Şimdi Ara

HP nin servis ayıbı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
0
Favori
1.372
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sen merak etme arkadaşım ben gayet güzel okudum yazdıklarını ve tekrar aynı şeyleri söylüyorum.İlk gittiğinde "Cihazınızın garantisi firmamız tarafından bitmiş görünüyor , eğer faturanızı getirirseniz tam olarak satış tarihini belirleyip gerçek garanti hakkınızdan yararlanmanızı sağlayabiliriz" kısmının kısasını söylemiş yada sen tamamını anlamamışsın , 2. gittiğinde yine aynı şeyi söylemiş 1 gün bile geçmişse bakamam !!!! ama sen faturayı çıkarıp verirsen ve kesim tarihine göre süresi geçmemişse mecburen yapacak bence sen faturayı bul cihazı servise bırak şimdiden kolay gelsin...........




    quote:

    Orjinalden alıntı: DVB

    Üretici/İthalatçı piyasaya sürdüğü ürüne 2 yıl garanti verir ama tam olarak satışını takip edemeyeceği ürünü ki şöyle mesela bu gün piyasaya sürdüğü ürüne 2 yıl garanti verir ama satış için 3-4 ayda raf süresi ekler yani ben şimdi piyasaya sürdüm ama hemen satılmayabilir gibisinden sonrada biz o ürünü herhangi bir tarihte alırız ve o ürünü servise yolladığımızda aldığımız tarihi bilmedikleri için kendi garanti sürelerini uygularlar , ben bu ürünü piyasaya süreli 2 yılı geçmiş vs. diyebilir ama elimizde fatura varsa hiç bişey yapamaz isterse 5 sene önce piyasaya sürmüş olsun fatura kesim tarihi geçerlidir.Sevgili serciyas kardeşimizin başınada böyle bişey gelmiş ama kendisi olayı tam kavrayamamış şöyleki görevlinin orda demiş olduğu durum şudur ; "Cihazınızın garantisi firmamız tarafından bitmiş görünüyor , eğer faturanızı getirirseniz tam olarak satış tarihini belirleyip gerçek garanti hakkınızdan yararlanmanızı sağlayabiliriz" peki ben bunu nerden biliyorum çünkü g**patech servisine götürdüğüm t630 telefonum garanti süresi bitmiş dediler çünkü serisine göre yapılan kontrolde bitmişti eve dönüp faturayı buldum ve 1,5 ay daha garantili olduğunu belgeleyerek tamir ettirdim




    Buarada uzun zamandır formu takip edemiyorum kostebek sende son durum nedir ?




  • arkadaşım sen yoksa o servis elemanımısın yazıyorum bir daha adam bana senin garanti süreni kontrol ederiz demedi ki öyle bişey olsa bu bile yanlış yönlendirme olur sen getir faturayı süren bitse bile garanti kapsamına sokarız garabntiden kısa bir süre geçmiş olsa bile dedi hayır benmi anlatamıyorum bunun farklı bir anlatımı yok adamın bire bir söylediği şey bu sen bu söylenilenden fatura tarihini kontrol ederiz anlamınımı çıkarıyosun ? eğer öyleyse senin bu yazdığımdan bu söylenenden bunu çıkarman süpersin ne diye bilirim senin söylediklerinle benim yazdıklarımın ve onarım merkezindeki elemanın söylediğinin uzaktan yakından alakası yok ki altını gene okumamışsın farz et öyle dedi diyorum peki çağrı merkezi onu aradığında neden onlara farklı cevap veriyor 20$+ kdv dahilinde yaparım demiş çağrı merkezine bak buranın altını çiziyorum iyi oku bana 20+ kdv dahilinde yapılacağı söylenseydi ben yıldırımdan kalkıp izmir yoluna 40 milyonluk benzin yakmazdım 1 ikincisi istanbulla saatlerce konuşmazdım 20$+kdv için bi esnaff yalan söylemez arkadaşım senin yaşını ve yaptığın işi bilmiyorum esnaflıklada alakan olup olmadığınıda bilmiyorum bunları oku düşün düşünerek yaz bana sallama şeyler yazma çünkü senin anlattığınla benim konumun alakası yok + hp firması bana sus payı olarak kablosuz logitech mause göndermiş ve onuda geri göndericeğim.!




