Şimdi Ara

Hp servis ile ilgili herşey (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
94
Cevap
0
Favori
4.665
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _EngiN_


    quote:

    Orijinalden alıntı: gurbuzmurat


    quote:

    Orijinalden alıntı: _EngiN_

    Evet beyler ben de bugun yeni bir arıza kaydı oluşturdum.

    02.08.2010 

    CNF915xxx3 seri numaralı ve xxxxA#AB8 Product Numaralı cihazıma format atılmasını kabul ediyorum. İçerisinde önemli bir bilgi bulunmamaktadır.





    Cihazımda bulunan arızalar şunlardır :
    - İşlemcinin veya harddisk yakınından ince tiz bir ses gelmekte ve bu ses bir uygulama çalıştığında kesilmekte.
    - Bilgisayarın açılmasından itibaren fan sürekli çalışıyor.
    - Oyun oynarken aşırı ısınmadan cihaz kapanıyor ve fan sürtmesi gibi bir ses geliyor.


    Böyle yazdım doğrudur dimi. Bakalım neler olacak ...

    Bir de online olarak cihazın durumuna takip edebileceğimiz bir site vardı sanırım neydi o sitenin adı beyler ?


    Yazım formatın doğrudur data onay ile ilgili.Takip ile ilgili bilgiyi müşteri hizmetlerinden öğrenebilirsin.444 03 07




    Arızalı bilgisayarım için 02.08.2010 tarihinde arıza kaydı oluşturdum. Diğer gün gelip aldılar. Ve 09.08.2010 tarihinde arızalı fan değişmiş olarak bana geri gönderildi . İnanamadım tam1 hafta sürdü. İnşallah yapamazlar diye dua ediyordum ama yaptılar





    O da birşeymi kardeş 29.07.2010 tarihinde arıza kaydı oluşturdum.30.07.2010 cuma günü gelip aldılar .31.07.2010 da servise ulaştı.04.08.2010 tarihinde fanı değişmiş bir şekilde bana teslim edildi.

    Tamam Hp marka notebooklar cabuk bozuluyor ama şu da bi gercek ki servis konusunda çok iyiler bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackfly_26


    quote:

    Orijinalden alıntı: _EngiN_


    quote:

    Orijinalden alıntı: gurbuzmurat


    quote:

    Orijinalden alıntı: _EngiN_

    Evet beyler ben de bugun yeni bir arıza kaydı oluşturdum.

    02.08.2010 

    CNF915xxx3 seri numaralı ve xxxxA#AB8 Product Numaralı cihazıma format atılmasını kabul ediyorum. İçerisinde önemli bir bilgi bulunmamaktadır.





    Cihazımda bulunan arızalar şunlardır :
    - İşlemcinin veya harddisk yakınından ince tiz bir ses gelmekte ve bu ses bir uygulama çalıştığında kesilmekte.
    - Bilgisayarın açılmasından itibaren fan sürekli çalışıyor.
    - Oyun oynarken aşırı ısınmadan cihaz kapanıyor ve fan sürtmesi gibi bir ses geliyor.


    Böyle yazdım doğrudur dimi. Bakalım neler olacak ...

    Bir de online olarak cihazın durumuna takip edebileceğimiz bir site vardı sanırım neydi o sitenin adı beyler ?


    Yazım formatın doğrudur data onay ile ilgili.Takip ile ilgili bilgiyi müşteri hizmetlerinden öğrenebilirsin.444 03 07




    Arızalı bilgisayarım için 02.08.2010 tarihinde arıza kaydı oluşturdum. Diğer gün gelip aldılar. Ve 09.08.2010 tarihinde arızalı fan değişmiş olarak bana geri gönderildi . İnanamadım tam1 hafta sürdü. İnşallah yapamazlar diye dua ediyordum ama yaptılar





    O da birşeymi kardeş 29.07.2010 tarihinde arıza kaydı oluşturdum.30.07.2010 cuma günü gelip aldılar .31.07.2010 da servise ulaştı.04.08.2010 tarihinde fanı değişmiş bir şekilde bana teslim edildi.

