Şimdi Ara

Honda PCX 125 Almayı düşünenler baksın derim... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2.917
Cevap
45
Favori
474.407
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar;

    Istanbul trafiği beni de bıktırdı ve A2 ehliyet almaya yönlendirdi. Daha önce Bodrum'da kullandığımız bir Kinetic'imiz vardı. Sağa sola hep onunla giderdik. Herneyse konuyu dağıtmadan her gün 4 saatim İstanbul trafiğinde geçiyor. Buda beni motosiklet almaya sürükledi. 2-3 haftaya ehliyetim hazır olur diye umuyorum. O sırada da güvenli sürüş eğitimlerini alıyor olacağım. Yazılarınızı dikkatlice okudum ben 2 motor arasındayım ya Vespa LX 150ie alacağım ya da Pcx. İkisinide uzun süredir arştırıyorum mesela PCX lerin 150 cc leri varmış geldi mi bilmiyorum tabiki. Selesi çok sertmiş içindeki pad i sökmek gerekiyormuş falan. Biraz daha detay verebilirseniz sevinirim. 1.80 boyun 95 kilom var onuda belirteyim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HazzaR

    Merhabalar;

    Istanbul trafiği beni de bıktırdı ve A2 ehliyet almaya yönlendirdi. Daha önce Bodrum'da kullandığımız bir Kinetic'imiz vardı. Sağa sola hep onunla giderdik. Herneyse konuyu dağıtmadan her gün 4 saatim İstanbul trafiğinde geçiyor. Buda beni motosiklet almaya sürükledi. 2-3 haftaya ehliyetim hazır olur diye umuyorum. O sırada da güvenli sürüş eğitimlerini alıyor olacağım. Yazılarınızı dikkatlice okudum ben 2 motor arasındayım ya Vespa LX 150ie alacağım ya da Pcx. İkisinide uzun süredir arştırıyorum mesela PCX lerin 150 cc leri varmış geldi mi bilmiyorum tabiki. Selesi çok sertmiş içindeki pad i sökmek gerekiyormuş falan. Biraz daha detay verebilirseniz sevinirim. 1.80 boyun 95 kilom var onuda belirteyim

    2 3 haftaya nasil ehliyetin hazir olur hocam ?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erniuif


    quote:

    Orijinalden alıntı: HazzaR

    Merhabalar;

    Istanbul trafiği beni de bıktırdı ve A2 ehliyet almaya yönlendirdi. Daha önce Bodrum'da kullandığımız bir Kinetic'imiz vardı. Sağa sola hep onunla giderdik. Herneyse konuyu dağıtmadan her gün 4 saatim İstanbul trafiğinde geçiyor. Buda beni motosiklet almaya sürükledi. 2-3 haftaya ehliyetim hazır olur diye umuyorum. O sırada da güvenli sürüş eğitimlerini alıyor olacağım. Yazılarınızı dikkatlice okudum ben 2 motor arasındayım ya Vespa LX 150ie alacağım ya da Pcx. İkisinide uzun süredir arştırıyorum mesela PCX lerin 150 cc leri varmış geldi mi bilmiyorum tabiki. Selesi çok sertmiş içindeki pad i sökmek gerekiyormuş falan. Biraz daha detay verebilirseniz sevinirim. 1.80 boyun 95 kilom var onuda belirteyim

    2 3 haftaya nasil ehliyetin hazir olur hocam ?

    Önümüzdeki hafta cumaya kadar kurs belgeleri teslim edecekmiş. Emniyet işleride 2 haftada hallolur herhalde. Birkaç sene önce B sınıfı ehliyet almam 1 gün sürmüştü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HazzaR

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erniuif


    quote:

    Orijinalden alıntı: HazzaR

    Merhabalar;

