Şimdi Ara

HP Garanti Süreci

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
532
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar herkese. Vatan Bilgisayar'dan 29.06.2017 tarihinde HP laptop aldım ve 24.07.2017 tarihinde servise verilmesi için tekrar Vatan'a bıraktım. Kontrol ettiğimde önce teknisyende yazıyordu şimdi ise servis yolunda yazıyor. Ankara'da yaşıyorum ve laptopta Ankara'da bulunan yetkili servise gidiyormuş. Şimdi bu teknisyende dedikleri zaman HP yetkili servisine ulaşmadı da daha yeni mi gidiyor? Son olarakta bu 20 iş günü benim Vatan'a bıraktığım tarihten itibaren mi başlıyor yoksa servise ulaştıktan sonra mı? Yarın telefonla bilgilendirme alacağım fakat bilgisi olan arkadaşlar varsa sormak istedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Benimde hp laptop var ama aldığımız yere götürmeye gerek varmı ben direk servise götürmeyi düşünüyordum fark eder mi ? Birde hocam sakıncası yoksa laptop sorunu neydi acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GestapoSubayı kullanıcısına yanıt
    Sanırım farketmez hatta Ankara, İstanbul ve İzmir'de yaşıyorsanız (İzmir'de de sanırım vardı servis ama tam emin değilim bakmanız lazım) direk elden de teslim edebilirsiniz kargoyla uğraşmadan diye biliyorum. Siz yine de o süreç için HP ile yarın mesai saatleri içerisinde görüşün inanın o konuda dediklerini şu an net hatırlayamıyorum :) Pavilion 14 al-107n kullanıyorum bir kaç kere kısa süreli hem oyunda hem youtube vs de gezinirken donma oldu, dpc watchdog violation hatası ile mavi ekran verdi onuda internette baktığımda herşeyden kaynaklı olabiliyormuş bi de ısınmasından dolayı gönderdim yaz mevsimi normaldir fln dedim ama 82 dereceleri fln görünce en son vermek istedim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende götürücem adresini aldim fan temizliği ve format düşünüyorum ama ... Hemen temizleyip format atilirmi yoksa alıp olunca mi haber veriyorlar ayrica garantisi var ucret alırlar mi

    Birde formatta belirli bir dosya korunabilirmi yoksa tamamen hersey gidiyormu bilginiz varmıydi acaba ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GestapoSubayı -- 30 Temmuz 2017; 22:52:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GestapoSubayı kullanıcısına yanıt
    Garantisi varsa ücret almazlar ben onarım istemiyorum iade veya değişim istiyorum diye belirttim zaten sizinde öyle iade veya değişim gibi bir hakkınız varsa öyle yapın derim tamirli ürünle uğraşmayın. Sizin için önemli belgeleri yedekleyin bence, format atarlar diye bende göndermeden önce öyle yaptım.

    Benim öğrenmek istediğim şeyler hakkında bilgisi olan var mı acaba? Bilgi isterken ben bilgi verir oldum bir anda :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berkaysaygin -- 30 Temmuz 2017; 22:57:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynen yardim araken yardim eden oldunuz teşekkür ederim İade değişim derken anlayamadım yeni cihazla degistirmelerini mi isteyeyim ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GestapoSubayı kullanıcısına yanıt
    Evet, değişim veya para iadesi almanız bence daha iyi olur eğer yaparlarsa. Aynı cihazın yenisini verirler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    HP teknik servis tamir süresi.
    18 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • berkaysaygin kullanıcısına yanıt
    Ama alalı 2 sene oldu Öyle birsey yapmazlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • GestapoSubayı kullanıcısına yanıt
    Hakkınız varsa dedim zaten 2 sene olmuşsa garantiside dolmuştur kontrol edin nasıl kontrol edeceğinizi internetten bulabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merak etmeyin kontrol ettim 10 günü kalmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.