Şimdi Ara

HTC Teleservice KVK Değişim Onarım Ana Başlık (56. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.855
Cevap
23
Favori
95.608
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5455565758
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu arada bu ulkede dava acanlar sayesinde cogu isler yolunda gidiyor keske bu dava acan kisilere birseyler okuyup bilinclenen kisilerde eklensede sesimiz daha gur cikabilse aksi taktirde bir taraf islerini halleder diger taraf bekler...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cheetlack


    quote:

    Orijinalden alıntı: LoLKing

    quote:

    Orijinalden alıntı: cheetlack


    quote:

    Orijinalden alıntı: LoLKing

    Teşekkür ederim ancak bugün biraz ümitlerim azaldı. Başka bir teknosada davayı onlara değil kvkya açmam gerektiğini söylediler. Bir başkasında ise direk teknosaya.Hatta birisi açık açık hiçbir şey elde edemeyeceğimi sorunun kvkdan kaynaklandığını bile söyledi

    Peki telefonunuzu servide verdiginize dair evraklariniz kvk olarakmi htc olarakmi var ne demek hic birsey gecmez aynisini banada dediler sakin pes etmeyin gidin davanizi acin elinizde teknosa belgeleri var ise teknosaya acin ama pes etmeyin bu sure zarfindada yedek bir cihaz alinki cihazinizin basina bir is gelmesin...

    Kvk olarak yazıyor tabi ama bana da mantıksız geldi. Davayı açtım bile teknosaya. Bana dediler ki biz aracıyız hiçbir şeye karışmayız. E o zaman ben niye sizden alıyorum telefonu, gider servisten alırdım değil mi. Telefonu ayıplı satan kontrolleri gerçekleştirmeyen kişi sizsiniz. Ben de o zaman dükkan açıp yurtdışından bozuk malları getirteyim. Sonra müşterilerimi servise yollayım. Çok mantıksız geldi zaten, müşterileri caydırmaya çalışıyorlar aklı sıra..

    Ozaman kvk diye acmaniz gerekirdi bende vodafone dan almistim bakirkoy adliyesine yakin oldugumdan dolayi ve surekli ortak isilerimiz oldugundan dolayi oldukca fazla avukat ve savci arkadaslarimiz var onlarin yonlendirmesiyle kvk firmasina actim umarim sorunsuz cozume ulasirsin

    Neyse yapacak bir şeyim yok artık hayırlısı olsun ne kadar az ümidim olsa da




  • cheetlack C kullanıcısına yanıt
    senin cihaza noldu peki nerde cihazın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: openline

    senin cihaza noldu peki nerde cihazın

    Cihazim su anda bende cekmecemde duruyor kvk zaten surundurecekti yapamiyordu cuhazi ha bira parca degisti diye oyaliyordu simdi hic kullanmiyorum diyeceksin karmi ettin evet edecegim ve burada paylasacagim 1.560 tl yi yasal faizi ile soke soke alacagim ben hakkim olmayan biseyi istemiyorum madem bu haklar biz tuketicilere verildi ozaman koyun olup beklemenin anlami yok her turlu yasal hakkimi soke soke alirim...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cheetlack C kullanıcısına yanıt
    ne sorunu var dı ki yapamadılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: openline

    ne sorunu var dı ki yapamadılar

    Home tusu problemi vardi surekli olarak kendi kendine islem yapiyor internete one s home tusu sorunu yazarsan cikar tamiri mumkun degilmis kvk nin kendisi soyledi bunu davayi cekmem icin tekrardan yeni cihaz teklif ettiklerinde hemde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cheetlack C kullanıcısına yanıt
    burası one s değil one cihazların konusu bildiğim kadarıyla
  • openline kullanıcısına yanıt
    openline sen neyin peşindesin onu söylesene sende rashatla bizde rahatlıyalım hep bir laf sokma hep bir boşvermişlik eleştri arkadaşım buranı8n neresi olduğunu bende senin kadar iyi biliyorum evet hata ettim sen sordun ben cevapladım demekki seni kaale almamam gerekiyormuş
  • openline kullanıcısına yanıt
    openline haklısın ben yanlış anlamışım ozur dilerim evet one cihazların sayfasıymışüstteki mesajımı önemsemessen sevinrim

