Şimdi Ara

HTC Teleservice KVK Değişim Onarım Ana Başlık (85. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.855
Cevap
23
Favori
95.599
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8384858687
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yok yaw vodafone dan aldım tarifeye ek toplam 672 liraya geldi cihaz gayette memnunum güzel telefon işin parasında değilim zaten tamirden gelsin sorun yoksa kullanıcam undefined



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Papaz35 -- 26 Temmuz 2014; 19:09:59 >
  • Arkadaslar 6 Haziranda teslim ettiğim cihazım için hala değişim bekliyorum. KVK HTC'ye HTC KVK'ya suç atıyor stok yok HTC cihazı göndermiyor deniliyor. KVK 10 Ağustosa kadar bekleyip hakem heyetine gidin dedi. 2.832 fatura bedeli var. Bidaha ne Turcell iletişim merkezinden taahhütlü telefon alırım. Ne HTC kullanırım. Alıcak herkese engel olucam. 6 Haziran - 27 Temmuz ve hala cihaz yok... Kuzenım 1.5 yılda 2 tane iphone değişmi yaptı genpa dan. HTC yi arıyorum biz yazılım desteği veriyoruz diyolar. Sorularıma cevap bile veremiyorlar. arıyorum yasal hakkınızı kullanın dıyolar tekrar arıyorum yasal hakkınız yok dıyorlar. Şimdi anlıyorum insanlar neden iphone kullanıyo. Bunlar böyle devam ederse appledan baska fırma kalmaz piyasada...

    HTC One M8 DOA bekleyen arkadaslara tavsiyem.
    Yasal hakkınız 20 iş günüdür.
    Yasal bekleme sürenizi aştığınız gün hakem heyetine başvurun.
    Pahalı bir cihaz olduğu için ilçe hakem heyeti yerine il hakem heyetine başvuru yapmanız gerekmekte.
    İl hakem heyeti sorunu en fazla 3 ay içerisinde sonuçlandıracaktır.
    Fatura bedeli hesabınıza yatırılacaktır. (Buda iphone 6'nın çıkışına denk gelir.)
    Kesinlikle 20 iş günü sonrası yasal haklarınıza başvurun...

    Cihazı '0' aldığım zaman kutudan çıkışını gösteren fotoğrafı gönderiyorum...






  • 22 temmuzda izmir teleservice e vermiş olduğum 816 cihazım 28 inde izmire ulaştı fakat bayram sebebiyle bugün anca aldım.Sıfır yenisini yollamışlar bi tane ölü piksel vardı.Teleservice korktuğum gibi değilmiş bu işler sanırım birazda şans işi
  • Arkadaşlar,

    Temmuz ayının başında telefonu vermiştim. 3 hafta sonra geldi. Herşey güzel derken bu sefer ekran gitti, ama dokunmatik çalışıyor. Şimdi yine Teleservice'e vericem telefonu. 3. kez bozulursa yenisini verirler dedi bi telefoncu abimiz. Var mı böyle birşey?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Unbastik

    22 temmuzda izmir teleservice e vermiş olduğum 816 cihazım 28 inde izmire ulaştı fakat bayram sebebiyle bugün anca aldım.Sıfır yenisini yollamışlar bi tane ölü piksel vardı.Teleservice korktuğum gibi değilmiş bu işler sanırım birazda şans işi

    teleservice ciddi iş çıkartıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chirkinordek

    Arkadaşlar,

    Temmuz ayının başında telefonu vermiştim. 3 hafta sonra geldi. Herşey güzel derken bu sefer ekran gitti, ama dokunmatik çalışıyor. Şimdi yine Teleservice'e vericem telefonu. 3. kez bozulursa yenisini verirler dedi bi telefoncu abimiz. Var mı böyle birşey?