    Tamam Hp marka notebooklar cabuk bozuluyor ama şu da bi gercek ki servis konusunda çok iyiler bence





    Kardeş, benimki 1ay içerisinde 6arıza yaptı ve hepsini yapıp gönderdiler.Senin arızanda birşey mi:)




  • E bide o kadar arızanın üstüne HP Servisin ilgisiz olduğunu düşünün..Dizüstü satabilir mi Türkiye'de ?? Bi yerden kurtarması gerek :)
    Hele o eski DV6 serisinin üstüne ??
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _EngiN_


    quote:

    Orijinalden alıntı: gurbuzmurat


    quote:

    Orijinalden alıntı: _EngiN_

    Evet beyler ben de bugun yeni bir arıza kaydı oluşturdum.

    02.08.2010 

    CNF915xxx3 seri numaralı ve xxxxA#AB8 Product Numaralı cihazıma format atılmasını kabul ediyorum. İçerisinde önemli bir bilgi bulunmamaktadır.








    Cihazımda bulunan arızalar şunlardır :
    - İşlemcinin veya harddisk yakınından ince tiz bir ses gelmekte ve bu ses bir uygulama çalıştığında kesilmekte.
    - Bilgisayarın açılmasından itibaren fan sürekli çalışıyor.
    - Oyun oynarken aşırı ısınmadan cihaz kapanıyor ve fan sürtmesi gibi bir ses geliyor.


    Böyle yazdım doğrudur dimi. Bakalım neler olacak ...

    Bir de online olarak cihazın durumuna takip edebileceğimiz bir site vardı sanırım neydi o sitenin adı beyler ?


    Yazım formatın doğrudur data onay ile ilgili.Takip ile ilgili bilgiyi müşteri hizmetlerinden öğrenebilirsin.444 03 07




    Arızalı bilgisayarım için 02.08.2010 tarihinde arıza kaydı oluşturdum. Diğer gün gelip aldılar. Ve 09.08.2010 tarihinde arızalı fan değişmiş olarak bana geri gönderildi . İnanamadım tam1 hafta sürdü. İnşallah yapamazlar diye dua ediyordum ama yaptılar


    Parçanın güncel fiyatı hakkında bilgim yok.eğer garantisi devam ediyorsa servise göndermeni tavsiye ederim.hp özellikle plastik parçalar konusunda esnek davranabiliyor.tabi gönderirken onarım yaptırmadan geri alman durumunda ödeyeceğin meblayı da göze alman gerek.o yuzden onarım yaptırmadan iade alırsan ne kadar ödeyeceğini,hatta müşteri hizmetleri yada servise ulaşıp parça fiyatını sorarsan yardımcı olacaklardır.parçanın adı "switch cover" dır




  • quote:

    Orijinalden alıntı: skom

    hocam selamlar.
    resimde kırmızı ile işaretli parçanın fiyatını öğrenebilirmiyim acaba ?
    sağ tarafında bi yamukluk var oturmuyor değiştirmem gerekiyor.
    kendim açtığım için pc yi garantisi de yok.
    bir bilginiz varsa sevinirim uğraşıp konu açmıştım ama silinmiş ne hikmetse.
    teşekkürler.

