< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jacques Reverdi -- 5 Temmuz 2017; 15:52:45 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jacques Reverdi -- 5 Temmuz 2017; 15:52:45 > |
Merhaba,
Ülkemizde tüm elektronik ürünler ve başka bilumum ürünler için garanti süresi standart olarak 24 aydır. Fakat özellikle bilgisayar dünyasında; işlemci, ekran kartı, anakart, PSU gibi parçaların 2 yıl üzerinde garanti süreleri bulunabilmektedir. Hepsinin detayına girmeden, INTEL işlemcileri baz aldığımızda 36 ay garantili olduklarını görmekteyiz. Bunun ilk 2 yılında ne olursa olsun satın aldığınız yer bir şekilde ilgilenmek durumundadır. 2 yıl sonrası için de aslında normal olarak yine bir ilgi bekler son kullanıcı. Fakat ülkemizdeki garanti koşulları malum olduğundan dolayı; 2 yıl sonrasında genellikle distribütörler aracılığıyla garanti süreçleri devam etmektedir. En olumsuz durumda ise yurt dışı ile irtibata geçme seçeneğiniz mevcuttur. Yani sonuç olarak 3 yıl olduğunun bilgisi kesindir. En son seçenek olarak yurt dışına fatura ibrazı eşliğinde gönderebildiğiniz için, farklı distribütör açıklamaları da çok önemli değil. Lafı geçmişken belirtmem gerekirse; bir üründe sıkıntı varsa ve servis süreci çözüm olarak görünmekteyse, ürün alınan yere götürülmeden önce kesinlikle ürünün distribütör firmasıyla telefon veya mail yoluyla iletişim kurmak en sağlıklı seçenektir. |
|
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jacques Reverdi -- 6 Temmuz 2017; 15:13:10 > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trumpet -- 6 Temmuz 2017; 16:26:8 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |