Şimdi Ara

HP PAVILION 14-al107nt Ana Konu (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
357
Cevap
7
Favori
25.718
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eleektro

    İyi günler.

    Bilgisayarı alalı 6 ay oldu ve genel itibariyle memnunum.2 tane sorunum var sadece. İlk olarak video izlerken bir anda mavi ekran verebiliyor. Tekrardan hata alırsam hata ismini de eklicem buraya.

    Bir de internet tabanlı oyunlarda kasıyor alet. Diep.io, agar.io gibi oyunlarda bu kasma oluyor. İnternet sitesinde bir sorun mu var diye 5 yıllık laptopumdan kontrol ediyorum, onda kasma olmuyor.

    Bütün güncelleştirmeleri yapılmış durumda. Bu sorunları sadece ben mi yaşıyorum, bir çözümü var mı acaba?

    Aldığın hata Watchdog Violation. Kasma olmuyor hiçbir şekilde tarayıcıda ve oyunlarda.(Kaldırmadıkları hariç)

    Herkeste var bu mavi ekran hatası ve yazılımsal.
  • Arkadaşlar bilgisayarı aldım.Acaba doğru bir seçim mi yaptım yorumlarınızı alabilir miyim? Oyun oynamıycam sadece günlük işlerde kullanıcam taşınabilirliği kolay olsun,hafif ve kullanışlı bir bilgisayar amacıyla aldım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtnmr


    quote:

    Orijinalden alıntı: eleektro

    İyi günler.

    Bilgisayarı alalı 6 ay oldu ve genel itibariyle memnunum.2 tane sorunum var sadece. İlk olarak video izlerken bir anda mavi ekran verebiliyor. Tekrardan hata alırsam hata ismini de eklicem buraya.

    Bir de internet tabanlı oyunlarda kasıyor alet. Diep.io, agar.io gibi oyunlarda bu kasma oluyor. İnternet sitesinde bir sorun mu var diye 5 yıllık laptopumdan kontrol ediyorum, onda kasma olmuyor.

    Bütün güncelleştirmeleri yapılmış durumda. Bu sorunları sadece ben mi yaşıyorum, bir çözümü var mı acaba?

    Aldığın hata Watchdog Violation. Kasma olmuyor hiçbir şekilde tarayıcıda ve oyunlarda.(Kaldırmadıkları hariç)

    Herkeste var bu mavi ekran hatası ve yazılımsal.

    yapmadığım bir güncelleme varmış, yaptıktan sonra kasma sorunu olmadı. Bildiğin güncelleştir diye zorlamış beni kerata.

    diğer sorun herkeste varsa yapacak bir şey yok tabi.

    cevap için teşekkürler.




  • eleektro E kullanıcısına yanıt
    Rica ederim.







    Bu bilgisayarda CS:GO oynayıp VAC dosya hatası almayan var mı??
  • Ccleaner kullanıyorsanız o yapıyor olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cnuynk C kullanıcısına yanıt
    Kullanıyordum kaldırdım düzeldi gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar, birkaç aydır ekranımın ortasında 3-4 bölgede neredeyse toplamda parmak büyüklüğünde ışık sızması var, galiba ölü piksel oluyor. Bu durum beni oldukça rahatsız etti ve tek sıkıntım sadece bu da olmadı, bilgisayarda takılmalar, kendi kendini resetlemeler, birkaç saat çalışınca hard diskten sürekli gelen sinir edici cızırtı sesi gibi problemlerim de var, o yüzden bilgisayarı ölü piksel olduğu gerekçesiyle iade edeceğim. Bilgisayarı bu ocak ayında aldım, iade edebilmem mümkün olur mu? ve iade talebi için ürünü satın aldığım teknosaya mı yoksa Hp nin kendi teknik servisine mi götüreceğim? Şimdiden teşekkürler, umarım yaşadığım şanssızlıkları siz de yaşamazsınız.
  • Garantiye gönderdinizmi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: betabahisci1