    sürekli aynı hatadan dolayı sorun çıkarsa eğer , değişim yapıyorlar diye biliyorum
  • selam arkadaşlar.14 ağustosa htc one m7 garantiye gönderdim kamerasında pembeleşme sorunu vardı.cihaz ellerine ulaşmış bana bi fotoğraf gönderdiler root ile ilgili. tamir bilgilerinde Cihaz orjinal durumunda degil yazıyor. telefonumun garanti dışı yazıyor ve 876 lira fiyat çıkarmışlar bu teleservice ne kadar lanet bi servis böyle... <!--ok-->
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erayunal01

    selam arkadaşlar.14 ağustosa htc one m7 garantiye gönderdim kamerasında pembeleşme sorunu vardı.cihaz ellerine ulaşmış bana bi fotoğraf gönderdiler root ile ilgili. tamir bilgilerinde Cihaz orjinal durumunda degil yazıyor. telefonumun garanti dışı yazıyor ve 876 lira fiyat çıkarmışlar bu teleservice ne kadar lanet bi servis böyle... <!--ok-->

    <!--ok--> telefonu root ettiysen geçmiş olsun.. 876 lira nedir ya kamera hadi arka kasayı da değiştiriyorlar o kadar eder mi ki




  • 3 Aylık Desire 500 Telefonumun ekranında arıza oluşmuştu. Ekranı bazen kapanıyordu ama telefon hayla çalışıyordu. Bende telefonu servise vermeleri için Turkcell'e bıraktım. Telefonu Turkcell'e verdiğim gün kargo ile servise göndermişler. 9 gün sonra telefonun servisden geldiğini öğrendim gidip telefonumu aldım. Telefonda ki sorunu garanti kapsamında gidermişler. Bu arada Telefon Teleservice'de tamir olmuş.

    Yapılan işlemler şu şekilde;

    Genel ayarlar düzenlendi.
    Fonksiyon testi yapıldı.
    Yedek parça değişimi yapıldı.
    Yazılım güncelleme yapıldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ferrari -- 23 Ağustos 2014; 11:02:40 >
  • Arkadaşlar telefonum huawei fakat kvk beni mağdur etmeye devam ediyor.
    Arkadaşlar Huawei vision u8850 cep telefonumu ön hoparlörünün bozuk olması ve telefonun alt bölgesinde ışık sızdırması problemleriyle 14.07.2014 Pazartesi günü Konya'dan KVK'nın İstanbul Kartal Teknik Servisine MNG kargo aracalığıyla gönderdim.
    19.07.2014 Cuma günü telefonumu kayıt altına alındı. 19.8.2014 günü itibariyle yasal süre olan 20 iş gününü doldurdu. Bugün 23.8.2014. Ama ilk günkü gibi sorgulama bölümünde cihazın durumuyla ilgili bilgilendirme halen aynı duruyor.
    Telefon 40 gün önce elimden çıktı. KVK 36 gündür telefonu elinde tutuyor.
    quote:

    Sayın Müşterimiz ; Cihazınızın onarımı, içinde yer alan anakartın değişimi ile yapılacaktır.Onarım işlemlerine başlanabilmesi için üreticiden anakart beklenmektedir. Cihazınızın işlemleri tamamlanıp teslim edilmeye hazır hale geldiğinde, tarafınıza SMS veya e-posta ile bilgilendirme yapılacaktır. Cihazınızı, servisimize bayi aracılığıyla ilettiyseniz, bu bilgilendirme bayinize yapılacaktır. Saygılarımızla, KVK Teknik Servis Hizmetleri ve Tic. A.Ş.

    Ayrıca KVK'nın sitesinden. KVK teknik servisinin sitesinden ve facebook tan kvk ya mesaj attım. Hatta facebook paylaşımlarının altına 3 defa yazdım. 4 gün oldu hala cevap yok. Telefonla arıyorum görüşebileceğmiz insan yok. Robota takılıyoruz. Halen cevap bekliyorum.
    Hakem heyeti ile uğraşacak durumda değilim. Çünkü kargoyla gönderdiğimden elimde fatura veya kayıt altına alınma belgesi falan yok.
    Arkadaşlar ben bu adamlarla nasıl iletişim kuracağım veya süreci nasıl daha hızlandırabilirm.
    Yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar.




  • Merhaba Arkadaşlar,

    5 Temmuz 2014'de HTC One X telefonumu Teleservice'e verdim. 15 günü aşmasına rağmen halen internet üzerinden kontrol ettiğimde, "Üst seviyeye transfer edilmiştir." yazısından başka bir şey göremiyorum. İlk gün ne yazıyorsa hala aynı şey yazıyor. Yasal hakkım kaç gün ve ne talep edebilirim? Bilgilendirirseniz sevinirim.

    Not: Pazar'ları dahil etmedim 15 günü hesaplarken.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: chirkinordek

    Merhaba Arkadaşlar,

    5 Temmuz 2014'de HTC One X telefonumu Teleservice'e verdim. 15 günü aşmasına rağmen halen internet üzerinden kontrol ettiğimde, "Üst seviyeye transfer edilmiştir." yazısından başka bir şey göremiyorum. İlk gün ne yazıyorsa hala aynı şey yazıyor. Yasal hakkım kaç gün ve ne talep edebilirim? Bilgilendirirseniz sevinirim.

    Not: Pazar'ları dahil etmedim 15 günü hesaplarken.

    20 iş gününü aşarsa değişim talep edebilirsiniz. Yasal süre 20 iş günü yani hafta sonları hariç.
  • Arkadaşlar merhaba, telefonumu bayramdan sonra şarj olmama ve kamera pembeleşmesi sorunundan dolayı tele servise vermiştim kamera pembeleşmesi sorununu düzeltmişler onda bir sıkıntı yok fakat bu seferde geç şarj olmaya başladı fullenmesi 24 saati buluyordu nerdeyse geçen hafta gittim tekrar tele servise verdim dün sabah hazır dediler gittim aldım ama eve geldim şarja taktım yine aynı şekilde çok yavaş şarj oluyor.

    Sürekli aynı hata bi türlü çözemediler sorunu parça değişimi yapıldı v.s yazıyor her zaman servis formunda fakat cihaz hala aynı 8 saatte zor şarj oluyor şimdi tele servise gidip değişim talep etsem değiştirirler mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lecher.badboy

    quote:

    Orijinalden alıntı: chirkinordek

    Merhaba Arkadaşlar,

    5 Temmuz 2014'de HTC One X telefonumu Teleservice'e verdim. 15 günü aşmasına rağmen halen internet üzerinden kontrol ettiğimde, "Üst seviyeye transfer edilmiştir." yazısından başka bir şey göremiyorum. İlk gün ne yazıyorsa hala aynı şey yazıyor. Yasal hakkım kaç gün ve ne talep edebilirim? Bilgilendirirseniz sevinirim.

    Not: Pazar'ları dahil etmedim 15 günü hesaplarken.

    20 iş gününü aşarsa değişim talep edebilirsiniz. Yasal süre 20 iş günü yani hafta sonları hariç.

    Cumartesi Teleservice'in iş günü diye biliyorum, yanlış mıyım ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chirkinordek

    quote:

    Orijinalden alıntı: lecher.badboy

    quote:

    Orijinalden alıntı: chirkinordek

    Merhaba Arkadaşlar,

    5 Temmuz 2014'de HTC One X telefonumu Teleservice'e verdim. 15 günü aşmasına rağmen halen internet üzerinden kontrol ettiğimde, "Üst seviyeye transfer edilmiştir." yazısından başka bir şey göremiyorum. İlk gün ne yazıyorsa hala aynı şey yazıyor. Yasal hakkım kaç gün ve ne talep edebilirim? Bilgilendirirseniz sevinirim.

    Not: Pazar'ları dahil etmedim 15 günü hesaplarken.

    20 iş gününü aşarsa değişim talep edebilirsiniz. Yasal süre 20 iş günü yani hafta sonları hariç.

    Cumartesi Teleservice'in iş günü diye biliyorum, yanlış mıyım ?