    Istanbul trafiği beni de bıktırdı ve A2 ehliyet almaya yönlendirdi. Daha önce Bodrum'da kullandığımız bir Kinetic'imiz vardı. Sağa sola hep onunla giderdik. Herneyse konuyu dağıtmadan her gün 4 saatim İstanbul trafiğinde geçiyor. Buda beni motosiklet almaya sürükledi. 2-3 haftaya ehliyetim hazır olur diye umuyorum. O sırada da güvenli sürüş eğitimlerini alıyor olacağım. Yazılarınızı dikkatlice okudum ben 2 motor arasındayım ya Vespa LX 150ie alacağım ya da Pcx. İkisinide uzun süredir arştırıyorum mesela PCX lerin 150 cc leri varmış geldi mi bilmiyorum tabiki. Selesi çok sertmiş içindeki pad i sökmek gerekiyormuş falan. Biraz daha detay verebilirseniz sevinirim. 1.80 boyun 95 kilom var onuda belirteyim

    2 3 haftaya nasil ehliyetin hazir olur hocam ?

    Önümüzdeki hafta cumaya kadar kurs belgeleri teslim edecekmiş. Emniyet işleride 2 haftada hallolur herhalde. Birkaç sene önce B sınıfı ehliyet almam 1 gün sürmüştü.

    Anladim ben de yaziliya girmedin sanmistim dedim nasil aliyor 1 aydir direksiyonu bekliyorum ben de 2 hafta sonra almis olurum umarim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • herkese merhaba,

    pcx yakıt tüketimi, bagaj hacmi, ergonomisi açısından mükemmel görünüyor. merak ettiğim arttıcı varken istanbul içi otoyolda rampalarda falan motor zorlanmadan çıkabileceği max hız nedir. motorun max hızı değil, zorlanmadan çıkacağı max hızı merak ediyorum.

    birde istanbulda motosikleti kullanan arkadaşlardan gönüllü olan olursa herhangi biryerden herhangi biryere gittiğinde arttçı olarak bir deneyim yaşamak isterim.
  • güzel inceleme olmuş param olsa alırım birtane ama 650 burgman için biriktiriyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SRKN25_IST

    Kırmızısını kullanıyorum kesinlikle süper bir scooter,ama kırmızı diger renklere göre çok masraflı haberiniz olsun.

    Masraflı derken demek istediğim buydu arkadaşlar.Karşıdan gelip sola dönmek isteyen birisinin yüzünden sert fren yaptım ve düştüm.Motor 4-5 metre asfalta kaydı.(fotografta görüldüğü gibi) Masraf 2500 Lira.Tramer karşı tarafı %100 kusurlu buldu ve masraflarımı karşı taraf ödeyecek neyseki. (Sigorta ödeyecek diye belki servis herşeyi değiştirmek istemişte olabilir)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SRKN32_IST -- 9 Nisan 2013; 21:10:00 >
  • uzun süredir bende araştırıyorum çok kararsız kaldım 2 kişi giderken ideal bir motor olmadıgı söyleniyor yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar...
  • daha öncede 2 kişi kullanımdaki durumu belirtmiştim fakat tekrar yardımcı olmaya çalışayım.ben artçılı kullanımda sadece artçı ayaklıklarının çok yakın olmasında rahatsız oldum bunun dışında 2 kişilik kullanıma uygun değil diyen arkadaşlar eminim farklı 125 cc bir motor kullanmamış pcx'in özellikle torku gerçekten bir 125 cc bir scooter dan beklenilmeyecek kadar iyi geldi bana şuana kadar 4 hafta oldu yaklaşık motoru alalı ve 2000 km yaptım bunun en az 1900 km si artçılı (2kişi) ortalama tüketimim 100 km de 2.4 litre.Örnegin genelde şile otobanında üsküdar-ümraniye ortalama hızım 90 ile 105 oluyor he bunun üzerine çıkmıyormu çıkıyor esp siz modeller 108 de devir kesici esp li modeller 115 de devir kesiciye giriyor.temde yada e5 de artçılı seyrederken gelen rampalarda siz istemediğiniz sürece 80 km altına düşmüyorsunuz.Bu da diğer 125 cc bir çok motorun 2 kişi kullanımda 80 i geçemediğini düşünürsek pcx in teknoloji farkını ortaya çıkarıyor.




