Şimdi Ara

Hp servis ile ilgili herşey

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
94
Cevap
0
Favori
4.664
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,

    3 yıl süreyle Hp Türkiye yetkili servisinde çalıştım.Bu konuda da bir çok insanımız servis tarafında pek bilgili değil ve merak ettikleri birçok konu var.Bu konularda sizlere elimden geldiği kadar yardım etmeye çalışıcam.Gündüz çalıştığım için akşamları tüm mesaj ve sorularınıza tek tek cvp vermeye çalışıcam.

    Görüşmek üzere...



  • Şuanda nerde çalışıyorsunuz? HP'de misiniz halen?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alfren

    Şuanda nerde çalışıyorsunuz? HP'de misiniz halen?


    Hayır arkadaşım.Yine bir dünya markasında çalışıyorum.Ama isim vermek istemem.Dediğim gibi sadece servis tarafında merak ettikleriniz ve ne yapmanız gerektiği konusunda yardımcı olmaya çalışıcam.
  • çok merak ettiğim birşey var. Bundan önceki sorunlu olan pavillonlardaki soğutma sistemi aynen devam ediyor mu? yoksa daha farklı olarak daha iyi bir soğutma sistemi yapıldı mı yeni modellerde. Bu sorunun cevabını buradaki birçok insan merak ediyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boraedmit

    çok merak ettiğim birşey var. Bundan önceki sorunlu olan pavillonlardaki soğutma sistemi aynen devam ediyor mu? yoksa daha farklı olarak daha iyi bir soğutma sistemi yapıldı mı yeni modellerde. Bu sorunun cevabını buradaki birçok insan merak ediyor


    Aslında sorunlu olan soğutma değil anakarttı.Özellikle amd serisi notebooklarda inanılmaz bir geri dönüş oldu.Soğutmadan kaynaklandığı düşünüldü sürekli.şu an çıkan seriler çok daha iyi.özellikle dv6000 lerde yaşanan sorunlar giderildi diyebilirim.artık amd ve intel chipsetler arasında fark kalmadı.amdlerin sorunlu olduğu yöndeki inanışa aldanmayın derim o nedenle.soğutma tarafında sıkıntı yaşamazsınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gurbuzmurat

    Merhaba Arkadaşlar,

    3 yıl süreyle Hp Türkiye yetkili servisinde çalıştım.Bu konuda da bir çok insanımız servis tarafında pek bilgili değil ve merak ettikleri birçok konu var.Bu konularda sizlere elimden geldiği kadar yardım etmeye çalışıcam.Gündüz çalıştığım için akşamları tüm mesaj ve sorularınıza tek tek cvp vermeye çalışıcam.

    Görüşmek üzere...


    Merhaba Murat dostum,

    Açıkçası ben bu davranışı çok etik bulmuyorum. Neden dersen çalıştığın bir şirkette ne olursa olsun hatalı ürün olur yada şirkete özgü bilgiler olur bunlar bence gizli kalmalı. Amacın gizli yada şirkete özgü şeyleri açıklamak değil servis ve işleyiş ile ilgili yardım etmekse çalıştığın 3 sene içinde neden yoktun da şimdi bu başlığı atıyorsun.

    quote:

    Yine bir dünya markasında çalışıyorum.


    Demişsin, bu tarz bir hareket yaptığını yeni işyerin öğrense hakkında ne düşünür acaba.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erturkmen


    quote:

    Orijinalden alıntı: gurbuzmurat

    Merhaba Arkadaşlar,

    3 yıl süreyle Hp Türkiye yetkili servisinde çalıştım.Bu konuda da bir çok insanımız servis tarafında pek bilgili değil ve merak ettikleri birçok konu var.Bu konularda sizlere elimden geldiği kadar yardım etmeye çalışıcam.Gündüz çalıştığım için akşamları tüm mesaj ve sorularınıza tek tek cvp vermeye çalışıcam.

    Görüşmek üzere...


    Merhaba Murat dostum,

    Açıkçası ben bu davranışı çok etik bulmuyorum. Neden dersen çalıştığın bir şirkette ne olursa olsun hatalı ürün olur yada şirkete özgü bilgiler olur bunlar bence gizli kalmalı. Amacın gizli yada şirkete özgü şeyleri açıklamak değil servis ve işleyiş ile ilgili yardım etmekse çalıştığın 3 sene içinde neden yoktun da şimdi bu başlığı atıyorsun.

    quote:

    Yine bir dünya markasında çalışıyorum.


    Demişsin, bu tarz bir hareket yaptığını yeni işyerin öğrense hakkında ne düşünür acaba.


    Merhaba Arkadaşım,

    Davranışta etik olmayan bir durum yok.Paylaşılan gizli bilgi de yok.Forumda "hp servis 30 iş günü dolan" adlı konuyu farklı bişey araştırırken buldum ve doğrultuda servis konusunda yardıma ihtiyacı ve soruları olan arkadaşları bir nebze de olsa aydınlatmak istedim.Kimse benden gizli bir bilgi alamaz bu bilgiyi zaten ben vermem.
    Neden 3 yıl sonra sorunu da yukarda bu konuyu yeni görmemden kaynaklandığı kısmında cevaplamış oldum.Ayrıca çalıştığım 3 sene içerisinde burda olmasam da çalıştığım yerde ben arka planda gerekli yardımı insanlara sağladım.Bu konuda benim içim rahat senin de olsun.

    Şu an çalıştığım yerle ilgili kısma gelecek olursak; adını vermememin mutlaka bir nedeni vardır.Dediğim gibi gizli bilgi paylaşmadığım için benimle ilgili düşünecekleri bişey olmaz.Aklı ve beyni yetmeyenlerin,geniş düşünemeyen insanların çalışamayacağı biyerde çalışıyorum!Konuyu açarken de "hp servisle ilgili herşey" yazdım.Hp ile ilgili herşey değil!!




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Mobilya ile ilgili Herşey...
    17 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Dostum,

    Açıkçası bilgisayar dünyasında olup biraz internet kullanan birisinin donananımhaber'i duymaması bence pek mümkün değil ama muhakkak istisnalar olabilir. Umarım dediğin gibi yardımcı olmak amacıyla bu başlığı açmışsındır ve insanlar yol gösterirsin.

    Daha öncede bu tarz bir kaç kişiyle tanıştım, o yüzden biraz sert girdim, sürçü lisan olduysa kusura bakma...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erturkmen -- 30 Temmuz 2010; 17:57:51 >
  • İnsanlar, genel olarak, HP Servisinden neden hiç memnun değiller?
    Gidip bir türlü dönmeyen cihazlar,tamir edildiği iddaa edilip aynı sorunu veren cihazlar,o seride kronik olduğu düşünülen sorunların çözümünün yokuşa sürülmesi...
    Şunuda eklemeliyim ki HP kullanıcısı değilim ve notebooklardan bahsediyorum,bu bilgilerde kulaktan dolma forumlardan ve şikayet sitelerinden edinilen bilgilerdir kafadan sallıyo görünmek istemem.:)
  • Hp servisine sallayanlar diğer servisleri hiç görmemiştir bu kadar açık ve net..
  • ya gidin arkadaşım ya bu hp serivisi kadar güzel servis yok.Adamlar 1ay içerisinde gönderdiğim ve 6defa arıza verdiği halde hep değişim yaptılar bozulan parçaları 4gün içerisinde teslim ettiler tabi buna dayanamadım ürün değişim talebinde bulundum adamlar 1gün içinde core2duo serisine corei5 hatta i7 önerdiler(ben kabul etmedim ısındığı için) önerdiler onu gönderecekler..HAngi servis bu kadar hızlı çalışabiliyor?Asus laptobum bozuldu bakalım adamların servisi nasıl çalışıyor ona da bir not vereceğim.
  • AMMADA bozmuşsun hocam sende ya
    quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    ya gidin arkadaşım ya bu hp serivisi kadar güzel servis yok.Adamlar 1ay içerisinde gönderdiğim ve 6defa arıza verdiği halde hep değişim yaptılar bozulan parçaları 4gün içerisinde teslim ettiler tabi buna dayanamadım ürün değişim talebinde bulundum adamlar 1gün içinde core2duo serisine corei5 hatta i7 önerdiler(ben kabul etmedim ısındığı için) önerdiler onu gönderecekler..HAngi servis bu kadar hızlı çalışabiliyor?Asus laptobum bozuldu bakalım adamların servisi nasıl çalışıyor ona da bir not vereceğim.
  • sorma ya o laptobu kullanmak tam bir ölümdü sıcaklıktan touchpadine dokunamıyordum
  • asusa ne oldu peki o da mı ısınıyordu?
    quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    sorma ya o laptobu kullanmak tam bir ölümdü sıcaklıktan touchpadine dokunamıyordum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erturkmen

    Dostum,

    Açıkçası bilgisayar dünyasında olup biraz internet kullanan birisinin donananımhaber'i duymaması bence pek mümkün değil ama muhakkak istisnalar olabilir. Umarım dediğin gibi yardımcı olmak amacıyla bu başlığı açmışsındır ve insanlar yol gösterirsin.

    Daha öncede bu tarz bir kaç kişiyle tanıştım, o yüzden biraz sert girdim, sürçü lisan olduysa kusura bakma...


    Dediğim gibi amaç sadece yardımcı olmak.Kötülemek değil.Bana sorarsan notebook alırsan ne alırsın diye hiç düşünmeden hp alırım.herşeye rağmen türkiyenin ve dünyanın en iyi servisi ve çağrı merkezine sahiptir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SYSOP

    İnsanlar, genel olarak, HP Servisinden neden hiç memnun değiller?
    Gidip bir türlü dönmeyen cihazlar,tamir edildiği iddaa edilip aynı sorunu veren cihazlar,o seride kronik olduğu düşünülen sorunların çözümünün yokuşa sürülmesi...
    Şunuda eklemeliyim ki HP kullanıcısı değilim ve notebooklardan bahsediyorum,bu bilgilerde kulaktan dolma forumlardan ve şikayet sitelerinden edinilen bilgilerdir kafadan sallıyo görünmek istemem.:)



    Şunu söylemeliyim öncelikle.Hp türkiyenin ve dünyanın en çok notebook satan markası.İş serisinde ve ev kullanıcısında.Satış rakamları ile servise gelen cihazları göz önüne aldığımızda servise dönüş oranı çok azdır.bunu rahatlıkla söyleyebilirim.tamir edilme konusuna gelince gerçekten tamir gerçekleşmektedir.aksi zaten düşünülemez.ki içeride de onarılmadan gönderilmesini engelleyen sistemler mevcuttur.iç prosedür gereği teknisyen cihazın geri dönmesini istemez bu kadarını söylim.ancak öyle olaylarla karşılaşıyoruz ki,öyle kullanıcılar var ki bunların bir çoğu notebook nedir nasıl kullanılır bilmiyor.amaç sadece notebook almak.amaca hizmet değil.şikayetlerin çoğunun amacı da farklıdır.buna emin olabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: visceroid

    Hp servisine sallayanlar diğer servisleri hiç görmemiştir bu kadar açık ve net..


    Kesinlikle haklısın arkadaşım.Türkiyenin ve dünyanın en iyi servisine sahiptir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AtiMX4

    ya gidin arkadaşım ya bu hp serivisi kadar güzel servis yok.Adamlar 1ay içerisinde gönderdiğim ve 6defa arıza verdiği halde hep değişim yaptılar bozulan parçaları 4gün içerisinde teslim ettiler tabi buna dayanamadım ürün değişim talebinde bulundum adamlar 1gün içinde core2duo serisine corei5 hatta i7 önerdiler(ben kabul etmedim ısındığı için) önerdiler onu gönderecekler..HAngi servis bu kadar hızlı çalışabiliyor?Asus laptobum bozuldu bakalım adamların servisi nasıl çalışıyor ona da bir not vereceğim.


    Arkadaşın da dediği gibi hp müşteri memnuniyetine çok önem vermektedir.ve kesinlikle müşteri mağdur ise ve hakkı ise mağdur etmeyi bırakın memnun etmektedir.değişimde kesinlikle aynı ürün verilmez.her zaman üst model alırsınız.para iadesi sansınız vardır.bunlar kanuni hakkınız ve bunları sizi hiç zorlamadan yerine getirmektedir.ama dediğim gibi hakkınızsa! bunu kötü niyetle kullanan arkadaşlarımız da var.ve bu insanlara kesinlikle prim verilmemektedir.bu kişiler de sikayet sitelerinde,forumlarda karalama kampanyası yapmaktadır.bunlara kesinlikle aldanmayın.dediğim gibi hp ne çıkarırsa alırım.hiç düşünmeden...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gurbuzmurat


    quote:

    Orijinalden alıntı: visceroid

    Hp servisine sallayanlar diğer servisleri hiç görmemiştir bu kadar açık ve net..


    Kesinlikle haklısın arkadaşım.Türkiyenin ve dünyanın en iyi servisine sahiptir.



    Beni tanıyanlar çok iyi bilir, ben bunu 2 senedir söylüyorum...

    Hp servisine kötü diyen ya hiç HP kullanmamıştır, kullandığı başka markanın servisini iyi zanneder, ya da Hp den başka marka kullanmamıştır, bu nedenle diğer bir çok markanın servisinin rezilliğinden haberi yoktur...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gurbuzmurat


    quote:

    Orijinalden alıntı: visceroid

    Hp servisine sallayanlar diğer servisleri hiç görmemiştir bu kadar açık ve net..


    Kesinlikle haklısın arkadaşım.Türkiyenin ve dünyanın en iyi servisine sahiptir.

    http://h40072.www4.hp.com/kampanya/sigorta/index.html burada:
    HP size 15 Haziran 2009 – 15 Ağustos 2010 tarihleri arasında satın alacağınız HP Pavilion Dizüstü Bilgisayarları 1 yıl süreyle ücretsiz sigortalama imkanı sunuyor.

    Çalınma, kırılma, düşürme, ıslanma gibi kötü sürprizlerle karşılaştığınızda, sanki hiçbir şey olmamış gibi size yeniden başlama şansı veriyor.

    Sigorta kampanyası yanlızca yetkili HP Yetkili Satış Noktalarından veya Turkcell İletişim Merkezlerinden alınan HP Pavilion Dizüstü Bilgisayarlar için geçerlidir. HP Pavilion dizüstü bilgisayarınızın sigortasını başlatmak için ürünü satın aldıktan sonraki 15 gün içinde kayıt olmalısınız.

    https://h41268.www4.hp.com/live/index.aspx?qid=7128 burada ise:
    Sigorta kampanyası, 15 Haziran 2009 – 30 Ağustos 2010 tarihleri arasında geçerli olup, HP kampanya bitiş tarihini değiştirme hakkını saklı tutar. Kampanyadan sadece faturada ismi yazan kişiler yararlanabilecektir. Kampanya başlangıç tarihinden önce satın alınan bilgisayarlar sigortadan faydalanamazlar.
    Yazıyor.

    Hangisi doğrudur?
    Satın aldıktan sonra 15 Ağustos'a kadar onaylanması mı gerekiyor?Örneğin 14 Ağustos'ta alsam bu haktan faydalanabilir miyim? / Ya da 29 Ağustos'ta alsam?
    Kaç günde onaylanır? Yoksa bu tarihler arasında almış olmak yeterli midir?30 Ağustos'tan sonra onaylansa da olur mu?
    Bir de bahsedilen HP Yetkili Satış Noktaları nerelerdir?Vatan mesela?

    Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aquaregia -- 31 Temmuz 2010; 0:17:55 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.