  • Ya belki DVB'nin dediği doğrudur. Ancak HP'nin kötü niyetli olduğu ve çeşitli kurnazlıklarla müşterisini oyaladığı bariz şekilde ortada. Öğlen 1-2 gibi dizüstüm parça bekliyor 31. iş gününde ben para iadesi isteyince saat akşam 8 de mesaj geliyor ürününüz onarıldı gelin alın gülmemek elde değil. Ben 40 gündür parça bekliyorum para iadesi isteyince parça daha saat 1 de gelmemişken akşam 8 de gelmişte takılmış bile oluyor bu tek benim değil para iadesi istemiş birçok arkadaşın başına gelen bir durum. Bir diğer durum ise yedek ürün isterken ürününüze denk ürün verilecek diyorlar hatta soruyorlar xp mi yüklü olsun vista mı? Ertesi gün bir gidiyorum 512 mb ram li bir dizüstü veriliyor üstelik pili bozuk içinde de ben vista olsun dememe rağmen xp yüklü yani Allah ülkemizi bu HP dolandırıcısının elinden kurtarsın. HP markasına mal etmekte yanlış HP den Türkiye'de sorumlu her kim ise o sorumludur. O yüzden HP'ye zerre kadar güvenmiyorum orada çalışanlarda arkadaşımızı kandırmış olabilir gayet normal bir durum. Zira kandırmakta ve tatlı dille oyalamakta üstlerine yoktur ben çok iyi gördüm yaşadıklarımla.




  • @DVB hiç değişmemişsin

    @dokuzuncukapı imzana bayıldım, harikulade, süper ötesi
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yuzuakyener

    @DVB hiç değişmemişsin

    @dokuzuncukapı imzana bayıldım, harikulade, süper ötesi

    Sağol yuzuakyener. Hp müşteri hizmetlerini aradıktan hemen sonra doğaçlama olarak yazdım hiç de zorlanmadım açıkçası kendimden esinlendim




  • quote:

    Orjinalden alıntı: serciyas

    arkadaşım sen yoksa o servis elemanımısın yazıyorum bir daha adam bana senin garanti süreni kontrol ederiz demedi ki öyle bişey olsa bu bile yanlış yönlendirme olur sen getir faturayı süren bitse bile garanti kapsamına sokarız garabntiden kısa bir süre geçmiş olsa bile dedi hayır benmi anlatamıyorum bunun farklı bir anlatımı yok adamın bire bir söylediği şey bu sen bu söylenilenden fatura tarihini kontrol ederiz anlamınımı çıkarıyosun ? eğer öyleyse senin bu yazdığımdan bu söylenenden bunu çıkarman süpersin ne diye bilirim senin söylediklerinle benim yazdıklarımın ve onarım merkezindeki elemanın söylediğinin uzaktan yakından alakası yok ki altını gene okumamışsın farz et öyle dedi diyorum peki çağrı merkezi onu aradığında neden onlara farklı cevap veriyor 20$+ kdv dahilinde yaparım demiş çağrı merkezine bak buranın altını çiziyorum iyi oku bana 20+ kdv dahilinde yapılacağı söylenseydi ben yıldırımdan kalkıp izmir yoluna 40 milyonluk benzin yakmazdım 1 ikincisi istanbulla saatlerce konuşmazdım 20$+kdv için bi esnaff yalan söylemez arkadaşım senin yaşını ve yaptığın işi bilmiyorum esnaflıklada alakan olup olmadığınıda bilmiyorum bunları oku düşün düşünerek yaz bana sallama şeyler yazma çünkü senin anlattığınla benim konumun alakası yok + hp firması bana sus payı olarak kablosuz logitech mause göndermiş ve onuda geri göndericeğim.!








