21.01.2011 de bilgisayarımı (G62-b08et) servise götürdüm. 25.02.2011 31. iş günü oluyor. 25.01.2011 tarihinde cep telefonuma bilgisayarınızın tamiri için parça beklemekteyiz bu size teslimini geciktirecek diye mesaj attılar. 23.02.2011 de ise bilgisayarınızı detaylı inceleme için mühendislik bölümüne ilettik.Bu size teslimini geciktirebilir diye tekrar mesaj attılar. 25.02.2011 de hep servisini arayıp benim 30 iş günüm doldu ve bilgisayarımın ücretini istiyorum desem para iadesi kapsamına girer mi? Eğer girerse ne gibi aşamaları var?
25.02.2011 tarihinde arayıp servis süresinin doldugunu ve yasal hakkın olan para iadesini belirttiğin takdirde, para iadesi veya ürün değişimi için bir kayıt açılacak.Açılan kayıttan en geç 3 iş günü sonrasına kadar sana bir kordinatör atayacaklarını ve bu kordinatörün seni arayacağını belirtecekler. Kordinatör seni aradığında yeni ürün teklifinde bulunacak, para iadesi istediğini belirtebilirsin o konuşma esnasında. Yeni ürün 10 gün içerisinde para iadesi 3-6 hafta içerisinde gercekleşeceğini söyleyecek. Senden faturanı faxla yollamanı isteyecek ilk aşama olarak, Faxı yolladık tan sonra, ürün değişimi istersen yeni ürün modeliyle birlikte ürün değişim formu, Para iadesi istersen para iade onay formu tarafına yollanacak. Sen bu formu imzalayıp geri faxla yada maille yolladıktan sonra belirtilen süre kadar beklemen gerekecek. Ben para iadesi talep ettim bütün işlemler tamamlandı ve şu an bekliyorum daha 3-4 gün oldu. Kolay gelsin.