     Hp servis ile ilgili herşey



    Parçanın güncel fiyatı hakkında bilgim yok.eğer garantisi devam ediyorsa servise göndermeni tavsiye ederim.hp özellikle plastik parçalar konusunda esnek davranabiliyor.tabi gönderirken onarım yaptırmadan geri alman durumunda ödeyeceğin meblayı da göze alman gerek.o yuzden onarım yaptırmadan iade alırsan ne kadar ödeyeceğini,hatta müşteri hizmetleri yada servise ulaşıp parça fiyatını sorarsan yardımcı olacaklardır.parçanın adı "switch cover" dır




  • Merhaba

    HP nin Bursa'da 2 yetkili servisi var.Fakat ikiside destek verilen ürün gurupları olarak ; Dizüstü bilgisayarlar "Pavilion modelleri hariç") diye yazmış .Yani Bursa'daki HP yetkili servisleri pavilion modelleri hariç hp notebooklara destek veriyor.Bende bu günlerde HP Pavilion DV6 3050ET almayı düşünüyorum ama iki yetkili servis tanıtımındaki bu ibarenin ne anlama geldiğini sizlere sormak istedim.

    Saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GÖKHANK

    Merhaba

    HP nin Bursa'da 2 yetkili servisi var.Fakat ikiside destek verilen ürün gurupları olarak ; Dizüstü bilgisayarlar "Pavilion modelleri hariç") diye yazmış .Yani Bursa'daki HP yetkili servisleri pavilion modelleri hariç hp notebooklara destek veriyor.Bende bu günlerde HP Pavilion DV6 3050ET almayı düşünüyorum ama iki yetkili servis tanıtımındaki bu ibarenin ne anlama geldiğini sizlere sormak istedim.

