sorun gidiyor.şimdi birde bu sorun mu var.

    iyi de benim bildiğim araba akülerinde bir bazı standartların olması gerkmiyormu???
    mesela kutup başlarının yeri düşünüldüğü gibi. siz bu kutup başlarını gelişi güzel koyamazsınız.(mesela üste değilde yandan çıkan bir araba aküsünün kutup başını gördünüz mü???

    zaman içinde birde bumu çıkacak yani.
    bir araçtırayım .bakalım böyle birşey varmı hakikaten.
  • BMW'ye bakarsan, motorda bulamazsın aküyü, bagaja bak...
  • civic vtec2 lerde ters kutup başlı akülüdür
    serviste akü fiyatı 170tl dişarda mutlu inci delphi 85tl ile 110tl arasında değişmektedir
  • Akünün tersi düzü mü olur Allahınızı severseniz!!!! Ters çevirip bağlarsın, en çok üstündeki yazılar tersine döner o kadar. Ters çevirince çalışmayacak mı sanki?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ABABA2307

    Akünün tersi düzü mü olur Allahınızı severseniz!!!! Ters çevirip bağlarsın, en çok üstündeki yazılar tersine döner o kadar. Ters çevirince çalışmayacak mı sanki?

    kutup başları ortada olsaydı
  • tepe ustü çevirincede çalışırmı acaba
  • 2003 Aralık ayı başında SIFIR aldığımız, 2004 (makyajdan önceki) model Civic'in orjinal aküsü 5. yılın sonunda, 2008 Aralık ayında bitti.
    Ben yetkili servisde değiştirdim. Yanlız stoklarından yoktu, gidip biryerden sıfır MUTLU AKÜ alıp getirdiler ve yerine taktılar. 125YTL ödedim.
    Akü değişiminden sonra herhangi bir ayar felan da gerekmedi. Sadece radyo-CD-mP3 çaların saati sıfırlandı. Onu da tekrar ayarladım
    Gerçi bilgisayara bağlayıp, motor, enjektör, vs ayarlarını kabaca bir kontrol ettiler, ama hepsi bu. Yeniden ayarlamadılar hiçbirşeyi.
  • aracın 2003 olmasından kaynaklanabilir.
    şimdi yeni araçlarda akü kutup başlarından herhangi birini devre dışı bıraktığınızda araç sadece saatin sıfırlanması dışında teyp kodu gibi birkaç şey in daha yeniden onaylanması gerekiyor.

    çünkü bazı şeyler artık malumunuz elektronik kontrollü çalışıyor.
    artık yeni araçların yiterek çalışmamasının nedenlerinden birisie bu özelliktir.
  • benim aracın camına rüzgardan büyük bir tabela uçup düştü camı delip içeri girdi
    aracı çalıştırmak istedim marşa bastım ama benzin yokmuş gibi çalışmadı sonra
    çalıştı sarsıntıdan eletronik devreler zarar görmüş olabilirmi?
  • İterek çalıştırma yasağının ESAS sebebi ENJEKSİYON olayıdır. Karbüratörlülerde birşey olmaz ama, enjektörlülerde arıza yapar. Arabanın ömrü boyunca 1-2 defa ittirip çalıştırmanın bir zararı olmaz ama daha fazla yapmamak gerekir.



    quote:

    Orjinalden alıntı: emrehanci

    aracın 2003 olmasından kaynaklanabilir.
    şimdi yeni araçlarda akü kutup başlarından herhangi birini devre dışı bıraktığınızda araç sadece saatin sıfırlanması dışında teyp kodu gibi birkaç şey in daha yeniden onaylanması gerekiyor.

    çünkü bazı şeyler artık malumunuz elektronik kontrollü çalışıyor.
    artık yeni araçların yiterek çalışmamasının nedenlerinden birisie bu özelliktir.

  • quote:

    Orjinalden alıntı: newerdais

    benim aracın camına rüzgardan büyük bir tabela uçup düştü camı delip içeri girdi
    aracı çalıştırmak istedim marşa bastım ama benzin yokmuş gibi çalışmadı sonra
    çalıştı sarsıntıdan eletronik devreler zarar görmüş olabilirmi?



    hangi cam delindi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: caucass


    quote:

    Orjinalden alıntı: newerdais

    benim aracın camına rüzgardan büyük bir tabela uçup düştü camı delip içeri girdi
    aracı çalıştırmak istedim marşa bastım ama benzin yokmuş gibi çalışmadı sonra
    çalıştı sarsıntıdan eletronik devreler zarar görmüş olabilirmi?



    hangi cam delindi

    ön cam delindi abi. havalandırma kanalları olan kısımdan 2 tırnak kırıldı o kısımın boyasıda soyuldu
    sanayide bir arkadaş kokpit boyatan yer var demişti ama gitmedim (öncam sağ alt köşe) 20gün
    havalandırma deliklerinden cam parçaları uçuştu bayrama 2 gün vardı sanayide camı taktırdım
    doraglass birsürü eziyet serviste cam yok 10gün beklersin dediler doraglass 200tl isçilik dahil nasıl?




  • orjinal honda ya ne kadar para istediler.
    bahsettiğin marka kalite olarak nasıl?birebir aynı olamayacağını düşünüyorum.
    bu yol sesini ve kırılganlığını değiştirecektir orjinal cam a göre.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.