  • Şehir içinde kullandığım otomobilim 7 litre benzin tüketiyor. Sizin söylediklerinize göre de Pcx 2.4 litre tüketiyor. Hesaplarıma göre tam 30.000 kilometrede Pcx kendini amorti etmiş bedavaya gelmiş oluyor
  • Merhabalar,

    Ben gürpınar-bahçeşehir arası her gün gidip gelmekteyim ve her gün biraz daha artan trafikten kurtulmak için sürerken çok keyif aldığım motorsikletle bu olculuğa devam etmeye karar verdim, bir süredir araştırıyorum ve yaptığım incelemeler beni pcx e götürdü, dh nin motosiklet bölümüne sırf bu motorla ilgili kullancı yorumu var mıdır diye girdim ve aradığımı buldum, yorumlar beklediğim gibi çıkınca şuan ağzım kulaklarımda bu yazıları yazmaktayım, kullanıcı yorumu yazan bütün arkadaşlarıma çok teşekkürler, inşallah bende maddi durumumu ayarlar ayarlamaz aranıza artık daha fazla içime sinerek katılmış olacağım...
  • Artçı meselesine açıklama getirmek istiyorum. Artçınızın kilosu çok önemli :) benim kız arkadaşım 50 kilo ben ise 80 kiloyum PCX sert yokuşlarda çok bayılma yapmıyor ama gücü yaklaşık %30 düşüyor. mesela göztepe köprüsünden hareme giden yokuşu 80-90 ile çıkabiliyor. Motor düz yolda 110 km yi kesinlikle geçmiyor. ama hızlanma performansı bence gayet tatmin edici, şöyle bir gerçek var bu bir şehir içi motorsikleti bunu asla unutmamak lazım.
  • Evet arkadaşlar motorumu test ettiğim Akçay seyahatimi sonunda gerçekleştirdim. Öncelikle şunu belirtmek istiyorum bu motor ile uzun yol yapmak çok akıllıca bir iş değil :) ama macera ruhu olanlara uygun bir yolculuk olabilir. Ben yolda bol bol kendimi dinledim ve keyifli oldu. Tabii ki yorucu bir yolculuk oldu. Uzun yola çıkmak istiyorsanız mutlaka seçiminizi gündüz yapın. gidişimi akşam olarak yaptım ve inanılmaz sıkıntı çektim. Dönüşüm ise rahat oldu. Motora gelecek olursak; PCX sadece şehiriçi kullanımına uygun diyebiliriz. Hafif bir rüzgar ve yanınızdan geçen hızlı araçlar motorun dengesini kolayca bozabiliyor motoru savurabiliyor. ve sizin o savurmayı kontrol etmeniz güç harcamanıza neden olabiliyor. Bu da eşittir ekstra yorgunluk demek. hız anlamında normal ben tek kişi olarak 100-105 km civarında seyir ettim. Tabii bazı yerlerde biraz daha hızlı gitmek istiyorsunuz ama PCX maalesef bunu karşılamıyor. Sele olarak rahat bir yapısı olduğu için çok sıkıntı yaşamadım. tedbir olarak pantalonumun içinde sandalye süngeri bulundurdum, sanki mantıklı oldu :) 3 günlük bir konaklama için sırt çantam vardı ve pcx in bagajına çantam rahatça sığdı. Yolda çok şey yazarım diye düşündüm ama klavye önünde unuttum :) eğer sorularınız var ise memnuniyetle yanıtlamak isterim. Herkese keyifli sürüşler. Yolculuğun olumlu ve olumsuz taraflarını sizinle paylaşıyorum.


    PCX ile Uzun yolun Olumlu yönler;
    - 740 Km. de yaklaşık 70,00 TL lik yakıt sarfiyatı
    - Tüm devirlerde kullanıldığı için rodajı uygun bir biçimde tamamlamak.
    - Eskihisar - topçular feribotuna 12 TL ile en önde biniş.
    - Özgürlük, serinlik...
    - Gidilen yerde motor kullanımı (özellikle yazlık ise çok başarılı)
    PCX ile Uzun Yolun olumsuz yönleri
    - Rüzgarda ve hızlı araç yanından geçerken savrulma
    - Rüzgar ve motor uğultusu (kulak tıkacı şart)
    - Yokuşlarda hızın 80 km e kadar düşmesi
    - Kamyon sollamalarında geç hızlanma tehlikesi
    - Önden hızla giden araçların taş fırlatması
    - Sıcakta terleme :)

    [simage][/simage]


     Honda PCX 125 Almayı düşünenler baksın derim...


