Şimdi Ara

HP nin servis ayıbı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
49
Cevap
0
Favori
1.377
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • öncelikle merhaba 2 hafta önce makinamı formatladım sonra cdleri yanımda olmadığı için makinanın hp sitesinden tüm güncellemeleri indirdim arasında bios güncellemeside vardı onuda yükleyeyim dedim pavilion dv4000 destekte türkçe bir açıklama olmadığı için makinamda ethernette ağ kablosu usb mause takılı bi şekilde bios güncellemesini yükledim ve sonra pc ekrana göörüntü vermedi resetledikten sonra bios güncellemesi yaparken mekinada harici hiç bişey takılı olmaması gerekiyomuş ve ben bunu yaptıktan sonra hp müşteri hizmetlerinden öğreniyorum daha sonra öğreniyorum benim makinamın garantisi bitmesine 1 gün kalmış müşteri hizmetleri beni onarım merkezine yönlendiriyor ertesi gün tutuyorum onarım merkezinin yolunu gidiyorum anlatıyorum adam orda bakmıyo diyoki garanti bitmiş ama faturayı alır gelirsen garanti kapsamına sokar hallederizz diyor bendede fatura olmadığı için bimeks müşteri hizmetlerini arıyorum analtıyorum durumu onalrda 2 gün içinde göndeririz diyorlar 2 gün sonra mail adresime bir fatura geliyor ne isim benzerliği nede malzeme benzerliği yani yanlış fatura herneyse bimeks olayına fazla girmeyeyim sonra gidiyorum tekrar onarım merkezine diyorumki faturayı sonra getirsem şimdi makinamı alsanız adam diyorki aynı adam bu :S eğer diyor garanti tarihinden 1 gün bile geçtiyse makinanı garanti kapsamına sokamam ben deliriyorum müşteri hizmetlerini arıyorum herşeyi anlatıroyum onlar onarım merkezini arıyolar onarım merkezi ben böyle bişey demedim 20$ + kdv verirsen makinanı yaparım dedim diyor saatlerce müşteri hizmetleri çağrı merkezi her yerle görüşmeme rağmen derdimi anlatamıyorum ve ben yalancı durumuna düşüyorum mantıklı bi açıklama bekliyorum diyorumki eğer garanti kapsamına sokmayacaktınız adam bana 20$ kdv dedide ben neden 1 haftadır fatura peşinde koştum ve saatlerce neden sizinle konuştum mantıklı bir cevap verin diyorum adamlar diyoki sizin faturayı ne için istediğinizi bilemem yaa 30 milyon için bi insan bu kadar telefon görüşmesi yaparmı benim bimeks onarım merkezi arasında yaktığım benzin zaten 50-60 ytl yi buldu bu nasıl bir hizmettir neden insanlar yanlış yönlendirilir yani anlayacağınız ne derdimi anlata bildim nede haklı çıkabildim ortada kaldım + yalancı durumuna düştüm zaten bilgisayarımıda hp ye hediye edicem onuda satıp başkasınıda kandırsınlar hp dünyaca ünlü bi markaymış bumu senin kalite anlayışın bumu hizmetin hp bazı firmalardaki müşteri her zaman haklıdır sözü hp için müşteri her zaman yalancıdır a çevrilmiş herhalde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serciyas -- 16 Kasım 2007; 15:29:34 >







