Şimdi Ara

HP 1146 ET İADE ALINDI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
667
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • hp 1146 et

    evet arkadaslar daha once aldıgım bataryası sorun var dedıgım urunumle ılgılı vatanbılgısayar 25 gun sonra urunun ıade alacagını ya apranımı veya baska bır urun alabılceklerımı söyledıler bılmem
    hp dısında ne alabılırım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mete2010 -- 24 Ağustos 2009; 13:21:30 >



  • Hp

    Lennovo
  • Madem HP sana böyle bir iyilik yapıyor peki marka kötülemenin anlamı ne?

    http://forum.donanimhaber.com/m_34010002/tm.htm

    bu birincisi. ikincisi ise yaşın kaçta böyle çocukca şeyler yapıyorsun. Elektornik eşya şans işidir bozulma olasılığı çok yüksektir. Benimle birlikte alanlar oldu taş gibi kullananda var sorun yaşayan da....

    Örnek veriyorum taa eskiden 90 lı yıllarda Arçelik bir tlevizyon almıştık pahalı bişeydi. Eve geldik 1 gün izledik ikinci gün pat etti gitti televizyon sıfır hemde. Hemen geldiler yenisiyle değiştirdiler. Daha 1 günlük televizyon düşün artık.

    Marka kötülemeyi moda haline getirdiniz. Eleştiri yapabilirsiniz ama marka kötüleme ağır oluyor. Adamlar sana para iadesi ya da bir üstü laptop tavsiye etmişler daha ne yapsınlar. Bu işte HP nin kalitesini ortaya koyuyor. Birde satın aldıktan sonra hiç müşteriyi iplemeyen firmalar da var onları da düşünün.

    Bir örnek daha vereceğim. Hiç sevmem telefunken markasını fakat 18 senelik telefunken televizyonumuz hala taş gibi çalışırken 6 sene önce aldığımız 72 ekran flat BEKO TV geçen gün bozuldu elektrik aksamından sorun varmış. Şimdi bekoya kin mi besleyeyim yani.

    İnsanlar bile zamanla bozuluyor, hasta oluyor böbreği yetmiyor, kanser oluyor. Allah'a isyan mı edelim bizi nebiçim yarattın diye. Kul yapısı alette elbette bozulabilir.


    Kusura bakma bunları hiç yazmıyacaktım ama hem 24 ağustosta böyle bir konu açıp hemde 26 ağustos yani bugün HP den ağzı yanalar diye saçma bir topic açtığın için sinirlendim doğrusu.




  • arkadasım ben bu hp ıle ne cektım bır ben bır allah bılır ıkı tane leptop aldık bunlardan daha oncekı leptota servıse gıttı sırf para ıadesı yapmamak ıcın 30 gun ıs gününe bırgun kala tamam yapıldı gerı gonderıyorlar
    tabbıkı yasayan bılır su forumda hp ıle teknık servısı ıle veya eksi sözluge hp servısı ıle yazılanları okursan hak verırsın ne demısler ceken bılır gerısı faso fıso
    fırmaya da gelınce yapamıyorsan satmıyacaksın arkadasım babasının hayrına vermıyor sonucta senınkı ıyı cıkmıs olabılır ..ama benım odedıgım tel paralarını rezıllıgımı oyalanmamı ben yasadım ben gördum kımse durduk yere kımseyı karalamaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mete2010 -- 27 Ağustos 2009; 18:06:19 >
  • HP'den iki kez ücret iadesi almış biri olarak bugün yine HP almak için bekliyorum. Arkadaşlar biliyorsunuz bunlar hassas aletler yani desktop gibi değiller o yüzden biraz özen istiyor,iyi kullansanız bile yine gerek üretimden gerekse şansınıza (kimisi aynı malı 6 sene kullanır kimisi 6 saatte kucaklar servise) arızalı cihaz geliyor, işte bundan sonra izleyeceğiniz yol çok önemli. Eğer sağlam biryerden almadıysanız mutlaka teknik servise kendiniz götürün. Ama üzerinde her "HP teknik servis" yazan yere girmeyin. Ben cihazı kadıköy'de bulunan yetkili servise verdikten sonra HP genel merkezden sağolsunlar devamlı aradılar,istedikleri evraklar vs geciktirmeden gönderdim ve daha 30 iş günü dolmadan cihaz önerdiler ve ben ücret iadesini seçtim.

    Bazen bu forumlarda veya diğer forumlarda birçok farklı markanın kullanıcılarının yorumları görüyorum ve bu yüzden HP dışında bir markayı satın almaya yanaşmak istemiyorum açıkcası.
    Ayrıca "HP çok arıza çıkarıyor" diyenleride anlamak zor. HP'nin satış rakamları birçok markanın önünde,bununla paralel olarakta arızalı cihaz sayısı yüksek oluyor bu gayet normal. Markaya sarılmıyorum ama gerçekleride görmezlikten gelmiyorum. Ben satış sonrası ilgiden memnun kaldım,ha ne sebeple olursa olsun memnun kalmayan biride gidip başka markalarda şansını deneyebilir tabi..

    Ben kızgın olan arkadaşlarıda anlıyorum sonuçta bunlara ülkemiz şartlarına göre oldukça yüksek paralar ödüyoruz ve arıza olunca sinirler geriliyor birde onarımda gecikmeler vs olunca işler iyice yolundan çıkıyor.Ama firmadan ücret iadesi veya yeni cihaz alıpta sonra markayı yerin dibine sokmak pek doğru gelmiyor bana açıkcası. Ben şimdiye kadar sorunsuz bir marka görmedim,illaki birçok büyük markada oluyor. Kimisi geliyor "bende x marka var 4 senedir canavar gibi maşallah" diyor sonra bakıyorsun aynı markanın yeni modeli alındığı gibi arıza çıkarmış. Bu yüzden arkadaşlar markadan çok satış sonrası teknik desteği araştırın (HP'den vazgeçenler) ona göre alın. Apple,Alienware,Monster gibi markalar nasıl bilemiyorum ama ülkemizde pek yaygın olmayan bu ürünlerin servisi ne durumda bilemiyorum olmadı HP'ye verdiğinizin 2 katını bunlara verip deneyimleri bizimle paylaşabilirsiniz




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.