  • şimdi benım anlamadığım bir nokta var diyelim ki ürün 31 iş günü süresince serviste kalıyor ve para iadesi isteyince cihaz hemen onarılıyor ancak 30 iş gününü geçtiği için yinede para iadesi isteme hakkımız olmuyor mu yani almak zorundamıyız anlamadım.bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bufujamal

    şimdi benım anlamadığım bir nokta var diyelim ki ürün 31 iş günü süresince serviste kalıyor ve para iadesi isteyince cihaz hemen onarılıyor ancak 30 iş gününü geçtiği için yinede para iadesi isteme hakkımız olmuyor mu yani almak zorundamıyız anlamadım.bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar


    Benim başıma geldiğinden sana cevap vereyim tabi ki para iadesi hakkın oluyor yazdığın durumda. Aynısı bana oldu ben direttim 31. iş günü tamir oldu kanuni hakkım bu para iadesi. Sornada uğraştım baya ama işlemleri başlattım para iadesi bekliyorum. Yani 30 iş gününden sonra tamir ederlerse almıyorsun ve para iadesi istiyorsun bu kadar basit.




  • HPnin servisi tam rezelat.Arkadaşın laptopu tamir edemediler, 20 gün sonra aradık, aa biz sizin laptopu hurdaya çıkardık dediler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bufujamal

    bugün aradım hp yi aralık ın 12 sinde tam veri onay yazısını imzladığım tarihten sonrasını sayarsak tam tamına 31. gün olacak ve bende allahın izniyle para iadesi isteyebileceğim
    daha arıza tespit bile yapılmamıs bıde cumartesıler iş gününden sayılıyor mus

    şimdi para iadesi isteyince bunu en geç ne zaman gerçekleştirler
    yanı para ne zaman elimizde olur bunu içinde bir sure sınırlaması var mı

    sonkez sizce benım para iadesi alma sansım nasıl var mıo yokmu yanı henuz arıza tespıtı bıle yapılmadımıs bır cıhaza göre


    Anladım da vereli kaç gün oldu ki? Normalde yasal olarak servisin 7 gün içerisinde arıza tespiti yapmak zorunda Bunun için bile tüketici haklarına gidebilirsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kostebek -- 30 Kasım 2007; 23:04:20 >




  • resmi olarak ctesi iş gününden sayılmaz tatiller bayramlar sayılmaz.bende serviste hp beklerken geçen sene öğrenmiştim
    30 iş günü dolduktan sora tel ettiler "parçalar yurt dışından yeni geldi bikaç güne yenileri takılıp test edilip gönderilecek" dediler
    bende 30 iş gününün dolduğunu paramı istediğimi söledim.bir üst modelini vermeyi teklif ettiler ancak yinede paramı istediğimi ve çöpe attığım 2. hp olduğunu, 3.sünü alıp eşeklik yapmıyacağımı (aynen öle dedim hatun şaşırdı ) söledim ve birkaç gün sora verdiğim hesaba paramı yatırdılar
  • arkadaşlar 30 iş gününü pc nin servise teslim edildiği günden itibaren mi sayacağız yoksa veri onay yazısını imzaladığımız günden sonra mı saymaya başlayacağız anlamadım bu konuda bilgisi olan arkadaşlar cevap yazarlarsa sevinirim
    birde servis portalına giriyorum gereklli yerleri dolduruyorum arıza bulunamadı diyor bu nedemek anlamadım daha bilgisayar açılıp bakılmadı bile mi demek yoksa arıza tespit edilmedi mi demek ki öyle olması imkansız çünkü sağlam bir yanı yoktu bide bizim ekran kartları haricimi dahilimi (dv6187eu)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: escala

    resmi olarak ctesi iş gününden sayılmaz tatiller bayramlar sayılmaz.bende serviste hp beklerken geçen sene öğrenmiştim
    30 iş günü dolduktan sora tel ettiler "parçalar yurt dışından yeni geldi bikaç güne yenileri takılıp test edilip gönderilecek" dediler
    bende 30 iş gününün dolduğunu paramı istediğimi söledim.bir üst modelini vermeyi teklif ettiler ancak yinede paramı istediğimi ve çöpe attığım 2. hp olduğunu, 3.sünü alıp eşeklik yapmıyacağımı (aynen öle dedim hatun şaşırdı ) söledim ve birkaç gün sora verdiğim hesaba paramı yatırdılar



    hp yi aradığımda cumartesinin iş gününden sayıldığını söyle
    konustuğum arkadaş sen nerden vardın bu kanıya anlamadım




