İyi günler Konuyla alakalı yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim..
Rayban Türkiye sitesinden 13 Mayıs 2015 tarihinde sipariş ettiğim güneş gözlüğüm şuan itibari ile halen teslim edilememiştir. Firmaya 008003390214287 no.lu hattı sürekli arama çabalarıma rağmen meşgule düşmekte firma maillerime geri dönüş yapmamakta ısrarlıwww.ray-ban.com/turkey/ adresindeki tüm irtibat yöntemlerini kullanmama rağmen kimseyle iletişim kuramadım. Firma çalışanları beni hiçbir şekilde kaale almamaktadır.18 Mayıs 2015 Tarihinden beri siparişim gümrükte beklemekte. Böyle bir durumla ilk defa karşılaştım. Artık verdiğim siparişten vazgeçtim paramın iade edilmesini talep etmekteyim. Bu durum karşısında ne yapmalıyım arkadaşlar yardımlarınızı bekliyorum. http://www.ray-ban.com/turkey Teslim Edilemeyen Sipariş" loading="lazy"/>http://www.ray-ban.com/turkey Teslim Edilemeyen Sipariş" loading="lazy"/>http://www.ray-ban.com/turkey Teslim Edilemeyen Sipariş" loading="lazy"/>
Seksen8S
kullanıcısına yanıt
Bir sure daha sonuc alamazsaniz, il/ilceniz de bulunan Tüketici hakem heyetine başvurun kesinlikle..
Ürünü yurt dışından almış. Hakem heyeti ne yapsın?
Seksen8S
kullanıcısına yanıt
Bankaya harcama itirazında bulunun. Karşı taraf ürünün sizin elinize geçtiğini ispatlamak zorundadır.
mahapurusha
kullanıcısına yanıt
Teşekkürler güzel fikir...
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme