Konuyu çok uzatmadan 26 Agustos tarihinde ürün iadem kabul oluyor. 3 Eylülde paramın yatacağı site üzerinde görünüyor, fakat yatmıyor. Bu süreçte Amazon ne maillerime cevap veriyor ne de beni arıyor garip bir şekilde. Amazon üzerinde ne canlı sohbete baglanabiliyorum ne de arama talep edebiliyorum, bildiginiz site üzerinde banlıyım şu an. Başka hesap ile giriş yapınca bu belirttigim kısımlara erişim sağlayabiliyorum, hatta başka hesaplardan ve arkadaşlarımın hesabından canlı sohbet üzerinde numaramı vererek aranma talep ettim arayacagız diyip aramadılar. Sipariş numarasını verdigimde cevap vermeyi kestiler. En son geçen hafta bir arkadaşın Amazon ile görüşmesi ile Amazonun yalnızca hesap sorunlarıyla ilginen bir çağrı numarasını bulduk ve aradık. Müşteri temsilcisiyle görüştüm. Çok üzgün olduklarını, paranın çıkışmadıgını ve 3 gün içinde yatıracaklarını söylediler. 1 hafta geçti hala yatırılmadı. Tüketici Hakem Heyetine zaten başvurdum. 1.5 haftadır savunmalarını vermelerini bekliyorum. Amazon Türkiye'de bir şeyler dönüyor da anlamıyorum. Koskoca Amazonun benim parama çökecek hali tabii ki yok arkadaşlar ama sistemde beni banlamaları ve yatıracağız diyip yatırmamaları çok garip. Üstelik 27kya aldıgım monitör şu an 35k civarlarında. Bir kaç ss bırakıyorum. İyi forumlar. Edit: İade yapıldı. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utkusvr -- 12 Ekim 2024; 20:34:1 > |
Bildirim