  • quote:

    Orjinalden alıntı: bufujamal

    arkadaşlar 30 iş gününü pc nin servise teslim edildiği günden itibaren mi sayacağız yoksa veri onay yazısını imzaladığımız günden sonra mı saymaya başlayacağız anlamadım bu konuda bilgisi olan arkadaşlar cevap yazarlarsa sevinirim
    birde servis portalına giriyorum gereklli yerleri dolduruyorum arıza bulunamadı diyor bu nedemek anlamadım daha bilgisayar açılıp bakılmadı bile mi demek yoksa arıza tespit edilmedi mi demek ki öyle olması imkansız çünkü sağlam bir yanı yoktu bide bizim ekran kartları haricimi dahilimi (dv6187eu)

    ,30 iş günü data onay yazısının imzalanıp sana servis fişinin verildiği günden itibaren başlıyor.O GÜN DAHİL!

    Arıza bulunamadı derken şunu söyleyebilirim. Eğer Servis fişindeki Servis No ve Şifreyi girdiğin açılmıyorsa bir problem var demektir bence bi müşteri hizmetleriyle konuş

    Ekran kartları Anakartın üstünde dahili bende çok merak ediyordum bunu geçen hafta servise gittiğimde teknisyene sordum benimkide 6189

    quote:

    hp yi aradığımda cumartesinin iş gününden sayıldığını söyle
    konustuğum arkadaş sen nerden vardın bu kanıya anlamadım

    Tüketici Kanunu gereği iş günü



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kostebek -- 2 Aralık 2007; 22:36:10 >




  • saol dostum ama bende servis fişi falan yok çünkü ben istanbul dısından kargo ile gönderdim pc yi. şifrem yok ancak model no ve pc no ile giriyorum arıza bulunamadı diyor.
    her neyse 9 gün içerisinde ya yeni bir bilgisaar alıyorum ya da pavilion geliyor yani kurtuluşa az kaldı.
    Türkiye'nin 30 agustos. benımkı 12 aralık olacak allahın izniyle
    gelsinde ne gelirse gelsin
    kostebek senın para iadesi işleri ne alemde dostum
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bufujamal

    saol dostum ama bende servis fişi falan yok çünkü ben istanbul dısından kargo ile gönderdim pc yi. şifrem yok ancak model no ve pc no ile giriyorum arıza bulunamadı diyor.
    her neyse 9 gün içerisinde ya yeni bir bilgisaar alıyorum ya da pavilion geliyor yani kurtuluşa az kaldı.
    Türkiye'nin 30 agustos. benımkı 12 aralık olacak allahın izniyle
    gelsinde ne gelirse gelsin
    kostebek senın para iadesi işleri ne alemde dostum


    Bugün 30 iş günü doldu :) Hala (2,52) parça bekleniyor diyor şeyde Bakalım yarın 8:31 de arayacam söyliyecem durumu yarın detaylı bilgi veririm :)
  • dostum senın adına sevındım darısı bızım basımıza ınsallah bızım kınıde yapmazlarda para ıaesı alırım
    ben aramayı bile düşünmüyorum 30. iş günüde dolunca direkt dilekçe ve faturayı fax lıyacağım ondan sonra arayacağım
    hadi hayırlı haberleri bekliyoruz
    erkenden bilgilendir bizleri
  • Yarın sabah (4 Aralık Salı) bende bu sabah geri aldığım iade ettiğim notebook'un hard diskini geri teslim etmek üzere 0831 de serviste olacağım. Onuda geri teslim ettikten sonra para iademi bekleyeceğim.
  • Merhaba, ürünün servisteki durumunu nasıl takip ediyorsunuz. hp.com.tr sitesinde sadece ticari ürünler için takip seçeneği var. Benim de notbook um serviste ama durumunu takip edemiyorum. Teşekkürler.
  • Bilgisayarınız pavilion ise:
    http://pavilion.servisportal.com/hp/default.asp
    dan servis durumunu takip edebilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.