    ozaman başlığı one değilde genel olrak değiştirebiliriz sanırım...
  • cheetlack C kullanıcısına yanıt
    tamam dostum kizma egleniyorum iste teleservice ve htc 46 gundur cihazimi gasp ettide napayim iste egleniyorum bende

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Var mi bugun htc ya da teleservice yi arsuan nolmus bizim cihazlar ben sikildim artik aramaktan.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: openline

    tamam dostum kizma egleniyorum iste teleservice ve htc 46 gundur cihazimi gasp ettide napayim iste egleniyorum bende

    yerinde olsam boşa beklemem gider davamı açardım zaten her halukarda bekliyorsun karar senin tabiki...
  • Bem direk cihazim calindi diye accam davami

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • openline kullanıcısına yanıt
    hahaha farklı bir yaklaşım ne diyeyim umarım kazanırsın:))
  • ben 11,02 de yolladım kvk garantili olduğu için 12,02 de teslim almışlar 14,02 dede sisteme almışlar ürün sonradan kvk da yapılamadığı için teleservise gönderilmiş htc yanlış göndermişsiniz teleservise yollamalıydınız dedi. bende beni ilgilendirmezki benim telefonumda kvk garantili yazıyorsa oraya yollıyacağım tabiki dedim neyse asıl konumuza döneyim ben şimdi 20 iş günü muhabbetine takıldım burada benim kvk ya gönderdiğim tarih mi yoksa kvk nın teleservise yolladığı tarih mi önemli yardımcı olurmusunuz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yassean1905

    ben 11,02 de yolladım kvk garantili olduğu için 12,02 de teslim almışlar 14,02 dede sisteme almışlar ürün sonradan kvk da yapılamadığı için teleservise gönderilmiş htc yanlış göndermişsiniz teleservise yollamalıydınız dedi. bende beni ilgilendirmezki benim telefonumda kvk garantili yazıyorsa oraya yollıyacağım tabiki dedim neyse asıl konumuza döneyim ben şimdi 20 iş günü muhabbetine takıldım burada benim kvk ya gönderdiğim tarih mi yoksa kvk nın teleservise yolladığı tarih mi önemli yardımcı olurmusunuz ?

    Sizin gondermis oldugunuz tarih onemlidir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • cheetlack C kullanıcısına yanıt
    congman arkadaşıma teşekkür ederim sayfamız artık htc one değil tüm htc kullanıcıları olarak değişmiştir:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cheetlack


    quote:

    Orijinalden alıntı: yassean1905

    ben 11,02 de yolladım kvk garantili olduğu için 12,02 de teslim almışlar 14,02 dede sisteme almışlar ürün sonradan kvk da yapılamadığı için teleservise gönderilmiş htc yanlış göndermişsiniz teleservise yollamalıydınız dedi. bende beni ilgilendirmezki benim telefonumda kvk garantili yazıyorsa oraya yollıyacağım tabiki dedim neyse asıl konumuza döneyim ben şimdi 20 iş günü muhabbetine takıldım burada benim kvk ya gönderdiğim tarih mi yoksa kvk nın teleservise yolladığı tarih mi önemli yardımcı olurmusunuz ?

    Sizin gondermis oldugunuz tarih onemlidir

    peki aldıkları tarih mi yoksa sisteme girdikleri tarih mi göz önüne alınıyor




  • Sisteme girilen tarih

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: openline

    Sisteme girilen tarih

    teslim aldıkları tarih önemlidir isterlerse bir ay girmesinler hiç önemli değil
  • 
Sayfa: önceki 5455565758
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.