< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Horozlojistik ve hepsiburada



-
-
Bu ne güzel tesadüftür, 23 Haziran'da Hepsiburada üzerinden siparişini verdiğim bulaşık makinesinin tahmini teslim zamanı 27 Haziran olarak gözüküyordu. Belirtilen teslimat zamanında tabii ki oynamalar olabilir ama bir gün olur iki gün olur. 30 Haziran tarihine kadar bekledim ve belirtmiş olduğum adrese hala gelmediğini öğrendim ve başladım sağı solu aramaya. Horoz Lojistik adlı firmaya zaten hiç bir şekilde ulaşamıyoruz, verdikleri takip numarası kendi sitelerinde bile çalışmıyor ve bu yüzden kargomun nerede olduğunu göremiyorum. Satıcı firmaya ulaştım ve bana bir kod vererek bunu Hepsiburada'ya iletmemi söylediler. Ama Hepsiburada'ya da telefonlar ulaşmak mümkün değil, whatshapp hatlarından ulaştım ve 1 Temmuz tarihinde kargonun geleceğini söylediler ve bana yeni bir kargo takip numarası verdiler, ne hikmetse yeni verdikleri takip numarası da çalışmıyor(sanırım kargomu benden saklıyorlar) Ayrıca Hepsiburada üzerinde kargom 6-7 gündür Ankara şubesinde gözüküyor. Herneyse tarih 1 Temmuz havadaki sineğin sesi dışında ses yok. Hepsiburada ile iletişime geçtim ve tatmin edici cevaplar vermek yerine geçiştirdiler, iade etmek istediğimde ise kargonuz elinize ulaşmadan iade işlemlerini başlatamayacaklarını söylediler. Ulan kargo elime ulaşsa niye iade edeyim? Her neyse kargom 3 Temmuz günü adrese ulaştı, bu seferde Hepsiburada üzerindeki kargo takip sisteminde Ankara şubesinden iade için yola çıkmış gözüküyor, kardeşim bu tavuk lojistik bakkalda çırak olarak bile çalışamaz.
-
Bende vatandan TV almıştım, 10 günde gelmişti.
Pandemiden önce.
Benim yine de geldi bari.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Horoz Lojistiğin size verdiği takip kodunun başı Harf ile başlıyorsa (mesela A456272 gibi) ona ATF kodu deniliyor müşteri kısmının bu kodu yazıp görebileceği bir ekran yok hocam. ya Horoz yada HB Çağrı Merkezi çalışanları görebiliyor o koddan. o yüzden HB iletin deniliyor. Müşterinin göremediği bilgileri oradan görüyor iki firmada. Onu iletmeniz önemli. Çağrı Merkezine ulaşamıyorsanız HB sitesi üzerinden kendinize kayıt (ticket) açın lütfen.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Açtık hocam açtık, açabileceğim her şeyi açtım bu süreçte. Kargom elime ulaştı zaten. Bir daha tavuk lojistik ismini gördüğüm hiç bir yerden alışveriş yapmayacağım. Ha aynı lojistik firmasıyla kum torbası satın almışım geçmişte o siparişimde elime geç ulaştı ama acelesi olmadığı için çok ilgilenmemiştim, ve firma adına bakmamıştım. Geçmiş siparişlerimi kontrol ederken fark ettim.
-
Yapmadıysanız birde Şikayetvar veya Sosyal Medya Paylaşımı yapın hocam. Ben Malum turuncu sitenin çm sinde temsilciyken bizim ekranımızda Müşteri şikayetvar şikayeti var / veya sosyal medya paylaşımı var diye öncelik belirttiğimiz yerler vardı. O müşterilere kriz hassas müşteri diyoruz sorunlarını daha önce çözüyorduk Beni bulup öldürmezler inşallah bunları söylediğim için
Edit: aynısı konu sahibi arkadaş içinde geçerli
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi çikko -- 5 Temmuz 2020; 20:33:0 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
-
Bu bilinen bir gerçek hocam, iznim olmadan Vodafone adlı operatör firması 10tl'lik paket yüklemişti ve müşteri hizmetleriyle yaptığım uzun görüşmelerde sürekli "yapabileceğimiz bir şey yok beyğğğefendiğğ, paketler otomatik tanımlanıyor beyyyefendiğğğ" şeklinde olumsuz geri dönüşler aldığım için twitter üzerinde paylaşım yaptım ve on liramı geri vermekle kalmayıp ücretsiz internet tanımlamışlardı hesabıma. On lirasında değiliz de, kim bilir benim gibi kaç kişiye yapıyor bu çakallar.