     Honda PCX 125 Almayı düşünenler baksın derim...




  • Bilindik bir motor forumunda farkli yorumlarda var. Mesela uzun yolda selesinin rahatsiz oldugu gibi. Haliyle bunu farkli modelleri de kullananlar kiyasliyor. Ayrica ayak marsinun olmamasi da bir eksiklik. Calistiramama durumunda direkt servislik oluyor ama bu 2. El kullananlarda yadanacak bir problem. Haliyle ilk kullanicilar kaymagi yiyecek. 9000 km de ve ustunde ikinci el fazlaligi artik basladi.
    Neticede bende kararsizim. Sifir bws yada pcx mi yoksa temiz bir xmax mi yoksa runner st200 mu hala arastiriyorum. Karar veremezsrm 2005 bws imi kullanmaya devam :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: someone74

    Bilindik bir motor forumunda farkli yorumlarda var. Mesela uzun yolda selesinin rahatsiz oldugu gibi. Haliyle bunu farkli modelleri de kullananlar kiyasliyor. Ayrica ayak marsinun olmamasi da bir eksiklik. Calistiramama durumunda direkt servislik oluyor ama bu 2. El kullananlarda yadanacak bir problem. Haliyle ilk kullanicilar kaymagi yiyecek. 9000 km de ve ustunde ikinci el fazlaligi artik basladi.
    Neticede bende kararsizim. Sifir bws yada pcx mi yoksa temiz bir xmax mi yoksa runner st200 mu hala arastiriyorum. Karar veremezsrm 2005 bws imi kullanmaya devam :)

    yani tabii ki farklı yorumlar her zaman her yerde olacaktır :) ben selesinin rahatsız olduğunu düşünmüyorum ve 740 km gibi bir yol yaptım rahatsız etmedi açıkcası . mantıklı kıyaslama yapıldığı zaman Honda PCX bir çok yönden üstün geliyor bana. ama tabii Burgman ve benzeri motorlarla kıyas etmek yersiz olur, elbetteki burgman çok daha üstün bir motor. ona görede parası var. BWS seçimine saygılıyım bende eski bir BWS kullanıcısıyım o motor bir efsanedir ölmez ama teknoloji ve tasarım olarak PCX daha şık ve gösterişli gibi geliyor bana. Ayak marşı, alırken kafama takılanlar arasındaydı servisteki yetkiliyle görüştürdüler. Zamanında bakım ile asla yolda kalmazsınız akü bitse dahi bu motor çalışır gibi bir açıklama yaptı. Mantığını anlamadım hani hiç bir zaman yolda kalmaz anlamında söyledi diye düşünüyorum :)




  • Merhaba arkadaşlar, ben de yaklaşık 4 hafta önce teslim aldığım beyaz PCX'im ile aranıza katılmış bulunuyorum. Öncelikle şunu söyleyeyim, almadan önce uzun bir süre bir çok marka ve model seçeneği içerisinde kalmıştım. Zar zor kararımı kesinleştirip aldıktan sonra da iyi ki bunu seçmişim diyorum. Gerçekten çok memnunum. Tam bir şehir içi motoru. Benim beklediklerimi tamamıyla karşılıyor. Gelelim benim için önemli olan kısımların detaylarına;

    Ekonomi:

    Çok ekonomik bir motor, en son yaptığım denemede 100km için 2.3 litre benzin harcadım. İşin güzel tarafı ise bu rakamı yakalayacağım diye ekstra bir uğraş sergilemedim. Ayrıca henüz sadece 850km'de motor. Yani rodaj süresi tam anlamıyla bitmediği için bu yakıt sarfiyatı ilerleyen günlerde biraz daha düşebilir. Start-Stop özelliği ise kesinlikle çok faydalı ve de çok düzgün çalışıyor. Stop halindeyken gaz koluna dokunur dokunmaz hemen yerinizden fırlayabiliyorsunuz.