    Arkadaşlar, birkaç aydır ekranımın ortasında 3-4 bölgede neredeyse toplamda parmak büyüklüğünde ışık sızması var, galiba ölü piksel oluyor. Bu durum beni oldukça rahatsız etti ve tek sıkıntım sadece bu da olmadı, bilgisayarda takılmalar, kendi kendini resetlemeler, birkaç saat çalışınca hard diskten sürekli gelen sinir edici cızırtı sesi gibi problemlerim de var, o yüzden bilgisayarı ölü piksel olduğu gerekçesiyle iade edeceğim. Bilgisayarı bu ocak ayında aldım, iade edebilmem mümkün olur mu? ve iade talebi için ürünü satın aldığım teknosaya mı yoksa Hp nin kendi teknik servisine mi götüreceğim? Şimdiden teşekkürler, umarım yaşadığım şanssızlıkları siz de yaşamazsınız.

    Resim görmeden bir şey demem yanlış olur lakin, karanlık ortamda cihazın ekranına bakın şayet, panelin çerçevelerine yakın alanlarda beyaz ışık patlak geliyorsa ışık sızmasıdır, ölü piksel de ise ekranda bulunduğu alanda siyahımsı veya beyazımsı nokta türevi hücreler çıkar. Takribi 11 aydır aynı ürünün kullanıcısıyım, ben hiçbir şekilde bu sorunları yaşamadım. Bir ara seste cızırtı problemi vardı, onuda son realtek güncellemesiyle çözebiliyorsunuz + performans artışı da cabası. SSD den gelen cızırtı sesi ne yazık ki bende de var, bu sorun zannedersem üründe msata ssd kullanılmasından kaynaklanıyor ( kart şeklinde olanlardan ). Takılma veya donma kullanım senaryonuza bağlı olarak değişebilir, Windowsu sıfırlamanızın bir faydası olabilir. Benim yaşadığım bir diğer sorun ise pil sorunuydu, Pilimin performansı doğru kullanıma rağmen gözle görülür bir şekilde düştü, 2-3 saat ekran süresi anca görebiliyordum, HP destek yetkilileri ile iletişime geçtim, kendileri ücretsiz pil değişimi yapılabileceğini söyledi, talebim şuan incelemede onu bekliyorum. İade talebinize gelirsek, bildiğim kadarıyla thh yasalarınca satın alınan ürünün fatura tarihinden en fazla 6 ay içinde hakem heyetine başvurup fatura tutarı iadesi alabiliyorsunuz diye biliyorum. Onun haricinde birde 3 ten fazla garantiye gitmesi durumunda alınabiliyor, lakin bu durumda ücret iadesi yapılıyor mu bilmiyorum, ama firmanın telafi etmesi gerekiyor bir şekilde. Teknosa / Vatan gibi mağazalardan almışsanız ürünü bu tür durumlarda 6 ay geçmişse ücret iadesi yerine fatura tutarınca kupon vs. verebiliyorlar müşteri mağdur etmemek adına.




  • arquerox kullanıcısına yanıt
    SSD'den gelen cızırtı sesi sadece dosya işlemi yapıyorsa geliyor bende. Steam'dan oyun yüklerken arada geliyor sürekli değil. Diske yazdığı için normal karşılıyorum. Birde dediğiniz gibi pil performansı çok düşüyor. Neredeyse 1 yıl oldu değişim yaparlar mı acaba bana da!
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtnei

    SSD'den gelen cızırtı sesi sadece dosya işlemi yapıyorsa geliyor bende. Steam'dan oyun yüklerken arada geliyor sürekli değil. Diske yazdığı için normal karşılıyorum. Birde dediğiniz gibi pil performansı çok düşüyor. Neredeyse 1 yıl oldu değişim yaparlar mı acaba bana da!

