Şimdi Ara

HP Servisi ve magdurlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
575
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Telekomun kampanyası ile alınana hp pavilion marka bilgisayarımız 8. ayında açılmadı ve daha parasını ödediğimiz bilgisayarımız garantide oldugundan kafamız rahat biçimde servisi aradık DİKKAT...!

    Servisi aradık çok ilgilendiler bize boş kutu yolladılar kargo gelip evimizden aldı aynı şekilde geri getirilicegi söylendi
    (bizde bu arada evde vay be ne firmaymış diyoruz)

    Çok geçmeden mail ve mesaj geldi anakart ve lcd kablosu suyla temas etmiş !!!! 1.122 lira 7 gün içersinde yatmazsa hesabımıza geri göndericez ürününüzü ayrıca kullanıcı hatası olduguna karar verip garanti dışına çıkarmışlar !!!!!!!!!!!!1


    DİKKAT
    bilgisayarımıza en yakın sıvı meesafesi ortalama 5 metre salon ve mutfak ve bu bilgisayarı babam kullandığı için bardakla su bile götürmez yanına ama teknik eleman üstüne su döküldügünü bildirmiş kesinlkle böyle birşey olmadıgını bildirdim ve agız değiştirerek direk dökülmemiştir başka türlü olmuştur dendi !!!!!!!

    şuanda şikayet ettik kod verdiler geri dönüceklerini bildirdiler şikayetvar sitesine ve tüketici haklarına başvurup hiç hp ile uğraşmayıp dava açmayı düşünüyorum.
    olmayan böyle bir olayı nasıl varmış gibi gösterip para talep ediyolar anlamış değilim daha taksitleri ödeniyo jelatinleri üstünde bir pc


    size bu olayı anlatıyorum dikkat edin önce bi şikayetlerinin okuyun firmaların sonra göze aldıgınız bir firmanın ürününü seçin ama dikkat edin HP HAYATTA ALMAYIN HAYATINIZIN HATASI OLUR







  • servislerin sıvı teması olmayan bir cihaza , sıvı teması olmuş dediklerini şu ana kadar hiç duymadım okumadım.

    tamam hp nin servisi iyi değildir , sorunludur ama bu şekilde bir uygulamayı da yapacak kadar sanırım kötü değildir

    küçük kardeşiniz varsa , onun bilgisayara bir şeyler dökmediğinden ve korkusundan size söyleyemediğinden eminmisiniz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cce



    servislerin sıvı teması olmayan bir cihaza , sıvı teması olmuş dediklerini şu ana kadar hiç duymadım okumadım.

    tamam hp nin servisi iyi değildir , sorunludur ama bu şekilde bir uygulamayı da yapacak kadar sanırım kötü değildir

    küçük kardeşiniz varsa , onun bilgisayara bir şeyler dökmediğinden ve korkusundan size söyleyemediğinden eminmisiniz






    babam kullanıyor ve ben evdeyim babam da bilgisayar kullanmayı bilen bir kişi gözümün önünde oldu herşey
    en yakın sıvı 5 metre mesafede ki bardakla orda burda su içen bir kişi değil babam ,HP fanboylar kusura bakmasın ama durum bu olmayan bir şeyi varmış gibi gösteriyorlar şikayet ettim zaten o pc elime ulaşınca bende başka bir yere götürüp baktırıcam ve tutanak tutturucam sonra tazminat davası açıcam.

    ne demek jelatini bile sökülmemiş pc nin üstüne su dökülmüş yok öyle dökülmeyebilirimş ama sıvı teması olmuşmuş daha kendileri bile kesin konuşamazken ben ne yapabilirim

    size %100 emin oldugumu söylüyorum ama ispatı pc elime geçince olacak o da servisten sag saglim gelirse hp nin çizik olmayan ürünü ezik gönderdiğini bilmeyen yok ama işte hata bizde gittik hp aldık allah bin belalarını versin , zaten tamir parasına yeni pc almayanı döverler. Terbiyesizler tehdit eder gibi 7 gün içinde adreslerimize paramızı yatırın öyle yapıcaz diyorlar bunların amaçları belli şerefsizler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi T.Campanella -- 25 Ağustos 2011; 21:14:09 >




  • garanti dışına çıkmış bir ürünü tamir için para istemeleri normal

    cihaza su veya sıvı dökülmediğinden emin iseniz, cihazı başka hiç bir yere kurcalatmadan adliyeye gidin , cihaz kimin adına faturalı ise o gidecek, tüketici mahkemesine bir dilekçe ile başvurun, şikayetinizi belirtin , para iadesi yada değişim talebinde bulunun.dilekçe ekine , fatura ve servis tutanağını ekleyin

    mahkeme bilir kişi atayacak, bilirkişi ürünü inceleyecek.durum dediğiniz gibi ise mahkeme istediğiniz yönde karar verecek

    sinirlenmeye gerek yok , tüketici mahkemeleri bu durumlar için var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cce

    garanti dışına çıkmış bir ürünü tamir için para istemeleri normal

    cihaza su veya sıvı dökülmediğinden emin iseniz, cihazı başka hiç bir yere kurcalatmadan adliyeye gidin , cihaz kimin adına faturalı ise o gidecek, tüketici mahkemesine bir dilekçe ile başvurun, şikayetinizi belirtin , para iadesi yada değişim talebinde bulunun.dilekçe ekine , fatura ve servis tutanağını ekleyin

    mahkeme bilir kişi atayacak, bilirkişi ürünü inceleyecek.durum dediğiniz gibi ise mahkeme istediğiniz yönde karar verecek

    sinirlenmeye gerek yok , tüketici mahkemeleri bu durumlar için var





    üstad doğru söylemekle beraber eğer şikayet kaydı açıldıysa müşteri hizmetlerinde size geri dönüş yapacak yetkiliyi bekleyin ve durumu düzgün bir dille anlatın.. durumu anlayacaklarını sanıyorum.. dikkate alınmazsanız mahkeme yolu gözüküyor..




  • Öncelikle geçmiş olsun ..

    Yanlış anlamadığım kadarıyla pavillion serisi almışsınız..http://www8.hp.com/tr/tr/kampania-sigorta/default.html buradan sigorta kaydı yapmışmıydınız ?
  • Yaptıysanız eğer ki inşallah yapmışsınızdır bu soru cevapları okunmanızı tavsiye ederim..

    Akıllı Cevaplar

    S: Başvurumu yaparken hatalı bilgi girdim. Ne yapmalıyım?
    C: Sigorta poliçenizin geçerli olması için kayıt bilgileriniz eksiksiz ve tam olarak doğru olmalıdır. Herhangi bir hata yaptığınızı düşünüyorsanız buraya tıklayın ve bizimle iletişime geçin.

    S: Hangi ürünler kampanyaya dahildir?
    C: Yanlızca kampanya süresince satın aldığınız HP Pavilion bilgisayarları kampanyaya dahildir.
    (HP, özel fiyat desteği sağlayarak sattığı kurumsal ürünleri, kampanyaya dahil etmeme hakkını saklı tutar)

    S: Sigortam ne kadar süre ile geçerli olacak?
    C: Sigortanız kampanyalı ürünü satın aldığınız tarihten(fatura tarihi) itibaren 1 yıl süreyle geçerli olacaktır.

    S: Bilgisayarıma kahve döküldü çalışmıyor,sigortadan faydalanabilir miyim?
    C: Bilgisayarınıza kahve, çay ya da su dökülmesi durumunda sigortadan faydalanabiliyorsunuz.


    S: Bilgisayarım çalındı.Sigortaya başvurmak için ne yapmalıyım?
    C: Bilgisayarınızın çalınması durumunda savcılık veya polis zaptı tutturarak, kimlik fotokopinizi, savcılık veya polis zaptınızı, bilgisayarın faturasının bir örneğini Cepkask A.Ş. ye gönderiyorsunuz.

    S: Arkadaşlarımla gittiğim restoranda bilgisayarım çalındı.Sigorta kapsamına girer mi?
    C: Kamuya açık alanlarda gasp ve kapkaç dışında gerçekleşen çalınmalar, unutma ve kaybetme durumları teminat haricidir.

    S: Bilgisayarım arabamdan çalındı.Sigorta kapsamına girer mi?
    C: Cihazların araç içinde bırakılması sonucu oluşabilecek tüm hırsızlıklar teminat dışıdır.

    S: Yeni ürünümü nasıl ve nereden alabilirim?
    C: Bu kampanya dâhilinde sigortalı bilgisayarınızın hasarıyla ilgili yeni ürününüzü Cepkask A.Ş. elden veya adresinize kargoyla teslim edecektir.

    S: Paramı nasıl geri alabilirim?
    C: Bu kampanya ile ilgili olarak sigortalı ürünler için para iadesi yapılmamakta olup hasarlanan bilgisayarınızın yerine aynı marka ve model bilgisayar teslim edilmektedir. Aynı modelin bulunamaması durumunda bir üst model ürün verilecektir.

    S: Bilgisayarımı arkadaşıma ödünç vermistim çalınmış.Sigortadan faydalanabilir miyim?
    C: Sigortadan faturada ismi yazan kişiler(1.derecede akrabaları dahil) yararlanabilecektir. Bunun dışındaki kullanıcılar sigortadan faydalanamazlar.

    S: Mayıs ayında bilgisayar aldım. Sigortadan faydalanabilecek miyim?
    C: Kampanya başlangıç tarihinden önce alınan bilgisayarlar sigortadan faydalanamazlar.

    S: Ürün bana hediye geldi. Sigorta kampanyasından yararlanabilir miyim?
    C: Sigorta kampanyasından sadece, adına fatura kesilen kişi yararlanabilir.

    S: Sigorta başvurusu yaptığım ürünümde hasar gerçekleşmesi durumunda ne yapmalıyım ?
    C: Sorunlu ürününüz için öncelikle Cepkask Hasar İhbar Hattını (212) 639 54 54 arayıp, onay alarak işlem başlatmalısınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iSpanyoL` -- 26 Ağustos 2011; 2:32:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iSpanyoL`

    Öncelikle geçmiş olsun ..

    Yanlış anlamadığım kadarıyla pavillion serisi almışsınız..http://www8.hp.com/tr/tr/kampania-sigorta/default.html buradan sigorta kaydı yapmışmıydınız ?


    şimdiki alımlarda geçerli mi sigorta meselesi ?
  • oradaki kayıt tarihini önemsemeyin... uzun zamandır hp elemanlarıyla görüşmüyorum onlar bilgi veriordu kayıt olunabiliniorsa olun ama ilk 15 gün içerisinde.. Pavillionlara özel ama..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iSpanyoL`

    oradaki kayıt tarihini önemsemeyin... uzun zamandır hp elemanlarıyla görüşmüyorum onlar bilgi veriordu kayıt olunabiliniorsa olun ama ilk 15 gün içerisinde.. Pavillionlara özel ama..


    6020 almayı düşünüyorum da buda bir artı olarak hanesine ekletti ŞEREFTEN MUAF HP :D
  • Bana gene kızacak hp ciler ama 6020 yi test ettim kardeşim eski pavillionlara göre ısınması biraz daha az olabilir. Ama inan bana hdd oyunda yanıyor resmen sol bileğini koyamıyorsun yalan felan solemiyorum .. yani bu bir bilgi paylaşımı .. 10 marka olan bir yerde çalışıyorum bence git bir yere test et özellikleri gerçekten iyi ama ısınıyor namert işte oyun performansına bile yansıyor bu yalan diyorsanız amenna ama mübarek sahur gecesinde yalan söylemiyorum ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iSpanyoL`

    Bana gene kızacak hp ciler ama 6020 yi test ettim kardeşim eski pavillionlara göre ısınması biraz daha az olabilir. Ama inan bana hdd oyunda yanıyor resmen sol bileğini koyamıyorsun yalan felan solemiyorum .. yani bu bir bilgi paylaşımı .. 10 marka olan bir yerde çalışıyorum bence git bir yere test et özellikleri gerçekten iyi ama ısınıyor namert işte oyun performansına bile yansıyor bu yalan diyorsanız amenna ama mübarek sahur gecesinde yalan söylemiyorum ...


    eyvallah 7200 rpm ya belkide ondandır.... sol taraftaki ekran kartı değil mi yaa
  • genellikle sol alt yada sağ alt hdd bulunuyor.. içini açma fırsatım olmadı dediğim gibi özelliklerine bir laf edemem .. ama durum bundan ibaret. müsait olursam içini açarım resimle paylaşırım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iSpanyoL` -- 26 Ağustos 2011; 4:20:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iSpanyoL`

    genellikle sol alt yada sağ alt hdd bulunuyor.. içini açma fırsatım olmadı dediğim gibi özelliklerine bir laf edemem .. ama durum bundan ibaret. müsait olursam içini açarım resimle paylaşırım


    paylaşırsan sevinirim. coolsense programı o zaman bir işe yaramıyor
  • tam yaramıyor diyemem iyi akıl etmişler eskisine göre daha iyi ama ben kendim kullanmam kullanada saygı duyarım müsait olursam hdd yerini söylerim iyi sabahlar.
  • BENDE HP ALMAYI DÜŞÜNÜYORDUMDA ŞİMDİ BİR KAÇ KİŞİYE SORAYIM DİYORUM..KAFAM KARISTI :)
  • @cce büyük ihtimal dediginiz gibi yapıcam ama sıvı teması olmadıgının tekrar altını çiziyorum.

    @GrounD_ZerO geri dönmelerini bekliyorum ama çok sinirlendirdiler hani sıvı teması olsa tamam bizim hatamız dicez ama yok öyle birşey

    @iSpanyoL` 8 ay önce aldım ve pc yi kurarken söylenen herşeyi yapıp kayıt ettirdim ama "Sigorta Kampanyası" dendigini gözardı etmeyin bu bizim aldıgımız günlere denk geliyormu hatırlamıyorum.

    @cheem kusura bakma fanboy arkadaşım ama başına gelmeden anlayamazsın ben uyarıyım yinede , birde örnek vereyim hp pav. kullanan arkadaşımın ekranı mandallardan gevşemiş ve garantideki cihazı kullanıcı hatası diyip mandalları değiştirmemişler arkadaşım nedenini sordugunda ise bilgisayarı kullanmasaydınız bu sorun olmazdı denmiş buyrun burdan yakın şaka gibi cevap....

    @draginal önce servis şikayetlerini oku en fazla geri dönüş bildiren(sorunu çözen) veya sorunu olmayan firmanın ürününü seçin benden uyarması



    GÜNCELLEME : şikayettten aradılar yardımcı olmadılar suçlu ilan edildik mahkeme yolu göründü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi T.Campanella -- 26 Ağustos 2011; 16:49:32 >




  • Denk geliyor kardeşiim kayıt ettiysen poliçe numaran la başvurabilirsin sigorta şirketine .. hatta hp ye söylersen yönlendiriyorlar.
  • laptop bugün geri geldi ve onarılmadan gönderildi anakarttı paslı olan cihaz 2 kere kapanıp-açıldı yani normal şekilde çalıştı işlem yapılır biçimde internete girdi herşey normaldi...sonra tekrar açılmadı yeni bi açılıyo çalışıyo sonra açılmıyor.


    Sizlere sorum anakartı sıvı temaslı , paslı ve lcd kablosuna sıvı teması oldugu söylenen bu cihaz nasıl çalıştı ?

    GÜNCELLEME: Hepinizin bilgisine tüketici hakları 1.031 TL nin üzerindeki pc fiyatları için hiçbirşey yapamıyorlar kendinizi ona göre ayarlayın direk mahkemeye vermek en mantıklısı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi T.Campanella -- 8 Eylül 2011; 17:48:14 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.