    Saygılar



    Yani HP yetkili servisi var ama Pavilion modellere destek vermiyorlar diye illaki Hp yi arayıp (444 03 07) adresimize kargo gönderip cihazı aldırma yolunamı gidiliyor.
  • İlk olarak Murat beye katkılarından dolayı teşekkür etmek isterim,yardımcı olduğunuz konu hakkında çok yetersiz olduğumu neredeyse 4 ay sonra anladım ve bunu hp ye borçluyum ben durumum hakkında sizden destek almak isterim ve aralarda hp servis ile yazdıklarınız konusunda ne kadar samisiniz yazdıklarımı okuduktan sonra görüşünüzü alşmak isterim.
    4aydır devam eden bir servis serüvenim var teknik bilgim çok iyi seviyede Silahlı Kuvvetlerde elektronik sistemler üzerine çalışıyorum ilk olarak ve 20 den fazla hp ürün kullandım ilk kez servise başvurdum olan oldu neden bunları söyledim servis hep birşey bilmiyoruz ve dolandırıyız muamelesi yapıyor bu nedenle murat bey inde söylediği gibi art niyetli kişiler ve kötü seviyede kullanıcılar olduğu gerçeği üzerediyelim biz buna
    hp pavilion dv2 1110et model cihazım mayıs ayı 20 sinde ilk olarak müşteri hizmetleri yetkilileri ile uzun soluklu bir telefonda tamir komedisi yaşadıktan sonra ankara jabil firmasına yolladım telefonda yok şu programı kurun yok bunu yine kurun yok bios yükleyin birsürü komedi cihazımın donanım arızası var diyorum arkadaş şu programı deneyelim diyor arızam ilk baçta çok basitti 3g bağlantısı yapıyordum donanımsal olarak 3g devre dışı kalıp kendisi tekrar devreye giriyordu bu arızayı standart aralıklarla olmamakla beraber çok sık yapıyordu ve 1650 tl lik bu cihazı almamdaki tek sebeb 3g idi (bir müşteri temsilcisi çok önemli bir arıza değil dedi de onun için yazdım,)en son müşteri temsilcisini ikna etmeyi başararak cihazı yolladık tabi asıl arıza yanında hpnin neredeyse tüm pavilionlarında olan ısınma ıvır zıvır sorunlarını da yazarak cihazım 10 günde falan onarıldı denerek van a kargo ilke yollandı aldım eve geldim servis formunda ısınmada ilk akla gelen top cover falan değişmiş 3g modül e hiçbirşey yapılmamış ve arıza devam çizikleri de yazmıştım sağolsun değişmişler ama kasayı yerine oturtamadan yollamışlar fotoları falan çektim rezilliğin artık bataryam da oynamaya başlamış yerinde falan hani servis çıkışında tüm detayları ile bir kontrol var ama nasıl ALLAH bilir
    ikinci kez aynı senaryo uzatmayım ve yine yolladım cihazı 4 gün sonra bu sürede kutu bekleme süresi yine gitti ve ne komik aynı parçalar değişti ve burning test dedikleri genel ayrıntılı bir test ama 3g modülü içermeyen yani benim arızama bakmayan bir test ile yollandı bana cihaz arıza yine devam servisten gelince cihaz internet geçmişine bakıyorum sadece bir sayfaya girilmiş internet var mı var yani test dedikleri bu arızam devam daha ne rezil uygulamalar teknik olarak komik şeyler yazmakla bitmez cihazım yine kargo ile geldi ve arıza devam edince müşteri hizmetlerini aradım iki tamir sürecinin aynı arızaya ait olduğunu ve arasındaki sürenin çok kısa olması nedeni ile birleştirilmesi talebimi şlettim tamam dediler ve birleşitirdiler değişim yada bedel iadesi için müşteri koordinatörü atadılar Nurcan ÇELİKDEMİR hanım sonra bu bayan inceledi fatura adı benim olmadığı için değişim teklif etti dm1 model düşük olduğu için bunu teklif edemezsiniz dedim aynı ürün teklif etti neyse tabii hep ararım diyorlar hep bu süreçte ben arıyorum belkşi yalan değil toplam 100 aramam olmuştur son olarak cihazı yolladım 5 temmuzda değişim için adaptör ile 15 gün sonra canım burnumda tayin olmuşum onca telaşe bir telefon nurcan hanım benden daha telaşlı yanlış hesaplatmışsınız değişim iptal ve bir fırça bana bizi aldattınız falan ben tabii koptum dedim siz geri zekalısınız benim ne yetkim var iş günü hesabı yapayım falan bende buna bir fırça teli kapatma hakkı yok bende biliyorum hakaret etmeden hak ettiklerini söyledim bende hanımefendiye en son sizin zeka seviyeniz yeterli değil dedim falan nurcan hanım servisteki değişimdeki cihazımı tamire aldığı söyledi kapattık ben jabil arıyorum cihaz değişim diyor 10 günde böyle ve cihaz değişim diye canına okumuşlar amerikaya yollancak hale getirmişler birde bulamıyorlar tabii ben jabil tel buldumgünlük arıyorum ve bulundu tabii durumu kurtarmak için yok data onay yazısı yok halbuki kargo bu yazı imzalamadan almıyor ve geçtim ben cihazı formatlamış yollamışım bana silelim mi diye onayverin diyor arkadaşlar daha neler yazmakla bitmez oldumu mu 26 gün data falan uydu mu da kılıfına bir windows yükle yolla bana geri cihaz geldi arıza devam adaptör yok heryeri rezil alt lastikler sökülmüş falan bende aldım cihazı hp ankaraya o sinir ile maltepeye arızayı devam ettiğini canlı canlı seyrettirdim teslim ettim içimi döktüm Nurcan hanım ise servis arıza yok dedi bizi aldatıyorsunuz deyip duruyor bakın iki defa parça değişmiş diyorum yok kadın kıt
    Tabi ben bu arada sanayi bakanlığına hakem heyetine ne kadar site varsa hepsine resmi yazısmalar yaptım sanayi bakanlığı hp yi aramış durum ne diye işin boyutunu değiştiren bir kanun maddesi var ve hp çoktan bunu hak etti yani bir seri yada modelde kronik bir arıza varsa bakanlık yetkili oluyor bu durum hukuksal olarak ispatlanırsa garantili olsun olmasın tüm pavilionlar toplanacak demek kısaca sorun ise ısınma donma ve ana lkarttan kaynaklanan arızalar hp den bir bayan beni aradı durumu sordu ben anlattım ama kanunen hak etmemişsiniz değişimi dedi ben araştırıp size dönerim dedi
    Bende sen araştır dedim benim cihazım değişmesin ben nasıl varımı yoğumu bu yola döküp sizin tüm bu pavilionlarınızı toplattırmıyorum dedim güldü son gülen kim olur bilinmez ama gerçekler ortada bu firmanıntürkiye ayağı kırılmış durumda nasıl mı
    Türkiye genel müdürü 1 yılı doldurmayan cihazların yedek parçalarında kanundan kaynaklanan sıkıntıyı ve durumu idare ettiklerini açıkça ifade ediyor bu bir ama belki başka firmalar daha beterdir bilmem lakin hp tam bir rezalet servisinden müşteri hizmetlerine ve koordinatörüne komedi daha yazmadığım ne bakkal pazarcı muhabbetleri koca firmada
    Sinir ve hiddetle yazdım hatalarım varsa affola ben aqcil murat beyden cevab bekliyorum mecbur olmadığı haldede şimdiden cevabına teşekkür ediyorum




