Şimdi Ara

HTC Teleservice KVK Değişim Onarım Ana Başlık (83. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.855
Cevap
23
Favori
95.599
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8182838485
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar,ablam da htc one m7 kullanıyor telefonda kendi düşürdüğü için çizikler var lakin kendiliğinden oluşmuş kasa açıklığını farkettik bugün baya bi açıklık var ön kameranın olduğu kısım göçmüş şekilde duruyor sizden istediğim daha önce ne ben ne ablam teleservice'e telefon göndermedik tüm kutu içeriğini eksiksiz mi gönderelim? sorunu size dediğim gibi mi not düşelim kutunun içine ve son olarak sadece teleservice adresine kargo şeklinde göndermemiz garanti belgesi fatura dahil göndermek yeterli mi arayıp bir işlem yapmak gerekiyor mu önceden? değişim isteme durumları nedir? teşekkürler.. iyi forumlar.
  • s.volkan kullanıcısına yanıt
    ön kasa yenilenmiş mi hocam ben de bekliyorum da teli yarın ya da ertesi gün bana da ulaşır herhalde.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr_furkangs

    ön kasa yenilenmiş mi hocam ben de bekliyorum da teli yarın ya da ertesi gün bana da ulaşır herhalde.

    Evet oda yenilenmiş. Düşürmüştüm eziklik vardı gitmiş.

    Jelatinimi sökmüşler Ama buna sevindim. Telefonun ekranı bir başkaymış ya. Jelatinsiz kullanma kararı aldım..

    Son derece memnun kaldım valla. 1 haftada gidip geldi..

    Hela yeni pil tam bir canavarmış. Ben resmen pili bitirmişim.

    4 saat 27 dk olmuş tam dolum.. wifi full açık.3G de açıkmış. yüzde 11 gitmiş sadece.Çok kullanmadım ama bu rakam bende hayaldi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • s.volkan kullanıcısına yanıt
    ben teleservice ve htc ye mail attım sürekli bakalım ön kasa da değişsin diye benimki de değişir inşallah :)
  • arkadaşlar benim htc de wifiye bağlandığımda kaydedildi,güvenliği wpa2 ile sağlanıyor diyor bağlanmıyor htc destek servisini aradım bikaç bişey söylediler yaptım düzeldi ancak 2 gün sonra tekrar aynı sorun verdi telefonu 2 sene önce almıştım fatura garanti falan bilmiyorum nerdedir ne yapayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfaroza

    arkadaşlar benim htc de wifiye bağlandığımda kaydedildi,güvenliği wpa2 ile sağlanıyor diyor bağlanmıyor htc destek servisini aradım bikaç bişey söylediler yaptım düzeldi ancak 2 gün sonra tekrar aynı sorun verdi telefonu 2 sene önce almıştım fatura garanti falan bilmiyorum nerdedir ne yapayım.

    Modemi değiştir hocam düzelir :)))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar, Teleservice Seri No değişmiş. Bugün farkettim. Bu ne anlama geliyor?
  • 2.5 gün oldu teleservis cihazımı hala kayıt altına almadı ne yapmam gerekiyor? bide cihazı kendı kutusuna koyup gönderdim kutusunu tekrar gönderirler mi bana ?
  • Arkadaşlar bu benim M8 ne zaman değişir beni sinir etmeye başladı serviste 10 gündür değişim bekliyor daha nereye kadar bekleyeceğiz. Bu saçmalık sadece Türkiye de var bu kadar bekletilirmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falcao33

    2.5 gün oldu teleservis cihazımı hala kayıt altına almadı ne yapmam gerekiyor? bide cihazı kendı kutusuna koyup gönderdim kutusunu tekrar gönderirler mi bana ?

    Hiç sanmıyorum başka bir htc kutusu ile geldi. Ama hata sizde ben gönderirken Lipton poşet çay kutusu ile göndermiştim..

    Yarın sisteme geçer bence ama dün kayıt alınmış gibi..