-
Hocam zaten işler öyle yürüyor ben ve eşim ayrı hesaplar açıp şikayet var a şikayet ettik ve hergun inadina aradık ve en sonunda 4 temmuz cumartesi ürün geldi. Ama bu bana ders oldu alırken kargo şirketine kesinlikle dikat edicem geç farkettim
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bende 11 haneli takip no var fakat ondan da giöremiyorum
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Horoz Lojistiğin altyapısı sıkıntılı hocam. Kargo bilgilerini göremediğiniz takdirde Horozu arayıp HB ye iletmem gerek, HB tarafı ATF kodu soruyor diyin size Atf kodunu versinler. Sonra Hb yi arayın kayıt açtırın.. Horoz Lojistik, Borusan Lojistikle beraber en berbat kargolardan maalesef ama büyük/ağır eşyalarıda bu iki kargo taşıyor.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bende 19 haziran da bir klima alım Hepsiburada dan. Klimam 20 haziran da kargoya verildi. Horoz nakliyattan SMS geldi, şu numara ile takip edebilirsiniz diye. Siteye giriyorum takip olarak görebileceğiniz tek şey teslim olup olmadığı birde hiç bir işinize yaramayacak tahmini teslim tarihi.
Bugün 6 Temmuz, 2 gün içinde izmire kadar gelen klimam, izmir içinde 14 gündür elime gelmiyor. Horoz lojistiği aradığım zaman konu ile alakalı şikayetiniz oluşturuldu, aciliyeti bildiriyoruz falan gibi yine hiç bir işe yaramayacak cevaplar veriliyor. En son aradığımda epey söylendim. Şu anda aradığımda sisteme takip numaramı girdiğimde telefon otomatik kapanıyor :) Yani kurumsal geçinen bu firmalar, müşteri telefonuna çıkamamak gibi haysiyetsiz işleride hiç çekinmeden yapabiliyorlar.
Herkesin ağzında bir Covid vs. lafı dolaşıyorya hiç inanmayın. Bunlar tamamen kalitesizlikten, ucuzluktan oluyor. 14 günde bir şehrin içinde kargo teslim edememek ne demektir?
Böyle rezalet olurmu? Bu anlamda tüketici ne yapabilir?
Horoz, tavuk, civciv ne derseniz deyin. Yaptıkları yanlarına kar kalıyor.
-
Kargo dün teslim edildi ve 3 parça görünen kargo 2 parça olarak yani eksik teslim edildi. Ancak siteye girdiğimde tam teslim edilmiş gibi görünüyor. Telefon ettiğinizde otomatik sistem kargonuz teslim olmuştur diyerek kapanıyor. Hepsiburada yı aradım son derece ukala bir tavır ile karşılaştım. "Hadi beyefendi varmı başka şikayet hadi hadi" gibi. Çindeki siteler bile daha iyi servis veriyor. Yazık gerçekten.
-
Amazon olsaydı hemen muhattap bulurdunn çok nazik yardımcı olurlar
-
Kargonun eksik kısmı hala elime ulaşmadı. 14 Temmuz bugün, yazı yarıladık hala klimayı taktıramadım. Rezalet diz boyu bir daha beyaz eşya yada benzeri büyük ürünleri asla internetten almam.
-
Nihayet klimayı iade ettim. iadeyi aras kargo ile aldılar ancak onun içinde deli gibi uğraşmam gerekti. Yok biz yukarı çıkmayız, aşağı indirin bilmemne, bu kadar rezalet bir sistem olamaz. Ha bu arada ücret iadesini hala alamadım onuda belirteyim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X