  • Hp servisle ilgili herşey olmadı benimki daha ne rezillikleri var yarın madde madde yazarım yukarıda da teknik dilden uzak yazdım yazımı sakın hp türkiye gibi bi şeyden anlamayan hakkını bile arayamayan kullnıcı olduğumuz düşünülmesin acele ile yazıldı
  • HP REZALETİ MADDE MADDE

    *** Cihazım ilk önce en yetkili kişi olduğunu söyleyen nurcan hanım tarafından değişim deniyor sonra bizi kandırdınız diyor iptal ediyor
    *** Cihazınızın arızası yokmuş yalan söylediniz diyor bu bayan diyorum iki kere donanım parçası değişmiş diyorum top cover değişmiş yazıyor diyorum servis formunda o parca donanım değil diyor en yetkili olduğunu iddia eden nurcan hanım (En yetkili kıt)
    *** 3üncü kez cıhazı yollamısım arıza devam geri yollıcaklar adresim değişti diyorum buraya yollayın kaydımı alıyorlaryollamadan sonra eski adrese yolluyorlar
    *** Nurcan hanıma adresim değişti tayin oldum buraya yollayın diyorum nerden yolladı iseniz ordan alabilkirsiniz diyor yani ben van a mı gidicem şimdi diyorum evet diyor
    *** cihazım değişim deniyor iptal ediliyor değişim olduğu için adaptörle yolluyorum adaptörsüz yolluyorlar 15 gün sonra adaptör 4 defga değilştirmemize rağmen ( her seferinde eski adres görünüyor diyor temsilci kıt ı )eski adresime yollanıyor
    *** Dayanamıyorum jabil i arıyorum adresim bu diyorum adaptörü yollayacak yere yani tamam diyor bayan kaydediyor iki gün sonra bir telefon van dan ups abi kargon geldi gel al olur canım abim ben nerdeyim
    ***Tekrar jabil arıyorum bayan a bak yine yanlış yolladınız çok özür falan hikaye iki gün sonra yine tel vandan kargodan sonunda dedim abi bunlar embesil sen bana ödemeli şu adrese yolla kargomu adam kendi almış gibi bana yolladıda kurtulduk
    *** Tüm bunlardan sonra Nurcan hanım utanmadan cihazın yanında adaptör yollanmış diye bana yalancı demek ister bende cihazın yanında adaptör cıkmadıgı tarafımdan kargoda belgelenmıstır tık cevab yok
    *** Ankara da servisin teslim alma sorumlusuna arızayı göstermek istiyorum görsemde belgeleyemem diyor biz sadece alıyoruz diyor diyorum ki göstermem lazım servisiniz sağlam diyip yolluyor arıza devam ediyor nasıl isbat edebilirim yoksa cevab yok ben yine arızayı gösteriyorum diyor ki servis arıza bulamazsa yine yollar diyor ölürmüsün öldürürmüsün tavsiyem ateşli yada kesici alet taşıyorsanız hp servisine yanınızda götürmeyin
    *** ups kargo sorumlusunun imzalatmadan kargoyu almadığı data onay yazısı yok diye 20 gün sonra ararlar ve apar topar bu yazı yok diye cihazı geri yollarlar bunu da size söylemezler kendi kayıtlarına data yazısı olmadığı yollanmadığı diye yazar yırtarlar komik olan önemli bilginiz varsa siliyoruz dedikleri yazı yı yolladığım halde yollamadı derler hem mail hem kargo ile cihazla ve zaten cihazı formatlı yollamısım silelim mi diye onay isterler geri ler
    *** Cihazımın 4 kez servis gördükten sonraki hali lat lastiklerinin hepsi sökülmüş led çerçeve sökülmüş tamoturtulamamış adaptörüm kayıp başka yollanmış cizikler dolu ve harab durumda
    *** hp arıyorum Nurcan hanımla görüşebilirmiyim dışarıda 1dk sonra nurcan hanım lütfen seri no şu falan başka müşteri ile görüşüyor e demin dışardaydı yalancısınız diyorum ık mık falan
    *** HP ben kaydınız alıyorum hemen size dönücekler yalanı ne arayan ne soran
    ***hp sitesinden şikayet ediyorum nurcan hanımı bu bayan kraliçe hp benim diyor diyorum ertesi gün nurcan hanımla konuşurken nereye yazarsanız yazın bana gelir demz mi
    *** Profesyonellikten toplam kelite yönetiminden ciddiyetten müşteri memnuniyet ve haklarından teknik yeterlilik ve bilgiden sahip olduğu yeterliliği kullanabilme kabiliyetinden yoksun firma =HP VE NURCAN HANIM
    Ama yıllarda sürse yaptıkları yanına kalmayacak cihazım üst model ile değiştirilmeden bu mücadele bitmeyecek
    Murat bey iyiki bıraktınız hp yi bunların hayatı yalan gerçekler müşteride arama motorlarından bir aratın size zahmet neler var neler
    Ben şimdi bunlara kıt geri zekalı dedim Nurcan hamın kıt ına siz geri zekalısınız dedim az demedim mi siz karar verin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EBRAR22 -- 26 Ağustos 2010; 7:45:46 >




  • Hp'ile şu anda mahkemelik bir kişiden gelicek bu bilgiler arkadaşlar.

    Sıkıntım çoktu zira Hp hatalı mal üretmiş bende bunu almıştım. Servise 3-5 kez gitti hiçbirşey olmadı. En sonunda bilgim dahilinde olmadan parçalarımı değiştirdiler hemde eski modellerle. Bende Tüketici hakem heyetine başvurdum şu anda çok iyi gidiyoruz Bilirkişide bilgisayarım ve büyük ihtimal lehime sonuçlanacak.

    Şimdi bu kadar olay yaşadım ama ben Hp'den oldukça memnunum. Neden mi ?

    O kadar arızaya rağmen bilgisayarım 4 günden fazla serviste kalmadı. Üstelik gönderim süreleri dahil. 1.gün arıza kaydı 2.gün kargo aldı elimden 3.gün Ankara'ya gidip onarımı yapıldı 4. veya 5.gün elime ulaştı. Servis bu kadar hızlı ve çalışkan. Kesinlikle lafım yok. Üstelik arızası olmayan parçayı bile değiştirmişlerdi bilgisayarımda.

    Şimdi para iadesi alınca yine Hp alıcam. Bu kadar kolaylık sağlayan firmayı bırakıp neden başka firmaya yöneleyim. Kronik sorunu olmasa bilgisayarımdan çokta memnundum. Kısmet değilmiş :)




  • Merhabalar

    Bende bu hafta dv6-3040st modelini alarak aranıza katıldım.