    Dosya işlemi yaparken değil, normal çalışırken dahi duyabiliyorum sesi. Bir önceki postda belirttiğim gibi msata ssd lerde olabiliyor bu durum, m2sataların dışında kutu gibi bir koruyucu tabaka olduğundan mütevellit bu sesi absorbe edebiliyor. Bendeki gibi sürekli bu sesin çıkması normal bir durum değil kanımca. Bildiğim kadarıyla sınırlı onarım garantisi kapsamında pil değişimi 12 ay olarak geçiyor, en azından HP web sitesinde belirtilen bu şekilde. Ama support utilitiesde yer alan bilgiler güncel olmayabilir. Şöyleki, yurtdışında 12 ay ibaresi bizim ülkemiz için güncellenmemiştir, normalde TR de 24 ay zorunlu destek garantisi alma hakkımız mevcut bildiğiniz üzere. Bence siz 444 lü numaradan HP ye ulaşın, benim kaydım tamamlandı, kargo bekliyorum şuan. Yardımcı olacaklarına eminim.




  • arquerox kullanıcısına yanıt
    hocam, bugün bilgisayarı götürdüm, ekranda beyaşlaşma ya da bulutlanma durumunun üretim hatası olduğu, benden kaynaklanmadığını söylediler, o yüzden ücretsiz panel değişimi yapılacakmış, fakat hem hard diskteki sıkıntı hem de internete bağlanmadaki kopmalarla birlikte bilgisayar nasıl iflah olacak bilemiyorum. garantiye verdikten sonra onarımın benim onayım alınmadan yapılacağını öğrendim, halbuki böyle bir şey imzaladığım kağıtlarda da yazmıyordu. Ayrıca panelin değişmesini de istemiyorum, basit bir şey olsa tamam derim ama ekranın panelini komple değiştirmek beni tedirgin etti. Ekranda üretim kaynaklı bir kusur olduğu da az çok belli oldu. Bu durumda ürünün iadesi için yapabileceğim bir şey mümkün müdür? ya da serviste onarıma girmeden gidip teslim alayım mı? doğrudan tüketici hakem heyetine gidersem üründeki kusurları nasıl kanıtlayacağım? teşekkür ederim.
  • Hocam servisten sadece arıza raporu alabiliyorsanız sadece onu alın ve bir işlem yaptırmayın ve bir işlem yapılmadığına dair bir yazı alabiliyorsanız alın ondan sonra tüketici heyetine gidin ama dediğim belgeleri servis sizinle paylaşırmı bilemiyorum. Paylaşırlarsa kanıtlayabilitsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba dostlar,
    Ben de 1 yıldır bu laptopu kullanıyorum. Belki faydam olur diye deneyimimi paylaşmak istedim. Ben de buradan çok faydalandım, başkalarına da faydalı olmak isterim. Hard disk'ten gelen sesten bahsetmiş bazı arkadaşlar, ben benzer bir durumu oyun oynarken fark etmiştim. Araştırdığımda ekran kartıyla ilgili olduğunu öğrendim. yanlış hatırlammıyorsam v-synch diye bir ayar ekran kartının oyun sırasındaki fps'le uyumlu olarak çalışmaya kasmasıyla oluşuyordu. NFS'de kapattığımda ses kesildi ama diğer oyunlarda halen oluyor, alıştım sanırım, artık takmıyorum.

    Onun dışında arada bir ekran karararıyor. hiçbir tuş vs ekranı geri getirmiyor. Kapağı kapatıp tekrar açınca düzeliyor(monitore bir nevi reset atıyorum).

    Bu laptopla ilgili en büyük hayal kırıklığım ise ssd'nin eski teknoloji olması, yani 5 yıllık lenovo laptop'uma crucial mx550 takmıştım, okuma yazma, açılıp kapanma, dosya açma vs onun yarısı hızda bile değil diyebilirim. Değiştiririm dedim onun için de garantiyi yakıp kalp ameliyatı yapmak gerekiyor, 1 sene daha böyle devam edeceğim mecbur.