    Performans:

    Almadan önce en büyük tereddütü bu konuda yaşamıştım. 125'lik bir motor, çabuk hızlanılması gereken yerlerde ve İstanbul'un çeşitli rampalarında ne kadar verimli olur acaba diye düşünüyordum. PCX bu konudaki çekincelerimi sildi süpürdü diyebilirim. Herhangi bir 125'likten beklenmeyecek kadar iyi bence. Hatta 150'lik diye satsalar kimse şüphelenmez. Bilen bilir Beylikdüzü'ne gelirken meşhur bir Haramidere rampası vardır, o rampayı 85-90 arası çok rahat çıkabiliyorum. Aynı şekilde Büyükçekmece'den yine Beylikdüzü'ne doğru çıkarken tırmanılan rampayı da yine aynı süratlerde zorlanmadan çıkabiliyorum. Bu rampalarda zaman zaman bayılan arabaları solladığım da oluyor. Bu arada şunu belirteyim de bilgi eksikliği olmasın, ben %90 tek kullanıyorum. Artçı nadir biner benim motoruma.

    Konfor:

    Kendi sınıf ve boyutlarındaki diğer scooterlara göre selesi olsun amortisörleri olsun son derece yeterli konforu sunuyor. Tabi ki bir uzun yol motoru olmadığı için uzun yola çıkıldığında ilerleyen zamanlarda sele sizi biraz yorabilir ama şehir içinde aklınıza bile gelmez.

    Tasarım:

    Zevkler ve renkler tartışılmaz öncelikle bunu bir belirteyim de sıkıntı olmasın Bence diğer seçenekler içerisinde tasarım olarak en güzel scooter PCX. Mini bir maxi havası var PCX'in çizgilerinde, duruşunda. Bu da bence görüntüyü daha güzel gösteriyor. Yandan, önden, arkadan her açıdan bakıldığında farkını belli ediyor bence.

    Velhasıl-ı kelam:

    Şehir içerisinde trafikte sıkıntı yaşamayayım, ekonomik takılayım, şeklim şemalim güzel olsun, sağlam olsun sıkıntı yaşamayayım diyorsanız, PCX sizin için biçilmiş kaftan olacaktır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Barbo ispiro -- 15 Ağustos 2012; 15:23:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: lippincoat

    Evet arkadaşlar motorumu test ettiğim Akçay seyahatimi sonunda gerçekleştirdim. Öncelikle şunu belirtmek istiyorum bu motor ile uzun yol yapmak çok akıllıca bir iş değil :) ama macera ruhu olanlara uygun bir yolculuk olabilir. Ben yolda bol bol kendimi dinledim ve keyifli oldu. Tabii ki yorucu bir yolculuk oldu. Uzun yola çıkmak istiyorsanız mutlaka seçiminizi gündüz yapın. gidişimi akşam olarak yaptım ve inanılmaz sıkıntı çektim. Dönüşüm ise rahat oldu. Motora gelecek olursak; PCX sadece şehiriçi kullanımına uygun diyebiliriz. Hafif bir rüzgar ve yanınızdan geçen hızlı araçlar motorun dengesini kolayca bozabiliyor motoru savurabiliyor. ve sizin o savurmayı kontrol etmeniz güç harcamanıza neden olabiliyor. Bu da eşittir ekstra yorgunluk demek. hız anlamında normal ben tek kişi olarak 100-105 km civarında seyir ettim. Tabii bazı yerlerde biraz daha hızlı gitmek istiyorsunuz ama PCX maalesef bunu karşılamıyor. Sele olarak rahat bir yapısı olduğu için çok sıkıntı yaşamadım. tedbir olarak pantalonumun içinde sandalye süngeri bulundurdum, sanki mantıklı oldu :) 3 günlük bir konaklama için sırt çantam vardı ve pcx in bagajına çantam rahatça sığdı. Yolda çok şey yazarım diye düşündüm ama klavye önünde unuttum :) eğer sorularınız var ise memnuniyetle yanıtlamak isterim. Herkese keyifli sürüşler. Yolculuğun olumlu ve olumsuz taraflarını sizinle paylaşıyorum.


