hondayı alanların pek çoğu v tech motor için alıyor zaten.....hondanın TR de açıkçası dizel versiyonu olsa, ford gibi firmalar karşısında rekabet edemez.....
kesinlikle doğru, accord belki satar ama 2.2 lt dizel civic nereye satıyor, millet 1.8 benzinliyi almak istemiyor vergiden dolayı, 2.2 dizel gelsin, galeride bekler oradan müzeye kaldırılır
1.6 , 1.8 , 2.0 dizel motor üretse Türkiyede satılabilir fakat benim Honda'da gördüğüm en düşük dizel motor 2.2 Accord'daki dizel motor
quote:
Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~
1.6 , 1.8 , 2.0 dizel motor üretse Türkiyede satılabilir fakat benim Honda'da gördüğüm en düşük dizel motor 2.2 Accord'daki dizel motor
ve daha da kötüsü o motor seçeneği ile cr-v almaya kalktıgında otomatik seçeneği yok, sadece manuel
quote:
Orijinalden alıntı: hunter06
quote:
Orijinalden alıntı: selim82
neden mi * dünyada heryerde benzin 3.80 olmadıgı için bu bir , 2cisi 1.6 benzinli motorları zaten 125 hp yeterince güclü ve turbo motorlardan daha uzun ömürlüdür , 2000 cc motordan 250 hp cıkaran bir firma,ayrıca avrupa da dizel motorları var . ben 5 yıl sora o 1.4 turbo motorların 2 ellerini görürüm .
beş yıl geçipte yarı fiyatına düşmeyen ne var ki
şimdi arac alcak olsan , 140 bin km turbo benzinli bir aracımı tercih edersin , atmosferik bir aracı mı?
Honda nın Türkiyede dizel motoru var ancak o da 2.2 litre ve sacede CRV ve Accord da. Nedenine gelince bence tamamıyla ülkemizdeki vergi sistemiyle alakalı. O moturu civic e koysalar civic in fiyatı vergiler yüzünden 1.5 katına çıkacak neredeyse peki o zaman kim alacakki civic i. Avrupada emisyona göre vergilendirme olduğu için bir sıkıntı yaratmıyor bu motor çünkü emisyon değerleri oldukça düşük ve civic tede kullanıyorlar bu motoru. Gelelim Hondanın neden böyle büyük hacimli motor kullandığına. Honda motor sağlamlığıyla bilinen bir marka. Düşük hacimde yüksek güç, yüksek devir demek ve yüksek devirde ömürde azalma demek. Hondada bu yüzden üretmiyor olabilir. Ancak ülkemizdeki dizele olan talepten dolayı 2012 sonunda 1.6 dizel satışına başlayacaklarmış. Sağlamlıktan ödün verilmişmi önümüzdeki yıllarda göreceğiz.
hondanın dızelı nasıl yıl 2014 hortlatalım dedım bırkac yerde duydum okudum dızel tutulmadı sanırım
Ya arkadaşlar ülkemizdeki dizel kaliteli Euro muro diyenler şu dizel forumlarındaki enjektör problemlerini açında okuyun geçilmiyor ülkemizde dizellerin çoğu 150 k görmeden ya enjeksiyon ya turbo ya valf ya potansiyometre hatalarını görüyo adamlar nano teknolojiyle uğraşırken micronlarla belirtilen seviyelerde yakıt partikülleştirme sistemine dayalı enjeksiyon sistemleri kullanırken senin traktör yakıtından biraz kaliteli yakıtına nasıl güvenip imajını zedelesin...
Ha fiat üretmiş, renault üretmiş yıllardır pazarımızda otta yapsalar satan piyasa arabaları gideri var imajı değişmez Mer BMW audi yılları prestij arabaları yine imajı sağlam
ha bide toyotanın niye en az tutulan modelleri d4d ler düşünün bakalım
pazarlamada iki kriter vardır para mı prestij mi honda bu konuda tavrını prestijden yana koymuştur kanaatimca
quote:
Orijinalden alıntı: stealth_
Ya arkadaşlar ülkemizdeki dizel kaliteli Euro muro diyenler şu dizel forumlarındaki enjektör problemlerini açında okuyun geçilmiyor ülkemizde dizellerin çoğu 150 k görmeden ya enjeksiyon ya turbo ya valf ya potansiyometre hatalarını görüyo adamlar nano teknolojiyle uğraşırken micronlarla belirtilen seviyelerde yakıt partikülleştirme sistemine dayalı enjeksiyon sistemleri kullanırken senin traktör yakıtından biraz kaliteli yakıtına nasıl güvenip imajını zedelesin...
Ha fiat üretmiş, renault üretmiş yıllardır pazarımızda otta yapsalar satan piyasa arabaları gideri var imajı değişmez Mer BMW audi yılları prestij arabaları yine imajı sağlam
ha bide toyotanın niye en az tutulan modelleri d4d ler düşünün bakalım
pazarlamada iki kriter vardır para mı prestij mi honda bu konuda tavrını prestijden yana koymuştur kanaatimca
Ya arkadaşlar ülkemizdeki dizel kaliteli Euro muro diyenler şu dizel forumlarındaki enjektör problemlerini açında okuyun geçilmiyor ülkemizde dizellerin çoğu 150 k görmeden ya enjeksiyon ya turbo ya valf ya potansiyometre hatalarını görüyo adamlar nano teknolojiyle uğraşırken micronlarla belirtilen seviyelerde yakıt partikülleştirme sistemine dayalı enjeksiyon sistemleri kullanırken senin traktör yakıtından biraz kaliteli yakıtına nasıl güvenip imajını zedelesin...
Ha fiat üretmiş, renault üretmiş yıllardır pazarımızda otta yapsalar satan piyasa arabaları gideri var imajı değişmez Mer BMW audi yılları prestij arabaları yine imajı sağlam
ha bide toyotanın niye en az tutulan modelleri d4d ler düşünün bakalım
pazarlamada iki kriter vardır para mı prestij mi honda bu konuda tavrını prestijden yana koymuştur kanaatimca
4 yıllık hort. O değil nasıl buldun la konyuu
la bende anlamadım vti turbo charge olayını araştırırken kendimi burda buldum iki satır yazmadan edemedim la.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme