Şimdi Ara

hp tarafından dolandırılmak istendim.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
803
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • tamamen şaka gibi,
    bundan yaklaşık 4 gün önce garantili cihazımı servise gönderdim, problemim kapak kısmında bulunan(menteşe kısmı) açılmaydı aradan 3 gün geçti ve beni aradılar söyledikleri şey tamamen komediydi, anlattıklarına göre cihazın içindeki tırnaklar kırılmış ve bunu kullanıcı hatası olarak görmüşler, bunu duydum ve resmen şok oldum cihazın içindeki kırılan tırnaktan müşteriyi sorumlu tutuyorlar. soruyorum size böyle bir berbat durum gördünüzmü, gelelim ikinci komediye ve rezalete, piyasada resmen 400 tl civar satılan ve bazan kampanyada 320 tl ye satıldığına şahit olduğum cihaz için benden iki tırnak için istedikleri tamir ücreti 360 tl..... yanlış duymadınız rakamla ''360'' tl, yazıyla ''üçyüzatmış'' tl. varın rezaletini siz anlayın hp nin.
    sizlere tek tavsiyem var sakın ha sakın hp den garantili cihaz alıyorum diye güvenmeyin, piyasada satılan çin cihazlarından hiçbir farkı yok en azından onları alıp bozulunca cihazım garantilidir diye gönderip böyle rezilliklerle karşılaşmıyorsunuz.







  • Tırnak için galiba kasayı full değiştiriyorlar. Bence şikayet edin gerekli yerlere.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi f(x) -- 6 Temmuz 2011; 19:11:30 >
  • yok o kadar önemli bir parça deil ful kasaya gerek yok üst ekran tarafı ile klavye olan bölümün birleştiği yerde ek bir parca var metalik renkli ve hoporlörde orada yani sadece o orta kısmı deiştirseler bile yetiyor ama adamlar utanmadan 360 tl fiyat çıkarıyorlar üstelik.
  • Arızalı diye gönderdiğim bilgisayarda arıza yok deyip geri göndermişlerdi, bilgisayarın kapağını bile açmadan geri gönderdim ve sonrasında gerekli parçaları değiştirdiler. Tavsiyem bilgisayarını geri isteyip, geldiğinde tekrar servise göndermen. Sonuçta ürün ile ilgili kararı tüm servis kurul oluşturup oylayarak vermiyor. Yalnızca bir servis personeli kararı veriyor. Tecrübesiz birine denk gelmiş olabilirsin. Garanti süresi dolmuş bataryamı bile yenisi ile değiştirdikleri olmuştu. Bir de yaşadığın problemi genelleyip tüm markayı karalaman doğru değil. Hp servisi genel olarak kullanıcılarının fikirlerini önemseyen , iyi bir servistir. Fakat bu şahsi olarak işlerini kötü yapan personellerinin olmadığı anlamına gelmez. Hp servisi ile bir çok problem yaşadım, fakat her seferinde süreç uzasa da sonuca ulaştım (para iadesi bile aldığım oldu). Önerimi dikkate alırsan sonuca ulaşman muhtemel. Sadece sabırlı ve çözümcül olman gerekiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ik10

    Arızalı diye gönderdiğim bilgisayarda arıza yok deyip geri göndermişlerdi, bilgisayarın kapağını bile açmadan geri gönderdim ve sonrasında gerekli parçaları değiştirdiler. Tavsiyem bilgisayarını geri isteyip, geldiğinde tekrar servise göndermen. Sonuçta ürün ile ilgili kararı tüm servis kurul oluşturup oylayarak vermiyor. Yalnızca bir servis personeli kararı veriyor. Tecrübesiz birine denk gelmiş olabilirsin. Garanti süresi dolmuş bataryamı bile yenisi ile değiştirdikleri olmuştu. Bir de yaşadığın problemi genelleyip tüm markayı karalaman doğru değil. Hp servisi genel olarak kullanıcılarının fikirlerini önemseyen , iyi bir servistir. Fakat bu şahsi olarak işlerini kötü yapan personellerinin olmadığı anlamına gelmez. Hp servisi ile bir çok problem yaşadım, fakat her seferinde süreç uzasa da sonuca ulaştım (para iadesi bile aldığım oldu). Önerimi dikkate alırsan sonuca ulaşman muhtemel. Sadece sabırlı ve çözümcül olman gerekiyor.


    %100 müşteri memnuniyeti önemli ama,buda onların kulaklarına küpe olur.

    Sen dava aç.




  • Direk dava aç hakkını ara.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperkose

    yok o kadar önemli bir parça deil ful kasaya gerek yok üst ekran tarafı ile klavye olan bölümün birleştiği yerde ek bir parca var metalik renkli ve hoporlörde orada yani sadece o orta kısmı deiştirseler bile yetiyor ama adamlar utanmadan 360 tl fiyat çıkarıyorlar üstelik.


    Onu dalga amaçlı yazdım full kasa

    Bu kadar pahalı olmamalı...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • sikayet hattını aramıştım ve bu gun döndüler bana. söyledikleri şey aynı.yapılacak işin kullanıcı hatası olmadığı kesinken bu kısmını geçip diyorumki bu fiat nedir, cevapları komedi. diyorum bu fiat nedir bu ürünün sıfırı kaç para bana verdiği cevap beyefendi biz bu fiatlandırma işini yurtdışından yaptırıyoruz yani fiatı yurt dışı servizi veriyormuş. dedimki size bir akıl vereyim hem para kazanmış olursunuz sayemde. sıfır bir makine alın parçalayın yaklaşık 5 milyar kar edersiniz vede müşteriyle bu kadar sıkıntı yaşamazsınız, daha hala bana akıl vermeye çalışan bayana dedimki hanımefendi siz bana şunu ima ediyorsunuz:biz sizleri dolandırmak istiyoruz ve dolandırıcı bir firmayız, resmen bunu ima ediyorsunuz dedim ve bunu direk sölemesini istedşim kadından(ama söylemedi tabiiki) şimdi her ne olursa olsun bir mantık vardır ben 10 sene gsm sektöründe bulundum ve garanti olayı nedir bilirim yeri geldiğinde bir telefonun anakartının deişmesi gerektiğinde neredeyse telefon fiatını buldıuğunu bilirim ama buradaki mantık zaten telefonun herşeyi anakarttır ve sıfırının fiatını geçmez kesinlikle. bunlarsa deişecek kasa ile ilgili küçük bir parça için 360 tl isteyerek resmen müşteriyi enayi yerine koyup kazıklamaya çalışıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alperkose

    sikayet hattını aramıştım ve bu gun döndüler bana. söyledikleri şey aynı.yapılacak işin kullanıcı hatası olmadığı kesinken bu kısmını geçip diyorumki bu fiat nedir, cevapları komedi. diyorum bu fiat nedir bu ürünün sıfırı kaç para bana verdiği cevap beyefendi biz bu fiatlandırma işini yurtdışından yaptırıyoruz yani fiatı yurt dışı servizi veriyormuş. dedimki size bir akıl vereyim hem para kazanmış olursunuz sayemde. sıfır bir makine alın parçalayın yaklaşık 5 milyar kar edersiniz vede müşteriyle bu kadar sıkıntı yaşamazsınız, daha hala bana akıl vermeye çalışan bayana dedimki hanımefendi siz bana şunu ima ediyorsunuz:biz sizleri dolandırmak istiyoruz ve dolandırıcı bir firmayız, resmen bunu ima ediyorsunuz dedim ve bunu direk sölemesini istedşim kadından(ama söylemedi tabiiki) şimdi her ne olursa olsun bir mantık vardır ben 10 sene gsm sektöründe bulundum ve garanti olayı nedir bilirim yeri geldiğinde bir telefonun anakartının deişmesi gerektiğinde neredeyse telefon fiatını buldıuğunu bilirim ama buradaki mantık zaten telefonun herşeyi anakarttır ve sıfırının fiatını geçmez kesinlikle. bunlarsa deişecek kasa ile ilgili küçük bir parça için 360 tl isteyerek resmen müşteriyi enayi yerine koyup kazıklamaya çalışıyorlar.


    Bence önce Türkçemizi güzel kullanmayı öğrenin siz.Fiat araba markasıdır doğrusu fiyattır.Noktadan sonra büyük harfle başlanır yazıya.
    Servislerin verdiği her karar haklı olduklarını göstermez ama oradaki adamlara her gün kaç tane bilgisayar gelmekte vardır bir bildikleri,bir kurcalanma olduysa bilirler.Boşu boşuna da milleti üzmezler,koskoca firma o kadar paraya mı kıymayacak Allah aşkına?




  • Bu bahsettiğiniz olay Hp nin teknik servisine verdiği kullanıcı hataları listesinde mevcut bir durumdur eğer üretici cihaz üzerinde sıvı teması , darbe kırık , parçada kırık görürse bu sorumluğu kullanıcya yükler ki bu durum bütün servislerde böyledir siz almış olduğunuz ürüne bilerek veya bilmeyerek zarar veriyorsanız bu servisi bağlamaz.Ayrıca sadece o bahsettiğiniz para parça parası değildir bunun içine işçilik ve kdv de olmaktadır.
  • fa502 sizin kadar elektronikten anlarım zaten belirttimde bunu, kullanıcı hatası nedir bilirim ve bilgisayarımıda yeterince temiz kullandığımdan eminim, bilgisayarın tamiri sadece parca parası değildir demişsiniz, bana 360 tl bir tane parca için neden yazıldığını nasıl bir işçilik olduğunuda söyleyinde bilelim, oturup yenisini imal etmeye kalksalar bu kadar masraf olur ancak ve cihazın sıfırlarıyla aynı parada tamir masrafı çıkarılmasının mantığınıda söyleyin bilelim, engin tecrübelerinizden faydalanalım.
  • Farkındaysanız menteşe kırığı elektronik bir problem değildir mekanik bir problemdir.Cihazınızı çok titiz kullanmış olabilirsiniz titik kullanmak demek üzerine toz düşmesine engel olmak demek değildir , cihazınız bi yere çarpar lcd paneli normalden biraz hızlı kapatırsınız bu kırıkların hepsi oluşabilir..Aynı cihazdan kardeşimde de var 1,5 yaşındaki kızım bilgisayara bakmak için monitor kısmından tutup çekti ve menteşe kırıldı.Ayrıca menteşenin yeniden üretildiğini falan söylemedim hp garanti içi onarılsın diye binlerce parça gönderir garanti içi değiştirilen parçalar bu stoklardan temin edilir garanti dışı onarımı yapılan parçaların paraları servis tarafından hp nin parça üreticisine geri ödenir.Engin tecrübelerimden faydalanabilirsiniz ben bu işi yapıyorum çünkü.
  • Fiziksel kırılma ve deformasyonlar garanti dışıdır, bu fiyatlandırma hp ye mahsus değil, tüm laptop üreticileri size aynı fiyatı çıkaracaktır, daha önce farklı marka laptop kullanmadınız sanırım :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.