    Sorum şöyleki ki laptop ilk geldiğinde hepinizin bildiği gibi içinde bir çok program kurulu olarak geliyor norton vs buda performansı olumsuz etkiliyor.. bundan kurtulmanın tek yolu format. Lisansız veya crackli bir win 7 ultimate kurduğumda bu ürün garanti kapsamından çıkıyor mu? Ben çıkmıyor diye biliyorum ama bimeks deki eleman teknik servislerin bu konuda sorun çıkardıklarını söylüyor. Ben pc yi formatlamak istiyorum. Siz ne diyorsunuz?

    Kolay gelsin.
  • Garantiden çıkmaz hocam , Teknik servis yapmayın der ama işletim sisteminize karışmaya hakkı yoktur servisin. İstediğiniz şeyi kurabilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: type-r

    Garantiden çıkmaz hocam , Teknik servis yapmayın der ama işletim sisteminize karışmaya hakkı yoktur servisin. İstediğiniz şeyi kurabilirsiniz.



    Bunu kullanıcılardan sıkça duydum ama bir de teknik serviste çalışan arkadaştan duymak istiyorum.

    Saygılar..
  • Değerli typer arkadaşım benimde anlatmak istediğim bu defalarca servise yollarsınız sonuç yok yani ne kadar yetersiz bir teknik ekip var anlatılamaz yaşanır hala hp demeniz kişisel tercihiniz tabii
  • Son gelişme olarak dün sanayi bakanlığından aradılar yaptığım başvuru ile ilgili pavilion serisinden inceleme için örnek aldıklarını hp den ve ilgilendiklerini söylediler telefon ile arayarak çok ilgililer bakalım ve hp den bir hanım aradı 3 g kartımın değiştirildiğini söyledi yani 4 aydır arıza yokdiyerek yolladıkları kartı nasıl teknik ekip ama di mi şimdi yollanıyor maltepeye kontrol ederek teslim alıcam .
  • Arkadaşım bende HP aalırım ne olursa olsun Vallahi Asus laptobum bi garantiye gitti 20gün olacak.Sözde gönderdiler ama başka bir kişinin netbookunu göndermişler komediye bak:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    Arkadaşım bende HP aalırım ne olursa olsun Vallahi Asus laptobum bi garantiye gitti 20gün olacak.Sözde gönderdiler ama başka bir kişinin netbookunu göndermişler komediye bak:)


    sabah sabah iyi güldürdün arkadasim bazen sert davranmak gerekiyor yetkililere..
  • merhaba ben yeni hp notebook aldım başlardan farketmedim ama touchpad de sorun var benim tuşlarına basarken iki kere tık tık ediyo mesela basıyom tık sesi geliyo ama işlemiyo birazdaha basıyom tık sesi gelince işliyo bunu garantiye göndersem kaç günde gelir daha alalı bir ay olmadı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GÖKHANK

    Merhaba

    HP nin Bursa'da 2 yetkili servisi var.Fakat ikiside destek verilen ürün gurupları olarak ; Dizüstü bilgisayarlar "Pavilion modelleri hariç") diye yazmış .Yani Bursa'daki HP yetkili servisleri pavilion modelleri hariç hp notebooklara destek veriyor.Bende bu günlerde HP Pavilion DV6 3050ET almayı düşünüyorum ama iki yetkili servis tanıtımındaki bu ibarenin ne anlama geldiğini sizlere sormak istedim.

    Saygılar



    Hp servis anlayışında 2 servis vardır.Bunlar iş serisi ve ev kullanıcısı olmak üzere.bursadaki serviste bu kapsamda iş serisi notebooklara destek verdiğinden ev kullanıcısı için üretilen pavilion serisine destek vermemektedir.pavilion aldığında servisi ankarada olduğundan kargo ile garanti kapsamında ücretsiz evden aldırıp gönderebilirsin.




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.