    Sitesinden bakıosunuz dimi ? Telefonda kayıt belli olmuyor çünkü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • s.volkan kullanıcısına yanıt
    kutusunu gönderdikleri oluyormus ama, yarın saat 10:00 da 3 iş günü dolmus olacak yeni ellerine ulasalı 3 gün olmus olacak, sitelerinden sorgu yapamıyorum cunku ıs emrını bılmıyorum.. telefonla aradıgımdada henuz kayıt olmamıs dediler
  • Teleservice'in teknik servis kısmı çok başarılı.Politikaları da markaya göre değişiyor gibi geliyo bana.Kamera ve şarjdan dolayı geçen hafta salı gönderdiğim telefon bugun kasası ve kamerası sıfırlanmış,yazılımı güncellenmiş,batarya değişmiş olarak geri geldi.Çağrı merkezinde çalışan 3-5 sorunlu personel dışında bence mükemmel iş çıkarmışlar.Benim gönderdiğimde kasanın arkasında ezikler ve köşesinde de darbeli baya çirkin duran bi kısım vardı.Bugün geldiğinde gözlerime inanamadım.Kasa komple değişmiş ki ekranda galiba değişmiş çünkü üzerinde ufak bi çizik vardı oda gözükmüyor.Aslında çok takık göndermiştim.Forumlardan okudugum yorumlar pek iç açıcı değildi.
    Ama bu durum benı sevindirdi.Kusurlu kısmı prosedür kısmı.Kargo şirketi benım gönderdiğim adresi sistemlerine yanlış girmiş.Firmayla 3 kere telefonla konuştum resmen başlarından savdılar ve her seferinde adresinizi değiştirdik deyip değiştirmediler.Haliyle onarım sonrası başka adrese gönderilmiş telefon son anda kargoyla konustumda durumu duzelttım.Onlarda kendılerınde hata olduğunu bildikleri için duzelttiler.Yani ben servisi taktir ettim.Samsung'un kendi servisiyle çok daha problemli bi süreç yaşamıştım daha önceden ama Teleservice'de korkumu yendim sayılır :)




  • btct kullanıcısına yanıt
    kargodan teslim aldıkları gün yarın ıtıbarıyle 3 iş günü oldu hala kayıt altına bıle almadılar kardes neresi iyi ya kımseye ulasılmıyor bile
  • btct kullanıcısına yanıt
    belli ki teleservis calısanı falansın
  • Evet ben teleservice çalışanıyım!!! ve şirketimi kurtarmaya çalışıyorum...sabah 9 da ara 3-4 aramadan sonra ulaşırsın...telefonu gönderdiğin kutuyla değil , güzel bi kutuyla gönderiyorlar...Bu arada telefonu göndermişsin burda millete saldırıyosun.Sana bişey ıspat etmek zorundalığım yok.senin yorumlarını bile okumadım ben.kafana göre takılıyosun burda ...
  • btct kullanıcısına yanıt
    bak bilader benım canımı sıkma, e mail atıyorum cıhazınız servısımızde ıslem sırasındadır dıyorlar, arıyorum bırısı cıkıyor cıhazınız daha kayıt edılmemıstır dıyor. yanı anlıcagın telefonumdan ses seda yok ne durumda takıp edemıyorum adam akıllı musteri hızmetleri bile yok ne yaptıkları bellısız ama yarın 9:30 3 iş günü doluyor hala bilgi vermesinler bakalım el mi yaman bey mi yaman
  • btct kullanıcısına yanıt
    orjınal kutusuyla göndermısım ben onların kutusuna ıhtıyac falan yok kendı orjınal kutusuna koysunla odelekler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: falcao33

    kutusunu gönderdikleri oluyormus ama, yarın saat 10:00 da 3 iş günü dolmus olacak yeni ellerine ulasalı 3 gün olmus olacak, sitelerinden sorgu yapamıyorum cunku ıs emrını bılmıyorum.. telefonla aradıgımdada henuz kayıt olmamıs dediler

    Benim telefonum gitti geldi ve bu süreçte telefonla aradığımda hiç kayıt oluşmamıştı..

    Ben kargo ile sorguluyorum..

    Kargo Takip no su varsa bul yoksa ben gibi 4449999 u ara ve kargo takip no nu iste. İsimden yada telefondan buluyorlar.

    Teleservice sitesinden iş emrini bilmiyorumu tıkla kargo takip no ve imei yaz çıkıyor ...

    Ben öyle takip ediyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • s.volkan kullanıcısına yanıt
    dedigin gibi yaptım kardesım hatta 12 haneli barkodun orda yazıyor kargo takip no onuda yazıyorum ımei yazıyorum tıklıyorum sısteme kayıtlı böyle bı numara yok diyor ????
  • s.volkan kullanıcısına yanıt
    hocam size gönderilen servis kağıdında batarya değişti diye bir bilgi var mı ?
  • 
Sayfa: önceki 8182838485
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.