    Selamlar




  • clasisss C kullanıcısına yanıt
    SSD'ler rastgele sanırım. Bendeki Samsung Evo hızı 300-400 civarı görüyor. Başka bir arkadaşınki de kingstondu sanırım. Önceki sayfalarda olması lazım bu muhabbet.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Takribi 12.5 aydır kullandığım cihazı pil ömrünü tamamlaması ve SSD de cızırtı sorunları ile servise göndermiştim. 29 günlük bir servis süresi ve en yakın parça tesliminin Ocağa sarkmasından mütevellit THH ye başvurdum, firma sorunsuz bir şekilde ücret iadesini gerçekleştirdi. Bu seri ilk 7200u 940mx kombinasyonundaki serilerden birisiydi, üstüne üstlük bu konfigürasyona sahip cihazlar arasında en hafif ve kibar olanıydı. Zannedersem konuda en uygun fiyata alan kişi de bendim. Şimdi bakıyorum şöyle, $ aldı başını gitti, rezalet konfigürasyon da cihazlar 2200-3000 den başlıyor. Şimdiden özledim diyebilirim, eğer 20 iş gününü tamamlamadan cihaz tamirini başarı ile gerçekleştirmiş olsalardı, tereddütsüz kullanmaya devam ederdim. Bir sonraki bilgisayar alımımda HP kampanyaları ve servis desteğiyle, problemsiz müşteri memnuniyetine dikkat eden bir firma olarak benim gözümde olacak. Nasip olursa aşağıdaki iki cihazdan birini düşünüyorum, tabi ilerleyen zamanda alacağımdan mütevellit net birşey söyleyemem, gine kampanya kovalayıp, $ ın yükselmemesi için dua edeceğiz anlaşılan.

    Hafif ve kompaktlık açısından =>https://www.epey.com/laptop/asus-s510un-br128.html

    F/P =>https://www.epey.com/laptop/asus-gl502ve-dm032.html

    HP şu sıralar adam akıllı yeni cihaz çıkartmıyor, piyasada olan cihazların çoğu 8250u / amd konfigürasyonu, fiyatlar 2500 den başlamakta. en düşük 1050ti cihazı ise 5000 ₺ dolaylarında, 4500 e amazondan gtx1060 alma imkanını varken, kesinlikle şuan için bir tercih sebebi değil benim için.




  • Thh ye başvurunuzdan ne kadar sonra para iadesi yapıldı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cnuynk

    Thh ye başvurunuzdan ne kadar sonra para iadesi yapıldı?

    iade taahhüt dilekçe süresi (10 gün) dahil olmak üzere takribi 50 günlük bir süreç diyebiliriz. Bu dönemde şirket deki dizüstümü kullandım işlerim için.
  • arquerox kullanıcısına yanıt
    Hocam sizin adınıza üzüldüm. Gerçekten fiyatlar ateş pahalısı.

    Tez dönemim olduğu için 1 senedir pek konuya bakamadım. Bu süre zarfında yaşadığım deneyimleri yazımda ele almıştım:

    http://www.aytink.com/hp-pavilion-14-al-007nt-al-107nt-inceleme/


    Bu yazıda yer almayan ve zaman içinde yaşadıklarım da şunlar;

    1- Coil Whine dediğimiz cızırtılar. Bu sesin SSD'den değil Nvidia Ekran kartından geldiğini düşünüyorum. Çünkü intel ile açtığım oyunlarda ses gelmiyor bende.. Eğer dediğim gibiyse bu önemli bir sorun değil.

    2- Ekran bölümü metal olduğu için gövdeye biraz ağır geliyor diye düşünüyorum. Açıp kapatırken hep bir dikkatli olma eğilimi var :) menteşe problemi henüz yaşamadım ama yaşan arkadaş varsa ses versin

    Onun dışında gerçekten çok seri ve hızlı bir cihaz. Garantisi yaklaşık 10 ay kaldı. Ben bu cihazı 1880 TL'ye mal etmiştim. Sanırım günümüz şartlarında bu ayarda bir cihazı bu fiyata almak zor olacaktır.




  • Bu modelin yurtdışındaki model numarası nedir bilginiz varmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.