  • ne ilksin ne de son...
  • öğreniyorsun yavaş yavaş.
  • öğrenmekmi çözüm yerine öğrenmeklemi yetinicez bu konuyu taşıyabildiğim her forma taşıdım tüketici haklarına kadarda gideceğim kesin bu yaşıma kadar hiç bi konuda yalancı durumuna düşmedim bundada düşmem
  • bence tüketici hakları ile baya bi başın ağrır.bi de genelde bios güncellemelelerinden doğan sorunlar garanti kapsamına girmiyor diye biliyorum.bir de ben bios güncellemesi yaparken güncellemeyi yapan program uyarı olarak bunu yazıyor.(harici tüm bileşenleri çıkarın falan diye)...yani bence çok kafanıza takmayın.20 dolara halloluyorsa yaptırın gitsin.zaten kanıtlamanız gerçekten zor olur...ama size yapılan servisteki elemanın terbiyesizliği insanı gerçekten çileden çıkarır...
  • zaten beni çileden çıkaran o oldu dedimya 20$ a yapılcak olsa ben 8 gündür 1 haftadır kendimi neden harap edeyim eğer ilk olarak böyle yönlendirirsem benim yaptığım telefon görüşmeleri yaktığım benzin zaten onu 3e 4 e katladı problem yanlış yönlendirilmem ortada kalmam + yalancı durumuna düşmem nasıl bi insan 20$ için yalan söyler bunu nasıl düşünebilirler benim aklım bunu almıyor
  • Ya ben USB mouse la kaç kere güncelleme yaptım hiç birşey olmadı Pavilion DV6189EU modeline. Şanssızlık açıkcası. Bu HP'den her türlü üç kağıtçılık beklenir durmadan yalan söyleyen bir müşteri hizmetleri var çünkü. Büyük ihtimal senide üç kağıda getirdiler garanti dolsun diye yoksa garantiye sokma gibi bir durum olamaz fatura getirsen dahi. 1 günün geçsin diye öyle bir yalan söylemiş olabilir. Tabi bunlar varsayım günahını almak istemem. Ama bende Hp servisinden muzdarip biriyim güvenim sıfır. Sana bundan sonraki yapacaklarında Allah kolaylık versin demekten başka birşey diyemem.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    HP teknik servis tamir süresi.
    17 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Türkiyemde çoğu servis ya da müşteri hizmetleri bu şekilde ne yazık ki...
  • Vereli Tam 20 iş günü oldu , hala haber yok
  • hemen çağrı merkezini ara şikayet dosyası açtır koca hp firmasısınız yedek parça nasıl bulundurmassınız stoklarınızda de bilgisayarımı devamlı kullanıyorum bu benim işim gibi bişeyler söyle onarım merkezindende olayı yavaşlatıyo olabilirler nereye verdiğini felan bildir dikkate alıyorlar
  • Zaten yedek bilgisayar istedim. Ellerinde sanırım yedek bilgisayar da kalmamışlar abuk subuk bi model gönderdiler. İçinde iTunes , resimler felan var yazık ya adamlara
  • Kabul ettinmi ben yedek istedim gitmişler pili ölmüş dizüstü veriyorlar töbe töbe daha niye adı dizüstü masaüstü versinler Sonrada kalas bi makine verdiler onu istemeyince bununda özellikleri çok düşüktü dedim ben işim aksamasın diye istiyorum bununla zaten işimi yapamam o yüzden kalsın. Almadım yedek çünkü müşterilerine layık gördükleri modeller süper birde çok zor şartlar altında tedarik ettik diyorlar bende koskoca Hp bunu mu buldu bula bula dedim almıyorum dedim. Çok komikler ya HP'dekiler. HP Türkiye rezalet. Daha doğrusu Türkiye'deki çoğu teknik servis rezalet yabancı markaların servisler daha kötü çünkü devletin denetimi yok. Siz bir ürün ithal edin kendi markanızla bakın bakalım neler istiyor devlet teknik servis standartlarına bakın,teknik servisinizi sanayi bakanlığından müfettişler gelip konrtol ediyor,yedek parça stoğunuz varmı bakıyor. Resmen büyük firmalara imtiyaz tanınıyor. Abim elektronik ithalatçıcı olduğundan iyi biliyorum. Teknik servis kurarken ve denetimlerdeki sıkıntıları yedek parça sayısına bile bakıyorlar. HP ise yedek parça dahi tutmuyor avrupadan istiyor. Oh ne güzel hani denetim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DoKuZuNCuKaPI -- 20 Kasım 2007; 15:17:20 >




  • Abi bendeki PC de aynı valla yedek aldığım:D

    pili %80 di daha yeni zaten açtığımda otomatikman %80 den başlıyor sonra 5 dakika geçti bi baktım %5 kritik pil uyarısı veriyor abi yarıyor adamlar beni ya
  • DV6148 mi modeli yoksa bana vermeye çalıştıkları oyduda herkese aynısını veriyorr olmasınlar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: DoKuZuNCuKaPI

    DV6148 mi modeli yoksa bana vermeye çalıştıkları oyduda herkese aynısını veriyorr olmasınlar