    PCX ile Uzun yolun Olumlu yönler;
    - 740 Km. de yaklaşık 70,00 TL lik yakıt sarfiyatı
    - Tüm devirlerde kullanıldığı için rodajı uygun bir biçimde tamamlamak.
    - Eskihisar - topçular feribotuna 12 TL ile en önde biniş.
    - Özgürlük, serinlik...
    - Gidilen yerde motor kullanımı (özellikle yazlık ise çok başarılı)
    PCX ile Uzun Yolun olumsuz yönleri
    - Rüzgarda ve hızlı araç yanından geçerken savrulma
    - Rüzgar ve motor uğultusu (kulak tıkacı şart)
    - Yokuşlarda hızın 80 km e kadar düşmesi
    - Kamyon sollamalarında geç hızlanma tehlikesi
    - Önden hızla giden araçların taş fırlatması
    - Sıcakta terleme :)

    [simage][/simage]


     Honda PCX 125 Almayı düşünenler baksın derim...


     Honda PCX 125 Almayı düşünenler baksın derim...




    Bence sadece o yakıt tüketimi bile motoru almaya sebep hemde 125 lik motorda 105 le gitmişsiniz ki bu sanırım top speed dir yada yakındır. Maşalalh




  • içinde pcx ile ilgili yazılarımın da olduğu motor konusunun oldugu bloğum ilginizi çekebilir belki arkadaşlar..

    bilmeyenadam
    bilmeyenadam
    http://bilmeyenadam.wordpress.com




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onur1601

    daha öncede 2 kişi kullanımdaki durumu belirtmiştim fakat tekrar yardımcı olmaya çalışayım.ben artçılı kullanımda sadece artçı ayaklıklarının çok yakın olmasında rahatsız oldum bunun dışında 2 kişilik kullanıma uygun değil diyen arkadaşlar eminim farklı 125 cc bir motor kullanmamış pcx'in özellikle torku gerçekten bir 125 cc bir scooter dan beklenilmeyecek kadar iyi geldi bana şuana kadar 4 hafta oldu yaklaşık motoru alalı ve 2000 km yaptım bunun en az 1900 km si artçılı (2kişi) ortalama tüketimim 100 km de 2.4 litre.Örnegin genelde şile otobanında üsküdar-ümraniye ortalama hızım 90 ile 105 oluyor he bunun üzerine çıkmıyormu çıkıyor esp siz modeller 108 de devir kesici esp li modeller 115 de devir kesiciye giriyor.temde yada e5 de artçılı seyrederken gelen rampalarda siz istemediğiniz sürece 80 km altına düşmüyorsunuz.Bu da diğer 125 cc bir çok motorun 2 kişi kullanımda 80 i geçemediğini düşünürsek pcx in teknoloji farkını ortaya çıkarıyor.

    esp ne oluyor açıklarmısınız acaba? esp modelli esp modelsiz diye ayrılıyormu bu motorlar? bayiye gittiğimde hiç böyle bilgi vermediler




  • 2011 Eylülünde aldığım PCx le 17bin kilometrelik bir beraberliğimiz oldu.Daha çok uzun yolda geçen birlikteliğimizde bana hiçbir zorluk ve sıkıntı çıkarmadı.Standart 4binde bir yapılan bakımların dışında servise uğramadım.
    Böyle ekonomik, konforlu ve keyifli bir scooter kazandırdığı için Hondayı tebrik etmek lazım. 125cc de bu scooteri rakipsiz görüyorum.

    Gezilerimden bazı linkler;

    http://www.youtube.com/watch?v=cEWVTyZA7PI

    http://www.kymcoclubturkey.net/kymco-club-gezi-planlari-ve-gezilerimiz/izmit-sapanca-bilecik-eskisehir-gezim/

    www.scooturk.net
    404 - File or directory not found.
    http://www.scooturk.net/showthread.php?t=15763


    http://www.youtube.com/watch?v=yxVvQMT6kMQ&feature=channel&list=UL

    http://www.youtube.com/watch?v=Ha8u_VmgHY0&feature=channel&list=UL

    Keyifli seyirler...



     Honda PCX 125 Almayı düşünenler baksın derim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi outdoor76 -- 22 Ekim 2012; 18:27:17 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.