    Cumertesi günleri açık değil Tele servis dolayısıyla iş günü sayılmıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: openline

    quote:

    Orijinalden alıntı: erayunal01

    selam arkadaşlar.14 ağustosa htc one m7 garantiye gönderdim kamerasında pembeleşme sorunu vardı.cihaz ellerine ulaşmış bana bi fotoğraf gönderdiler root ile ilgili. tamir bilgilerinde Cihaz orjinal durumunda degil yazıyor. telefonumun garanti dışı yazıyor ve 876 lira fiyat çıkarmışlar bu teleservice ne kadar lanet bi servis böyle... <!--ok-->

    <!--ok--> telefonu root ettiysen geçmiş olsun.. 876 lira nedir ya kamera hadi arka kasayı da değiştiriyorlar o kadar eder mi ki

    yok hocam ya garantisi olan telefonu niye root ettireyim bu firmanin adiliği bir kaç forumdada okudum kamera pembeleşmesi var diye garantiye gönderdiğimizde böyle yapıyorlarmış




  • Merhabalar
    Htc One m7 kırmızı renk bir cihazım var cihazda oyun oynarken 50 derece sıcaklığı gördüğüm oluyor şarjın çok çabuk bitmesinden dolayı da servise göndermek istiyorum. ön kameranın bulunduğu alanda da ufak bir boya atması mevcut acaba onun da değişimini yaparlar mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lecher.badboy

    quote:

    Orijinalden alıntı: chirkinordek

    quote:

    Orijinalden alıntı: lecher.badboy

    quote:

    Orijinalden alıntı: chirkinordek

    Merhaba Arkadaşlar,

    5 Temmuz 2014'de HTC One X telefonumu Teleservice'e verdim. 15 günü aşmasına rağmen halen internet üzerinden kontrol ettiğimde, "Üst seviyeye transfer edilmiştir." yazısından başka bir şey göremiyorum. İlk gün ne yazıyorsa hala aynı şey yazıyor. Yasal hakkım kaç gün ve ne talep edebilirim? Bilgilendirirseniz sevinirim.

    Not: Pazar'ları dahil etmedim 15 günü hesaplarken.

    20 iş gününü aşarsa değişim talep edebilirsiniz. Yasal süre 20 iş günü yani hafta sonları hariç.

    Cumartesi Teleservice'in iş günü diye biliyorum, yanlış mıyım ?

    Cumertesi günleri açık değil Tele servis dolayısıyla iş günü sayılmıyor

    HTC Destek'e sordum, Cumartesi iş gününden sayılır dedi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chirkinordek

    quote:

    Orijinalden alıntı: lecher.badboy

    quote:

    Orijinalden alıntı: chirkinordek

    quote:

    Orijinalden alıntı: lecher.badboy

    quote:

    Orijinalden alıntı: chirkinordek

    Merhaba Arkadaşlar,

    5 Temmuz 2014'de HTC One X telefonumu Teleservice'e verdim. 15 günü aşmasına rağmen halen internet üzerinden kontrol ettiğimde, "Üst seviyeye transfer edilmiştir." yazısından başka bir şey göremiyorum. İlk gün ne yazıyorsa hala aynı şey yazıyor. Yasal hakkım kaç gün ve ne talep edebilirim? Bilgilendirirseniz sevinirim.

    Not: Pazar'ları dahil etmedim 15 günü hesaplarken.

    20 iş gününü aşarsa değişim talep edebilirsiniz. Yasal süre 20 iş günü yani hafta sonları hariç.

    Cumartesi Teleservice'in iş günü diye biliyorum, yanlış mıyım ?

    Cumertesi günleri açık değil Tele servis dolayısıyla iş günü sayılmıyor

    HTC Destek'e sordum, Cumartesi iş gününden sayılır dedi.

    Hocam benim bildigim hafta sonları açık değil Tele Servis ondan dolayı iş gününden sayılmaz demiştim ve Tele Servise sordugum zamanda hafta sonları çalışmıyoruz demişlerdi bu dogrultuda cevap verdim Htc öyle diyorsa bilemem tabi orasını.

    Neyse önemli olan cihazı sorunsuz bir şekilde teslim almak inş hepimizin cihazı bekledigimiz gibi geri gelir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caykurlu

    Merhabalar
    Htc One m7 kırmızı renk bir cihazım var cihazda oyun oynarken 50 derece sıcaklığı gördüğüm oluyor şarjın çok çabuk bitmesinden dolayı da servise göndermek istiyorum. ön kameranın bulunduğu alanda da ufak bir boya atması mevcut acaba onun da değişimini yaparlar mı ?

    Kasada boya attığına dair yazı bırakırsan değiştirirler
  • 
Sayfa: önceki 8384858687
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.