    ya böyle fan sesi horultulu birşeydi işte Tost makinasına benziyor pavilion gibi değil ya
  • zaten bu olay başıma geldikten sonra netten bi bakayım dedim pavilion serisinin %80 i memnun değil performans problemi pil problemi aşırı ısınma problemi hoş geldiniz ekranında donma problemi vs.vs hepside hp pavilion serisinin hepsinde neredeyse adamlarda disiplin yok bi kere mesela benim arkadaşımda beko marka pc vardı poweri yandı makinanın buda direk istanbulu aradı ben bursadayım adamlar 15 dk yı geçmedi geldiler hemen power i değiştirdiler başka bi problem varmı diye sordular sonrada abi bi daha istanbulu arama biz hallederiz dediler gittiler sonradan öğrendimki mğşteri herhangi bi sıkıntısını istanbul merkeze bildirdiği an hangi bayi yada servisten kaynaklanıyorsa ya para cezası veriyorlar çok büyük bir problemse bayiliğini bile elinden alabiliyolarmış ve bunu yapan beko birde dünya devi hp ye bak aslında mail zinciri oluşturup herkese göndremek lazım.! ne kendim nede çevremdekilere hp nin hiç bir malzemesini aldırmam bundan sonra
  • @serciyas yazdıklarında haklısında bazılarına bunları anlatsanda gidip alıyor. Bilinçli tüketicilik ayrı birşey ben de arakdaşlar aldı diye aldım sonra benim bir arkadaşada aldım 3müzün birden başı yandı Geçen gün arkadaşlara dizüstü almaya gittik vatanbilgisayara orada bir kaç kişiyi vazgeçirdim Hp lere bakıyorlardı Artık kimseye önermiyorum pavilion serisini. Ama almak isterlerse de ben görevimi yapmış oluyorum çıkacak sorunları önceden haber vermekle. Kahin olmaya gerek yok hepsinde sorunlar saydıkların gibi. Umarım fazla uğraşmazsın. Benim 30. günümdü bugün yarın sabah ilk iş telefon açmak




  • zaten bu sebepten başımıza bunlar gelmiyormu avrupada hiç bir firmanın böyle bişey yapmaya cesareti yoktur bu sadece avrupanın kanunlarındanmı kaynaklanıyor tabiki hayır insanlarında bilinçli olmasından kaynaklanıyor ve ordaki insanlar 3 kuruş bile olsa kimseye hakkını yedirmiyor firmayıda yerin dibine gömüyor yapılması gereken doğru olanda bu zaten türkiyede ise insanlar amann veririm parasını yaptırırım başka bi yere diyor bırakıyor bunun 1. sebebi bilinçsiz olmak diğer sebebide tembellik .
  • Üretici/İthalatçı piyasaya sürdüğü ürüne 2 yıl garanti verir ama tam olarak satışını takip edemeyeceği ürünü ki şöyle mesela bu gün piyasaya sürdüğü ürüne 2 yıl garanti verir ama satış için 3-4 ayda raf süresi ekler yani ben şimdi piyasaya sürdüm ama hemen satılmayabilir gibisinden sonrada biz o ürünü herhangi bir tarihte alırız ve o ürünü servise yolladığımızda aldığımız tarihi bilmedikleri için kendi garanti sürelerini uygularlar , ben bu ürünü piyasaya süreli 2 yılı geçmiş vs. diyebilir ama elimizde fatura varsa hiç bişey yapamaz isterse 5 sene önce piyasaya sürmüş olsun fatura kesim tarihi geçerlidir.Sevgili serciyas kardeşimizin başınada böyle bişey gelmiş ama kendisi olayı tam kavrayamamış şöyleki görevlinin orda demiş olduğu durum şudur ; "Cihazınızın garantisi firmamız tarafından bitmiş görünüyor , eğer faturanızı getirirseniz tam olarak satış tarihini belirleyip gerçek garanti hakkınızdan yararlanmanızı sağlayabiliriz" peki ben bunu nerden biliyorum çünkü g**patech servisine götürdüğüm t630 telefonum garanti süresi bitmiş dediler çünkü serisine göre yapılan kontrolde bitmişti eve dönüp faturayı buldum ve 1,5 ay daha garantili olduğunu belgeleyerek tamir ettirdim




    Buarada uzun zamandır formu takip edemiyorum kostebek sende son durum nedir ?




  • DVB arkadaşım güzel anlatıyosunda istersen önce oku tam olarak algıla sonra cevapla oradaki yani onarım merkezindeki eleman bana senin garanti süreni kontrol için fatura istiyorum demiyor iyi oku ve üstüne eğerki öyle bişey istiyorsa 2 gün sonra gittiğimde neden benden tekrar fatura istemiyorda direk senin garanti süren 1 gün geçse bile bakamam diyor bana hp nin avukatlığını yapmassan burda sevinirim yada o kadar hp hayranıysan bi araştırma yap hp şikayet hp servis şikaye diye bak bakalım benim başıma gelenlerin daha fazlası ve aynı durum benzeri olaylar kaç kişinin başına gelmiş ve benim açtığım konuyu da iyice gözden geçirirsen sadece kelime başşlıklarını okuyarak bana cevap yazmassan daha mutlu olurum.! + ve öyle bir durum olsa bile senin anlatığın gibi hp çağrı merkezi bu adamı arayınca neden yalan söylerek beni yalancı durumuna düşürüyor.!!!
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.